fb  Sdílet
   Informace    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Videoukázka    Fotky    Podobné filmy    

52% 916 hlasů
5.2 10 916
film / akční, dobrodružný, pohádka, fantasy, USA, , 89 min.
G-Force
Kinopremiéra v ČR 17.9.2009 v SK 24.9.2009, DVD od 17.2.2010 Disney

Režie:
Herci: , , , , , více...


Ukázka
02:28



Svět potřebuje chlupaté hrdiny.
Dobrodružná komedie G-Force je prvním 3D snímkem producenta Jerryho Bruckheimera. Strhující podívaná vypráví o tajném programu americké výzvědné služby zaměřeném na výcvik zvířat pro armádní a špionážní účely. Jeho hrdiny jsou morčata vybavená nejmodernější špionážní technikou, která během filmu zjistí, že mají osud světa ve svých packách. Týmu G-Force velí Darwin, odpovědné a cílevědomé morče, rozhodnuté za každou cenu uspět. Dalšími členy jsou Blaster, expert na zbraně, který zbožňuje vše extrémní a Juarézová, mistryně bojových umění, kterou zbožňují všichni ostatní. Třem morčatům pomáhá špionážní moucha Mooch a krtek Speckles, odborník na kybernetiku a informatiku. Během své mise se tým G-Force setkává s řadou dalších zajímavých postav, například s pohodářem Hurleyem a těžce vyšinutým křečkem Buckym.
Uprav informace o filmu

Komentář k filmu Snad nejlepší akční, špionážní film pro děti, který není trapný sám sebou jako třeba Spy kinds. Akční scény jsou dobře udělané a efekty stojí za to. Nápad je originální pouze tím že si autor vybral zrovna morčata, ale jinak kapku vykrádačka. Vtípky se sem tam taky dost povedly a tak, až na pár hluchých a nudných scén je to vpohodě snímek.
Všechny komentáře k filmu 21+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB, Titulky, Oficiální stránka 1, Oficiální stránka 2    Videotéka: přidat si do ní film

Popis filmu G-Force: Jednotka chlupatého nasazení

Agent FBI Ben cvičí nejrůznější zvířata pro špionážní účely. Vytvořil už téměř dokonalou jednotku G-Force, které ale nyní hrozí rozpuštění. Je třeba, aby se tři morčata a jeden krtek, vedení chytrým Darwinem, dostali nepozorovaně do domu bývalého obchodníka se zbraněmi Leonarda Sabera, který ve své firmě Saber Industries vyvinul zcela nový mikročip pro vojenské účely a prodal ho na Dálný východ. Existují ale obavy, že má ještě mnohem ničivější záměry... Když se jednotka dostane do jeho sídla, kde právě probíhá prezentace elektrospotřebičů Saberovy firmy, stáhne Darwin příslušný soubor a zděsí se: ukazuje se, že bídák Saber nemá vúmyslu nic jiného než globální vyhubení! Jednotka se vrací domů. Zanedlouho se ale dostaví ředitel FBI zkontrolovat, jak pokračuje výcvik zvířat. Ben předvádí pokroky, kterých dosáhl kromě jiného i voblasti komunikace mezi lidmi a zvířaty spomocí speciálního jazykového dekodéru. Chlubí se také dovednostmi svých morčat, ředitel Killian chce ale vidět soubor stažený ze Saberova počítače. A najde tam jen plány na kávovar, přestože Darwin je přesvědčený, že soubor stáhl. Killian chce ihned jednotku zničit, Benova spolupracovnice Marcie ale všechny čtyři zachrání, když je pošle ven potrubní poštou. A tak se Darwin a jeho tři přátelé ocitají ve Zverimexu, zatímco zahájení Saberovy ničivé operace "Clusterstorm" se kvapem blíží... Vkleci se přátelé seznámí se zlomyslným křečkem Buckym a morčetem Hurleyem. Zanedlouho přijdou zákazníci a morče Juarezovou si vybere malá holčička, která se už těší, jak ji bude doma oblékat a lakovat jí drápky. Další morče se ovšem dostane kjejímu zlému bratrovi Connorovi, který ho nijak nešetří. Darwin sHurleym se nakonec vlastními silami probojují na svobodu. Mezitím se Saber pomocí videokonference spojí se svým tajemným spolupracovníkempanem Yanshu a oba dále probírají zlověstné plány na globální vyhubení... Po mnoha dobrodružstvích se konečně Juarezová, Darwin, Blaster a Hurley šťastně scházejí u Bena. Musí mu ale oznámit smutnou novinu: krtek Speckles zmizel nejspíš nenávratně vpopelářském voze. Ben je smutný a konečně morčatům přizná pravdu: nejsou ničím zvláštní, neprošli žádnou genetickou mutací, aby se znich stala výjimečná zvířata. Mají jen své vlastní dovednosti, kterých chtěl Ben využít ktomu, aby je donutil něco dělat a nečekat jen trpně vklecích, až je někdo nakrmí.


O filmu

obrazek
„Samotný vznik filmu byl nesmírně zajímavý,“ míní Hoyt H. Yeatman Jr. „Chtěl jsem natočit film, který by posouval hranice vizuálních efektů. S prvotním nápadem ale ve skutečnosti přišel můj pětiletý syn. Přinesl domů ze školky morče a začal mluvit o tom, jak by morčata vypadala jako vojáci, kdyby nosila uniformy a malé přilby. Tak jsem si řekl, proč z nich neudělat třeba tajné agenty.“

„Všichni jsme se tomu zasmáli,“ pokračuje Yeatman, „ale pak jsem se podíval na Internet a našel jsem velice zajímavé a bizarní příběhy o tom, jak americká vláda tajně provádí výcvik zvířat pro tajné operace. Podle všeho se cvičily kočky, delfíni, žraloci a hmyz. To nabudilo mou fantazii a pak už to šlo samo.“

„Když jsem ten nápad slyšel poprvé,“ říká producent Jerry Bruckheimer, „připadal mi naprosto šílený, což nebylo na závadu, protože byl také naprosto originální. Úžasné na tom bylo, že ač jde o smyšlený příběh, je postavený na skutečných faktech. Vláda USA celé roky podporuje tajné programy, v rámci nichž provádí výcvik zvířat na pomoc obraně naší země - od delfínů, kteří detekují miny, až po šváby s kamerami. Takže jsme to posunuli na novou úroveň - co kdyby nějaký vědec přišel nejen na způsob, jak taková zvířata trénovat, ale dokonce by s nimi dokázal komunikovat?“

Na základě konceptu morčat coby tajných agentů stvořili autoři tým, sestávající ze tří morčat, krtka a mouchy - a všechna tahle zvířata byla své práci maximálně oddána. „Vědí, že v kterýkoliv okamžik mohou mít osud celého světa ve svých packách,“ vysvětluje Bruckheimer.

Aby takový film vůbec mohl fungovat, musela zvířata s okolím nějak komunikovat. Tady přichází na řadu Dr. Ben Kendall, génius, který filmový zvířecí tým vybudoval. „Zlomem v jeho práci je skutečnost, že mají na hlavách malé elektronické komunikátoru, s jejichž pomocí jsou schopni hovořit se svým okolím,“ objasňuje Yeatman. „Ve filmu je to tak, že zvířata odjakživa lidské řeči rozuměla. Ve svém světě se spolu baví tak jako my, ale pokud chtějí komunikovat s lidmi, musejí mít svůj komunikátor.“

Tajný program Dr. Kendalla má k dispozici ohromné množství technických vymožeností, které týmu pomáhají při práci. Ať už jde o specializované Vozidlo Rychlého Nasazení či noktovizory nebo miniaturní vojenská PDA, má tým G-Force k dispozici tu nejmodernější techniku. „Mají například padáky pro seskoky v malé výšce,“ říká Yeatman. „A když se potřebují dostat na střechu nějakého domu, mají k dispozici raketový pohon. Ve světě G-Force mají morčata k dispozici spoustu úžasných hraček.“

Veškeré vybavení se jim bude hodit ve chvíli, kdy odhalí zákeřný plán jistého miliardáře, který se podle všeho chystá ovládnout svět. Tým G-Force vyráží do akce. Herecký tým, zodpovědný za hranou část filmu, se skládal z výjimečně schopných komediálních i dramatických herců, které máme možnost často vídat na plátnech kin, v televizi, v amerických divadlech a v případě Zacha Galifianakise, který ve filmu hraje Dr. Bena Kendalla, také v klubech a na Internetu. Galifianakis jako jeden z nejoriginálnějších a jednoznačně nekonvenčních herců v poslední době překonal svůj původní kultovní status rolí v komedii Pařba ve Vegas.

obrazek
„Když jsem viděl Zachovo dílo, zapůsobil na mě jako naprostý originál,“ svěřuje se Bruckheimer. „Říkal jsem si, že kromě prokazatelného smyslu pro humor je i velice inteligentní, takže se pro roli milého, byť mírně excentrického vědce, jakým je Ben, ideálně hodí.“

Galifianakis tvrdí, že se na roli mírně zavalitého vědce, který založil tým G-Force, musel tvrdě připravovat. „Cvičím, jsem posilovací fanatik, a kromě toho se snažím jíst zdravě. Vím, že o takových věcech mluví spousta herců, ale musel jsem zkrátka pro tuhle roli přibrat 16 kilo. Na začátku natáčení se plánovalo, že mě maskéři občas trochu 'přifouknou', ale nakonec jsem nabral, kolik bylo třeba.“ A jaký režim Galifianakis pro dosažení tohoto náročného cíle aplikoval? „Dělám co můžu. Každý den udělám asi tři kliky, sním asi deset čokoládových tyčinek, které prokládám oplatkami proložím šesti oplatkami,a celé to zalévám mléčnými koktejly.“

Willa Arnett, další vysoce talentovaný komika a herec, filmu hraje smrtelně vážného zvláštního agenta Kipa Killiana. Když se ho přátelé a členové rodiny ptali, jak si mají G-Force představit, obvykle se jich prý ptal, jestli je někdy napadlo, že by morčata mohla mluvit. „Většinou odpověděli, že ne, a já jim na to řekl, že se pletou, a že Jerry Bruckheimer jim to dokáže!“

Arnett svou postavu popisuje jako „člověka posedlého předpisy - je to státní zaměstnanec a věří v to, že americkému lidu je třeba sloužit poctivě a upřímně. Nesouhlasí s některými státními programy, které probíhají, a snaží se dělat to, co je správné. Když se setká s programem G-Force doktora Kendalla, nelíbí se mu. A když se ho snaží zastavit a Ben Kendall ho obejde, tak to Kip Killian nenese zrovna nejlépe.“

Role Leonarda Sabera byla nabídnuta herci Billu Nighymu. „Když chcete vysvětlit, co je G-Force zač, máte několik možností. Buď se pustíte do sáhodlouhého vysvětlování, které bude velice odborné, a tím tazatele ještě více zmatete. Nebo řeknete, že hrajete ve filmu s morčaty, což je mnohem rychlejší. Oni si pak samozřejmě řeknou, že budete morče hrát nebo dabovat, a já musím vysvětlovat, že ne, že ve skutečnosti hraji podnikatele Leonarda Sabera, který touží zničit svět. Pak už je to hned jasnější.“

Kelli Garner, talentovaná mladá herečka, která představuje veterinářku Marcii Hollandsworthovou, popisuje svůj vztah ke zvířatům v G-Force jako „mateřský.“ „Myslím, že každá žena, bez ohledu na věk, má v sobě mateřský instinkt.“

Režisér Hoyt H. Yeatman Jr., jeden z nejinovativnějších odborníků na vizuální efekty. S producentem Jerrym Bruckheimerem spolupracoval na zmíněném postu již několikrát. „Znám se s Jerrym od Krvavého přílivu,“ prozrazuje Yeatman. „Pak jsem s ním spolupracoval na Skále, Armageddonu a Klokanu Jackovi. Jerry se za všech okolností snaží držet na špičce. Neuznává žádné bezpečné zóny.“

„Hoyt se velice odvážně rozhodl stvořit počítačově animovaná zvířata tak realistická, jak to jen půjde, než aby se snažil o zvířata podobná těm z kreslených filmů,“ objasňuje Bruckheimer. „Získal Oscara, obdržel od Akademie ocenění za výjimečný počin na poli zvláštních efektů a byl nominován na Oscara za svou práci na filmu společnosti Disney Velký Joe, v němž s pomocí počítačové grafiky stvořil jedno z nejrealističtěji vypadajících zvířat, jaká jsme na plátně kdy mohli vidět. Neustále se snažíme nabízet divákům lepší a lepší efekty a podporovali jsme Hoyta v tom, aby se pro G-Force překonal.“

„Využili jsme nejlepší možnosti počítačové grafiky, ale primárně šlo především o to, abychom našim hrdinům opravdu vdechli život,“ říká Yeatman. „Použili jsme jak živé herce, tak virtuální světy, a diváci nakonec nebudou schopni jedno od druhého rozeznat.“

Jeden ze způsobů, s jejichž využitím se tvůrci filmu snaží o to, aby se diváci cítili do filmu dokonale vtaženi, bylo nasazení nejmodernější formy 3D technologie od společnosti Sony Imageworks. „Podívali jsme se, co by nám mohly nové 3D technologie nabídnout, a jsme si jisti, že půjde pro diváky o zážitek, jaký dosud nepoznali,“ míní Bruckheimer.

„Myslím, že tenhle film nabízí ve 3D něco, co tu ještě nebylo, tedy živé herce kombinované s animací,“ říká Yeatman. „Dát třetí rozměr takové kombinaci je velice zásadní věc. Myslím, že jde v tomhle ohledu o naprostý průlom. 3D dodává něco navíc, je to skoro jako přechod od černobílého filmu k barevnému, od němého ke zvukovému. Být na špici vývoje je vždycky velice zábavné, ale i trochu děsivé. Takže když se objevil nápad zpracovat tenhle film ve 3D, museli jsme si to pořádně promyslet a připravit si k tomu spoustu nových nástrojů, abychom to byli schopni uskutečnit.“

obrazek
„Jednou z inovací, kterých jsme docílili, je odstranění omezení rovinou plátna,“ pokračuje Yeatman. „Naše postavy se mohou pohybovat i před ní, což 3D efektu dodává opravdu silný dojem skutečnosti. Hrdinové se doslova vydávají mezi diváky, což je úžasné.“

„Všichni se snaží posunout hranice možností,“ míní dvojnásobný držitel Oscara za vizuální efekty Scott Stokdyk ze Sony Imageworks. „Chceme, aby si diváci odnesli skvělý zážitek, který bude nesrovnatelný s jejich domácím kinem. Na samotném začátku uskutečnil Hoyt pár testů a promítal výsledek na velké plátno. Šlo o detail morčete, které na plátně opravdu ožilo způsobem, jakého v běžném kině nikdy nemůžete dosáhnout.“

„Sony Imageworks odvedla spoustu skvělé práce na plně animovaných filmech jako byla Lovecká sezóna, Divoké vlny, Beowulf a Polární expres,“ pokračuje Stokdyk. „Ale použít takové věci v akčním filmu, který kombinuje živé herce a animaci, to je něco docela jiného. Představuje to spoustu nových, nevyzkoušených technologií. Jde o náročný proces, zejména v případě filmu tak náročného, jako je G-Force, ale myslím, že ve výsledku si diváci opravdu přijdou na své.“

„3D od padesátých let urazilo obrovský kus cesty,“ míní hlavní producent vizuálních efektů společnosti Sony Imageworks Buzz Hays. „Dokonce i za posledních deset let jsme udělali obrovské pokroky. Hrdinové tohoto filmu jsou pro 3D jako stvoření, o akci nemluvě. Je to prostě ohromně zábavný zážitek.“

„Důvodem, proč se 3D dočkalo v poslední době tak obrovských pokroků, jsou digitální technologie, nesrovnatelné s čímkoliv, co jsme měli doteď k dispozici,“ dodává vedoucí týmu 3D vizuálních efektů Rob Engle. „Principem 3D je to, že vám v podstatě promítáme dva různé filmy, jeden pro levé oko a jiný pro pravé. Digitální technologie nám to umožňují realizovat nesrovnatelně lépe než metody, které byly dostupné donedávna.“

„G-Force je pro 3D skvělou volbou proto,“ pokračuje Engle, „že je v něm celá řada okamžiků, kdy vás dokáže vtáhnout do děje a vnímáte dění kolem tak, jako byste tam byli s hrdiny filmu, ať už jde o jízdu ve Vozidle Rychlého Nasazení nebo vytřepávání vody z kožichu.“

„Vybudovat postavy a dokázat, aby vypadaly jako skutečná morčata, schopná neuvěřitelných věcí, bylo pro úspěch naší práce zásadní,“ vysvětluje Stokdyk. „Jde o film, vystavěný na hereckých výkonech. Věděli jsme, že je klíčové, aby každá z postav byla po stránce osobnosti odlišná. Provedli jsme řadu animačních testů, na jejichž základě jsme vzhled postav sladili s jejich osobností.“

Kromě kouzel, které Hoyt Yeatman se svým týmem vytvořil v digitálním světě, musel ještě společně s kameramanem Bojanem Bazellim vymyslet nepřeberné množství inovativních záběrů, s jejichž pomocí by divákům předvedl svět ze zvířecí perspektivy. Bazelli, nadšený a tvůrčí umělec, který se do řešení těchto problémů pustil s velkou chutí, už měl s kombinováním živých herců s animací jisté zkušenosti. „Velice se mi hodilo, že mám bohaté zkušenosti s natáčením reklam, v nichž se počítačová grafika a postprodukce používá v nemalé míře. I tak šlo o nejnáročnější projekt, na jakém jsem se kdy podílel. Musel jsem chápat a představovat si věci, které jsem nemohl vidět. S Hoytem jsme se shodli na tom, že k natáčení budeme přistupovat tak, jako by všechny postavy filmu byly skutečné.“

Yeatman s Bazellim si pro film museli vyrobit celou řadu velice bizarně vyhlížejících kamer. Mezi prostředky, které k natáčení používali, byl i Yeatmanův vynález, HDRI kamera zvaná „cvrlikající kamera“, nazvaná podle zvuku, který vydává. „Cvrlikající kamera natáčí okolí v úhlu 360° a s veškerými použitelnými úrovněmi expozice,“ vysvětluje Bazelli, „takže zaznamenává naprosto dokonale místo, kde se natáčelo, i světelné podmínky, aby to vše bylo možné v počítači přesně replikovat.“

Pak je tu také „Mooch vision“, kamera, která snímá okolí z pohledu mouchy Mooche. „Šlo o 35 mm kameru s velice širokoúhlým objektivem typu rybí oko,“ objasňuje Yeatman. Úkolem vytvořit dějiště všech scén, virtuální i skutečná, byli pověřeni výtvarnice Deborah Evansová, vedoucí uměleckého týmu Ramsey Avery a jejich rozsáhlé umělecké oddělení. „Navrhovali jsme vše v těsné spolupráci s Hoytem, protože jde o jeho svět,“ říká Evans. „Měli jsme s ním a s oddělením vizuálních efektů celou řadu schůzek, abychom zjistili, jak naše reálné kulisy ideálně přizpůsobit potřebám jejich virtuálních.“

Ve skutečnosti i reálné kulisy vznikaly nejprve ve virtuální podobě. „V počítači jsme si vytvořili virtuální lokace,“ vysvětluje Evansová, „které jsme potom předali odborníkům na vizuální efekty a pracovníkům previzualizace, aby s jejich využitím mohli zpracovat na základě Hoytových ručně kreslených storyboardů jednoduché animace. Tímto způsobem jsme zajistili, že naše kulisy budou pro danou scénu naprosto dokonalé.“

obrazek
„Projít storyboardy a ujasnit si, co je v záběru skutečné a co ne, stojí hodně úsilí,“ dodává Avery. Nejrozsáhlejšími kulisami, jaké bylo pro film třeba vybudovat, byly prostory působivé, i když chatrné laboratoře, které stály v budově bývalé továrny na výrobu lokomotiv v Los Angeles (ve filmu je laboratoř navenek prezentována jako deratizační firma). „Laboratoř jsme navrhli tak, aby působila dojmem, že ji Ben ve snaze ušetřit co nejvíce peněz na výzkum poskládal ze starých armádních kontejnerů a leteckých součástek,“ vysvětluje Evansová.

Prostory, v nichž tým G-Force žije a trénuje, byly do posledního simulátoru a poslední plážové stoličky vyrobeny speciálně pro film. V laboratoři je centrální stanice, která ovládá vybavení pro výcvik včetně běžeckých pásů, miniaturního automobilového simulátoru, aerodynamického tunelu a únikového systému, který připomíná starou potrubní poštu, ale jde o prostředek, s jehož pomocí mohou v případě nutnosti členové týmu G-Force rychle opustit laboratoř. Popravdě řečeno, toto potrubí bylo součástí továrny na lokomotivy a filmaři ho pro svoje potřeby pouze rafinovaně modifikovali.

„Svět týmu G-Force se celý skládá z kontejnerů,“ říká Evansová. „Darwinovi a Juarez jsme vytvořili tělocvičnu ze zbytku trupu malého tryskového letadla. Všechno bylo z kovů, vyřazených dílů a recyklovaných elektrických součástek.“

„Speckles je technik a specialista na komunikaci,“ pokračuje Evansová. „Jeho pracoviště jsme vytvořili z vyřazených mobilních telefonů. Na rozdíl od ostatních členů týmu, kteří spí na palandách, spí Speckles v krabici od křupek. Blaster je rocker, takže má po ruce malou hifi věž, rockové plakáty a velkou televizi.“

Motiv života a práce v recyklovaných kontejnerech se promítl i do návrhu Kendallova domu. Evansová a Avery našli v Redondo Beach v Kalifornii dům, který byl celý zhotoven z přepravních kontejnerů. Kontrastem k tomu bylo velkolepé sídlo Leonarda Sabera, které se ve skutečnosti nachází na ranči Lucky Dog v Somis v Kalifornii. Elegantní postmodernistická budova byla navržena světově uznávaným architektem Zoltanem Palim. Pro potřeby filmu G-Force ale specialisté na vizuální efekty původní Paliho návrh upravili a přidali jednopatrovému domu druhé patro.

Mezi další lokace a kulisy, ve kterých se natáčelo, patří například Eliášův obchod s domácími mazlíčky, ve kterém tým G-Force dočasně přebývá a kde se seznámí se spoustou dalších zvířat, například s Hurleyem, roztomilým myším triem a o něco méně roztomilým hadem. Exteriéry obchodu byly natáčeny před skutečným obchodem v Los Angeles, a kompletní interiéry posléze Evansová postavila ve studiích Culver, kde vyrostly také interiéry Saberova sídla, Benovy domácí laboratoře a interiér velitelského vozidla, umístěný na vysoce moderní, počítačem ovládané plošině. Dům Goodmanových, v němž se dočasně ocitnou Juarezová a Blaster, se nacházel na ulici plné stromů v Pasadeně. Noční chaos, který v jednom předměstí způsobily zdivočelé domácí spotřebiče, se natáčel na Stevenson Ranch severně od Los Angeles.

Každý tajný agent potřebuje speciální výbavu, a ani členové G-Force nejsou výjimkou. Co na tom, že jsou malí. „Tým G-Force je dokonale vybaven,“ říká Bruckheimer. „Mají padáky, autogeny, vlastní komunikační systém. Moucha Mooch má to nejdokonalejší vybavení ve špionážních technologiích. James Bond by jim záviděl.“

„Ben Kendall je hračička a v jádru dobrodruh,“ míní Yeatman. „Má vybavení k tomu, aby zkonstruoval lepší vybavení, než jaké by dost možná byla vláda ochotna zaplatit. Takže je nezdolně přesvědčen o tom, že je třeba G-Force vybavit tím nejlepším a nejdokonalejším, co je schopen zajistit, nemluvě o Vozidlu Rychlého Nasazení, které vypadá jako vojenská verze klasických průhledných plastových koulí, ve kterých křečci a morčata cvičí. Ve filmu Vozidlo figuruje ve strhující akční honičce.“

Každý člen G-Force má své oblíbené hračky a nástroje. Darwin používá brýle s nočním viděním, autogen a nepostradatelné PDA. Blaster má potápěčské vybavení (včetně báječného podvodního skútru) a horolezeckou výstroj. Navíc je naprosto neporazitelný v řízení aut na dálkové ovládání. Juarez se, jakožto specialistka na bojová umění, obvykle spoléhá především na své dovednosti, ale velice dobře umí používat i potápěčskou výstroj, umí házet bolo a je zběhlá v paraglidingu. Speckles má pochopitelně svůj počítač. A Mooch, špionážní a komunikační génius, je vybavený nanokamerou, která dokáže ostatním členům týmu vysílat dokonalé výzvědné snímky.

obrazek
Yeatman se svým týmem neopomněl jediný detail. „Speckles má velice specifický počítač,“ prozrazuje režisér. „Jakožto krtek má pracky určené k hrabání, takže jsme věděli, že by nemohl používat klasickou klávesnici. Museli jsme navrhnout klávesnici, která by krtkovi po stránce ergonomie vyhovovala.“

Deborah Evansová byla se svým týmem také zodpovědná za vytvoření všech zmíněných hraček pro tým G-Force, stejně jako domácích spotřebičů značky Saberling, které měly zpočátku působit spíše retro dojmem, ale později se proměnit v děsivé stroje zkázy ve chvíli, kdy Saber spustí svůj hrozivý plán. Ve světě G-Force se totiž kávovary, ledničky, mixéry, vaflovačky, toustry, vysavače, pračky, sušičky i mikrovlnné trouby značky Saberling mohou proměnit v děsivé (a děsivě komické) ničivé zbraně. „Spotřebiče připomínají klasický průmyslový styl doby, kdy se vše dělalo z kovu,“ vysvětluje Evans.

„Každý ze spotřebičů je poté, co se promění, inspirován nějakým zvířetem,“ dodává Avery. „Pračka a sušička připomínají gorily. Opékač topinek na vás vystřeluje své rozžhavené spirály. Kávovaru vyrostou nohy a pohybuje se stylem, který připomíná Frankensteinovo monstrum. Mikrovlnná trouba se jednoho z našich hrdinů snaží vlákat do svých útrob na nastražený dort.“

Oživením nestvůrných spotřebičů a dalšími akčními prvky filmu byli pověřeni vedoucí kaskadérů Brian Machleit a Doug Coleman, a pomocný režisér Kenny Bates. Machleit se ujal tak působivých scén, jakou je útok týmu FBI na futuristické sídlo Leonarda Sabera, zatímco Bates měl na starosti koordinování a natáčení automobilové honičky mezi agenty Carterem a Trigstadem v černém SUV a Darwinem, Juarezovou a Hurleym ve Vozidle Rychlého Nasazení. „Automobilová honička je klasickým prvkem akčních filmů,“ míní Bruckheimer. „Ale neradi se opakujeme. Bullitt a Pepek Doyle nemuseli honit tři morčata v plastových koulích.“

Pro Bruckheimera, Yeatmana a talentovaný tým herců a umělců, kteří se na filmu podíleli, šlo o běžný pracovní den. „Myslím, že G-Force je filmem pro celou rodinu,“ prohlašuje Yeatman. „Lidem se budou tahle zvířata v akčním filmu velice zamlouvat, a dost možná se po jeho zhlédnutí budou při zapínání mixéru neklidně rozhlížet.“

Podobné filmy

O Šípkové Růžence
(Dornröschen) Celé království slaví narození princezny Rosalindy. Pozvané sudičky přinesou...
dnes 08.15
NAHRAT
ZDARMA
Nova
Škola superhrdinů
(Sky High) Syn slavných a mimořádně schopných rodičů Wil, který nezdědil ani otcovu sílu, ...
dnes 10.00
NAHRAT
ZDARMA
Nova
Lovecká sezóna
(Open Season) Do života zdomácnělého medvěda Booga vtrhne jako uragán vychrtlý a upovídaný...
dnes 11.25
NAHRAT
ZDARMA
Nova Cinema
Podobné filmy
Jestli se ti nelíbí naše nabídka podobných pořadů napiš nám.

logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo najdemese
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Neděle 16. 6. 2019 Svátek má Zbyněk
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz