Informace    Recenze    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Videoukázka    Fotky

69% 1920 hlasů
6.9 10 1920
USA/Německo/Čína, , 126 min., od 11 let
Kinopremiéra v ČR 4.5.2006, DVD od 16.11.2006 a Blu-Ray od 2.5.2012 MagicBox

01:40

Mise začíná 04:05:06
Mission: Impossible a Tom Cruise. Dva filmové pojmy, které se staly do určité míry synonymem. Tajný agent Ethan Hunt, pro něhož není splnění žádné mise nemožné, se vrací už potřetí a přivádí ho jeden z nejvyhledávanějších režisérů současnosti J. J. Abrams. V jeho pojetí se Mission: Impossible stala moderním akčním filmem, který nabízí divákům kromě zvýšené hladiny adrenalinu i chytrou zápletku s řadou zvratů.
Ve chvíli, kdy agent Ethan Hunt uslyší okřídlenou formulku, že se právě vyslechnuté zadání jeho další mise se samo automaticky zničí za pět vteřin, určitě nepředpokládá, že ho čeká asi nejtěžší úkol v jeho dosavadní kariéře, který navíc komplikuje fakt, že tentokrát je to i osobní. "Mise začíná hodně přímočaře, jako záchranná akce, kterou provází spousta explozí a kaskadérských výkonů. Záhy ale zjistíte, že nic není takové, jak se zdá, a prosté potěšení z akční podívané doplní hlubší emoce.

Komentář k filmu Tydlety terminátorský výkony v podání živejch lidí by už někdo měl zakázat.
Všechny komentáře k filmu 31+ Napiš komentář k filmu a získej netbook nebo tablet

V TV televize po. 4.8. Kabel1 20.15, út. 5.8. Kabel1 01.20

Nastavení upozornění

Roznětka hoří, slyšíte známou melodii, za chvíli vidíte jméno Tom Cruise…. Nebude to opakováním opakovaného, říkáte si?    Osobně mohu říct, že pokud by se jednalo o opakování prvního dílu, byl bych velice zklamán, pokud by to bylo opakování druhého dílu, byl bych vcelku nadšen. Toto pokračování si jde ale svou vlastní cestou. Což je v každém případě zásluha zejména režiséra J. J. Abramse. Pokud vám toto jméno nic neříká, vězte, že má na své pažbě takové zářezy jakými jsou špionážní seriál Alias (vysílá Nova) a Lost (Ztraceni). Druhý jmenovaný je navíc jedním z nejúspěšnějších seriálů současnosti (minimálně v USA). Byl to však zejména seriál Alias, který se zasloužil o to, že tohoto filmového debutanta přizval do svého filmu zrovna Tom Cruise. Na celém filmu je vidět jak velkou inspiraci si tento režisér vzal právě z tohoto seriálu (myšleno hlavně v dobrém).    Už od počátku filmu vidíme, že se skoro vše změnilo. Ethan Hunt už není takový „nabušenec, kt... Celá recenze

Popis filmu Mission: Impossible III

Nejobtížnější a nejosobnější mise Ethana Hunta, který tentokrát bojuje nejen o záchranu světa, ale také o život milované ženy. Špičkový agent IMF Ethan Hunt opustil aktivní službu a věnuje se výcviku nováčků. Usadil se a je zasnoubený se sympatickou zdravotní sestrou Julií, která ovšem nic netuší o jeho minulosti ani současné práci. Domnívá se, že pracuje na ministerstvu dopravy. Okolnosti však Ethana donutí vydat se ještě jednou do terénu, když je požádán, aby vedl záchranný tým s úkolem osvobodit agentku Farrisovou, která padla do rukou překupníka se zbraněmi Daviana. V riskantní akci sice dívku osvobodí, ta však zemře v odlétající helikoptéře, když exploduje mikronálož, kterou jí Davian implantoval do mozku. Jediným výsledkem akce je poškozený počítačový disk, ze kterého experti zjistí, že Davian hodlá prodat ve Vatikánu neznámému kupci za osm set padesát milionů záhadnou ničivou zbraň, nazvanou králičí packa. Ethan se rozhodne obchod překazit, ale ještě předtím se ožení s Julií. V komplikované akci se týmu sice podaří proniknout do Vatikánu, překazit schůzku a zmocnit se Daviana, Ethan se ho však marně pokouší vyslechnout. Navíc je cestou tým přepaden dvěma vrtulníky. Osvobozený zločinec Ethanovi slíbí, že se mu pomstí na Julii. Podle vzkazu, který mu před smrtí stihla poslat Farrisová, je šéf IMF zrádce, spolupracující s Davianem. Ethan spěchá do nemocnice, přijde však pozdě. Julia byla unesena a Davian dává Ethanovi osmačtyřicet hodin na to, aby mu přinesl

<>Obrázek nenalezen<> „Tom a J.J. divákům servírují přesně to, co od filmu čekají,“ říká producentka Paula Wagner. „V M:I - III je všechno - humor i city, akci i napětí.“
O tom, zda využije příležitosti přivést k životu své vlastní představy o pokračování slavné série Mission: Impossible, nepřemýšlel J.J. Abrams ani minutu. „Když za mnou přišel Tom s nabídkou, zda bych nechtěl režírovat tenhle film, můj souhlas padnul ještě před tím, než dokončil otázku,“ říká Abrams. „Příležitost pracovat na filmu ze série Mission: Impossible je scénáristický i režijní olymp. A pokud máte možnost spolupracovat s lidmi jako je Tom nebo ostatní herci v tomto filmu, můžete na plátně vykreslit zajímavé a emocionálně nabité portréty jednotlivých postav.“
„S Tomem jsme už od začátku mluvili o tom, že chceme natočit film, který by měl překvapivě osobní a intimní dějovou linii,“ pokračuje Abrams. „Když slyšíte název Mission: Impossible, jako první si představíte spoustu extrémních situací, skvělou akci a neuvěřitelné kaskadérské kousky. Základní myšlenkou bylo využít příležitosti zkombinovat tyto prvky s intimním, milostným příběhem a znázorněním opravdových přátelství mezi postavami - člověk tak dostane možnost je lépe poznat a bude si je moci i více oblíbit.“

„Naším záměrem nebylo natočit film o špiónovi, ale o muži, který je špiónem. Může to znít jako hraní se slovy, ale když se tím opravdu necháte vést, začnou vyplouvat na povrch zajímavé otázky - a odpovědi na ně jsou emocionální a zajímavé. Spoustě lidí pomohou se s hlavním hrdinou v některých ohledech ztotožnit,“ říká Abrams.

O Ethanu Huntovi
„Velký problém, kterému ve svém každodenním životě čelí spousta lidí, je vyvážení osobního a pracovního života,“ říká Cruise. „Jak se můžete věnovat práci, kterou máte rádi, aniž byste zanedbávali svou manželku a děti? Tenhle problém jsme posunuli do extrému: nejen, že musí Ethan tyto dva světy umně vyvážit, ale vzhledem k tomu, že pracuje jako špion, je jeho domácí život prací silně ovlivněn. Vzali jsme skutečný problém a posunuli jej na velmi zábavnou a extrémní úroveň.“

V rámci toho filmaři usadili Ethana Hunta do nové životní situace. Když se s ním setkáváme na začátku filmu, je už mimo aktivní službu a věnuje se tréninku nových agentů. Díky této změně se mu otevírají různé možnosti - včetně svatby. Své nastávající ženě však samozřejmě nemůže říct celou pravdu. Prozatím ji udržuje v domnění, že se živí výzkumy v oblasti dopravy.

Hlavní ženské role se zhostila Michelle Monaghan, pro níž je po vedlejších úlohách ve filmech Mr. & Mrs. Smith, Kiss Kiss Bang Bang a televizním pořadu Boston Public postava Huntovy nastávající manželky dosud největší hereckou příležitostí. „Budete mít možnost spatřit jeho zranitelnou stránku,“ říká herečka. „Nepřijdete o všechnu tu zábavu a intriky, které od filmu očekáváte, ale hlavního hrdinu příběhu budete tentokrát vnímat úplně jiným způsobem.“

O Padouchovi
Abrams podotýká, že scénáristický tým si dal mimořádně záležet na tom, aby Huntovi postavil do cesty rovnocenného protivníka. Role děsivého, chytrého a záhadného obchodníka se zbraněmi a informacemi Owena Daviana se zhostil čerstvě oscarový herec Philip Seymour Hoffman. „Až dosud jsem nikdy nehrál v akčním filmu, přestože jsem vždycky chtěl,“ říká Hoffman. „S J.J.em se neformálně znám už spoustu let a s Tomem jsem pracoval na filmu Magnolia. To byly dvě ingredience, které mě k filmu lákaly, a když jsem si přečetl scénář, přibyla k nim třetí. Říkal jsem si, že pro tenhle projekt - s těmito lidmi a tímto scénářem - přišel správný čas.“

O týmu
Ethan Hunt však není sám. Tentokrát tvoří součást jeho týmu IMF Luther Strickell - jediný člověk, kterého jsme mohli vidět i ve dvou předchozích pokračováních - Declan, Zhen, a Lyndsey. Laurence Fishburne se zhostil role Brassela, vedoucího jednotky Impossible Mission Force, a Billy Crudup jeho pravé ruky Musgravea.

Ving Rhames se vrátil do role počítačového experta Luthera Strickella, jehož vztah k Ethanovi je v tomto filmu zobrazen mnohem důkladněji než dříve. „V prvních dvou filmech se spolu nikdy nebavili o svém soukromí,“ říká Rhames. „Tihle dva muži jsou spolupracovníci i přátelé; a tentokrát se baví i o věcech, o kterých přátelé skutečně debatují. V tomhle J.J. děj výrazně obohatil - zobrazil kromě pracovních záležitostí i jejich lidskou stránku.“
Jonathan Rhys Meyers se hraje Declana, experta na přepravu. Potřebujete-li něco nebo někoho přepravit - ať už pomocí letadla, auta, lodě, kluzáku helikoptéry či motorky - můžete s ním počítat. Buďte však připraveni na jeho leckdy výstřední chování. „Declan je šílený Ir, který má dokonalý smysl pro improvizaci,“ říká Rhys Meyers, který se nedávno objevil v hlavní roli filmu Woodyho Allena Match Point - Hra osudu. „Patří k nastupující generaci agentů IMF - Ethan jej zaučuje. Má v sobě ten smysl pro risk, který Ethan u členů svého týmu vidí rád.“

Maggie Q patří v Asii k největším hvězdám bojových filmů. Po svém celovečerním debutu, hongkongském hitu Ocelový mumraj, se objevila také ve svém prvním americkém filmu - akčním snímku Křižovatka smrti 2 s Jackiem Chanem.

„Žila jsem v Hong Kongu osm let a ani jsem nepřemýšlela o tom, že bych měla v nějakém americkém filmu hrát,“ říká herečka. „A teď přišla má první větší zaoceánská role a je to rovnou velkofilm s Tomem Cruisem. Všechno funguje v mnohem větších měřítkách než v Hong Kongu. Návrat do Ameriky pro mě byl skutečným kulturním šokem.“

„Zhen je velmi ostrá a tvrdá dívka - má mnohem blíže k činům než ke slovům,“ popisuje Maggie svou filmovou postavu. „Je to šedá eminence každé akce. Ethan je ten, který je vidět, zatímco ona se v zákulisí stará o to, aby všechno fungovalo podle plánu.“
Keri Russell, která si zahrála již v Abramsově prvním televizním seriálu Felicity, ztvárnila Lindsey Ferris, která jako jediný nováček prokazuje takové schopnosti, aby ji Ethan pasoval na plnohodnotného člena týmu IMF.

Pro Laurence Fishburnea byla herecká účast na tomto filmu splněným dětským snem. „Byl to seriál, na který jsem se jako malý utíkal domů dívat,“ říká herec. „Hráli jsme si na Impossible Mission Force a předstírali jsme, že jsme tajní agenti a že máme všechny ty jejich technické vychytávky. A teď jsem jejich šéf, ten člověk nad panem Phelpsem. Jsem ten, kdo posílá obálky. Kdo by si nechal takovou příležitost ujít?“

O kaskadérských kouscích a akčních sekvencích
V průběhu natáčení seriálů Ztraceni a Alias si J.J. Abrams vytvořil svůj vlastní vizuální styl. Vzhledem k tomu, že veškeré dění pramení z jeho velmi přirozeně vykreslených postav, upřednostňuje před stylizovanými, zpomalenými a freneticky sestříhanými akčními scénami přirozený a realistický přístup.
Přenesením Abramsova charakteristického akčního stylu na stříbrné plátno byl pověřen legendární režisér akčních sekvencí Vic Armstrong. „Všechny počáteční diskuse s J.J.em se týkaly stylu,“ zdůrazňuje Armstrong. „J.J. se chtěl na akčních sekvencích podepsat - a mým úkolem je zkopírovat v těchto pasážích obecný styl režiséra. Potřebujete bezešvý přechod mezi akcí a zbytkem filmu - po celou dobu se pohybujete v jednom světě. Jakmile se nám podařilo vytvořit tohle prolínání, začal jsem podrobně zkoumat akční scény a zjišťovat, co bude třeba udělat.“

Aby dokázal všechny komplikované akční sekvence pořádně naplánovat, využíval Abrams naplno technologií, které mu umožnily vytvořit zjednodušenou počítačovou simulaci nadcházejících scén. Díky tomu mohla jednotlivá oddělení zjistit, co bude která scéna vyžadovat, a náležitě se připravit. Teprve poté začala samotná realizace scény.

Jednou z nich byla i sekvence na mostě. „Je v ní spousta aut, s nimiž musíte udělat v reálu to, co vidíte na obrazovce, což vyžaduje různé speciální úpravy. Většinu z nich řídí kaskadéři, takže v nich musí být pevná výztuha,“ vysvětluje koordinátor speciálních efektů Dan Sudick. „Pak musíme vymyslet, jak auta ke všem těm otočkám, kotoulům a výbuchům přimět. Někdy trvá natočení několikaminutové sekvence celé týdny.“
Filmový veterán Armstrong, který se tomuto povolání věnuje už přes 40 let, se s Cruisem setkal už při natáčení velkofilmu Válka světů, proto pro něj nebylo překvapením, že se herec vrhá do všech kaskadérských kousků s velkým nadšením sám.

„Považuji to za součást herecké profese,“ říká Cruise. „Nesmíte se vystavovat přehnaným rizikům, ale pokud si dokážete nějaký kaskadérský kousek nacvičit a pak scéně dodat na realističnosti tím, že jej sám zahrajete, pak je to pro publikum, které si může říct ‚Wow, to je opravdu on!‘, o poznání větší zážitek.“

V dalším akční scéně, která se neobešla bez dávky kaskadérského umění, se Cruise snaží na jednom z vozidel utéci zásahu rakety. Po jejím výbuchu je vymrštěn a dopadá na druhé straně mostu na jedno ze zaparkovaných aut. „Dopadne na něj tak tvrdě, že rozbije sklo na zadních dveřích,“ říká Armstrong. „Po explozi jsme s ním pomocí zařízení bouchli o stranu auta. A skutečně do ní narazil - přiletěl vodorovně vzduchem. Ten náraz prohnul dveře. A pak jsme to natáčeli ještě dvakrát nebo třikrát. Tom má opravdovou kuráž - na podobný přírůstek do portfolia by mohl být velmi pyšný kterýkoliv kaskadér.“ <>Obrázek nenalezen<> Na tyto dechberoucí kousky se Cruise připravoval mnoho měsíců. „Už v době, kdy jsem musel plnit své povinnosti v souvislosti s uvedením Války světů, jsem během cestování každý den trénoval. Ráno jsem si dal rozcvičku a pak jsem trénoval ‚dynamický pohyb‘,“ říká herec. Dynamický pohyb, kterého často využívají horolezci, je založen nikoliv na rovnováze, ale na kinetické energii. Tento způsob pohybu je velmi náročný a vyžaduje velké úsilí, aby se člověku podařilo udržet svou hybnost, ale pokud dokáže správně využít těžiště svého těla, může se pohybovat efektivněji, než kdyby zakládal pohyb na rovnováze.

„Tom Cruise se v tomhle filmu vystavil většímu nebezpečí, než jsem kdy viděl,“ říká Wagner. „Ať už skáče z dvacetimetrové budovy, visí z auta s bouchačkama v ruce, je odhazován tlakovými vlnami, střílí padouchy nebo zachraňuje lidi, je to všechno doopravdy on. Což ale neznamená, že by byl nezodpovědný nebo riskoval se svým zdravím. Je si zcela vědom toho, jaká nebezpečí obnáší každý kaskadérský výkon, do kterého se pouští. Když tam stojím jako producentka a vidím, jak se můj dlouholetý produkční partner a hlavní hvězda filmu nechává převálcovat náklaďákem, je to silně znervózňující, ale v té chvíli se uklidňuji tím, že to má absolutně pod kontrolou. Je to prostě kaskadér - a dokáže být velmi, velmi precizní.“

Pro Keri Russell, která neměla s kaskadérskou profesí až do tohoto filmu žádné zásadní zkušenosti, byly Cruisovy dovednosti téměř nezbytné. „Skok z šestipatrové budovy není věc, která by pro mě byla denním chlebem,“ směje se herečka. „Poprvé to bylo velmi děsivé - bušilo mi srdce, ale hodně mi pomohla Tomova přítomnost. Řekl: ‚Je to hračka, pojďme na to. Cítíš to vzrušení?‘ A pak jsme skočili.“

M:I - III dodržuje nepsané pravidlo, že špionážní thrillery zavedou diváka na exotická zahraniční místa. Abrams nicméně podotýká, že tato místa nejsou ve filmu samoúčelně, ale tvoří nedílnou součást příběhu. Location manageři a hlavní výtvarník Scott Chambliss na jejich výběru úzce spolupracovali s Abramsem. Na pořadu dne byly mimo jiné velké sekvence z Vatikánu, ze střech domů v Šanghaji a z berlínské továrny.

„Navštívil jsem ta nejúžasnější místa, jaká na světě jsou,“ rozplývá se Chambliss, který při hledání vhodných natáčecích lokací procestoval pořádný kus světa. „Každá země, kterou jsme navštívili, nabízela obrovské možnosti a zároveň velké komplikace. Hledali jsme místa, která by dokázala podtrhnout děj. V našem filmu nejde o fantastický svět a není to ani příběh z nějaké historické epochy. Každé místo, které jsme chtěli použít, na nás muselo působit zcela důvěryhodně.“
Hlavní natáčení začalo v Římě. První vzrušující akční sekvence se odehrává na Tiberu, který protéká středem města. Natáčení na natolik veřejně přístupném místě způsobilo velký rozruch a přitáhlo spoustu zvědavců a paparazziů, kteří se shromáždili na březích a mostech přes řeku.

Z Říma se produkce přesunula do krásného zámku v Casertě poblíž Neapole. Chamblissovým úkolem bylo přetvořit monumentální pevnost ve vatikánské nádvoří. „Součástí scény bylo shromáždění tří set lidí v gigantické rotundě. Potřebovali jsme, aby ten dav působil trochu výrazně, jinak by se v té obrovské stavbě tak trochu ztratil. Proto jsme se ponořili do studia různých veřejných i neveřejných vatikánských ceremonií. Nakonec jsme zjistili, že při těchto obřadech nemají předepsanou jednotnou barvu všech látek a oděvů, proto jsme vytvořili tucty obřích papežských praporů.“

Odtud se produkce přesunula do čínské Šanghaje. Abrams si už od začátku představoval, že se jedna ze sekvencí bude odehrávat na Dálném východě. Poté, co křížem krážem procestovali Japonsko, si filmaři udělali výlet do Číny, kde našli místo jako žádné jiné.
„Šanghaj je futuristické město, který je jako vystřižené z nějaké sci-fi,“ říká Abrams. „Také je to ale město, na kterém je názorně vidět, jaké oběti s sebou přináší rozvoj - stará sousedství jsou demolována, aby uvolnila místo obřím kancelářským budovám. Bylo to fascinující - starobylé budovy v kontrastu s hypermoderními stavbami budoucnosti.“

Produkce také zjistila, že nedaleko Šanghaje se nachází spousta rybářských vesnic, v nichž žijí lidé už po několik staletí stále stejným způsobem života. Toto prostředí jim přišlo tak zajímavé, že se rozhodli dát ve filmu prostor i jemu.

Nakonec se produkce vrátila domů do Spojených států - přičemž pro Abramse mělo ono „domů“ téměř doslovný význam. Když pro film připravovali dům Ethana Hunta, požádal Abrams Chamblisse, aby jej navrhnul podle jeho vlastního domu. „Tím mi to hodně zjednodušil,“ říká Chambliss. „Stačilo zavolat jeho ženě Katie a zeptat se jí, jestli bych si mohl přijít nafotit nějaké obrázky.“

Režisér však nebyl připraven na to, s jakou dokonalostí se výtvarníkům podaří jeho dům napodobit. „J.J. se i trochu vyděsil,“ říká Michelle Monaghan. „Procházel tím domem a užasle říkal věci jako: ‚Tohle je má koupelna.‘ Bylo to hodně legrační.“

Tom Cruise
Během hvězdné kariéry, kterou buduje již přes 25 let, se mu podařilo dosáhnout zcela výjimečného úspěchu na hereckém i producentském poli. Byl celkem třikrát nominován na Oscara a jeho filmy vydělaly po celém světě přes sedm a půl miliardy dolarů. V průzkumu britského časopisu Empire jej čtenáři zvolili největší hereckou hvězdou všech dob. Spolu se svou produkční partnerkou Paulou Wagner Cruise v roce 1993 založil společnost Cruise/Wagner Productions. Prvním filmem, který společnost vyprodukovala, se stal hit Mission: Impossible z roku 1997. Po něm následovaly kritiky uznávané snímky jako Hranice možností, Shattered Glass, Narkotika a historický thriller Ti druzí.
Cruise debutoval na plátně v roce 1981 ve svých 19 letech. Tehdy se objevil ve filmu Endless Love, po němž následovala kritiky uznávaná dramata Večerka se Seanem Pennem a The Outsiders Francise Forda Coppoly. Jeho průlomová role ve filmu Riskantní podnik mu v roce 1993 vynesla první nominaci na Zlatý glóbus. O tři roky později jej role Mavericka ve filmu Tonyho Scotta Top Gun, který se stal komerčně nejúspěšnějším snímkem roku, katapultovala do centra mezinárodní pozornosti.
V roce 1989 byl Cruise nominován na svého prvního Oscara a získal Zlatý glóbus za roli veterána z Vietnamu a protiválečného aktivisty Rona Kovice ve filmu Olivera Stonea Narozen 4. července, který byl nominován na Oscara v kategorii nejlepší film. V témže roce Cruise získal cenu People’s Choice Award jako nejoblíbenější filmový herec. V roce 1999 Cruise sklidil velký úspěch u filmové kritiky díky svému silnému výkonu ve filmu Paula Thomase Andersona Magnolia, za nějž byl nominován na třetího Oscara a získal svůj třetí Zlatý glóbus.

Laurence Fishburne
V roce 1992 získal ceny Tony, Drama Desk Award, Outer Critic’s Circle Award a Theater World Award za herecký výkon v divadelní hře Augusta Wilsona Two Trains Running. O rok později mu role v první epizodě seriálu Tribeca z produkce televizní stanice Fox vynesla Emmy. A ještě v témže roce byl nominován na Oscara za úlohu Ike Turnera ve filmu Tina Turner. V říjnu 2000 Fishburne napsal, zrežíroval a vyprodukoval adaptaci své vlastní divadelní hry z roku 1994 Riff Raff, ve které si také sám zahrál.
Herectví se věnuje od svých 10 let a již v 15 získal roli mladého vojáka ve válečeném velkofilmu Francise Forda Coppoly Apokalypsa. Dvakrát spolupracoval také s režisérem Johnem Singletonem. Na televizní obrazovce slavil velký úspěch s filmem Letci z Tuskegee, za nějž byl nominován na Emmy, Zlatý glóbus a cenu CableACE a získal ocenění NAACP Image Award.

J.J. Abrams
Patří ke tvůrcům mimořádně úspěšných televizních seriálů, na nichž se podílel také jako vedoucí výroby. Za práci na seriálu Ztraceni v roce 2005 obdržel dvě Emmy (v kategoriích nejlepší seriál a nejlepší režie seriálu) a byl nominován na třetí (v kategorii nejlepší scénář k seriálu). První nominaci mu vynesly v roce 2002 scénáře k seriálu Alias. Abrams se narodil v New Yorku a vyrostl v Los Angeles. Jeho vášeň k filmovému řemeslu propukla v jeho osmi letech, kdy jej dědeček vzal na exkurzi do studia Universal. Abrams poté požádal svého otce, zda by pomocí jeho super 8mm kamery nemohl zkusit natočit nějaký vlastní film. Během následujících deseti let vyprodukoval bezpočet krátkých snímků, které posbíraly spoustu cen na různých studentských festivalech.
Svůj první celovečerní scénář Taking Care of Business se mu podařilo prodat během studií na Sarah Lawrence College. Poté uplatnil další dva scénáře, podle kterých vznikly filmy Myslete na Henryho s Harrisonem Fordem a Navždy mladý s Melem Gibsonem.

Vzhledy:
    Vlastni
    Pondělí 28. 7. 2014 Svátek má Viktor