fb  Sdílet
   Informace    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Videoukázka    Fotky    

61% 390 hlasů
6.1 10 390
animovaný / dobrodružný, Španělsko, , 90 min.
Justin and the Knights of Valour
Kinopremiéra v ČR 12.9.2013 v SK 21.11.2013, DVD od 19.2.2014 Bontonfilm

Film v kinech
kina  
PostoloprtyKino Postoloprty 17:00


Režie:
Herci: , , , , , více...


Ukázka
01:32


I malé dobrodruhy čeká velké dobrodružství.
Vtipy nabité animované dobrodružství o Justinovi, který měl svůj velký sen. Dnes se kluci chtějí stát slavným muzikantem nebo Jágrem, ale Justin je ze středověku a chce se stát rytířem. Táta by z něj měl radši právníka a tak se Justin potají vyplíží z domu a vydá se za dobrodružstvím. Na cestě potká odvážnou a stejně tak krásnou dívku Taliu, velmi potrhlého kouzelníka nebo krokodýla Gustava, který se pro změnu rozhodl být drakem. A hned u svého prvního rytířského úkolu se Justin docela zapotí, protože zachránit království, to není úplně učebnicová brnkačka na rozcvičení. Justin je středověký chlapec z dobré rodiny a v království, kde žije, panuje zákon a pořádek. Osvícená královna zde zavedla spolu se svým kancléřem, Justinovým otcem, nekonečné množství předpisů a hlavním náboženstvím je byrokracie. Na věci, které se dříve řešily mečem a soubojem, je tu po ruce vyhláška či nařízení a rytíři byli z království vykázáni. Otec naplánoval Justinovi výnosnou kariéru právníka, ale Justin má úplně jiný sen: stát se rytířem. Vždyť jeho děda byl jedním z nejslavnějších a nejudatnějších. Rozhodne se odejít z domova a vydává se za dobrodružstvím, na jehož konci vidí brnění, meč a věčnou slávu. Potkává odvážnou a prostořekou dívku Taliu, zmateného kouzelníka a především starého šermíře a dvojici mnichů, kteří začnou Justina ve starobylém klášteře opravdu cvičit na opravdického rytíře.
Uprav informace o filmu

Komentář k filmu Scénář se snaží moc hrát na komediální stránku, ale to se vůbec nedaří, chybí tomu vtip, což u pohádek většinou hodně očekávám a i když příběh není zrovna nejhorší, tak tomu stále chybělo to pohádkové kouzlo.
Všechny komentáře k filmu 7+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB, Titulky    Videotéka: přidat si do ní film

O filmu Justin: Jak se stát rytířem

obrazek
Jak to všechno začalo

Nejenom že příběh studia Kandor Graphics a příběh Justina se po dlouhou dobu rozvíjely paralelně, ale existuje také mnoho paralel mezi nimi dvěma. Oba mají velmi podobný začátek - poměrně nepravděpodobný cíl, kterého se snaží dosáhnout s velkým odhodláním a trochu lehkomyslně. Na jedné straně máme Justina, hubeného kluka z bohaté rodiny, který je díky svému idealismu a proti přání svého otce odhodlaný stát se rytířem ve světě, kde není místo pro hrdiny.

Na druhé straně my jako Kandor jsme také byli odhodlaní dosáhnout něčeho docela složitého a cesta za Justinem byla těžká a vyžadovala mnoho úsilí.

Skoro před dvaceti lety se tři spoluzakladatelé rozhodli „vytvářet animované filmy, na které by se mohli dívat lidé na celém světě“. Kdybychom se vrátili nazpět v čase a vsadili si na to, jestli se jim podaří tohoto cíle dosáhnout, a zároveň věděli, co víme dnes, pak myslím, že odpověď by zněla… Ne. Ale naštěstí jsme toho moc nevěděli a byli jsme stejně tvrdohlaví jako Justin… odněkud to mít musel!

Tento cíl byl těžkým už sám o sobě, ale byl ještě těžší ve městě, které je daleko od center španělské audiovizuální tvorby a ještě dál od těch několika míst, kde se v té době animace vyvíjela, což byla města jako Londýn nebo Los Angeles. Nicméně díky našemu entusiasmu, idealismu a trochy lehkomyslnosti jsme vyrazili za svým cílem.

Před námi bylo mnoho věcí, které jsme se museli naučit, ať už se to týkalo vyprávěcích technik, nebo uměleckých, technických a podnikatelských aspektů. Museli jsme si také vytvořit svoje metody a síť kontaktů. Zpočátku, abychom se něco naučili, jsme dělali „cokoliv“, co mělo něco společného s animací, a naštěstí jsme dostávali různé zakázky a dařilo se nám je plnit.

A tehdy jsme poprvé měli štěstí, štěstí, které se Kandor Graphics stále drží. V našem blízkém okolí byla skupina velmi talentovaných lidí, kteří se k nám přidali a kteří jsou s námi dodnes, na což jsme velmi hrdí. Bez nich a bez všech ostatních lidí, kteří se k nám připojili později, by Kandor Graphics v tomhle dobrodružství neuspělo. A tak jsme krůček za krůčkem proměňovali Kandor Graphics z outsourcingové společnosti ve společnost, která chce a může produkovat své vlastní věci.

A velmi brzy se objevil „náš Galeor“, který se z důvodu mezinárodní srozumitelnosti stal „naším Justinem“. Byl to velice ambiciózní projekt, který dalece přesahoval naše tehdejší možnosti, takže jsme ho odložili do šuplíku do doby, než bude mít naše společnost na jeho výrobu prostředky.

V mezičase jsme museli pracovat na mnoha různých věcech pro velmi zajímavé klienty, jakými byli například NASA, FBI nebo John Malkovich. Pracovali jsme na projektech, jako byly simulace vědeckých, lékařských a uměleckých procesů, tvorba virtuálního prostředí, korporátní videa, dokumenty a digitální efekty pro film (jednou se téhle oblasti budeme znovu pořádně věnovat), ale nikdy jsme nezapomněli, že to, co opravdu chceme dělat, jsou animované filmy.

Zkontaktovali jsme Raúla Garcíu, který je dnes naším partnerem a přítelem a který jako první Španěl pracoval ve společnosti Disney, protože jsme si řekli, že „tenhle člověk musí vědět, jak to funguje“… a on to opravdu věděl. S jeho pomocí mělo Kandor Graphics mnohem blíž k dosažení svého prvotního cíle. Zhruba v té samé době jsme také dostali možnost pracovat na animovaném seriálu, který se nakonec stal naším prvním celovečerním filmem s názvem „The Missing Lynx“.

Podruhé jsme měli štěstí, když Raúl ukázal naši práci Antoniovi Banderasovi a Antonio se skoro okamžitě rozhodl, že chce být toho všeho součástí.

The Missing Lynx byl malý film, díky kterému jsme se víceméně naučili, jak se dělá animovaný film. Byl to skvělý trénink a cvičení, ale také to s sebou neslo určitou frustraci způsobenou omezeními danými nízkým rozpočtem, který nám nedovolil ho lépe propracovat. Žádné vlasy, žádné oblečení, málo času na to vytvořit propracovanější animaci… Takže jsme našemu týmu slíbili, že uděláme, co budeme moci, abychom našli ten správný moment a ten správný projekt, který budeme moci udělat mnohem lépe.

Když se teď díváme zpět s odstupem a s vědomím omezení, kterým jsme čelili, jsme na výsledek hrdí.

obrazek
The Missing Lynx vyhrál na několika festivalech a získal několik významných cen, včetně ceny Goya za nejlepší animovaný film. Ale věděli jsme, že můžeme být ještě lepší… Takže jsme si ponechali náš tým a rozhodli se udělat krátký film, což nám umožnilo překonat předchozí omezení a zdokonalit technickou a uměleckou úroveň studia. Chtěli jsme být připraveni na to dělat lepší filmy.

Z toho důvodu jsme se rozhodli spoléhat na náš tým, což je součástí Dna studia Kandor Graphics, a požádali jsme je, aby přišli s nápady na krátký film. Přijali tuto pobídku s velkým nadšením a my si později uvědomili, že to bylo velmi dobré rozhodnutí.

Ty dny, kdy měli všichni své prezentace, byly hodně vtipné. Prezentace se hodně lišily: některé byly zajímavé, jiné hodně vtipné a jiné opravdu hodně podivné, ale když jsme uviděli návrh, se kterým přišel Javier Recio, všichni jsme se na jeho projektu shodli. Ukázal nám story reel a ten krátký film už v něm byl obsažený, fungovalo to od začátku do konce. A přestože Javier začal pracovat v naší společnosti jako stážista a nebyl u nás dlouho, požádali jsme ho, aby film režíroval, a svěřili jsme mu velký rozpočet.

Od té chvíle jsme se pustili do práce a splnili jsme slib, který jsme dali našemu týmu, tedy že budou moci pracovat bez formálních omezení. Před námi byla nová fáze učení. Zlepšit technické, produkční a renderovací procesy; vytvořit kvalitnější animace, ve kterých by byly i vlasy a oblečení; rozpracovat projekt pro stereoskopii atd.

Byl to úspěch, nejen po technické a umělecké stránce, ale v prvé řadě v technice vyprávění, což se povedlo díky práci Javiera a práci všech oddělení. Náš druhý pokus se tak stal něčím mnohem důležitějším: získal nominaci na Oscara.

A to všechno se odehrálo v Granadě, ve společnosti, která začínala úplně od nuly.

Tento krátký film nám přinesl hodně radosti: druhou cenu Goya a další významné ceny. Znamenal pro nás také to, že jsme byli připraveni využít všechno, co jsme se naučili a co jsme vytvořili, pro nový celovečerní film. Vypadalo to, že přišla ta pravá chvíle vytáhnout Justina ze šuplíku, ve kterém jsme ho měli schovaného. A tak se začal příběh filmu Justin: Jak se stát rytířem. Vyprávět o Justinovi znamená vyprávět o Kandor Graphics. Justin vypráví příběh o dobrodružství být sám sebou a dělat to, o čem sníte; a to je také náš příběh.

obrazek
Justinův svět

Svět filmu Justin: Jak se stát rytířem je vizuálně velmi bohatý. To se odráží ve čtyřiceti různých prostředích a ve více jak stovce postav. Takové množství práce znamenalo pro umělecké oddělení velkou výzvu.

Dva světy: rytíři a právníci

Hlavním uměleckým zadáním bylo nalézt významný rozdíl mezi dvěma odlišnými světy: světem hrdinů a světem právníků. Tato dualita se odráží ve dvou hlavních postavách, Justinovi a jeho otci Reginaldovi.

„Svět hrdinů je barevnější a sytější jako klasické technicolorové snímky, například Robin Hood, Ivanhoe nebo Tři mušketýři. A naopak pro ten druhý svět byl hlavní inspirací Brazil Terryho Gilliama. Snažili jsme se o různé odstíny šedi, pocit monotónnosti a výraznou symetrii záběrů,“ říká režisér Manuel Sicilia.

Přestože se příběh odehrává ve středověku, styl filmu je založen na různých historických epochách a různých uměleckých obdobích. Umělecké oddělení nehledalo přísnou historickou věrnost, a tak je svět filmu inspirovaný historií a zároveň v něm jsou i moderní prvky.

„Svět hrdinů je někde mezi románským obdobím a gotikou. Jsou tam zříceniny a přírodní scenérie, které jsou typické pro romantismus, ale jsou reinterpretované a stylizované. Svět právníků je hlavně v renesančním duchu s trochou baroka, které představuje například Lara,“ dodává Óscar J. Vargas, výtvarník filmu a tvůrce postav.

Prostředí v království

Pro jedno z nejcharismatičtějších prostředí ve filmu, hostinec U polámaného orla, jsme vytvořili rustikální prostředí, ve kterém se objevují jemné narážky na typické fastfoodové řetězce. To odráží fakt, že to bývalo místo pro dobrodruhy a hledače štěstí, ale později ho přeměnili na rodinnou restauraci, kde mají nabídky typu 2 za cenu 1. Touto kombinací dvou konceptů jsme zdůraznili vizuální kontrast a udělali jsme z hostince výjimečné a vtipné místo.

„Vesnická náves, která patří do světa hrdinů, je inspirována středověkem s jeho barevnými domky a davy lidí. V tomto prostředí jsme se snažili o architektonický zmatek, střídali jsme domy a střechy se sytě zelenými plochami popínavých rostlin, květin a malým světelným kontrastem, takže má pak divák pocit, jakoby se procházel po tržišti,“ říká Francis Porcel, hlavní výtvarník prostředí.

Další zvláštností prostředí jsou rozlehlé prostory, která zahrnují několik různých míst. „Nejsložitější prostředí, které jsme museli v oddělení pre-vizualizace vytvořit, byla bezpochyby hora opatství. Museli jsme v jednom prostředí obsáhnout všechny lokace! Velké jezero, hory, obrovskou skálu a budovy… všechno muselo být pohromadě a ve správném měřítku! Vytvořit takové prostředí pro natáčení bylo pro umělecké oddělení a pro následnou technickou optimalizaci bezpochyby velmi obtížným procesem. Ale umožnilo nám to natáčet flexibilně a rychle ze všech úhlů a variabilně,“ vysvětluje Joaquín Catalá, režisér previzualizace.

Vytváření postav

Při vytváření postav bylo také důležité sledovat hlavní umělecké zadání. Vznikly tak dva různé styly. Ve světě právníků převažuje šedá barva a rovnováha. Příkladem je postava Reginalda a úředníků soudu, kteří mají všichni prakticky stejnou siluetu: prodloužené a souběžné vertikální linie. Dojem nudy a monotónnosti umocňují chladné, vycizelované industriální prvky.

Na druhou stranu postavy, které patří do světa hrdinů, mají velmi různobarevné oblečení a jsou mezi nimi velké rozdíly. Jsou životnější a energičtější, jako například obyvatelé opatství: Legantir, Braulio a Blutcher, jejichž postavy a proporce jsou odlišné stejně tak, jako jsou odlišné jejich osobnosti. Sota, Copas a Champ, Heracliovi lokajové, kteří mají svůj předobraz ve španělských kartách, jsou dalším podobným příkladem.

Při práci na vývoji postav musely být vzaty v potaz i další aspekty. „Když jsme vyvíjeli postavy, použili jsme mnoho kreseb z doby, kdy projekt poprvé spatřil světlo světa. Některé z hlavních Justinových rysů, jako například jeho brnění, jeho křiklavé kalhoty a podivné oranžové vlasy, symbol energie a vitality, jsou z té doby. Při tvorbě jeho postavy jsme se inspirovali hercem Jamiem Bellem, který hrál Billieho Elliota, chlapce, který vyzařuje sílu a charisma,“ vysvětluje Óscar J. Vargas.

Tvar Justinovy postavy se během filmu vyvíjí. Na počátku příběhu je náš hlavní hrdina součástí světa právníků, takže jeho fyzický zjev je křehčí. Ale jak se vyvíjí, jeho anatomie se mění, jeho postava získává tvar V, což má blíže ke světu hrdinů. Nejdůležitější součástí jeho vzhledu je účes, který se během jeho dobrodružství mění. Justin vystřídá v průběhu filmu 6 různých účesů!

obrazek
Za oponou

Vždy jsme byli pyšní na to, že jedním z hlavních aktiv studia Kandor Graphics a filmu Justin: Jak se stát rytířem je skvělý tým, který za filmem stojí.

Více jak 150 profesionálů z deseti různých zemí ze sebe vydalo to nejlepší a do čtyři roky trvající výroby filmu vložili všechny své technické a umělecké znalosti.

Navíc 35 specializovaných oddělení úspěšně zpracovalo více jak 14 milionů počítačových souborů, které vznikly během tvorby filmu. To se podařilo díky permanentní vzájemné komunikaci, skvělé organizaci a s využitím firemních manažerských nástrojů.

„Justin byl pro nás velkou výzvou. Společnost musela vyrůst jak co do velikosti (během výroby filmu jsme se dostali až k maximálnímu počtu 150 umělců) tak i co do osobnostního potenciálu. Každý člen všech různých oddělení ze sebe musel vydat to nejlepší, abychom byli schopni zvládnout rozpočet, který se velmi lišil od rozpočtů velkých studií, se kterými si na trhu konkurujeme. Ačkoliv je v tom malý rozdíl, náš rozpočet byl desetkrát nižší!“ říká Israel Tamaro, vedoucí výroby.

Během výroby filmu Justin: Jak se stát rytířem mohla všechna oddělení, která na filmu pracovala, přijít se svým názorem a promluvit si přímo s režisérem o jakémkoliv narativním nebo vizuálním aspektu filmu.

Podle Gabriela Garcíi, režiséra animace, to bylo jedním z klíčů ke kvalitě filmu: „S Manuelem, režisérem filmu, spolupracujeme už velmi dlouho a velmi dobře se známe. Naše spolupráce byla vždy velmi plodná; díky jeho důvěře vůči nám a ochotě nám naslouchat jsme se cítili součástí celého procesu výroby filmu. Jeho nadšení je zdrojem motivace pro celé studio. Vzpomínám si, že jste za ním mohli přijít v kteroukoliv denní dobu a hodiny si s ním povídat o postavách. Myslím, že za to mu byli animátoři vděční, a výsledek je pak vidět v každém záběru.“

„V oddělení pre-vizualizace jsme s režisérem pracovali bok po boku, přicházeli jsme s různými nápady a vylepšovali příběh… Musím říct, že v tomto smyslu byla práce s Manuelem velmi snadná. Svým způsobem je jako dítě, které se nadchne pro příběh a jeho nadšení je nakažlivé. Také nám dal poměrně velkou tvůrčí svobodu a to je skutečný luxus,“ dodává Jaime Visedo, režisér pre-vizualizace.

Nejdůležitější věcí pro takto velký tým byla plynulá a permanentní komunikace mezi všemi odděleními. „Když jedno oddělení dokončilo svou práci, uspořádali jsme meetingy, které fungovaly jako „výstupní kontrola“. Až poté mohla práce pokračovat v dalším oddělení. V každém momentě mohli všichni supervizoři vidět práci ostatních oddělení, od story-boardu, přes postavy a pozadí po story-reely, animaci, finální layout a renderování,“ říká Trinidad Suárezová, jedna ze supervizorů výroby. „Říkali jsme jim „nezvratné“ meetingy, protože v momentě, kdy jsme něco společně schválili, nebyla už cesta zpátky. Jelo se dál…“

K tomu ještě musíme připočíst bezvadné pracovní prostředí, které se nám podařilo vytvořit a které podporovalo motivaci a talent. Přineslo nám spoustu vtipných situací a nezapomenutelných vzpomínek!

„Chtěl bych vyzdvihnout výbornou atmosféru, která panovala po celou dobu výroby filmu Justin: Jak se stát rytířem. Na začátku jsme měli jen sedm animátorů a pak nás bylo i víc jak čtyřicet. Někteří se k nám připojili jen na poslední tři měsíce, ale všem se podařilo rychle se začlenit do týmu, kde tak vzniklo příjemné prostředí vzájemné podpory. Důkazem toho jsou videa, která jsme natočili a kde můžete často vidět excentrické animátory se skvělým hereckým talentem, jak ostatním pomáhají. Pro náročné scény jsme točili krátká videa, kde jsme si je předehrávali a na kterých můžete vidět animátory z různých týmů, jak pracují společně. Bylo to velká zábava,“ říká Francisco Fernández, režisér animace.

„Z profesionálního hlediska to pro mě byly nejlepší roky života,“ říká Pepe Cazorla, jeden z režisérů osvětlení. „V té době se v Kandoru sešlo hodně lidí, kteří měli touhu pracovat a dělat nové věci.“

„Myslím, že důvod, proč tu máme tak skvělé pracovní prostředí, je, že všichni supervizoři a šéfové studia jsou si s týmem velmi blízcí. Vždycky vám naslouchají a mluví s vámi o každém problému a jsou vždy ochotní vám pomoct. Kandor je skvělý tým odshora dolů,“ dodává Daniel Alejo, jeden z režisérů osvětlení.

Dotáhnout tento projekt do konce znamenalo pro společnost obrovský kvalitativní krok dopředu a každodenní výzvu. A můžeme už teď říct, že jsme velmi spokojeni s výsledkem.

Javier Fernández, kameraman, k tomu dodává: „Je neuvěřitelné, když vás obklopují tak talentovaní lidé. Pracuju v Kandoru skoro celý svůj profesionální život. Ta cesta ale byla tak dlouhá a tak jsme vyrostli, že to skoro vypadá, jako bychom pracovali v mnoha různých studiích. Prošli jsme různými obdobími. Někdy se ohlédnu zpět a vzpomenu si, jak jsme byli jen čtyři a seděli jsme v malé kanceláři, a připadá mi, jako by to bylo před tisíci lety. Uvědomuju si, jaké jsme měli štěstí, že jsme mohli pracovat na filmu, který jsme toužili udělat, protože o Justinovi jsme mluvili víc jak deset let. Někdy se ohlédnu zpět a uvědomím si, čeho všeho jsme dosáhli, a jsem spokojený s týmem, který jsme vytvořili daleko od center filmového průmyslu a s lidmi z celého světa. A taky jsme udělali film, na který jsem opravdu pyšný.“

obrazek
Cesta výroby: Kdysi dávno byl jeden scénář

Dobrý scénář je hlavní ingrediencí každého filmu, který se má líbit publiku.

V průběhu přípravy scénáře se začíná úzce spolupracovat s režisérem na uměleckém konceptu a Katalogu stylů. Produkční oddělení začne hledat lokace, postavy a rekvizity, které budou potřeba k převedení scénáře na plátno.

V okamžiku, kdy je dokončen scénář, začíná se se Storyboardem. Během tohoto procesu se nakreslí jednoduché skici a připraví se audiovizuální složka, kompozice každé sekvence a rozvržení záběrů. To nám umožní pracovat s detailním rozpracováním postav, scén a objektů a dále je umělecky rozvíjet. Protože se jedná o 3D film, musí se také počítat se stereoskopií jako složkou vyprávění. S ohledem na to „jsme se rozhodli, že stereoskopie by měla napomáhat vyprávění a zároveň nenarušovat smysl příběhu. Byla to jen jedna z mnoha složek, která nám pomohla film vylepšit…“ říká Antonio Montes, supervizor stereoskopie.

Supervizoři každého oddělení se účastní kontrolních meetingů ke Storyboardu. Režisér vysvětluje jednotlivé scény a odpovídá na otázky. Je tu také prostor pro kreativní a technické podněty, které se pak zohlední ve vývoji dalších sekvencí. Poté umělecké oddělení vytvoří Barevný skript, který systematickým způsobem definuje osvětlení a dramatický záměr každé scény.

V momentě, kdy je storyboard schválený, rozpracují se skici za použití jednoduché animace. Tomu se říká Story reel nebo Leica. Máme také k dispozici provizorní dialogy a poznámky k hudbě, což nám dává prvotní představu, jak bude film vypadat. Čím je tato fáze příprav detailnější, tím menší je riziko, že se budou scény v dalším průběhu tvorby filmu vyřazovat. V tomto bodě procesu výroby si už můžeme rozpracovat záběry a známe jejich načasování.

Když máme návrhy postav a pozadí, můžeme začít s přípravou knihovny. Děláme také barevné studie a základní objemy, neboli proxy pro Animatic.

Animatic nám umožní poprvé film vidět ve 3D. V této fázi nám vnímání prostoru umožní nadefinovat si načasování, záběrování a pohyby kamery. „S ohledem na komplexnost příběhu, počet postav a různé lokace, ve kterých se nacházejí, byla pre-vizualizace pro natáčení naprosto zásadní…“ říká Joaquín Catalá, režisér pre-vizualizace. Také se poprvé provádí korekce pravé a levé kamery, aby fungovala stereoskopie. Animatiky jsou pak schváleny režisérem a poté, co si je všichni ostatní prohlédnou a připomínkují na tzv. „nezvratných“ kontrolních meetinzích, produkční oddělení vytvoří finální rozpis sekvencí, záběrů a assetů (scény, postavy a rekvizity).

Knihovny se vytvářejí zároveň s tvorbou animatiků. Finální modelování assetů se provádí pomocí návrhů, barevných studií a 3D proxy (geometrie nízkého rozlišení). Oddělení zabývající se texturou a stínováním dokončí tento proces za pomoci barevného skriptu a barevných studií a doplní barvy a texturu.

obrazek
Pro dokončení procesu animace musejí postavy a rekvizity projít oddělením pro Rigging, kde je doplní o animační kostru, nebo set up, který umožní jejich rozpohybování. Kostry se testují s ohledem na dramatické potřeby režiséra a režiséra animace.

„Nahrávali jsme si detailní instrukce režiséra ke každé sekvenci a ty jsme pak využívali jako referenční materiál… Díky tomu bylo možné přesně zachytit rozsah pohybu každé postavy...“ doplňuje Francisco Fernández, režisér animace.

Tým Animace tak ví, jaké jsou jejich cíle, a můžou tedy vytvořit přirozené a uvěřitelné postavy.

V momentě, kdy máme finální scény, rekvizity, postavy a kamery, může začít proces výroby Layoutu. Scény se optimalizují, aby se zrychlil proces animace, a připravujeme záběry pro natáčení. Všechno je připraveno a může začít Animace! Když máme hotovou animovanou sekvenci, svoláme další „nezvratnou“ revizi se supervizory dalších oddělení. Když se dokončí animace, oddělení výroby kostýmů a vlasů doplní dynamiku a efekty, které dodají jednání postav autenticitu. Současně se musejí zkontrolovat kamery, protože je možná bude nutné přemístit, anebo bude animovaný záběr potřebovat jiné rozvržení.

Když je hotová animace a scény, můžeme připravit Finální Layout každého záběru. Provedeme poslední revizi rozvržení záběru, kamer a stereoskopie. A začneme s přípravou Osvětlení.

Osvětlení je další podpůrný prvek příběhu. „Za pomoci osvětlení podtrhneme, co chce režisér říct a jaké je mentální rozpoložení postav. Zdůrazníme tyto pocity pro diváka. Hrajeme si se světly, stíny, prostředím...“ říká Daniel Alejo, jeden z režisérů osvětlení. Osvětlovači znovu tvoří prostředí, které předtím určil barevný skript. Vytvoří se série vrstev, z nichž každá reprezentuje jednu složku záběru. Ty potom projdou renderovací farmou a připraví se pro kompozitování.

Poté přijde na řadu Matte Painting - 2D pozadí, která se objevují převážně v záběrech exteriéru, také projdou kompozitováním. Tato pozadí jsou digitální kresby založené na barevném skriptu dané sekvence.

Oddělení Efektů má pak na starosti digitální efekty jako mlhu, dým, oheň, prach, tekuté látky atd. a simulace, kdy se rozbíjejí předměty jako kameny, sklo, dveře a dřevo.

Fáze Kompozitování je na konci celé cesty. Vrstvy, které byly vytvořeny v oddělení světel a efektů, se integrují do jednoho záběru. Zkontroluje se také barevnost každé sekvence. Všechny záběry filmu jsou nyní kompletní a film už má skoro finální podobu. Pomocí Colour Gradingu se provedou korekce barev, jasu a kontrastu jednotlivých záběrů tak, aby podoba každé sekvence odpovídala jejímu dramatickému záměru.

O postavách

obrazek
Justin
Justin je dobrosrdečný a zvídavý mladík toužící po dobrodružství. Jeho snem je stát se rytířem jako jeho dědeček, sir Roland. Když se mu v tom otec snaží zabránit, vezme Justin osud do vlastních rukou a vydá se na výpravu, ve které změří své síly. Cestou čelí mnoha výzvám, dostane spoustu lekcí, a když nadejde ta pravá chvíle, musí odhodit svůj strach a udělat, co je správné.

Talia
Talia je odvážná dívka, která sdílí s Justinem nejen jeho sny, ale i dobrodružství. Ani ona není ve svém životě šťastná - obsluhuje v hostinci U polámaného orla. Taliu s Justinem spojuje otevřenost, statečnost a duchaplnost. Poté, co Justin vysvobodí Taliu z její práce, stanou se z nich nerozluční přátelé.

Reginald
Reginald je Justinův otec a nejlepší právník v království. Je to moudrý a přísný muž, který pevně věří v nezbytnost práva a pořádku. Od první chvíle se snaží Justinovi dostat ven z hlavy jeho touhu stát se rytířem. Chce mít nad životem svého syna kontrolu a vytyčí mu dráhu právníka. Justin má však jiné plány.

Heraclio
Heraclio býval jeden z nejlepších rytířů v království, ale když král zemřel a královna postavila rytíře mimo zákon a nahradila je právníky, vzbouřil se proti trůnu. Po dlouhých letech ve vyhnanství nyní plánuje návrat a pomstu. Dokáže Justin s pomocí hrstky nových přátel ochránit království a ty, které miluje, anebo zvítězí Heracliova zloba a touha po trůnu?

Braulio
Braulio je jeden ze tří moudrých mnichů z opatství, kde se Justin cvičí na rytíře. Svůj malý vzrůst vyvažuje chytrostí. Jako všichni blázniví vědci vymýšlí různé důmyslné přístroje a zlepšováky. Po jednom nepovedeném pokusu mu zůstal nervový tik. Ten se podstatně zhorší, když přijede Justin a svou neohrabaností způsobí řadu nehod.

Legantir
Legantir je představený mnich opatství, navýsost moudrý a obdařený čarodějnickými schopnostmi. Na první pohled vypadá přísně a Justina děsí a přitahuje zároveň. Legantir naučí Justina trpělivosti a síle vědění. Přestože zachovává k mladému rytíři ve výcviku nestrannost, nakonec si ho oblíbí.

obrazek
Blucher
Blucher je drsný starý rytíř, který býval nejlepším přítelem Justinova dědečka. Okamžitě si Justina zamiluje, protože v něm vidí pravého ducha a povahu rytíře. Blucher se stane Justinovým rádcem a učí ho obratně zacházet s mečem. Přes svůj pokročilý věk, který ho občas brzdí, je stále hbitý a plný energie. Blucher v Justina pevně věří a když to Justin nejvíc potřebuje, objeví se po jeho boku.

Lara
Lara je krásná dívka, jediná dcera nejbohatšího muže v království, který vynalezl peníze. Je to rozmazlený fracek, který se zajímá jen o módu. Přestože je k němu zcela lhostejná, Justin ji bezhlavě miluje. Až když se Lara zhlédne v siru Clorexovi, zjišťuje Justin, že pro něj nejspíš nebude ta pravá.

Melquiades
Melquiades, pro své přátele Mel, je svérázná postava s rozdvojenou osobností. Někdy je Karolious, posel noci, jindy Melquiades, největší z čarodějů a mistr magie. Tak či onak právě Mel ukáže Justinovi cestu do Věže moudrosti a spolu s Talií mu dělá společníka na jeho dobrodružné výpravě.

Sir Clorex
Sir Clorex ve svém lesklém brnění možná vypadá jako dokonalý rytíř, ale zdání může klamat. Zatímco jeho síla, šarm a svaly leckoho přesvědčí, Justin a Talia okamžitě poznají, že je to podvodník. Bývalý leštič brnění na hradě hledá rychlý způsob, jak se dostat do vyšší společnosti. Když se zaplete s opravdovými zloduchy, zjistíme, že rytíře nedělá brnění.

Královna
Královna je krásná vladařka království, jejíhož vznešeného ducha zlomila smrt milovaného manžela. S cílem zabránit další podobné tragédii, jaká potkala krále, postaví na radu Reginalda rytíře mimo zákon. Nyní, po mnoha letech, nemá před Heraclivou pomstou království kdo chránit. Napraví královna svou chybu a vrátí rytířům jejich status, nebo se Heracliovi podaří zmocnit se trůnu?

Babička
Babička svého vnuka Justina miluje nade vše na světě a tuze ji rmoutí, že je nešťastný. Jak už je u všech úžasných babiček zvykem, povzbuzuje Justina k tomu, aby šel, kam ho srdce táhne, a dělal to, co je podle něj správné. Poví mu o tajném opatství, kde se cvičili dávní rytíři, a dodá mu odvahu, aby se vydal vstříc dobrodružství.

Gustav
Gustav je krokodýl, který se chce stát drakem. Kdo to kdy viděl.


logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo najdemese
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Vzhledy:
    Vlastni
    Středa 25. 5. 2016 Svátek má Viola
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz