fb  Sdílet
   Informace    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Videoukázka    Fotky    Podobné filmy    

68% 1021 hlasů
6.8 10 1021
film / animovaný, dobrodružný, komedie, fantasy, USA, , 100 min.
The Good Dinosaur
Kinopremiéra v ČR a SK 26.11.2015, DVD od 1.6.2016 a Blu-Ray od 30.3.2016 Magicbox

Film v kinech
kina  
PerucPeruc 15:30
VyškovSokolský Dům 10:00
OstravaLuna 10:00
BohumínLetní kino Amfiteátr 20:30
MělníkLetní kino na Aušperku 20:45


Režie:
Herci: , , , , , více...
starNastavit upozornění

V TV televize zítra HBO 16.10, pá. 5.8. HBO2 17.55



Ukázka


Animovaný film Hodný dinosaurus si pohrává s otázkou: Co kdyby asteroid, který jednou provždy změnil život na Zemi, naši planetu minul a obří dinosauři nikdy nevyhynuli? Pixar Animation Studios vás zvou na dobrodružnou výpravu do světa dinosaurů, kde se Apatosaurus jménem Arlo spřátelí s člověkem. Na cestách drsnou, ale překrásnou divočinou se Arlo naučí čelit svému strachu a zjistí, že je schopen velkých činů.
Uprav informace o filmu

Komentář k filmu Pro mě asi nejméně povedená pixarárna vůbec.. Především jsem asi mimo záběr cílové skupiny – je hodně cítit, že jak příběh, dialogy, humor, tak i grafika, je směřována o hodně mladším ročníkům, než jsem já.. Dospělí divák odchází z kina neuspokojen, hodně malým dětem by se mohlo líbit.. Mohlo by běžet o víkendu v ranních hodinách místo pohádek pro děti (teda jestli je program stále stejný jako za mých mladých let) ;-)
Všechny komentáře k filmu 8+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB    Videotéka: přidat si do ní film

O filmu Hodný Dinosaurus

obrazek
„Od chvíle, kdy se Arno narodí, se světa kolem sebe bojí,“ říká režisér Peter Sohn. „Má rád zábavu a je velmi odhodlaný - touží své rodině co nejvíce pomáhat. Ale má strach. A právě ten mu brání se doopravdy projevit.“

„Spot je od začátku přesným opakem Arla,“ pokračuje Sohn. „Je neústupný, odvážný a je po všech stránkách skutečným zvířetem. Jedná se o příběh chlapce a jeho psa - jenomže v našem příběhu je chlapcem dinosaurus a psem je chlapec.“

Příběh filmu posílá Arla do nekonečné divočiny, která ho nutí vypořádat se se svými obavami. Podle producentky Denise Ream překrásná a často až ohromující krajina, kterou výtvarníci vytvořili, hrála v příběhu filmu ve svém důsledku velice podstatnou roli. „Příroda dokáže přemoci cokoliv,“ říká, „včetně obřího dinosaura.“

Při tvorbě krajiny, která se inspirovala americkým severozápadem, tvůrci filmu zjistili, že i obrovští dinosauři mohou ve správném prostředí působit jako velice malí, což jen posilovalo Arlovy obavy. „Překonat jeho strach pro něj vůbec není lehké,“ říká Sohn. „Jeho otec vždycky věděl, že má Arlo na mnohem více, ale než si to uvědomí i Arlo sám, bude se muset vydat na citově velmi vypjatou pouť.“

Na své cestě se Arlo setkává s celou řadou ojedinělých postav, které se všechny podílejí na jeho osobnostním vývoji - ať už úmyslně či neúmyslně. Ale největší vliv má na Arla přátelství, které naváže se Spotem. „Pouto, která vzniká mezi Arlem a Spotem umožňuje Arlovi překonat svůj strach a postavit se největšímu nepříteli ze všech: přírodě samotné,“ vysvětluje Sohn.

Hodný dinosaurus nám předkládá prostý a povědomý příběh ze světa, ve kterém dinosauři nikdy nevymřeli a lidé volně žijí v divočině. „Vlastně se jedná o příběh o dospívání,“ prohlašuje režisér Peter Sohn. „Arlo se všeho bojí. Ale jeho otec, Taťka, je ho vždy připraven podpořit a pomáhá mu postavit se tváří v tvář obavám a zanechat po sobě něco trvalého.“

„Arlo je mladý a zranitelný,“ prohlašuje výtvarník postav Matt Nolte. „Ani trochu si nevěří a my jsme chtěli, aby to divák chápal i z jeho vzezření. Je menší a hubenější než jeho sourozenci. Všiml jsem si toho, že zuby, nohy a uši mých vlastních dětí v podobném věku působí trochu nepatřičně v poměru ke zbytku jejich těla, takže jsme si trochu pohráli s rozměry Arlova čenichu, nohou a ocasu, abychom zdůraznili jeho nejistotu a neohrabanost.“

„Taťka je mocný a zdatný,“ dodává Nolte. „Má dokonalý postoj a pohybuje se po přímce - má jasno v tom, kam jde - zatímco Arlo v podstatě kličkuje.“ Jeho sourozenci, sestra Libby a bratr Buck, jsou od samého počátku větší než Arlo. Povinnosti, související se životem na farmě, jsou pro ně evidentně velice snadné, což má za následek, že jsou Arlovy nezdary o to viditelnější. Arlo chce na svou rodinu velice zoufale udělat dojem, ale potýká se jen s jedním neúspěchem za druhým.

„Taťka dá Arlovi úkol - kterým by si měl vysloužit uznání,“ říká Sohn. „Je pověřen úkolem chytit škůdce, který jim ujídá jídlo, uložené na zimu. Arlo má konečně šanci ukázat, co v něm je. Ale ve finále to není schopen splnit. Nedokáže zabít stvoření, které chytil, a pustí ho na svobodu, což je pro jeho otce samozřejmě velkým rozčarováním.“

Taťkova další snaha pomoci Arlovi překonat jeho strach má tragické následky a Arlo se s nimi má problémy vyrovnat. „Ze všeho viní ono stvoření ze zahrady,“ popisuje Sohn. Arlův hněv ho nakonec přiměje udělat jednu zásadní chybu, následkem které skončí ztracený a daleko od domova. Jeho šance na přežití jsou nejisté, dokud se neobjeví nečekaný přítel, který mu pomůže. Stvoření, které později dostane jméno Spot, se od Arla nehne téměř ani na krok - navzdory tomu, jak moc se na něj Arlo zlobí. „Je neuvěřitelně odvážný, odhodlaný a schopný. Žije v divočině celý život. Takže Arlovi nezbývá nic jiného, než být odkázaný na Spotovu pomoc.“

Svérázná dvojice se vydává na pozoruhodnou pouť ohromující, ale často nelítostnou krajinou ve snaze dovést Arla zpátky domů. Cestou potkávají celou řadu zajímavých postav, mimo jiné též rodinku tyranosaurů. Podle Manna jsou dinosauří obdobou kovbojů. „Jsou to rančeři - zamlklí, hroziví, drsní a obří. V procesu Arlova zbavování se strachu sehrají významnou roli.“

Tyranosauři se z velké části inspirovali rodinou z Pacifického severozápadu, s níž se setkali někteří členové tvůrčího týmu. Poté, co tým absolvoval studijní cestu na jejich ranč, kde si jeho členové vyzkoušeli například nahánění dobytka v koňském sedle, byl tímto stylem života fascinován. „Nešlo tu ani tak o ten dobytek - ačkoliv bylo rozhodně vzrušující sledovat stovky očí, které nás pozorují,“ popisuje Sohn. „Ale to, jakou lásku k sobě členové téhle rozsáhlé rodiny cítí a jak jeden druhého navzájem učí své dovednosti na nás udělalo opravdu velký dojem.“

Režisér Peter Sohn společně s týmem výtvarníků a technických kouzelníků společnosti Pixar vynaložil velké úsilí na to, aby jejich film přesvědčivým způsobem zachycoval kouzlo přírody. Díky studijním cestám na americký severozápad od Juntury v Oregonu až po oblasti kolem Jackson Hole ve Wyomingu jim umožnily dokonale se ponořit do krajiny, ve které se měl Arlo co nevidět beznadějně ztratit.

To, že se Arlo ztratí, bylo od začátku jedním z hlavních pilířů celého filmu. Jak podotýká producentka Denise Ream, bylo to dokonce pointou jednoho z raných výletů do Wyomingu, při kterém se měli jeho účastníci projet na koních v oblasti Teton Range a sjíždět na raftech Snake River. „Uspořádali jsme výlet, který měl za cíl seznámit Petera a pár dalších členů našeho týmu právě s tímhle světem,“ říká. „Vydávali jsme se na něj v naději, že se ztratíme - že zažijeme na vlastní kůži pocit, že se nám může přihodit naprosto cokoliv.“

A toto přání se jim nepochybně splnilo. Pomocná producentka Mary Alice Drumm jen o vlásek unikla vážnému zranění během jízdy na koních. „Jeli jsme už hodně dlouho,“ vypráví. „Dospěli jsme na vrcholek kopce, kde na zemi ležel sníh, a chystali jsme se na cestu zpátky, když tu náhle začala být mému koni zima a rozhodl se vyválet v blátě. Seskočila jsem, ale noha se mi zachytla ve třmeni.“

obrazek
Drumm se nohu podařilo vytáhnout dříve, než jí mohl téměř pětisetkilový kůň ublížit, ale celá příhoda jasně ukázala, jak nevyzpytatelný může život v takovém prostředí být. A náhlé a výrazné změny teplot, které skupina během svého putování zažila, jejím členům zase velmi bezprostředně demonstrovala to, že v Arlově pouti může sehrát velmi zásadní roli počasí. „Hlavním 'padouchem' filmu je divočina kolem Arla,“ vysvětluje výtvarník Harley Jessup. „V závislosti na situaci je mu ale také občas i velkým pomocníkem.“

Podle Jessupových slov zmíněná studijní cesta, která je zavedla také do jižní Montany, ukázala tvůrčímu týmu nejenom moc přírody, ale také její krásu. „V téhle oblasti je krajina pozoruhodně různorodá a najdeme tu místa jako Jackson Valley a Teton, ale také úžasné gejzíry a vodopády v Yellowstone. Studovali jsme montanské pastviny a oblast takzvané Rudé pouště ve Wyomingu, a poté jsme vše do Arlova putování zakomponovali.“

„Zlaté a rudé listí osik bylo naprosto neuvěřitelné - anebo topolů - nikdy jsem nic takového neviděl,“ přiznává Sohn. Tvůrci filmu toužili zaznamenat všechna pozoruhodná místa, která navštívili, a proto se obrátili na technický tým Pixaru, aby společně zjistili, jakým způsobem požadovaného efektu docílit. „Zabývali jsme se procedurálními technologiemi,“ popisuje Sanjay Bakshi, vedoucí technického týmu. „Měli jsme možnost získat geologická data Wyomingu v elektronické podobě. U. S. Geological Survey má k dispozici výšková data o celé oblasti Spojených států, získaná povětšinou z leteckých fotografií. Tato data byla základem procedurálního systému, který jsme vytvořili.“

Bakshi se svým týmem na tato data procedurálně „vysázel“ vegetaci za pomoci satelitních snímků. „Počítače pro nás byly schopny pokrýt odpovídající vegetací spousty čtverečních kilometrů terénu čistě na základě toho, jakou barvu měla daná část terénu na satelitním snímku. Zelené plochy byly lesy a stromy, hnědé holá země. Modrá pak odpovídala vodním plochám. To poskytlo Peterovi svobodu při volbě úhlu záběrů, protože ať si zvolil kterýkoliv směr, měl v něm k dispozici pozadí, které působilo rozlehle a realisticky.“

Díky těmto aktivitám měli tvůrci filmu také k dispozici prostředí, které by za normálních okolností bylo nahrazeno dvourozměrnou kresbou pozadí - jejichž výroba je časově náročná a velmi omezující, protože do značné míry limitují úhly záběrů. „Oblast popředí a blízkého pozadí je vždy modelována ručně,“ dodává Jessup. „Když jsme se vším byli hotovi, měli jsme k dispozici modely krajiny, které byly naprosto ojedinělé, ale přesto působily geologicky věrohodně.“

Kameramankou a osvětlovačkou filmu je Sharon Calahan. Jakožto vášnivá malířka krajinářka strávila Calahan bezpočet hodin malováním právě těch míst, kterými se film inspiroval. Měla proto pro dané prostředí velice vytříbený cit a chápala způsoby, jakými mu mohou tvůrci filmu vdechnout na plátně život. „Chtěli jsme film podpořit po citové stránce,“ popisuje Calahan. „Zdaleka nejde jenom o pouhé světlo. Jde o to, jaké pocity ve vás počasí a barvy a to všechno ostatní vyvolává.“

Calahan měla již na samém počátku tvorby filmu jeden zásadní požadavek. „Zcela rezolutně a neústupně jsem se dožadovala toho, abychom v tomto filmu používali výhradně plně volumetrická oblaka.“

Takový požadavek si vyžádal zásadní změny v pracovních postupech, které Pixar při práci na svých filmech používal, ale Calahan - která si uvědomovala, že scény v bouřce by měly obsahovat patřičně hrozivě vyhlížející mraky - věděla, že se jedná o úsilí, které bude ve výsledku zúročeno. „Ta bouřková mračna ve filmu figurují takřka v roli padoucha. A navíc je velice pracné mraky kreslit, a přitom se objevují v takřka každé scéně.“

Díky celé řadě technických úprav a změn byl technologický tým schopen Calahan její vytoužená oblaka poskytnout. „Jsme schopni ty mraky renderovat a nasvítit je, čehož jsme nikdy předtím nebyli plně schopni. Jsou překrásné.“

„Všechno teď působí velice majestátně,“ pokračuje Calahan. „Ve srovnání s oblastí San Francisca, kde je ve vzduchu stále opar, je v oněch částech Spojených států velice sucho. Skutečně tam máte pocit, jako byste mohli hledět až na konec světa.“

„Vše, čím jsme se při tvorbě filmu zabývali, mělo dvě stránky: něco překrásného a současně nebezpečného - jako třeba sesuv půdy za západu slunce,“ popisuje Sohn. „Nechtěli jsme, aby pouť našeho hrdiny působila jako idylická procházka. Působí velkolepě - dokonce i pro dinosaura.“

Právě úžas na krásou a mocí přírody inspiroval tvůrce filmu k tomu, aby se divočina stala další postavou filmu a nikoliv pouze kulisami pro příhody Arla a Spota. „Když jsem poprvé spatřil Mléčnou dráhu, dojalo mě to,“ přiznává Sohn. „Hvězdy jsem už pochopitelně viděl, ale Mléčnou dráhu nikdy. Vyšel jsem uprostřed noci ven z domu - byly asi dvě nebo tři v noci. Všichni spali. V Juntuře v Oregonu není nikde žádné veřejné osvětlení. Viděl jsem od jednoho obzoru k druhému. Až do té chvíle jsem vůbec netušil, o co se jedná: myslel jsem si, že Mléčná dráha je nějaký drobný útvar někde na obloze, ale byla obří. Ohromila mě.“

„Druhého dne ráno jsem se vzbudil a žasl jsem nad úžasnou neposkvrněností takového života,“ pokračuje Sohn. „Hrozně jsem té rodině její život záviděl. Přírodu nic nepokoří, stejně jako nic nepokoří strach. Ale můžete najít způsob, jak ho obejít.“

Vzhledem k tomu, že se děj filmu Hodný dinosaurus odehrává v rozlehlé přírodě, stála před jeho tvůrci celá řada problémů i příležitostí. „Po stránce efektů se jedná o nejnáročnější film, jaký jsme v Pixaru dosud vytvořili,“ říká vedoucí efektového týmu Jon Reisch. „Obvykle tvoří záběry s efekty zhruba 30 procent filmu. V případě Hodného dinosaura je to více než dvojnásobek - naše oddělení pracovalo na 60 procentech filmu, konkrétněji na více než 900 záběrech ze zhruba 1500.“

Kromě toho bylo ještě třeba simulovat také veškeré přírodní živly a davy. „V žádném z našich předchozích filmů nebylo na plátně v pohybu tolik věcí najednou, jako v případě tohoto,“ říká vedoucí týmu simulací Gordon Cameron. „Vzhledem k množství vegetace - trávy, listí, keřů - a davů - stovek světlušek, bisodonů, ptáků - jsme se pravděpodobně podílíme na 99 a půl procentech celého filmu.“

Reisch má se svým týmem na svědomí veškeré přírodní jevy, které se ve filmu objevují - od deště přes řeky až po povodňové vlny, které ničí vše, co jim stojí v cestě. Podíleli se ale také na poklidných scénách, jako například na dojemné scéně, během které si Arlo a Špunt uvědomují, že toho mají společného více, než se domnívali. „Jde o důležitý a emocionální okamžik. Arlo a Špunt se snaží podělit o příběhy o členech jejich rodin, kteří přišli o život,“ popisuje Reisch. „Komunikují spolu tak, že kreslí kruhy do písku, které představují rodinu. Jedná se o velice nenápadný efekt - prostě přemísťujete trochu písku - ale není vůbec snadné ho realizovat. Jde o jeden z mých nejoblíbenějších efektů v celém filmu. Vyžaduje cit a pozornost, pokud má působit realisticky, obzvlášť ve statickém záběru, kde nemůžete nedokonalosti ničím zamaskovat.“

obrazek
Pro záběry deště bylo třeba odlišných dovedností. S ohledem na množství dešťových efektů, které se ve filmu objevují, bylo k jejich tvorbě potřeba přistupovat systematicky. „Jelikož je ve filmu takřka 400 záběrů, ve kterých figuruje déšť, potřebovali jsme přijít se systémem, který by zajišťoval dešti jednotný vzhled, který by poté mohli naši osvětlovači velice snadno a rychle doladit,“ říká Reisch. „Současně se ale velice zajímáme o posouvání možností, co se týče hloubky obrazu a toho, aby náš déšť nepůsobil příliš 'počítačově' a ploše. Abychom se s tímto problémem vypořádali, umístili jsme v každém záběru v různých vzdálenostech od kamery několik generátorů deště. Jedná se o prvky ve tvaru kvádru, které jsou vyplněné simulovaným deštěm s přednastavenými parametry, ať už se jedná o lehké mrholení či průtrž mračen. Naši výtvarníci efektů tak mohli velice snadno kombinovat nejrůznější generátory tak, aby z nich poskládali počasí, které si daná sekvence vyžadovala, zatímco naši osvětlovači měli možnost upravovat nasvícení a hloubku ostrosti pro každý generátor samostatně, aby tak mohli zdůraznit iluzi hloubky, o kterou nám šlo.“

Efektový tým vytvořil také unikátní „říční“ knihovnu a vytvořil jakési stavebnicové prvky tekoucí říční vody, které bylo možno unikátním způsobem kombinovat a vytvořit s jejich pomocí množství záběrů řek, které se ve filmu objevují. „Jednalo se pro nás o zcela nový přístup, obzvláště v případě efektu tak vrstveného a komplexního, jakým jsou naše řeky,“ vysvětluje Reisch. „Ale vzhledem k tomu, že si film žádal 200 záběrů řek, pro nás bylo naprosto klíčové, aby se na plátně objevovaly tak často, jak to jen bylo možné.“

„Voda je jedním z nejnáročnějších efektů, které vyrábíme,“ pokračuje Reisch, „z velké části proto, že vyžaduje velice specializované znalosti dynamiky - tedy vědět, jak simulovat pohyb vody - ale také problematiky stínování a nasvícení vody, které určují její podobu. A protože vodu všichni velice dobře známe, diváci okamžitě poznají, pokud s ní něco není v pořádku. Proto tak velkou část naší práce tvoří neustále porovnávání referenčních materiálů a snaha zajistit, abychom se co nejvěrněji a nejdokonaleji drželi toho, co je skutečně k vidění v přírodě.“

Blesková povodeň je dalším dobrým příkladem toho, jak všichni členové týmu spolupracují, aby docílili toho pravého vzhledu. „Snažili jsme se pojmout povodeň stylem, který bude působit poněkud filmověji,“ říká Calahan. „Odstranili jsme většinu barev a volili spíše monochromatickou podobu, a uplatnili jsme intenzivnější kontrast a osvětlení. Vše se odehrává v šeru a hodně prší a záběry jsou plné pohybu. Je to poměrně působivé.“

„Vzali jsme vystrašeného hrdinu, neschopného dinosaura,“ říká Sohn, „a v podstatě ho vrhli do divočiny, aby tam zažil vše, co příroda dokáže. A příroda sama jeho pouť kopíruje. Stejně jako řeka, která se valí v peřejích přes kamení, se i Arlo setkává s velice náročnými překážkami. Když se sblíží se Špuntem a usmíří se s ním, i hladina řeky se výrazně zklidní.“

obrazek
Kdo je kdo - popis postav

Arlo
Arlo se vylíhl jako poslední a nejmenší ze tří dinosauřích mláďat. Je mu 11 let a jako jediný zatím nezanechal symbolickou stopu na rodinné farmě. Přestože se snaží ostatním ze všech sil pomáhat, neustále bojuje se svým strachem. Když pak nešťastnou náhodou spadne do řeky, která ho odnese stovky kilometrů od domova, musí se svému strachu postavit a vydat se na dlouhou a strastiplnou cestu drsnou, nezkrocenou divočinou domů. Cestou se spřátelí s lidským chlapečkem Špuntem, který pomůže Arlovi uvědomit si, že je schopen velkých a nečekaných věcí.

Špunt
Špunt je divoký, neposedný a tvrdohlavý lidský chlapeček, který většinu svého života prožil v divočině. Projevuje se jen vrčením a heky, ale jeho silné stránky jsou jasné: je nebojácný, sebevědomý a vynalézavý. Špunt se ukáže být pro malého apatosaura Arla velmi užitečným a tak se s ním Alro pomalu spřátelí.

Taťka
Nebojácný a nesobecký taťka je oddaný manžel a otec, který se pro své blízké dře na rodinné farmě. Pro svého malého a bojácného synka Arla má slabost, a věnuje mu při výchově zvláštní pozornost. Taťka v Arla věří a ví, že pokud bude Arlo vytrvalý, tak svůj strach překoná a zanechá na světě symbolickou stopu.

Mamka
Mamka je milující manželka a chytrá a vtipná dinosauřice. Celý život se dřela pro svoji rodinu, stará se o rodinou farmu a své děti. Její tichá síla a odhodlání drží celou rodinu pohromadě.

Buck
Buck je Arlův bratr. Jsou stejně staří, ale Buck je větší, silnější a mnohem větší raubíř. Rád si ze svého mladšího bratra utahuje, neboť Arlo je pro jeho žertíky snadný cíl. Buckova velikost, síla a sebevědomí mu umožňují dělat věci, o kterých by se Arlovi ani nesnilo - třeba vyrvat zuby strom ze země.

Libby
Arlova sestra Libby je šikovná a poslušná dinosauřice, která umí orat pole jako žádná jiná. Je to ale i pěkná rošťanda se smyslem pro humor, která si umí ze své rodiny pořádně utahovat.

obrazek
Sběratel zvířátek
Forrest Lesostep je záhadný styracosaurus, který žije v divočině. Stejně jako Arlo se zbytečně bojí úplně všeho a všech. Pomáhá mu však schopnost splynout s okolím - stejně jako jeho nesourodá a nepříliš hrozivá sbírka lesních zvířátek, jež ho mají chránit a bránit.

Butch
Butch je drsný a hrůzu nahánějící Tyrannosaurus Rex s ošklivou jizvou přes obličej. Je to ostřílený harcovník a profesionální honák rohatců. Svým dvěma potomkům, Nashovi a Ramsey jde příkladem a vychovává je pro drsný život, který je čeká. Po večerech u táboráku Butch miluje vyprávění starých historek.

Ramsey
Nebojácná, mazaná a vynalézavá tyrannosauřice Ramsey miluje nahánění rohatců společně se svým otcem, Butchem a svým malým bratříčkem Nashem. Ramsey je živá a extrovertní. Miluje dobré vtipy, historky a má slabost pro tvory v nouzi.

Nash
Mladý a veselý Tyrannosaurus Rex Nash žije dobrodružstvím, a má rád, když něco nečekaného naruší nahánění rohatců, kterému se věnuje se svým otcem Butchem a starší sestrou Ramsey. Nash není úplně nejbystřejší a občas se mu stádo rohatců ztratí. Jeho bezprostřednost a darebácký šarm z něj však dělají dobrého kamaráda do nepohody.

Pterodaktylové
Pterodaktylové tvoří pětičlennou „záchranou“ partu. Rádi sledují z povzdálí nebezpečné bouře, které sužují divočinu a pak sklízí jejich plody tím neohavnějším způsobem. Když si však tito mrchožrouti vyhlédnou za oběť Špunta s Arlem, čeká je velké překvapení.

Raptoři
Raptoři kradou rohatce ze stáda, které patří Butchovi a jeho tyrannosauří rodině. Raptoři - neboli Pytláci, jak jim Butch říká - mají vychrtlá, opeřená těla a silou se nemohou jednotlivě tyrannosaurům rovnat. Ve skupinách však představují pro tyrannosaury nebezpečí, které by tyrannosauři bez pomoci nemuseli zvládnout.

Podobné filmy

Pravá blondýnka 3
(Legally Blondes) Blonďatá dvojčata, Izzabelle a Annabelle Woodsovy, opouštějí po smrti ma...
dnes 08,35
Nova Cinema
Yes Man
Jim Carrey přišel na to, jak se zbavit porozvodové deprese a neperspektivní práce. Dosud j...
dnes 10,35
Nova Cinema
Škola zlodějů 2
(Scuola di ladri - seconda parte aka Scuola di ladri 2) Zlodějíčkové Paolo Villaggio a Mas...
dnes 12,40
Nova Cinema
Podobné filmy
Jestli se ti nelíbí naše nabídka podobných pořadů napiš nám.

logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo najdemese
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Vzhledy:
    Vlastni
    Pondělí 25. 7. 2016 Svátek má Jakub
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz