fb  Sdílet
   Informace    Recenze    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Videoukázka    Fotky    Podobné filmy    

72% 2717 hlasů
7.2 10 2717
film / thriller, akční, dobrodružný, drama, záhady, romantický, science fiction, Nový Zéland/USA/Německo, , 187 min.
Kinopremiéra v ČR 15.12.2005, DVD od 19.4.2006 Bonton, Blu-Ray od 22.8.2012 Bontonfilm

Režie:
Herci: , , , , , více...

Ocenění: 2005, Oskar, Vizuální efekty (J. Letteri, B. Van't Hul, C. Rivers, R. Taylor)


Ukázka
02:31



Teprve teď se vrací král.
Peter Jackson si splnil dětský sen, když znovu přivedl na filmové plátno King Konga. Nejslavnější monstrum filmové historie tak prožívá úžasný návrat s pomocí režiséra, který dokáže skloubit nejmodernější trikové efekty s velkolepou výpravou, zajímavými postavami a strhujícím příběhem.
To všechno má i King Kong, král divočiny, který se vinou své výjimečnosti ocitne v New Yorku, kde se naplní jeho tragický osud. Skupina filmařů se vydává do Tichomoří hledat legendární Skull Island, na němž podle pověstí kdysi žilo gigantické monstrum jménem Kong. Výprava, v níž figurují excentrický režisér Carl Denham, krásná herečka Ann Darrow a scenárista Jack Driscoll, tajemný ostrov skutečně nalezne a přistane na něm. Bohužel monstrum, o němž chtěli natočit hraný dokument, stále žije, společně s řadou dalších prehistorických monster, která je začnou vážně ohrožovat na životě. V největším nebezpečí se ocitá Ann, kterou unesou zdejší domorodci a v rámci tradičního rituálu ji chtějí obětovat právě King Kongovi. Ten se však tváří v tvář křehké blondýnce zachová zcela nečekaně ...
Uprav informace o filmu

Komentář k filmu Úžasný film. Určitě měl pár nedostatků, přišel mi místy celkem nudný. I přes to si myslím, že je to skvělý film, který vás celý film drží pevně na zadku a vy ho musíte prostě dodívat. Musím se přiznat, že na konci filmu jsem byla opravdu naměkko. Co se dá dělat, film byl dojemný. Doporučuji.
Všechny komentáře k filmu 67+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB, Titulky, Oficiální stránka 1, Oficiální stránka 2, Oficiální stránka 3    Videotéka: přidat si do ní film

Recenze

Je King Kong jedním z nejdražších a nejlepších filmů historie? Před shlédnutím tohoto filmu jsem měl jistotu o prvním a naději na druhé. Po shlédnutí už není vše tak jednoznačné. Ale jedno po druhém.    Už mnohokrát se v minulosti ukázalo, že když dáte kvalitnímu filmaři víc peněz než kdy předtím, nemusí to být k dobru věci. Dobrým příkladem může být třeba Armageddon. Michael Bay poprvé dostal mamutí rozpočet. Film to nebyl špatný, koukatelný, vtipný, komerčně úspěšný, ale fanoušci Mizerů a Skály museli zaplakat, kvalitativně to totiž bylo min. o třídu níž.    U Petera Jacksona mi kontrolka s obavami nesepla, protože měl poměrně solidní rozpočet i při Pánovi Prstenů. I když pravdou je, že ve srovnání s King Kongem byl rozpočet na jeden film této trilogie cca poloviční. Navíc producenti King Konga dovolili režisérovi prodloužení verze na víc než 3 hodiny, přidali nějaké ty penízky na dodělávky a těšili se na sklizeň. Ta, i přes určité komerční zklamání v USA (aspoň t... Celá recenze
moviefan, 8 z 10

Popis filmu King Kong

Náhodně se seznámí s Ann Darrowovou a přijme ji pro hlavní roli. Ann má pocit, že se jí splnil životní sen... Na lodi je i slavný scenárista Jack Driscoll. Nyní už musí odejít do divadla na zkoušku, ale Carl Jacka záměrně zdrží, a jemu pak nezbývá než plout s nimi. Loď řídí kapitán Englehorn, který loví zvířata pro zoo a cirkusy. Po vyplutí pracují Jack s Carlem dál na scénáři. Carl navede kapitána na kurz, kde podle map vůbec nic není, ale podle tajné mapy tam má být Ostrov lebek. Posádka varuje Carla, že pokud na ostrov vstoupí, už se nikdy nevrátí zpět... Ann se zatím sblíží s Jackem. Když po dalších peripetiích nakonec k ostrovu doplují, Carl s Ann, Jackem a štábem se vydají na malém člunu k ostrovu. Ten vypadá zcela opuštěný, všude jsou obří stavby a lidské kostry. Pak se zde objeví domorodci, kteří se chovají jako zvířata. Zaútočí na výpravu, oštěpem zabijí zvukaře a začínají popravovat další členy štábu. Když chtějí zabít Carla, objeví se ozbrojený kapitán Englehorn s posádkou a zachrání ho. Všichni se vrátí na loď, kterou mezitím posádka opravila, a vyplouvají. V ten moment Jack zjistí, že na loď pronikli domorodci a unesli Ann... Muži se rozhodnou ji zachránit a vrátí se na ostrov, kde zatím domorodci Ann připravují k obětování. Přivážou ji a spustí na protější skálu, kde se náhle objeví obrovská gorila King Kong a Ann si odnese... Carl s Jackem, štábem a částí posádky se vydává Ann najít, kapitán se zbytkem zůstane na lodi a dá záchranné výpravě určitý čas na záchranu Ann. King Kong zatím odnáší Ann do vnitrozemí ostrova. Carl cestou stále natáčí a v údolí objeví dinosaury, které napadne skupina predátorů. Dinosauři se řítí přes výpravu, několik jejích členů ušlapou, jiné zabijí predátoři. Bruce Baxter navrhne, aby výpravu odvolali a vrátili se na loď. S pár dalšími muži odejde, ostatní pokračují v cestě. Ann se mezitím probere ze mdlob a snaží se King Kongovi utéct.


O filmu

obrazek
„King Konga jsem poprvé viděl ve svých osmi nebo devíti letech v novozélandské televizi. A udělal na mě takový dojem, že jsem se v tom okamžiku rozhodl být filmařem. Říkal jsem si: ‚Chci dělat filmy. Chci dokázat dělat filmy jako King Kong.‘ Obrovsky to na mě zapůsobilo,“ říká režisér Peter Jackson.

„Je to zvláštní,“ pokračuje režisér. „King Kong už je součástí mého života tak dlouho … 35 let to byl můj oblíbený film a skutečnost, že mám nyní příležitost natočit jeho remake, je jako nesplnitelný sen, který se najednou splnil - je to něco, v co jsem ani nikdy nedoufal. A to, že jsem se jsem se stal člověkem, který dostal příležitost natočit jeho remake, pouze utvrdilo můj vztah k němu. Cítím se mu určitým způsobem zavázán, protože opravdu odstartoval mou kariéru - nakopnul mou touhu stát se filmařem. A pokud se mi podaří vzdát mu poctu tím, že jeho příběh odvyprávím dobře, můžu mu to alespoň částečně vrátit.“
obrazek
Jacksonovo rozhodnutí zachovat časový rámec i prostředí, ve kterém se původní příběh odehrává - tedy období Velké hospodářské krize v roce 1933 - bylo založeno na dvou rozhodujících faktorech: „Chtěl jsem mít ve filmu stejné vyvrcholení, kterým je kultovní sekvence, v níž dvouplošníky útočí na Konga na vršku Empire State Building, a nenapadal mě žádný způsob, kterým by se dala přítomnost těchto historických letadel vysvětlit, kdyby se film odehrával v současnosti. Myslím si také, že zasazením do historického období získává film určitý fantastický podtón. V současném světě už není ten pocit tajemna nebo vzrušení z objevování něčeho nového. Ale ve třicátých letech jste stále mohli věřit, že někde na zemi ještě stále existuje nějaký zapadlý kout, který člověk dosud neprobádal … nějaký malý ostrůvek uprostřed oceánu, kterému se podařilo proklouznout."

O obsazení

obrazek
Při hledání herečky, která by dokázala ztvárnit několik povahových vrstev titulní hrdinky Ann Darrow - její pud sebezáchovy, kuráž i vnitřní smutek - měli filmaři už od začátku na mušce na Oscara nominovanou Naomi Watts. Jackson zaznamenal její nevšední herecký výkon ve filmu Mulholland Drive (a několika dalších) a držel ji v patrnosti jako jednu z možných představitelek v některém ze svých budoucích filmů.

„Když si vybíráte film, přihlížíte ke spoustě různých aspektů. Pro mě je však tím zdaleka nejdůležitějším režisér,“ říká Naomi Watts. „A vzhledem k tomu, že jsem viděla většinu Peterových filmů, byla jsem jeho nabídkou pracovního setkání nadšena. V té době ještě nebyl hotový scénář, ale znala jsem originál a přišlo mi to jako skvělý nápad. A s přihlédnutím ke skvělým filmům, které Fran Walsh a Philippa Boyens produkovaly v minulosti, to vypadalo jako opravdu výtečná příležitost. Nakonec to dopadlo tak, že jsem nabídku přijala ještě před přečtením scénáře!“

Zatímco Ann Darrow je považována za postavu, která přináší do filmu především krásu a šarm, původcem veškerého dění je Carl Denham. Zatímco v případě Darrow se filmaři snažili co nejvíce přiblížit její původní filmové podobě, u okázalého showmana Denhama zvolili trochu odlišný přístup.
obrazek
„Původně jsme uvažovali, že by byl stejně jako v původním filmu Carl Denham starší - Robertu Armstrongovi bylo okolo padesáti. Začali jsme se poohlížet po hercích z podobné věkové kategorie, kteří by se dokázali této úlohy zhostit. Pak nás napadlo, že by mohl být trochu mladší. Právě v té době vyšel film Škola ro(c)ku, kterým byly naše děti úplně posedlé - nakonec jsme ho přes Vánoce viděli desetkrát nebo dvanáctkrát a Jack [Black] se nám v něm velice líbil. Tehdy jsme začali přemýšlet o tom, že by mohl hrát Denhama.“

Při výběru herce do role Jacka Driscolla, který byl v původní verzi drsným prvním lodním důstojníkem na lodi Venture, se Jackson s Walsh a Boyens vzdálili originálu ještě více. „Mým záměrem bylo natočit remake - ne pojmout příběh o King Kongovi novým způsobem. Chtěl jsem vzdát hold původnímu filmu. V naší verzi jsou však velmi odlišné postavy. Nemohli jsme přijít na to, jak by se dalo zařídit, aby v ději fungoval takový macho a chlapácký fešák, jakým byl Jack Driscoll v podání Brucea Cabota. Problém byl v tom, že pak bychom měli ve filmu dvě macho postavy - Driscolla a Konga - což jsme nechtěli. Přišlo nám zajímavější toto schéma změnit.“
obrazek
Driscoll se tak stal z námořního dobrodruha distingovaným newyorským dramatikem, který píše scénáře k divadelním hrám se sociální tématikou.
Jakmile se však citlivý scénárista ocitne na Skull Islandu, projeví se jeho dobrodružná povaha. „Když nadejdou vhodné okolnosti, stane se Driscoll mužem činu. Je to poměrně náročná role. Viděli jsme celou řadu Adrienových filmů, mezi nimiž byl také Pianista, a připadalo nám, že by se pro tuto roli skvěle hodil. A i tentokrát se nám stalo, že nám hned první vybraný herec na nabídku kývnul. Když se vám podaří získat do rolí vaše vysněné herce, je to fantastický pocit,“ říká Jackson.

„Poohlížel jsem se po nějaké titulní roli, v níž bych nehrál typického ‚akčního hrdinu‘, ale někoho, kdo je schopen se podobným způsobem projevit teprve v té pravé chvíli. A navíc jsem chtěl být vždycky součástí nějakého nadčasového příběhu,“ říká Adrien Brody.

Přinejmenším stejně důležitou úlohu jako všichni ostatní herci měl také hlavní zvířecí hrdina příběhu - King Kong. „Peter měl už od začátku velmi jasnou představu, že Kong není žádné monstrum, nýbrž pouze přerostlá gorila, která je shodou okolností vysoká 8 metrů a váží 3 500 kg,“ říká Philippa Boyens.
obrazek
„Brali jsme to tak, že Kong je posledním přeživším živočichem svého druhu,“ vysvětluje Jackson. „Měl matku, otce a možná i bratry a sestry, ale ti jsou všichni mrtví. Je poslední z obrovských goril, které na Skull Islandu žily, a jakmile zemře i on, žádné další už nepřijdou. Je velmi osamělý. Musí to být jedna z nejsmutnějších existencí, jaké si dokážete představit. Každý den musí na ostrově bojovat o holý život s hrůzu nahánějícími dinosaury, což pro něj není jednoduché. Po předcházejících setkáních s dinosaury má už spoustu zranění a šrámů. Představuji si, že na začátku našeho příběhu mu může být přibližně 100 nebo 120 let. A za celý svůj dlouhý život nikdy nepocítil ani trochu porozumění od nějakého jiného živého tvora. Měl brutální život.“

Původní návrhy nejslavnějšího obyvatele ostrova dokončil Gus Hunter v květnu 2003. Nejnáročnější částí tohoto celkově nelehkého úkolu bylo vytvořit realisticky působící gorilu, která se však svými vzhledovými vlastnostmi na první pohled odlišovala od ostatních gorilích samců.

Sochaři poté vymodelovali trojrozměrnou studii jeho podoby, která byla neustále kontrolována a vylepšována, dokud nebyli všichni s návrhem spokojeni. Studio Weta následně vyrobilo model, který byl odeslán na digitální scanning. Získání těchto dat bylo prvním krokem procesu, v průběhu kterého divize Weta Digital King Konga zhmotnila na filmovém plátně.

„Na Kongově animaci bylo nejnáročnější to, že se musel chovat do jisté míry lidským způsobem,“ vysvětluje Joe Letteri. „Museli jsme jej vytvořit tak, aby se daly rozpoznat jeho emoce a myšlenky - zejména proto, že neumí mluvit. Gorily mají k člověku tak blízko, že není žádný větší problém jim přisoudit určité lidské vlastnosti. Museli jsme publiku ukázat, na co myslí, ale zároveň z něj neudělat lidskou bytost. Snažili jsme se jeho gesta vyvážit tak, aby byla založena na těch lidských a dala se tudíž pochopit, ale aby zároveň byla určitým způsobem ukotvena v gorilím světě. Chtěli jsme, aby byl Kong divokým zvířetem, které ale viditelně prožívá vše, co ho ve filmu potká.“

O natáčení

obrazek
Jakmile začala hlavní část natáčení, byl Andy Serkis povolán na scénu, aby byl svým hereckým kolegům k dispozici ve speciálním opičím obleku jako živá náhrada za Konga. Během dlouhé postprodukční fáze byl pak povolán znovu, aby všechny své scény zahrál ještě jednou - tentokrát pokryt senzory, které snímaly jeho pohyby. Na jejich základě pak studio Weta Digital naanimovalo Kongovy celkové pohyby i mimická gesta.


Skull Island
Pro Jacksona a většinu jeho novozélandského štábu nebyl začátek práce na tomto filmu nijak zvlášť náročný - jednalo se o téměř plynulé pokračování intenzivního procesu, na který si během velmi dlouhého natáčení trilogie Pán prstenů už téměř zvykli. Hotový King Kong měl obsahovat více efektů než všechny tři díly Pána prstenů dohromady.
obrazek
Jedním z největších rozdílů mezi natáčením Pána prstenů a King Konga byl rozdíl v (ne)použití skutečných exteriérů. „Když jsme začali Konga natáčet, každý považoval za jasnou věc, že využijeme nádherného novozélandského prostředí,“ říká Jackson. „Máme tady sice deštné pralesy, ale popravdě řečeno - když si tam zajdete, vypadá to přesně jako na Havaji nebo na některém z těch ostatních míst, které člověk viděl ve filmu už milionkrát. Měli jsme hotové nějaké grafické koncepty s obrovskými, zkroucenými, zdeformovanými stromy, kamennými mosty a nekonečnými zejícími propastmi. Je to jako džungle z pekla - nejšílenější, nejzmučenější terén, jaký si dokážete představit. A když jsem se na ty obrázky díval, věděl jsem, že takový exteriér nemáme šanci nikdy najít. Takže jsme se hned na začátku rozhodli, že pokud chceme natočil Skull Island tak, jak jsme si představovali, zbývá nám pouze jediná možnost, a to vytvořit jej uměle.“
obrazek
Ve výsledné podobě Skull Islandu byl realismus nahrazen z výtvarného hlediska extrémním prostředím, kde se na miliony let zastavil vývoj. Práce s téměř výhradně digitálním prostředím Jacksonovi umožnila využít některých prostředků (například miniatur), s nimiž se potýkali i tvůrci původní verze. Na hotových záběrech Skull Islandu jsou stovky druhů plně digitálních rostlin a tucty různých stromů, z nichž jsou všechny interaktivní a fotorealistické.

Stejně jako u rostlin popustili i v případě zvířat filmaři svou fantazii. Jacksonova specifická představa o vizuální stránce filmu zahrnovala dinosaury, kteří vypadali „prostě fajn“ a různými způsoby se lišili od v současnosti uznávaných výsledků paleontologických průzkumů.

„Záměrně jsme se chtěli vrátit ke staromódnějšímu pojetí dinosaurů, kteří měli na zádech velké šupiny a ostny a pokrývala je kůže podobná krokodýlí, kterou ve skutečnosti neměli. Zkrátka jsme se oprostili od všech svazujících reálií a vytvořili hromadu fiktivních filmových dinosaurů,“ říká Jackson.
obrazek
Finální verze návrhů zvířat byly přetvořeny do podoby ručně vymodelovaných maket, kterých bylo více než 150. Kromě toho bylo vytvořeno deset větších a detailnějších modelů, určených k digitálnímu scanningu, přičemž výroba každého z nich trvala přibližně 1 500 hodin.


New York
Pro ztvárnění dalšího důležitého filmového prostředí - New Yorku ve 30. letech - bylo podobně jako v případě Skull Islandu nutné sestavit tým zkušených výtvarníků. Ti se pomocí aktualizovaných verzí pokročilých softwarových technologií, které byly původně vyvinuty pro trilogii Pán prstenů, dokázali vrátit o 70 let a znovu vytvořit město, které už neexistuje. New York se během posledních sedmi desetiletí změnil tak radikálním způsobem, že jej v jeho stávající podobě nebylo možné využít ani jako základ. Na rozdíl od Skull Islandu mělo však toto prostředí svou skutečnou předlohu, takže se nově vytvořený model musel držet určitých pravidel - výtvarníci museli využít všechny dostupné historické materiály, z nichž byly nejdůležitějšími letecké a pozemní fotografie.
obrazek
Ty pak byly zkombinovány s digitálními mapami současného New Yorku: všechny budovy, postavené po roce 1933, byly z map odstraněny a nahrazeny stavbami, které na místech tehdy skutečně stály. Vzhledem k tomu, že fotografie z té doby byly černobílé, musela být pomocí srovnání odstínů stále existujících budov na starých a nových fotografiích vytvořena barevná paleta, díky níž pak bylo možné určit také barvy již zbouraných staveb. Zbytek města byl poté vygenerován pomocí proprietárních počítačových programů, které na základě úzce definovaných pravidel (souvisejících se zachováním uměleckého slohu, v jakém byly budovy tehdy stavěny) dotvořily chybějící architekturu.

O hercích

Naomi Wattsová
Byla nominována na Oscara za roli ve filmu Alejandra Gonzálese Iňárritua 21 gramů, v němž si zahrála se Seanem Pennem a Beniciem Del Torem. Za svůj výkon získala ceny od asociací Los Angeles Film Critics, Southeastern Film Critics, Washington, D.C. Area Film Critics a San Diego Film Critics Society. Kromě toho byla nominována na ceny SAG, BAFTA, Broadcast Film Critics Association Award a International Press Academy Award. Na MFF v Benátkách, kde měl film premiéru, získala cenu publika. Ocenění si odnesla také z Mezinárodního filmového festivalu Palm Springs.
Velkého ohlasu kritiky se dočkala v souvislosti s prací na kontroverzním dramatu Davida Lynche Mulholland Drive, který měl v roce 2001 premiéru na MFF v Cannes a Watts přinesl spoustu cen od různých asociací včetně National Society of Film Critics. Kromě toho získala cenu za herecký průlom roku od organizace National Board of Review, byla jmenována ženskou hvězdou zítřka na shromáždění ShoWest a získala cenu za průlom roku na Hollywood Film Festival v roce 2002.

Watts se narodila ve Velké Británii a ve svých 14 letech se přestěhovala do Austrálie, kde začala studovat herectví. První důležitější roli si zahrála ve filmu Johna Duigana Flirtování. V roce 2001 vyprodukovala krátký film Ellie Parker, v němž si také zahrála jednu z hlavních rolí. Film se stal soutěžním snímkem na festivalu Sundance a Watts za něj získala cenu pro nejlepší herečku v krátkém filmu na nezávislém filmovém festivalu The Method Fest.

Jack Black
Má na kontě celou řadu filmů, ale byl to až jeho výkon v roli sarkastického zaměstnance obchodu s hudbou v kritiky ceněné komedii Stephena Frearse Všechny moje lásky, díky kterému se zapsal do srdcí diváků. Tato průlomová role mu přinesla cenu Blockbuster Entertainment Award v kategorii nejlepší herec ve vedlejší roli a nominaci na American Comedy Award. O dva roky později Black spolu se Sarah Michelle Gellar odmoderoval slavnostní ceremoniál MTV Movie Awards, který se stal nejúspěšnějším kabelovým pořadem roku.
Black je zpěvákem humoristické rock-folkové hudební skupiny Tenacious D, kterou založil se svým kamarádem Kylem Gassem. Jejich eponymní album vyšlo na podzim 2001 u Epic Records a poměrně rychle získalo zlatou desku. Skupina měla v roce 1999 několik televizních pořadů a natočili svůj první celovečerní film Tenacious D in: The Pick of Destiny.

Adrien Brody
Získal Oscara za výkon ve filmu Roman Polanskiho Pianista, čímž se stal nejmladším člověkem, který kdy získal toto ocenění v kategorii nejlepší herec. Za roli Wladyslawa Szpilmana byl na cenu pro nejlepšího herce nominován také asociacemi Hollywood Foreign Press Association, Screen Actors Guild a BAFTA. Výkon v tomto filmu mu přinesl dále Césara (francouzská obdoba Oscara) a ceny asociací Boston Society of Film Critics a National Society of Film Critics.
Brody se poprvé dostal do popředí díky roli ve filmu Stevena Soderbergha King of the Hill a dočkal se příznivé reakce kritiky za výkon v thrilleru Spikea Leea Krvavé léto v New Yorku a romantickém komediálním dramatu Nespoutaná volnost Barryho Levinsona.
Brody se narodil a vyrostl v New York City, kde navštěvoval hereckou střední školu a následně American Academy of Dramatic Arts.

O tvůrci

Peter Jackson
Vstoupil do filmové síně slávy jako režisér trilogie Pán prstenů, díky níž se stal prvním člověkem, který natáčel současně tři velké celovečerní filmy. Společenstvo prstenu, Dvě věže a Návrat krále byly nominovány na spoustu filmových cen, z nichž si jich nemálo odnesly - včetně 17 Oscarů, 12 cen BAFTA a 4 Zlatých glóbů. Sám Jackson oslavil největší úspěch v souvislosti se závěrečným dílem trilogie, který mu přinesl tři Oscary (nejlepší adaptovaný scénář, nejlepší režie, nejlepší film), dva Zlaté glóby (nejlepší režisér a nejlepší filmové drama), tři ceny BAFTA (nejlepší adaptovaný scénář, nejlepší film, cena diváků) a dále ocenění Directors Guild Award, Producers Guild Award a New York Film Critics Circle Award.
Jackson se narodil na Novém Zélandu na Halloween 1961 a už v dětském věku začal pomocí kamery svých rodičů s prvními filmařskými experimenty. V 17 letech opustil školu, koupil si 16mm kameru a začal natáčet komediální sci-fi krátký film, z nějž se o tři roky později stal 75minutový snímek Vesmírní kanibalové.

Podobné filmy

Batman
Zvítězí dobro nad zlem? Ochrání statečný Michael Keaton v netopýří masce Gotham City před ...
dnes 05.05
NAHRAT
ZDARMA
Nova Cinema
Tom Horn
Steve Mc Queen je slavný stopař, který pracoval pro americkou vládu v indiánských válkách....
dnes 07.00
NAHRAT
ZDARMA
Nova Cinema
Koření života
(No Reservations) Úspěšná Catherine Zeta-Jones žije svůj život se stejnou náruživostí jako...
dnes 15.10
NAHRAT
ZDARMA
Nova
Podobné filmy
Jestli se ti nelíbí naše nabídka podobných pořadů napiš nám.

logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo najdemese
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Sobota 23. 3. 2019 Svátek má Ivona
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz