Slumdog Millionaire
Kinopremiéra v ČR a SK 26.2.2009, DVD od 7.9.2009 Bontonfilm

Režie: ,

Ocenění: 2008, Oskar, Kamera (A. Dod Mantle), Režie (D. Boyle), Film, Adaptovaný scénář (S. Beaufoy), Hudba (A. Rahman)

02:00

Film vyhrál 8 Oskarů
Hlavní hrdina, mladík Jamal Malik, sedí v televizním studiu naproti moderátorovi indické verze soutěže Chcete být milionářem a čeká na poslední otázku, která jej dělí od pohádkové výhry 20 miliónů rupií. Ještě před nedávnou chvílí byl chlapcem z bombajského slumu, chlapcem, který se narodil do světa bez budoucnosti, do světa nám nepředstavitelné bídy. Jak se kluk z ulice dokázal dostat tam, kam se nedostali ani hoši z lepších rodin ani učenci s několika tituly v kapse? Odpovědi na tyto otázky bude z Jamala tahat někdo mnohem méně příjemný než televizní moderátor. Před poslední otázkou má Jamal pouze jeden den na to, aby se připravil. Bohužel mu tuto přípravu ztrpčují policejní vyšetřovatelé, kteří ctí presumpci viny a snaží se i s použitím brutální síly získat od Jamala odpověď na klíčovou otázku: Jakým podvodem se dostal krůček od pohádkového bohatství. Jamal vypráví svůj životní příběh, ze kterého vyšetřující policisté pochopí, proč zná odpovědi na všechny ty záludné soutěžní otázky. A také se dozvědí, že Jamal má i další důvody k účasti ve slavné televizní soutěži než je jen pouhá vidina hromady peněz: například snaha nalézt ztracenou lásku.

Komentář k filmu Smutná, lidská, místy naivní pohádka, která by se i mohla stát. Nebo ne? Příběh si hraje s náhodou či štěstím kombinovaný nevypočitatelnou krutostí všedních dnů života. Chudoba je bohužel jeho součástí, stejně jako bohatství vykoupené krutostí na obyčejných lidech snících po nesplnitelných věcech. Snímek říznutý thrillerem, aby snad měl nějakou atmosféru, ukazuje život přesně takový, jaky je. Krutý, nespravedlivý, bolestivý, a přesto plný lásky a citů, což je to, co diváka vždy spolehlivě připoutá k sedačce. Chudý mladík se ocitne v televizní vědomostní soutěži. A vyhrává. Náhoda či osud, a nebo je skutečně tak chytrý? Podaří se mu vyhrát vysokou finanční částku? Země plná pokrytectví a nepřejícnosti mu to však rozhodně neulehčí. Příběh plný dojemných chvilek budí pozornost a vyvolává mnoho otázek. Svojí jednoduchostí přispívá k porozumění poselství, jaké tento mnoha cenami ověnčený snímek nese. Výprava je úžasná a nechce se ani věřit, že náklady na natáčení byli dosti nízké. I herecké výkony jsou uvěřitelné a reálné. Hlavně děti byli prostě úžasní. Přesto mi vyznívá vyprávění příběhu dosti mechanické a nalinkované. Nezdá se mi ani přímý přenos oné soutěže, zvlášť když jde o dosti vysokou částku. Přijde mi to jako laciné zjednodušení příběhu, což snižuje hodnotu jinak výborného filmu, který podle mého přesvědčení rychle zestárne. Bohužel.
Všechny komentáře k filmu 58+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Čtyři Zlaté glóby, deset nominací na Oscara, osm z nich proměněných, a přitom ani jedna holywoodská herecká hvězda - je to vůbec možné? Danny Boyle dokazuje, že ano…    Osmnáctiletý Jamal Malik (Dev Patel a další) zažívá jeden z největších dnů svého života, neboť se probojoval záludnými otázkami až do samotného finále indické mutace soutěže „Chcete být milionářem?“ o dvacet milionů rupií. Sirotek bez většího vzdělání, který vyrůstal ve slumu, a v současnosti pracuje jako roznašeč čajů v telekomunikační společnosti, je však podezříván z podvodu a před závěrečným kolem je předveden na policejní stanici. Vyslýchaný Jamal začne vyprávět svůj příběh, kterým vysvětluje, proč na všechny položené otázky znal odpověď, a tak se všichni musí ponořit hluboko do mladíkova života, a znovu s ním prožít všechny mezní situace - ať už se týkají zvláštního vztahu s bratrem Salimem (Madhur Mittal a další), nebo s osudovou dívkou Latikou (Freida Pinto a další). Co se však má stát, se také stane… ... Celá recenze
Tma, 9 z 10

Popis filmu Milionář z chatrče - Slumdog Millionaire

Ind Jamal Malik má jen to nejzákladnější vzdělání a pochází z chudobou prorostlého bombajského slumu, přesto dokázal v indické verzi vědomostní soutěže Chcete být milionářem? zodpovědět otázku za deset milionů rupií. Následující den jej čeká otázka poslední, hodnocená dvojnásobnou částkou. Ovšem lidé štěstí nepřejí, a tak Jamala v průběhu noci zatkne policie kvůli podezření, že v soutěži podvádí. Indičtí vyšetřovatelé se s ním dvakrát nemazlí, facky jsou běžnou dotazovací metodou a dojde i na mučení. Nic z toho ovšem Jamala nezlomí, protože on se žádného podvodu nedopustil. S odpověďmi na otázky, přes které se k vytoužené metě dopracoval, se zkrátka setkal ve svém dosavadním bouřlivém životě. Začne vyšetřovatelům vyprávět svůj životní příběh, z něhož nejen vyplývá, odkud zná odpovědi na položené otázky, ale odkrývají se v něm i kruté okamžiky jeho dětství, v nichž hrál osudovou roli jeho starší bratr Salim a krásná dívka Latika, do níž se Jamal zamiloval.

Moderátor soutěže Prem Kumar ale nadšení diváků z mladého, chudého soutěžícího nesdílí. I on si musel vyšlapat cestičku k úspěchu ze špinavých ulic a myšlenka, že by se měl o svoji slávu v soutěži dělit s někým podobným, mu je silně proti srsti. Odmítá věřit, že dítě se slumu může znát všechny odpovědi, a proto zavolá policii, která Jamala po skončení vysílání zatkne, aby ho usvědčila, že v soutěži podvádí. A přitom Jamala dělí jen jedna noc od možné výhry.

Místo klidného spánku však stráví noc na policii, kde je tvrdě vyslýchán. Vyšetřovatelé s údivem zjistí, že je Jamal stejně jako ostatní překvapen, že se v soutěži dostal tak daleko. Jednu po druhé musí znovu zodpovědět všechny otázky, při čemž vysvětluje, jak uhodl správnou odpověď. S přibývajícími odpověďmi se začíná spojovat jeho výjimečný život.

Jamalův příběh je vyprávění ze současné Indie. Poté, co byla jeho matka zabita při náboženském povstání, vyrůstal se svým starším bratrem Salimem na ulicích chudinského předměstí Bombaje. Zde potkal také osiřelou dívku Latiku, o kterou se staral a jak rostli, jejich přátelství se změnilo v lásku.

Složité dětství prožité na nejchudších okrajích velkoměsta nezakalilo Jamalovu dobrosrdečnou povahu. Ale jeho bratr Salim toužil po moci a bohatství. S přibývajícím věkem napětí a rivalita mezi bratry rostla, až vyústila ve zradu, která naše tři kamarády rozdělí a způsobí, že Jamal ztratí Latiku právě ve chvíli, kdy si uvědomí, že ji hluboce miluje.

Když ji znovu najde, vše je nezvratně změněno. Salim pracuje pro zlodějský gang, jehož vůdce se s Latikou oženil. Jamal dá všechno všanc, aby svoji životní lásku osvobodil, ale místo toho ji i svého bratra ztratí znovu.

I přes původní nevoli je vyšetřující inspektor pohlcen Jamalovým příběhem a pomalu začne věřit, že tohle “štěně z předměstí” říká pravdu. Na konci výslechu se všichni dozvíme pravý důvod, proč se Jamal do soutěže přihlásil. Inspektor, který Jamalovi jeho příběh uvěřil, ho pošle zpět, aby ve hře zodpověděl závěrečnou otázku...

Jeho neuvěřitelné vystoupení v soutěži a následné zatčení se přes noc stane mediální senzací. Díky tomu ho na druhé straně velkoměsta vidí v televizi bratr Salim a ztracená láska Latika. Salim, otřesen nečekaným objevem a vědom si svého podílu viny na celé situaci, osvobodí Latiku z područí jejího násilného manžela. Latika se vydá přes celé město, aby zastihla Jamala v televizním studiu, který se tam právě vrátil, aby dokončil soutěž. Osud tomu ale chce, že Latika uvízne v dopravní zácpě.

Celá India s napětím sleduje Jamalovo závěrečné vystoupení v soutěži. Ten požádá o pomoc přítele na telefonu a vytočí jediné číslo, které si z hlavy pamatuje - mobil svého bratra. Telefon, který dal Salim při útěku Latice, zvoní... A Latika ho zvedne. Konečně jsou milenci spolu....

Od knihy ke scénáři

Historie filmu Milionář z chatrče - Slumdog Millionaire začala telefonátem knižní vydavatelky Kate Sinclair ředitelce filmové sekce kanálu Channel 4 Tesse Ross, s tím, že právě přečetla výjimečný příběh. Ačkoliv kniha ještě nebyla vydaná, Tessa Ross po přečtení okamžitě koupila filmová práva. V mezidobí, než kniha vyšla, zorganizovala schůzku s několika filmovými tvůrci, včetně scénáristy Simona Beaufoye, který okamžitě souhlasil s nápadem natočit podle knihy film. Podle Beaufoye “západní” diváci ještě neviděli film, který by ukazoval Indie z daného úhlu pohledu. “Je to, jako když si rychle přetáčíte život velkoměsta,” říká. “Je to Londýn Charlese Dickense v 21. století. Všechno se neuvěřitelně zrychluje. Chudí jsou chudší a bohatí bohatší než kdy předtím. A mezi nimi je skupina lidí, kteří se snaží prošlapat svoji cestu nahoru.”

Jednoduchá premisa knihy umožnila scénáristovi soustředit se při adaptaci na dva základní body. Prvním byla zřejmá pohádka o chudém chlapci, který musí překonat těžké překážky, aby dosáhl šťastného konce (spojeného s nemalým bohatstvím). Druhým aspektem bylo neobvyklé prostředí, do kterého je děj zasazen. Sám scénárista říká, že největším problémem bylo, že původní kniha je koncipovaná jako 12 krátkých povídek, z nichž některé nebyly nikterak propojené nebo téměř vůbec nesouvisely s hlavními postavami. Beaufoy vlastní proces adaptace přirovnal vybalování cizího kufru. Je v něm spoustu věcí, některé se vám hodí a některé ne. Ale protože to není váš kufr, musíte s ním nakládat opatrně a se všemi věcmi si nějak poradit.”

Producent Colson vidí Milionáři z chatrče - Slumdog Millionaire především jako komedii, která popisuje vývoj od zmatku k harmonii. Na druhou stranu je to i horoucí drama s momenty velké bolesti a patosu. Je to pohádka a jako v každé pohádce i zde jsou okamžiky strachu a hrůzy. Je to skvělý mix událostí, které vás rozesmějí, rozpláčou, a při kterých bude vzdychat dojetím.

Spojovacím prvkem vyprávění jsou Jamalovy vzpomínky do vlastní minulosti během policejního výslechu. Díky tomu se před vámi chvíli odehrává milostný příběh, chvíli komedie nebo gangsterka.

Pří výběru režiséra padla volba jednoznačně na Dannyho Boyle (Trainspotting, Pláž), který po přečtení okamžitě souhlasil.

V dnešní době, kdy filmové projekty často bojují o svoji budoucnost, měl vznik filmu Milionář z chatrče - Slumdog Millionaire netypicky hladký průběh. “Bylo to jako sněhová koule, která se zvětšovala a nabalovala, jak se kutálela dolů z kopce,” říká Tessa Ross. “Vůbec nic ji nezastavilo. Koule měla vymezenou jasnou trasu a díky Dannymu se její rychlost zvyšovala. Podařilo se nám velmi rychle sehnat potřebné peníze, takže jsme všechna finanční a kreativní rozhodnutí mohli udělat společně a velmi rychle.”

Co ale může do ryze indického příběhu přinést západní produkce? Producent Colson říká, že je to přidání prvků ve vizuálním zpracování i ve způsobu vyprávění, které “domácí” autor bere jako samozřejmost nebo je naopak nevidí. “Je to pohled nezasvěcence podobný tomu, jaký ukázal Brit Sam Mendes v zachycení Ameriky v Americké kráse nebo tchajwanský režisér Ang Lee při zpracování anglické prózy Rozum a cit. “Někdy jsme vůči svému okolí tak otupělí, že nevidíme barevnost, jedinečnost a energii, které naše místo vyzařuje. Jako cizinci to vnímáme jinak.”

Přítomnost filmového štábu v Indii způsobila mezi místními pozdvižení, ale znamenala kulturní šok i pro členy štábu, kteří poprvé zažili neutuchající mumraj Bombaje. “Nikdy předtím jsem v Indii nebyl,” říká režisér Boyle. “Můj otec zde sloužil ve válce a později mi o tom dlouhé hodiny vyprávěl, díky čemuž jsem toužil se sem podívat. Představoval jsem si ji jako výjimečné místo, kde vás čekají nevídané věci. Nakonec ale všechno, co jsem zde zažil, dalece předčilo moje představy,” směje se Boyle.

Scénárista Beaufoy Indii procestoval, když mu bylo osmnáct. Nyní při návratu-o dvacet let později - zaznamenal velké změny. “Myslím, že když někde žijete, nepřijde vám to výjimečné. Musíte z toho koloběhu vystoupit a podívat se cizíma očima, abyste viděli něco mimořádného. Proto si myslím, že ani obyvatelé Bombaje nevidí svoje město jako výjimečné. Zato když jsme my přiletěli z Británie, přišlo nám to město neuvěřitelné. A mám radost, že se nám tenhle pocit podařil přenést do filmu.”

Produkce zvolila “přednatáčecí” strategii, tzn. hlavní členové štábu natáčeli zkušební záběry v okolí města ještě před oficiálním začátkem filmování, aby co nejlépe využili čas vyhrazený v Indii. Začali dva týdny dopředu, s tím, že některé zkušební záběry nakonec použili jako “ostré”. Kromě toho většina herců nějakou dobu před tím nestála před kamerou, takže měli díky natáčení “nanečisto” čas se “rozehrát”.

Dav Patel, představitel hlavní postavy Jamala, si zvolenou strategii také pochvaloval. Jednak mu umožnilo zdokonalit “bombajský” přízvuk a za druhé se díky několika návštěvám opravdových bombajských slumů dokázal do své postavy lépe vžít.

Boyla v Bombaji nejvíc fascinovalo propojení ohromné chudoby a mimořádné technické vyspělosti. “Už jsem ve slumech byl, například v Kibeře v Keně, ale tohle bylo jiné… první, co vás zarazí, je ten zápach… je to zvláštní mix výkalů a šafránu, něco jako vůně omáčky sweet & sour. Indie je jednou z předních světových nukleárních velmocí. Patří mezi šest nejvyspělejších zemí, co se nukleárních zbraní týče. Na druhou stranu nemají veřejné záchodky.”

Štáb natáčel v největším indickém slumu Dharavi a v Juhu, což je předměstí na západě města nedaleko letiště, které vidí každý, kdo do Bombaje přilétá letadlem. V této oblasti žije kolem miliónu lidí a celá Bombaj, včetně přilehlých předměstí, čítá 22 miliónů. Velkoměsto se děsivě rozrůstá, prognózy říkají, že do roku 2020 zde bude žít 20 miliónů obyvatel.

Filmaři se snažili udělat co nejvíce záběrů skutečných obyvatel slumů v jejich opravdových domovech. “Jsou to svým způsobem malá, samostatná města. Díky velkému počtu lidí, kteří zde žijí, začínají být slumy velmi silné politicky. Na malé ploše je koncentrovaný velký počet volebních hlasů. Proto roste počet lidí, kteří nechtějí, aby se slumy vyčistili. Existuje plán vyčistit Dharavi, ale místní obyvatelé o to příliš nestojí, mají strach, co by místo toho dostali,” říká Boyle. “Kvůli nedostatku půdy v Bombaji by pravděpodobně byli přestěhováni to tzv. Nové Bombaje, což je místo vzdálené od velkoměsta několik kilometrů. Důležitější než kvalita bydlení je pro ně komunita, ve které žijí a navzájem se podporují. Žijí zde ohromné rodiny, všichni mají několik vzdálených bratranců a strýců... Proto slumy zůstávají pro místní politiky velkým oříškem. Je obtížné zkombinovat zlepšení životní úrovně a požadavek na udržení místních komunit.”

Technickým specifikem natáčení bylo použití malých, ručních kamer. To umožnilo natočit záběry ze slumů, aniž by to místní obyvatelé zaregistrovali a začali se chovat nepřirozeně. Díky třesoucímu se obrazu působí některé scény velmi syrově až amatérsky, to ale bylo záměrem.

Typickým rysem Indie jsou vlaky a železnice. Každý den na kolejích zemře mnoho lidí. Žijí na nádražích, jezdí v přeplněných vagónech a pomocí horkého vzduchu projíždějícího vlaku suší mokré prádlo. Filmaři proto chtěli vlaky jako signifikantní rys Indie dostat do filmu. Jednou z nejtěžších vlakových scén bylo skákání dětí z jedoucího vlaku, kterou pro štáb připravil a zrealizoval místní “vlakový” kaskadér.

Ústřední píseň k filmu ‘Paper Planes’ nazpívala indická pop hvězda Mia Arulpragasam (MIA), kterou vytvořila spolu se známým indickým skladatelem A. R. Rahmanem.

Casting probíhal ve Spojených státech, Kanadě, Velké Británii a Indii. Důležitou úlohu při tom sehrála režisérka castingů Loveleen Tandan, která děti nejen našla, ale působila jako překladatelka mezi nimi a režisérem a příležitostně jako vedlejší režisérka.

Hlavním jazykem ve filmu je angličtina, ale malé děti ze slumu Juhu mluví místním hindským dialektem Maharati. Děti účastnící se castingu, které uměli anglicky, se podle produkce pro jejich film nehodily, protože díky tomu, že patřily ke střední třídě a chodily do “lepších” škol, se chovaly jinak než děti skutečně žijící ve slumech.

“Viděli jsme stovky děti, které předváděly svůj part v angličtině, a byli jsme z toho zoufalí. Prostě to neznělo autenticky," říká producent Colson. “Pak ale někdo navrhnul, aby mladší děti odříkaly svoje věty v jejich jazyce, s tím, že později se k angličtině nějak dostaneme.” Loveleen Tandan dětem v krátkosti přeložila zkoušené věty do hindštiny a rázem celý casting dostal jiný rozměr. Rázem filmaři našli tři mimořádné, mladé herce.

Azharuddin Mohammed Ismail hraje malého Salima a Rubina Ali představuje malou Latiku. Tyto děti pochází z opravdových slumů, ale filmová produkce zařídila, že po natáčení začaly chodit do školy, kde by měly mít šanci zůstat až do svých šestnácti let. Režisér Boyle zmiňuje, že při své poslední návštěvě Bombaje, s ním Rubina začala mluvit trochu anglicky a Azza prý má velký talent na malování.

Hlavním problémem při hledání představitele dospělého Jamala byl vzhled uchazečů. Ačkoliv se castingy konaly v Bombaji, Kalkatě, Dilí a Chennai většina kandidátů byla moc stará nebo byli, díky své touze hrát ve filmu a posilovnám, příliš dobře stavěni.

Nakonec hlavního představitele našla dcera režiséra Boyla. Jako velká milovnice seriálu Skins (kde Dev Patel hraje) dala svému otci tip. Tomu se to nejdřív nezdálo, i když seriál znal, ale když se podíval znovu, musel uznat, že to je dobrá volba. Patel byl jeden z mála, kdo byl angažován z Londýna, většina herců byla přímo z Bombaje.

“Dev má v sobě něco výjimečného,” říká producent Colson. “Je mimořádně sympatický. Kromě toho jsme nechtěli žádného namakance z posilovny. Postava Jamala v sobě má velkou dávku optimismu. Přese všechny hrůzy, které ho v životě postihly, nikdy neztratil svoji dobrotu a nevinnost.”

“Byl jsem na čtyřech kolech konkurzu, vlastně pěti a pokaždé jsem si říkal, ‘Sakra. Nedostal jsem to,’ vzpomíná Dev Patel na casting. “Bylo mi z toho do breku. A pak jednou, když jsem někde čekal na matku, přišla a skoro se rozbrečela. Řekla mi, že jí právě volali, že jsem tu roli dostal. Nemohl jsem tomu uvěřit, chtěl jsem zavolat režisérovi, jestli je to pravda nebo jestli si ze mne jenom někdo vystřelil.”

Herec přiznává, že byl velmi nervózní, neboť to byla jeho první role v celovečerním filmu a kromě toho vyrostla v severozápadním Londýně, takže s bombajskými slumy měl pramálo společného. Velké obavy měl ze svého přízvuku, proto do Bombaje dorazil dříve, aby načerpal místní atmosféru a pochytil místní zvyky a přízvuk.

Poznání indické kultury a pobyt v Indii byl pro Patela velkou zkušeností. Kdysi zde byl na rodinné svatbě, ale jediné co si pamatoval, byly strašlivé kousance od komárů. Nyní, vybaven repelentem, byl překvapen, jak je to úžasná země. “Našel jsem zde další kus svého já. Vyrostl jsem v Londýně, jsem britský Asiat a návštěva Indie pro mne znamenala objevení rodných kořenů. V Londýně sice pořádáme indické slavnosti a doma držíme indické zvyky, ale zažít to v reálu je něco naprosto jiného. Úžasného.”

Ačkoliv bratři, postavy Jamala a Salima jsou naprosto rozdílné, což režisérovi umožnilo ukázat, jak je jejich životní rozhodnutí postavilo na odlišné cesty. Oba jsou v raném dětství vystaveni násilí a oba se musí vyrovnat se smrtí matky, přesto Jamal zůstane nezlomitelně dobrý, zatímco jeho bratr Salim se rozhodne pro život zločince a násilníka.

Madhur Mittal byl na castingu vybrán, aby hrál “prostředního” Salima (pro tři ústřední role byli vybíráni herci ve věku 7, 13 a 18 let), ale po několika zkouškách se režisér rozhodl, že je dostatečně vyspělým, aby hrál “dospělého”. Mittalovu účast ve filmu dočasně ohrozila nehoda, při které ho srazila rikša z kola. On říká, že mu tato zkušenost pomohla lépe zahrát houževnatého Salima.

Salim je na první dojem agresivní, sobecký kluk, jehož dobré vlastnosti vyjdou na povrch až při rozluzlení na konci příběhu. “Je to postava, kterou všichni chtějí nenávidět, ale on má i dobré vlastnosti, jež však před lidmi ukrývá, neboť nechce, aby ho viděli jako slabocha,” říká Mittal. “Jeho vztah s mladším bratrem Jamalem je komplikovaný. Jsou naprosto jiní, přesto je spousta věcí spojuje. Přese všechno jsou to bratři, narodili se stejné matce, mají v žilách stejnou krev. Milují se, ale zároveň se nenávidí. Jamal je pro Salima příliš hodný a Salim je pro Jamala příliš zlý. Nesnáší se, ale přese všechno se mají rádi. Mají prostě normální sourozenecký vztah.”

Pro postavu Latiky, Jamalovy lásky, tvůrci hledali někoho, “kvůli komu byste se plazili přes celou zeměkouli.” Ideální představitelku našli v Freidě Pinto, “…ze které vyzařuje výjimečná, smutná krása.” V knižní předloze je Latika spíše pasivní postava, což scénárista Beaufoy pro film upravil. Ale ve skutečnosti je to v Indii stále tak, že ženy jsou stále v pozadí a vůdčí role zastávají muži.

Castingová režisérka Loveleen Tandan oslovila modelingového agenta, díky čemuž se mladá modelka zúčastnila konkurzu. Po čtyřech měsících přestala doufat, že by mohla casting vyhrát. Měla pocit, že ji pořád dokola zkoušejí, protože není dost dobrá. Trvalo celkem šest měsíců než se dozvěděla, že roli získala právě ona.

Zajímavostí z natáčení je, že dva “Jamalové” mají velké, odstávající uši. Ve filmu si můžete všimnout, že hodně záběrů je děláno zezadu, abyste si mysleli: - “Aha, to je ten samý kluk, má stejně odstávající uši.”

Důležitou součástí Milionáře z chatrče - Slumdog Millionaire je soutěž ‘Chcete být milionářem?’. V Indii se začala vysílat v květnu 2000, uváděla ji slavná bollywoodská hvězda Amitabh a později nejoblíbenější filmový herce Shah Rukh Khan. Nejvyšší možná výhra je 20 miliónů rupií, což je asi 9 miliónů korun. Moderátora soutěže hraje bollywoodský herec Anil Kapoor.

Z lásky nebo pro peníze
(For Love or Money) K tomu, aby si splnil sen mít svůj vlastní hotel, potřebuje Michel J. ...
dnes 18.15