fb  Sdílet
   Informace    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Videoukázka    Fotky    

68% 626 hlasů
6.8 10 626
drama, USA, , 83 min., od 12 let
Kinopremiéra v ČR 23.8.2007

Režie:
Herci: , , , , , více...


Ukázka
01:41



Všechno, co řeknete, může být a bude použito proti Vám.
Pierre, hrdý na svou kariéru politického novináře, je přímo rozlícený, když se dozví, že má dělat rozhovor s oblíbenou hvězdou amerických televizních seriálů Katjou. Ještě ke všemu o téhle podprůměrné blonďaté herečce nic neví, což se bohužel v průběhu rozhovoru velmi rychle ukáže. Nepřipravenost a arogance podivínského novináře naopak rozlítí zase Katju a tak se prazvláštní dvojice rozejde, aby se díky drobné nehodě za pár minut opět setkala a pokračovala v interview...tentokrát v Katjině bytě. Všechno ale zřejmě není tak, jak se zpočátku zdá. Politický novinář nemusí být nutně čestný a blonďatá celebrita hloupá. A tak vycházejí na povrch věci, které oba doposud pečlivě skrývali. Ale co je vlastně pravda a co je lež? Kdo vede rozhovor a kdo odpovídá?
Uprav informace o filmu

Komentář k filmu Interview je snímkem od otázkách a odpovědích na ně, které možná někdy sami nechceme slyšet. Hrozně jsem se na něj těšila, bohužel jsem se těšila tak moc, že jsem se zabarikádovala jinými filmy a úplně na něj zapomněla .. až! Až se poštěstilo. Stevea mám moc ráda, je to přesně ten typ herce, který nesedí každému a Sienna typ herečky, kterou naopak musí zbožňovat každý, nebo o ní aspoň v noci snít. Byl vynikající nápad spojit tyhle dva protipóly, oba hrají výborně .. no, hrají .. to samozřejmě taky, ale abych konkretizovala - konverzují.
Všechny komentáře k filmu 9+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB, Titulky    Videotéka: přidat si do ní film

Popis filmu Interview

Hlavními hrdiny pozoruhodného konverzačního dramatu jsou dvě naprosto rozdílné osobnosti. Pierre Peders je poněkud zatrpklý novinář, jenž ve své kariéře již mnoho prožil, nyní musí psát spíše jen podřadné články. Katya je mladá, bezesporu půvabná a obletovaná televizní hvězdička, která ještě nic významného nedokázala. Mají spolu realizovat rozhovor. Jejich vztah je tedy čistě pracovní. Na společné setkání přicházejí oba s odlišnými představami. Hudbu napsal jazzový skladatel a pianista Evan Lurie.


O filmu

obrazek
Pro Theo van Gogha a jeho producenty bylo natáčení filmů v New Yorku velkým snem. V roce 2003 na filmovém festivalu v Torontu se tento sen začal pomalu plnit. Když zde prezentovali snímek Interview, oslovilo je několik producentů zajímajících se o anglický remake. Rozhodnutí Gogha a producenta Westelakena však bylo jednoznačné, chtěli přivést Interview do Ameriky sami a začali brzy po festivalu přípravné práce.

Po Goghově smrti v roce 2004, se Westelaken a jeho americký protějšek Bruce Weiss rozhodli pokračovat v projektu k poctě Van Gogha a rozšířit jej o anglické adaptace dalších jeho filmů. Westelaken vysvětluje, že „po Theově smrti jsme cítili, že by byla velká škoda nepokračovat ve filmovém jazyce, který Theo vymyslel“. Projekt byl pojmenován „Triple Theo“ a dalšími dvěma snímky byly „06“ a „Blind Date“. Weiss spoléhal na universální téma filmů: „ Myslím, že kdokoliv, kdo si prožil vztah se může identifikovat s něčím v Theových filmech. Jestli je to v angličtině, holandštině nebo francouzštině, na tom nezáleží.“

New Yorští filmaři "se nalodili"

K tomu, aby si město New York ve filmu zachovalo svůj charakter, rozhodli se producenti Weiss a Westelaken najít pro každý film režiséry, kteří jsou s New Yorkem spjati a dát jim nálepku „hostujících režisérů“. Steve Buscemi, Stanley Tucci a Bob Balaban rychle „naskočili na tuhle palubu“ a v roce 2005 na MFF Toronto oznámili svou spolupráci na projektu.

Všechny tři filmy jsou zaměřeny na hlavní charaktery dvou postav, muže a ženy, kteří spolu dohromady vytvářejí vztahy plné dynamiky a vášně.

Weiss popsal tyto filmy jako: „ psychologický boxerský zápas“ a vypozoroval, že „jednou z Theových oblíbených věcí je vzít muže a ženu, uzamknout je v pokoji a nechat je tam napospas sobě samým.“ Ve filmu „06“ vytvořil anonymní poměr přes erotickou telefonní linku, v „Blind Date“ doslova přinutil dva lidi být spolu kvůli stejně prožité zkušenosti se ztrátou dítěte, a konečně „Interview“ : střet dvou důvtipů v rozhovoru s celebritou.

obrazek
Práce se třemi kamerami

Hlavní prioritou, pro producenty Weisse a Westelakena, při natáčení tří z Van Goghových filmů, bylo zopakovat režisérův systém používání tří kamer. Jednotlivé záběry, snímal Van Gogh třemi digitálními kamerami: jedna kamera zabírala mužský pohled, druhá ženský a hlavní kamera se soustředila na oba herce. Jeden kritik dokonce napsal, že Van Gogh vynalezl „nový filmový jazyk.“ „Technika, kterou Van Gogh vytvořil je dramaticky odlišná od stávající a zavedené a skutečně netradiční v konečném výsledku pro film“, říká Westelaken. „Tři digitální kamery nám umožňují pracovat nejen s velmi krátkými denními plány, ale také s množstvím záběrů.“

Van Goghův systém snímání mu dovoloval zůstat úsporným, držet své herce doslova za „palce u nohou“ a zakončit natáčení velkým množstvím materiálu pro střihačský stůl . „Množství natočeného materiálu nám umožnilo film při jeho sestřihu prožívat a být při něm stejně tak napjati, jako bychom vstoupili do skutečného života,“ říká Westelaken.

Pro Stevea Buscemiho a Siennu Miller znamenal tří-kamerový způsob snímání obrovskou změnu od tradičních hollywoodských metod natáčení. Sienna říká: „ Točili jsme 20 stránek dialogů denně a věděli, že se pořád hraje a kamery běží, a to nás neustále udržovalo v činnosti.“

Steve a Sienna byli schopni své role plné dialogů uchopit a vystavět v každém záběru tak, že ve výsledku vypadá film svěže a přirozeně. Měli také výhodu v tom, že každou právě natočenou scénu si mohli prohlédnout prostřednictvím digitálních kamer a denně tak provádět její možné úpravy.

obrazek
Práce s holandským štábem

Na dřívější žádost samotného režiséra, producenti Weiss a Westelaken pro film vybrali a do New Yorku přivezli členy jeho původního štábu: kameramana, kamerové techniky a supervizora scénáře, tedy všechny ty, kteří s Van Goghem v Holandsku pracovali. Holandský štáb filmu pomohl zachovat autentičnost jeho vyprávění a pomohl přenést citlivý režisérův rukopis do amerického prostředí.


logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo najdemese
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Pondělí 22. 7. 2019 Svátek má Magdaléna
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz