fb  Sdílet
   Informace    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Videoukázka    Fotky    Podobné filmy    

36% 1106 hlasů
3.6 10 1106
film / komedie, romantický, USA, , 91 min.
Jack and Jill
Kinopremiéra v ČR 9.2.2012 v SK 5.1.2012, DVD a Blu-Ray od 13.6.2012 Bontonfilm

Režie:
Herci: , , , , , více...


Ukázka
02:26



Nejlepší příbuzní jsou cizí lidi.
Jack musí každý rok na Díkůvzdání přetrpět návštěvu svého bláznivého dvojčete, sestry Jill, která mu vždy dokáže převrátit život vzhůru nohama. A když se Jill tentokrát nemá k odjezdu, musí Jack vymyslet plán, jak se jí konečně zbavit.
Uprav informace o filmu

Komentář k filmu Nedá se říci, že by to byla vysloveně komedie, i když pár humorných situací se vyskytuje. Adam Sandler si tu střihl dvojroli a to přímo dvojčata - muže a ženu, Jacka a Jill. Jack má rodinu a žije spořádaným životem, zato Jill je stále sama, je roztržitá a má komplex méněcennosti. A Jack se jí ze soucitu rozhodne pomoci, ale nebude to mít jednoduché. Toď vše. Spíše než o pobavení se tu více tlačí na city a o pochopení, což ne každý v z tohoto hlediska dokáže pojmout. Inu, těžko posoudit co tvůrci skutečně zamýšleli. Tady to strašlivě klopýtá a to sráží snímek rapidně dolů. Inu, ne pokaždé se zdaří.
Všechny komentáře k filmu 28+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB, Titulky, Oficiální stránka    Videotéka: přidat si do ní film

Popis filmu Jack a Jill

Adam Sandler se představuje v titulních rolích nové komedie společnosti Happy Madison. Jack žije takřka dokonalým životem s výjimkou jediné přetrvávající chybičky - sestry Jill, jeho dvojčete. Každý rok musí na Den díkůvzdání přetrpět mučivou návštěvu své sestry, která mu během pár okamžiků dokáže převrátit život vzhůru nohama. Když se ale z víkendové návštěvy zvolna stává návštěva měsíční, dvojčata spolu bojují a hádají se tak, jak to dokáží jen dvojčata. Jakmile začne být jasné, že Jill nemá v plánu odjet, uvede Jack do pohybu hned několik plánů v naději, že mu pomohou Jill přemístit tam, kde je mu její přítomnost nejmilejší - na opačnou stranu vlasti.


obrazek
Komedie Jack a Jill je již osmým společným počinem režiséra Dennise Dugana a Adama Sandlera. „Přišlo mi zajímavé, že zhruba v polovině natáčení jsem Jacka bral jako postavu, kterou Adam hraje, zatímco Jill jsem stále považoval za samostatnou osobnost. Adam se mimo kamery nechoval jako Jill, ale po nějaké době jste zkrátka získali dojem, že Jill je žena, která s námi natáčí a která se pozoruhodně podobá Adamovi Sandlerovi.“

Ve filmu Sandler představuje Jacka, vedoucího reklamní agentury, kterého dělí jediná reklama od fenomenálního úspěchu - nebo, pokud k podepsání smlouvy nedojde, od katastrofální tragédie. Do tohoto zmatku přijíždí jeho sestra Jill - která vše vždy zkomplikuje o něco více, než by bylo třeba.

„Věděl jsem, že Adam nebude mít s rolí Jill nejmenší problém. Větší práci mu dala role Jacka,“ popisuje Steve Koren, který je společně se Sandlerem autorem scénáře. „Jack je jedním z těch mírně nervózních lidí - takže se od Adama hodně odlišuje.“

Během psaní scénáře zjistil Koren zajímavé věci. „Některá dvojčata si už jako malá vytvářejí vlastní jazyk, takže jsme vymysleli zvláštní, tajný jazyk, který ovládají jenom Jack a Jill,“ říká. „Také jsme zjistili, že mezi dvojčaty je pouto silnější než u jiných sourozenců, čehož jsme se v maximální možné míře pokoušeli využít.“

Titulní dvojrole vyžadovala od Sandlera dokonalé načasování. „Jedním z vtipů byla skutečnost, že Jack i Jill dělají ve stejnou dobu stejné věci,“ vysvětluje Koren. „To samozřejmě znamenalo, že Adam scénu zahrál jako jedna postava a poté jako ta druhá. Bylo to skoro jako balet, Adam se musel dokonale soustředit a všechno skvěle načasovat. Sledovat to bylo skutečně obdivuhodné.“

„Jill měla ve svém životě jen dvě stálé jistoty - péči o rodiče a lásku ke svému papouškovi,“ vysvětluje Koren podstatu této postavy a také zápletku filmu. „Obětovala svůj soukromý život. Když během svátků navštíví Jacka a odmítá odjet, snaží se jí Jack pomoci s hledáním partnera - někoho, kdo ji pokud možno dostane z jeho domu.“

Nic samozřejmě nevychází podle plánů. Namísto někoho z internetu Jill narazí na neuvěřitelně nepravděpodobného partnera. Jack v rámci příběhu filmu potřebuje, aby získal souhlas Ala Pacina k natočení reklamy, jinak si jeho současný klient najde novou reklamní agenturu. A právě když Jack přemýšlí, co si počne, se do jeho sestry Jill zamiluje sám oscarový herec. Má to jen jeden háček - Pacinova postava ve filmu prochází nervovým zhroucením.

Do role Ala Pacina se tvůrci filmu rozhodli obsadit Ala Pacina. „Al Pacino ve filmu víceméně nehraje sám sebe - hraje psychicky labilního herce, který je přepracovaný a tak trochu přichází o rozum,“ popisuje Koren. „Takže když se zamiluje do Jill, reaguje podle toho. Je odhodlaný udělat naprosto cokoliv, aby ji získal. Problém je v tom, že Jill z něj není příliš u vytržení. Více než Al Pacino ji oslovují pěvecké soutěže v televizi.“

Pacino svou postavu hraje stylem, který se velice liší od toho, jaký ve skutečnosti je. „Je to herec, který nad okolním děním ztrácí kontrolu,“ vysvětluje Pacino. „Je přepracovaný a začíná se to na něm projevovat a ovlivňovat jeho duševní zdraví. Je evidentní, že prochází psychickým zhroucením. Právě tímhle směrem jsem se vydal, abych zahrál sám sebe jako někoho docela jiného - všechno je záměrně přehnané a zvýrazněné, aby to v komedii působilo věrohodně. Přesto jsem se snažil držet v mezích reálnosti, aby moje bláznění působilo reálně.“

obrazek
Pacino ve filmu začíná ztrácet kontakt s realitou. Přemítá o nabídce zahrát si Dona Quijota ve hře Muž jménem La Mancha na Broadwayi - a když se setká s Jill, začnou se mu postavy této hry prolínat s realitou. „Ve hře Muž jménem La Mancha je Don Quijote šílenec, který si o sobě myslí, že je rytíř a Dulcinea že je krásná princezna, ačkoliv se jedná o ohavnou vesničanku. Bláznivě se do ní zamiluje, protože jí přisuzuje vlastnosti, které nejsou pravdivé,“ objasňuje Pacino. „Když se moje postava setká s Jill, chová se podobně. Jill se stane jeho Dulcineou. Svým způsobem ji moje postava podvědomě využívá jako způsob, jak zjistit, jestli skutečně chce roli Dona Quijote hrát. Promítne si do Jill všechny vlastnosti, které má Dulcinea, aby si vše mohl vyzkoušet a zjistit, zda se pro takovou roli hodí. Nemá ani ponětí, že to dělá, ale v jeho šílenství je zkrátka jistá metodika.“

Kromě toho Jill představuje něco, o čem je Pacinova postava přesvědčena, že ztratila. „Naše postava Pacina se nachází na životní křižovatce,“ říká Dugan. „Víceméně je v Los Angeles ztracený. Chybí mu v životě to, kým býval - pocit, že je někde doma. Najednou se na vrcholku slávy objeví žena, která mu připomíná, kým byl. Potřebuje se vrátit domů a myslí si, že Jill je způsob, jak to zařídit.“

Dugan říká, že spolupráce s Pacinem byla samozřejmě naprosto ojedinělým zážitkem. „Nevěděl jsem, co mám očekávat - je to samozřejmě velmi seriozní herec - ale on se do toho šílenství vrhl po hlavě,“ míní Dugan. „Zahrál svou verzi Pacina skutečně pozoruhodným způsobem. Je to od přírody milý člověk a k tomu všemu přistupoval naprosto obdivuhodným způsobem.“

Skutečný Pacino pochopitelně přispěl přesně tím, co byste od něj očekávali - je to skvělý herec, který se královsky bavil. „Al si to celé ohromně užíval - Adam mu nějak nahrál a Al jeho nahrávku chytil a skvěle mu ji vrátil,“ popisuje Dugan. „Zalíbil se mu způsob, jakým jsme zvyklí pracovat, který se podle mého názoru od většiny natáčení liší. Ale Ala nic z toho nevyvedlo z míry - šel do toho po hlavě.“

Kameraman Dean Cundey říká, že ve chvílích, kdy se na plátně objevuje Pacino, poněkud se mění atmosféra celého filmu. „Stejně jako v případě řady komedií jsme se snažili o zářivý, mírně přeexponovaný vizuální styl - nikoliv tmavý či ponurý - ale ve scénách s Pacinem jsme měli možnost vše poněkud zostřit,“ vysvětluje. „Pacino v divákovi navozuje vzpomínky na řadu jeho spíše temnějších postav, takže jsme si říkali, že by bylo zajímavé něco z toho uplatnit v jeho scénách. Například pro scénu, kdy ho potkáváme v restauraci, jsme se inspirovali tím, jak býval představován v jiných filmech a pracovali spíše jen s tmavou siluetou, kouřem z doutníku a slabě nasvíceným obličejem. Je to zábavný moment.“

Katie Holmes ve filmu představuje Erin, Jackovu ženu a matku jejich dvou dětí. „Je to velice zaměstnaná manželka a matka,“ vysvětluje Holmes. „Když se objeví Jill a rozbouří kolem sebe poprask, je tím, kdo se snaží všechno držet pod kontrolou.“

„Bylo úžasné sledovat Adamovu proměnu v Jill,“ pokračuje. „Pro mě jako pro ženu bylo zajímavé mluvit s mužem o tom, jak si holit nohy, jak se nosí spodní prádlo a boty na podpatku a také o všech těch horších stránkách ženského života. Adam byl zábavný - opravdu jsme si to užívali.“

Jeden z nejslavnějších mexických komiků, Eugenio Derbez, ve filmu představuje Felipeho, Jackova zahradníka, kterému se Jill upřímně líbí taková, jaká je. „Felipe si myslí, že je vtipný - neustále srší vtípky a pak upozorňuje, že si jen dělal legraci.“ Derbez usilovně pracoval na tom, aby byl vtipný i v angličtině, přestože jeho rodným jazykem je španělština. „Naučíte se dialogy a zvládnete jazyk, ale pořád ještě musíte dokázat vtip prodat - nejde jen o to, že ho řeknete anglicky. A podání celého vtipu se může ve španělštině a v angličtině hodně lišit. Klíčem je najít správné vyznění.“

Jak se ukazuje, není Sandler jediným hercem, který si zahrál mužskou a ženskou dvojroli: Derbez hraje i Felipeho babičku. „Ano, to jsem taky já,“ říká. „Zeptali se mě, jestli nemám někoho v příbuzenstvu, kdo by tu scénu mohl zahrát, a já odvětil, že ne, ale že svou babičku dokážu zahrát sám. Ve svých pořadech představuji celou řadu postav - takže se na ně podívali a to bylo celé. Byla to velká legrace, až na masky. Celé to trvá tři a půl až čtyři hodiny a nanášeli mi lepidlo na celý obličej, i do vousů. Měl jsem na hlavě a na obličeji pět různých částí masky. Ještě tři dny po natáčení jsem objevoval lepidlo.“

Pro štáb bylo hlavním úkolem stvořit z Adama Sandlera dvě různé postavy. Na svých bedrech tento úkol nesli primárně maskérka Ann Pala, kadeřník Thomas Real a kostymérka Ellen Lutter.

obrazek
Pala a Real vybírali z desítek účesů, barev a délek vlasů, nejrůznějších tvarů a barev nehtů, barev rtěnky, druhů řas a zubů, to vše v různých kombinacích. Ve spolupráci se třemi Sandlerovými dvojníky vytvořili pro štáb několik různých alternativ, ze kterých si tvůrčí tým mohl vybírat.

„Adam hrál dívky v mnoha skečích v rámci Saturday Night Live,“ vysvětluje Pala, aby naznačila, že měli jistou představu, co by pro něj mohlo být vhodné a co ne. „Klíčovým faktorem pro jeho feminizaci byly oči, tváře, zuby a účes. Abychom potřebné rysy zdůraznili nebo naopak zakryli, používali jsme devět různých odstínů pleťového makeupu.“

Bylo zcela zásadní, aby se tvůrci filmu pokusili proměnit Jill ve skutečnou postavu. „Adam nehraje muže, který předstírá, že je žena, hraje ženu,“ podotýká Lutter. „Nešlo o dámské oblečení - chtěli jsme stvořit skutečnou ženu se specifickými vlastnostmi a povahou - musela působit přirozeně a uvěřitelně. Na druhou stranu jsme si mohli užít trochu legrace, protože jednou její vlastností je to, že vypadá naprosto stejně jako její bratr. Měli jsme možnost trochu si pohrát s Adamovými svaly a mužným vzhledem - Jill není kdovíjak ženská postava.“

Lutter říká, že co se Jilliných šatů týče, „Adam má rád pohodlí, ale pohodlí s ženstvím nijak nesouvisí. Inspirovali jsme se lehkomyslností té postavy - a právě díky tomu jsme se mohli při práci bavit. Adam často říkával, že máme Jill raději - a měl pravdu!“

Obléknout Sandlera jako Jill ale nespočívalo prostě v tom, že si oblékl dámské šaty. „Všechno muselo být pod dohledem - ať už šlo o přidání dekorace u krku, něco s rukama nebo práci na pase se snahou vytvořit iluzi boků. Vše bylo třeba upravit a přizpůsobit. Šaty na něm nemohly jen tak viset.“

S technickým provedením scén, kdy Adam Sandler hraje sám se sebou, se tvůrci filmu nejprve obrátili na kameramana Deana Cundeyho, který má na svém kontě filmy jako Falešná hra s králíkem Rogerem, Návrat do budoucnosti či Jurský park.

„Když herec představuje najednou v jednom snímku dvě postavy, nastává řada problematických věcí - problematických, protože je obvykle třeba natočit záběr s jednou postavou a potom ho zopakovat s druhou,“ vysvětluje Cundey. „Někdy jde o jednoduchý proces, prosté rozdělení snímku. V takových záběrech se kamera nepohybuje. Natočíte nejprve jednu polovinu políčka a potom druhou. Pak obojí složíte v počítači, podobně jako třeba při skládání dvou fotografií.“

Tyto prosté záběry jsou ale teprve úplný začátek a vše se může významně komplikovat. „Například se kamera pohybuje, obě postavy se navzájem dotýkají, podávají si předměty - je to skvělý způsob, jak diváka zaujmout,“ pokračuje Cundey.

„Nasnímali jsme Adama coby Jacka. Potom šel a převlékl se za Jill. My zatím předělali osvětlení a ujistili se, aby odpovídalo místu, kde bude Adam coby Jill stát. Dali jsme mu miniaturní sluchátko, aby slyšel dialog, který už v roli Jacka zahrál, a také jsme nachystali monitor, ve kterém vše mohl sledovat. Dan DeLeeuw, vedoucí týmu vizuálních efektů, dohlížel na to, aby výsledné záběry fungovaly. Obsluha kamery zajistila, aby se kamera pohybovala naprosto shodně jako v prvním případě. A nakonec nám technika skládání obrazu umožnila přímo během natáčení sledovat, jak výsledek vypadá. Šlo o velice týmovou práci.“

„Používali jsme počítačem řízenou kameru - počítač je naprogramovaný tak, aby přesně stejně opakoval několikrát po sobě shodný pohyb,“ vysvětluje DeLeeuw. „Mohli jsme natáčet záběry s Jackem a poté tytéž s Jill.“ Dobrým příkladem je podle něj například scéna na basketbalovém zápasu, kde se Pacino do Jill zamiluje. „Nejen že tu máme Jacka a Jill, ale navíc také basketbalisty a dav za nimi. Jak stoupá složitost scény, stoupá také její náročnost.“

Právě na DeLeeuwovi spočíval úkol vytvořit iluzi, že Adam Sandler má skutečně dívčí dvojče. „Takové efekty stály spoustu plánování už od fáze výroby storyboardů - ale současně se jedná o komedii, takže jsme museli být stále ve střehu,“ říká. „V případě řady záběrů jsme používali Adama ve společnosti jeho dvojníka v ženských šatech - ten měl na hlavě zelenou masku, kterou jsme posléze mohli nahradit Adamovou hlavou v roli Jill.“

Cundey prohlašuje, že štáb měl v Adamovi Sandlerovi velkou oporu. „Jak jsme postupovali s natáčením dál a dál, získával Adam stále větší povědomí o tom, jak udělat to, co po něm chceme, a učil se velice rychle,“ říká Cudney. „Na Adamovi a jeho tvůrčím procesu je skvělé to, že každý záběr je promyšlený. Nazkoušeli jsme ho a měli jasnou představu o tom, čeho chceme docílit, ale všechno záviselo na zkouškách a na tom, jak daný záběr funguje. Nejlepší na celém natáčení byla potřeba rychlé improvizace - někdo přišel s novým nápadem a na mě a Dennisovi a asistentu režie bylo, abychom přišli na to, jak to zařídíme.“

<>Obrázek nenalezen<> Ve filmu se rodina Sadelsteinů vydává každoročně během svátků na dovolenou. Letos si zamluvili plavbu na zaoceánské lodi Allure of the Seas, největší zaoceánské lodi na světě. „Měli jsme velké štěstí, že se její uvedení do provozu krylo s rozvrhem natáčení,“ popisuje Dugan. „Zatímco jsme na filmu pracovali, stavěli ji v Norsku. Kontaktovali jsme je a oni s námi velice ochotně navázali spolupráci. Vyslali jsme do Norska pár elektrikářů, aby tam natáhli kabely a vymysleli, jak celé natáčení zajistit, abychom byli na vše připraveni. Setkali jsme se na Floridě a během zkušebních plaveb, kdy se stále ještě připravovali na zahájení plného provozu, jsme na lodi mohli deset dní natáčet.“

„Je to skutečně pětihvězdičkový hotel na vodě,“ míní výtvarník Perry Andelin Blake. „Měli jsme možnost natáčet v těch nejúžasnějších částech lodi. Na přídi jsme zřídili restauraci. Největší výzvou byla vánoční výzdoba - loď je dlouhá přes 300 metrů a v některých záběrech vidíte 150 metrů a dva bazény a tři nebo čtyři paluby. Samozřejmě jsme museli vánoční výzdobou opatřit celou loď. Nakoupili jsme několik kamionů vánočních ozdob - 450 metrů vánočních světel, sedm stromečků od dvou do pěti metrů výšky, vojáčky, krále...bylo to neuvěřitelné.“

„Předem jsme věděli, že práce na zaoceánské lodi může být komplikovaná - není tam tolik místa,“ prohlašuje kameraman Dean Cundey. „Když se nad tím zamyslíte, dojde vám, proč se scény z podobných lodí obvykle točí v ateliérech.“ Cundey vysvětluje, že na skutečné lodi mohli natáčet ze dvou důvodů: „Zaprvé, Allure of the Seas je největší turistická loď na světě, takže pro ni tohle omezení místem tolik neplatí, a zadruhé, protože se nejednalo o veřejnou plavbu, jsme měli víceméně celou loď pro sebe.“

Ale ačkoliv s sebou natáčení na lodi neslo jisté obtíže, mělo také své výhody. „Neřekl bych, že to bylo o tolik náročnější než natáčení na jakékoliv jiné lokaci,“ míní Dugan. „Vlastně to bylo zajímavé - zatímco jsme na přídi natáčeli, posouvalo se nám slunce po obloze a měnilo se světlo. Ale protože na lodi nebyli žádní cestující a neplula do žádného specifického místa, mohli jsme zkrátka požádat, aby s lodí pluli tak, abychom měli slunce stále na stejném místě. Nikde na světě si takový luxus při natáčení nemůžete dovolit.“

„Kapitán zkrátka plul ve velice mírném oblouku - o stupeň za každých šest minut,“ vysvětluje Cundey, „takže slunce vzhledem k lodi zůstávalo na stejném místě. Jindy bylo zase u pobřeží Floridy poněkud zataženo. Ale to nevadilo - kapitán s lodí prostě přejel jinam.“

Takové pečlivé plánování bylo třeba proto, aby iluze, že Jack a Jill jsou ve skutečnosti dvě osoby, fungovala tak, jak má. „Jack a Jill skáčou společně přes švihadlo,“ popisuje Dan DeLeeuw, vedoucí týmu vizuálních efektů. „Za nimi je oceán a slunce zvolna klesá - a samozřejmě jsme to museli točit nadvakrát, abychom měli obě postavy. To bylo náročné - točíte na zádi lodi, zatímco slunce na obloze zvolna klesá.“

Není ale třeba dodávat, že se i s takovými problémy DeLeeuw dokázal vypořádat. Nakonec, jak sám říká, točit tyto scény proti zelenému pozadí by zkrátka nebylo ono. „Loď má oranžovou palubu, takže se hercům do tváří oranžová příjemně odráží. Za nimi máte modré nebe - takové světelné podmínky jsou se zeleným pozadím nedosažitelné.“

Velká část filmu stojí na zdůraznění kontrastů mezi Jackem a Jill - na zvýraznění jejich drobných odlišností, které ve výsledku ukazují, že jsou ve svém nitru naprosto stejní. Jednou z cest, jak tvůrci filmu něco takového dokázali zprostředkovat, bylo zobrazení velice odlišných životů obou dvojčat - Jacka v jeho domě v Brentwoodu a Jill v jejím prostém bytě v Bronxu.

„Navrhli jsme dva extrémy,“ prohlašuje výtvarník Perry Andelin Blake, který se Sandlerem spolupracoval na bezpočtu projektů. „Jackův dům je velký, krásný a otevřený, s úžasnou zahradou, bazénem a všude je zeleň a stromy a květiny. Místnosti jsou obrovské, světlé, prostorné a pohodlné. Na konci filmu vidíte Jilliin dům v Bronxu - přijede k němu ve své malé Hondě Civic, zaparkuje u hromady špinavého sněhu a jde k malému, stísněnému domku, plnému nejrůznějších věcí.“

Při výběru uměleckých děl, která zdobí zdi domova rodiny Sadelsteinových, se tvůrci filmu inspirovali vlastními zálibami. „Umění je obrovsky subjektivní a lidské názory na něj se natolik liší, že jsme si položili otázku, co by asi měl na zdech za umělecká díla? Náš režisér, Dennis Dugan, je také fotograf, takže jsme přišli s nápadem vyzdobit zdi v Jackově domě jeho fotografiemi. Jack pracuje v reklamě - říkali jsme si, že někdo takový by měl dobrý vkus, zajímavý vkus, a že by tudíž spíše než nějaká jiná umělecká díla mohl mít doma sbírku uměleckých fotografií. Dennis přišel s asi padesátkou fotografií ze svého archivu a my jsme je začali procházet - šlo o fotografie z šedesátých a sedmdesátých let z jeho cest po Evropě a dalších místech. Nejen že byly dostatečně rozmanité, jak jsme potřebovali, ale mohli jsme je svým potřebám uzpůsobovat tak, aby vypadaly více jako sbírka děl několika různých fotografů - například jsme jednu v Photoshopu mohli doladit tak, aby měla opravdu pestré barvy, nebo ji vytisknout na plátno a udělat z ní fotografický obraz, anebo ji vytisknout na lesklý papír a zarámovat. Příjemně s celým domem kontrastují - dodávají tomu rodinnému domu ve španělském stylu velice moderní atmosféru a vůbec tak nepůsobí stísněně.“

Blake měl také možnost navrhnout obývací pokoj malorského hradu - ale jeho nejoblíbenější lokací byla patrně ta, v níž se natáčela reklama na Dunkin' Donuts, která celý film uzavírá. „Vypadá to přesně jako prodejna Dunkin' Donuts - opravdu jsme se snažili a vyhráli si s nejmenšími detaily, pulty, pokladna, dokonce i skutečné koblihy z Dunkin' Donuts. A pak se kamera vzdálí a vše se promění ve fantastickou scénu s Alem Pacinem ve smokingu, se spoustou zpěváků a tanečníků, s lesklou černou podlahou a pestrobarevným osvětlením. To byla skutečně velká zábava.“

Podobné filmy

Párek
Hladový nepohrdne ničím... Co všechno se může stát při jedné zastávce v Praze. Povídka z o...
dnes 09.48
ČT1
Žhavá láska I
(Burning Love I) Hasič Mark Orlando věří, že prostřednictvím televizní reality show už brz...
dnes 22.15
Nova Cinema
Kino
Já mám doma manžela! Povídka z oblíbeného cyklu Bakaláři 1974. Hrají: J. Štěpánková, J. Sp...
zítra 09.47
ČT1
Podobné filmy
Jestli se ti nelíbí naše nabídka podobných pořadů napiš nám.

logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo najdemese
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Středa 23. 8. 2017 Svátek má Sandra
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz