fb  Sdílet
   Informace    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Videoukázka    Fotky    

46% 48 hlasů
4.6 10 48
animovaný / dobrodružný / fantasy / komedie / rodinný, Francie/Německo,
Playmobil: The Movie
Kinopremiéra v ČR 12.9.2019 v SK 29.8.2019 dabováno

Režie:
Herci: , , , , , více...


Ukázka



Dobrodružství právě začíná.
Dívka Marla nevěří svým očím, když jejího mladšího bráchu do sebe vtáhne velký hračkový model města. Dokud podivné kouzlo trvá, vrhne se za ním. Chvíli letí, pak dopadne a pak se nestačí divit znovu a ještě víc. Ocitla se totiž v animované říši, kde ona sama je... figurkou Playmobil. A všichni ostatní taky! Brácha tu ale není a Marla se proto vydává na neuvěřitelné dobrodružství pestrým a kouzelným světem, aby ho našla. Potkává pohodového řidiče food trucku a brzy nato i speciálního tajného agenta, který o její situaci všechno ví a taky přesně ví, co dělat. Na 100%... tedy asi tak skoro úplně jistě. Celou trojici pak čeká zábavná a divoká cesta, která nemá žádné hranice stejně, jako je nemá fantazie světa Playmobil. Projdou westernovým městečkem, potkají piráty, rytíře, dinosaury, Vikingy, objeví pohádkovou část s netradiční kouzelnou vílou a všechny stopy směřují až do římského kolosea, kterému šéfuje zlovolný císař Maximus.
Uprav informace o filmu

+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB, Titulky    Videotéka: přidat si do ní film

O filmu Playmobil ve filmu



obrazek
Děti na celém světě se již déle jak 45 let baví hrou se 7,5 centimetrovými umělohmotnými postavičkami, známými pod označením Playmobil. Letos tyto populární hračky ožívají v animovaném světě v krásném filmu z dílny studií ON Animation Studios.

Prolog a epilog Playmobilu ve filmu nejsou animované, ale hrané sekvence s živými herci. Film se soustředí na život mladé dívky s velkou představivostí jménem Marla, která se vypraví na velkolepou cestu poté, co její mladší bratr Charlie zmizí ve velikánském, kouzelném, animovaném světě Playmobilu. Marla se v magické zemi snaží bratra najít a potkává při tom nezapomenutelný ansámbl playmobilových postav, například přátelského řidiče pojízdného bistra Dela, okouzlujícího tajného agenta Rexe Dashera, moderní vílu kmotřičku a po moci lačnícího císaře Maxima. Když se znovu setká s bratrem, úžasná dobrodružství dívku naučí se oprostit od pravidel života dospělých, vrátit se k dětským snům a užívat si nepřeberné možnosti, které jí nabízí její představivost.

Slovo režiséra
obrazek
S radostí vám představuji svou kreativní vizi pro snímek Playmobil ve filmu. Hračky z dílny Playmobil svou stále rostoucí kolekcí kulturně rozmanitých stavebnic oslavují vyprávění příběhů a představivost. Pro mě osobně byly vždy z mnoha důvodů důležité. Jako otci mi přinesly krásné zážitky s dětmi. Jako filmař jsem zase naprosto unesen z toho, že mi hračka dala v podstatě prázdný papír a nepřeberné množství možností, jaký příběh natočit. Ať už je to Rytíř, Tajný agent, Amazonka nebo Pirát, každá z postaviček vás vítá s otevřenou náručí, připravena na různá dobrodružství. Měl jsem možnost vytvořit si postavy a dát jim jakýkoliv příběh. Sám jsem si mohl určovat pravidla. Od samého začátku jsem chtěl pracovat s přístupem, že „možné je vše“.

Příběh, který jsem napsal, se točí kolem hlavní hrdinky Marly. Její postava je, v krátkosti, objevitelkou. S obrovským nadšením poznává svět a nové lidi kolem sebe. Je od přírody zvědavá - tato vlastnost ji pohání kupředu a dodává jí odvahy, když chce říci, co má na srdci. Tyto její zásadní charakterové vlastnosti se ale najednou ztratí, když vinou tragické události přijde o rodiče. Marla o sobě začne pochybovat, nejistota jí ochromí život a ohrozí i její vztah s mladším bratrem, kterého teď musí sama vychovávat. Když to Marla nejvíce potřebuje, přijdou na řadu kouzla a Marla se přenese do kresleného světa Playmobilu. Prochází na pohled nádhernými, kultovními playmobilovými skládačkami, jež znají generace po celém světě. Během svého putování v sobě Marla znovu dokáže objevit své nejlepší vlastnosti - odvahu, nadšení a optimistické objevitelství, které měla uloženy hluboko uvnitř svého nitra.

A pak tu máme hudbu. Pracoval jsem na filmech Na vlásku a Ledové království ze studia Disney, jsem velkým fanouškem muzikálů a Playmobil ve filmu v tradici animovaného muzikálu pokračuje. Ve filmu uslyšíte několik originálních písní, které napsal a produkoval tým talentovaných lidí s nominacemi na hudební ceny Grammy a filmové Ceny Akademie.

Za 17 let mého působení ve studiích Disney jsem se naučil věnovat se vždy pečlivé přípravě, abych v každém příběhu dokázal nalézt pravdivost. Bylo třeba, abych si uměl odpovědět na otázku, jak je příběh relevantní vůči dnešnímu světu, jak se k němu vztahuje a zda osloví co nejširší divácké publikum. Myslím, že snímek Playmobil ve filmu dokáže prorazit a dotknout se diváků po celém světě.

Režisérova vize: Oslava představivosti
obrazek
Díky snímku Playmobil ve filmu si mohl režisér Lino DiSalvo připomenout, jak si jako malý chlapec hrával s oblíbenými hračkami. „Hračky jako Playmobil jsou bránou k našim raným vzpomínkám,“ upozorňuje režisér. „Mohou být takovým strojem času, který nás vrátí v čase a poodkryje dětské vzpomínky. První inspirace k filmu přišla, když jsem navštívil domov rodičů a našel tam hračky, s nimiž jsem si kdysi hrával. Vzpomněl jsem si tehdy, jak nadšený jsem býval jen z toho, že si s něčím hraju a mohu se ztratit v myšlenkách a vytvářet si své vlastní příběhy.”

DiSalvo, který se dříve zhostil role šéfa animačního týmu Ledového království a role hlavního animátora ve filmech Bolt - pes pro každý případ a Na vlásku z dílen studia Disney, dodává, že pro něj bylo neobyčejným zážitkem moci přinést vše, co se ve studiích Disney naučil, do kouzelného světa Playmobilu. Když se ohlédne zpátky za posledními čtyřmi roky práce, říká, že „kreativní proces výroby filmu byl neskutečný. Mohl jsem pracovat se skvělým týmem lidí, kteří si skutečně stojí za postavami a příběhem. Měl jsem k dispozici i nádherné písně, které posouvají příběh i zápletku dopředu. Když jsme film dokončovali a slyšel jsem orchestr hrát písně, které jsme postavám vymysleli a které před několika málo lety zněly jen v mé hlavě, byl to neskutečný, opojný pocit.”

Režisér také dodává, že většina pohádek používá obrazovou pomůcku, která příběh uzavírá jako v knize. „Také jsme zvažovali, že na začátku příběhu otevřeme pohádkovou knížku nebo necháme někoho odvyprávět úvod, ale k našemu příběhu to nesedělo,” vysvětluje DiSalvo. „Pak jsme si uvědomili, že dynamického kontrastu a stimulujícího vizuálu bychom docílili i tím, že film začne i skončí hranou sekvencí s živými herci. Hlavní postava filmu, Marla, se přestane na svět dívat dětskýma očima. Připadalo nám vhodné ji ukázat v reálném světě, v němž neexistují kouzla. Pak se jí stane něco zázračného - myslím tím, že vkročí za bránu světa Playmobilu, a film se rozjede v plném tempu.”

DiSalvo popisuje, jak ho mnohaleté zkušenosti ve studiích Disney naučily, že důležitá je hlavně rozsáhlá příprava. „Mám dvě děti, dceři je dva a půl a synovi pět a půl,” dodává. „Máme doma hodně hraček, mimo jiné i LEGO a Playmobil. Máme obě stavebnice moc rádi, ale děti si s nimi hrají velmi odlišně. S LEGEM si hlavně staví, s Playmobilem si hrají a předstírají, že jsou někým jiným. Chtěl jsem tuto mou představu promítnout i do filmu, neboť z Marly se skutečně stane hračka a skončí v kouzelném světě.”

Když se režisér DiSalvo ohlíží na natáčení, je rád, že má film jak upřímný, tak emocionální základ a zároveň nepostrádá vtipnost a zábavu. „Bylo pro mě důležité natočit film, který diváky emočně zasáhne,” dodává. „To je něco, co disneyovky doopravdy umí. Jednoduché zápletky s komplikovanými postavami. Mým cílem bylo vzít vše, co jsem se naučil za léta práce v animačním studiu Disney a v tomto filmu to použít.”

Film je výjimečný tím, že používá jednu zvláštní vizuální pomůcku. Postavy na své cestě cestují několika různými světy, což také dovolilo DiSalvovi a jeho týmu si pohrát hned s několika kinematografickými žánry. „V druhé části filmu jsme měli příležitost k něčemu, co nazýváme ‚přeskakování mezi žánry‛, vysvětluje režisér. „Když si vzpomenete na oblíbené filmové žánry jako je western, fantasy, science fiction nebo muzikál, najdete v nich různé konvence a interpretace, které mají společné. My jsme tyto interpretace použili jako komediální prostředek. Když se postavy pohybují v různých světech, používali jsme kinematografický jazyk, herecký styl a dialogy daného žánru. Byla to zábava.”

Playmobil vám dá pocit, že nic není nemožné. Pravidla určujete vy, vy se stáváte postavou ve filmu. Každý zažíváme různé věci, ale stejně jako hlavní postava našeho filmu bychom nikdy neměli zapomenout na naše sny a dětství. Musíme vědět, že vše je možné, když si nepřestaneme věřit a udržíme si optimistický nadhled.”

Děti si tvoři vlastní příběhy, když si hrají s postavičkami. Jejich představivost jim dovolí ponořit se do světa Playmobilu. Mohou být rytíři, Vikingy, princeznami nebo třeba kovboji. Hru berou vážně, ale moc je to baví. Je to tedy jak „vážná zábava“, tak vymýšlení vlastních příběhů.

„Máte tam piráty, rytíře, policisty, požárníky, nevěsty, princezny, můžete dávat dohromady různé postavy a prolínat jednotlivé světy, jediná představivost je ta vaše. Můžete cestovat časem, letět na měsíc a zároveň být pirátem.”

„Bylo zábavné si moci pohrát si s různými filmovými žánry a lokacemi na světě. Mnoho z nás vyrostlo na bondovkách, špagetových westernech s Clintem Eastwoodem, filmech o rytířích a kouzelných královstvích. Když jsme se sešli s týmem a začali debatovat o možnosti přeskakování mezi žánry, byli jsme znovu jako děti, které si v obýváku hrají s hračkami.“

Herecké obsazení
obrazek
Marla Brenner (Anya Taylor Joyová)

Hlavní hrdinkou Playmobilu ve filmu je Marla Brennerová, oduševnělá mladá žena, která se ocitne v kouzelném světě Playmobilu, když se její mladší bratr Charlie v tomto fantastickém vesmíru plném hraček ztratí. Herečka Anya Taylor-Joyová přiznává, že doslova skočila po příležitosti zahrát si ve filmu hlavní roli, jakmile jí byl projekt představen.

„Když jsem se poprvé setkala s režisérem Linem, zahrál mi několik písniček a já jsem se rozplakala,” vzpomíná. „Na Marle mě přitahovala její hrdinská povaha. Jako dítě jsem si často hrávala s princeznami a rytíři, ale nikdy jsem nebyla princeznou. Vždy jsem chtěla být rytířem! Na začátku filmu je Marla plná života, srší z ní nadšení. Pak ale její bratr zmizí a oba se ocitnou uprostřed dobrodružství v zemi Playmobilu. Ona ho musí najít. Film má krásný příběh plný odvahy a lásky k rodině, ale je zároveň i velmi vtipný a zábavný.”

Na filmu je zábavné, že v každém jednotlivém světě přejímáme jeho žánr i jazyk,” říká Hemingway. „Marla bude úplně vedle, když skočí ze světa kung-fu do světa sci-fi. Z ničeho nic pak najednou jede na dinosaurovi. Playmobil nám toto umožňuje, protože jeho světy jsou tak rozmanité.”

obrazek
Charlie Brenner (Gabriel Bateman)

Charlieho Brennera, Marlina mladšího bratra, kterého vlastní představivost a zvídavost zavede do úžasného světa Playmobilu, ztvárnil ve filmu Gabriel Bateman. Malý herec přiznává, že když se poprvé potkal s Linem DiSalvem a viděl jeho nadšení pro film, okamžitě chtěl být součástí projektu. „Věděl jsem, že to bude dobrý film,” říká Bateman. „Pár playmobilových stavebnic jsem měl doma i já. Jsou docela propracované a hodně barevné, mají různé tvary i velikosti. Jsou také realističtější než některé ostatní hračky, proto se na ně tak dobře dívá.”

Herec dodává, že většina filmů, které ho dohnaly až k slzám, byla animovaná. „Animované filmy umí zabrnkat na tu správnou strunu. Možná je to proto, že se od nich neočekává, že by nás mohly hlouběji zasáhnout nebo že by měly mít nějaký hlubší význam. Když ale pracujete s tak skvělým tvůrcem jako je Lino, mohou mít animované filmy větší emoční dopad než klasické hrané filmy.”

obrazek
Del (Jim Gaffigan)

První z postav, s nimiž se Marla ve světě Playmobilu setká, je Del, bodrý řidič pojízdného bistra, který se rozhodne jí na cestě pomoci. „Pořád s něčím někde vypomáhá,” říká herec a komik Jim Gaffigan, který propůjčil postavě svůj hlas. „Setkání s Marlou mu v určitých směrech změní život. Del je člověk, který se umí pohybovat mezi různými světy Playmobilu, a jak se také dozvíme, má zlaté srdce.”

Gaffigan chválí film za to, jak oslavuje sílu lidské představivosti. „Film hezkým způsobem vzdává hold radosti ze hry a hraní si na někoho jiného,” uzavírá. „Kouzlo představivosti je patrné ve všech rozličných světech Playmobilu. Vše se zdá tak známé, protože pro některé z nás to vlastně není až tak vzdálená vzpomínka. A pro děti je to svět, který moc dobře znají. Proto je celé to dobrodružství taková zábava.”

obrazek
Rex Dasher (Daniel Radcliffe)

Roli uhlazeného a důvtipného tajného agenta Rexe Dashera nehraje nikdo jiný než Daniel Radcliffe, jehož celý svět zná coby hvězdu oblíbené série filmů o Harrym Potterovi. Britský herec přiznává, že roli přijal velmi rychle, neboť nikdy na ničem podobném nepracoval. „Já rozhodně nejsem tak namyšlený jako Rex Dasher, takže pro mě bylo velmi zábavné se usídlit v mysli člověka s příliš vysokým sebevědomím, daleko vyšším, než si skutečně zaslouží,” říká Radcliffe. „On je takovým Jamesem Bondem Playmobilu. Je ale spíše takovou playmobilovou parodií na Jamese Bonda, má v sobě tu pošetilost z éry Rogera Moorea, spíše než to, jak ho ztvárňuje Daniel Craig,” upozorňuje herec.

Radcliffe říká, že ho animovaný svět fascinuje celý život. „Upřímně řečeno, když mám čas, radši ho strávím sledováním animovaného filmu nebo televizní show než sledováním hraného filmu,” přiznává. „Když jsem mluvil s režisérem Linem a on mi představil svou vizi filmu, jeho nadšení pro věc a radost byly nakažlivé. Zaujalo mě, že bych hrál playmobilového Jamese Bonda, scénář mi přišel velmi zábavný a milý. Jsem také rád, že se podílím na filmu, na který se mohou dívat moji kmotřenci.”

Stejně jako mnozí z ostatních filmových hvězd i členů kreativního týmu filmu, vzpomíná Radcliffe rád na časy, kdy si s Playmobilem hrával jako dítě. „Měl jsem playmobilový ostrov s palmou a také pirátskou loď. Doteď ve mně žije ten sedmi, osmiletý chlapec, který mi říká: ‚Je to super, pojď si teď hrát!‘. Jsem Playmobilu vděčný za ten radostný čas, kdy jsem si s ním hrál a děkuji i za mé rodiče, kteří se mě díky němu vždy na pár hodin zbavili.”

Radcliffe uznává režiséra DiSalva i za necynický a nadšený přístup k věci. „Je to velmi ambiciózní počin, protože se jedná o film, který je z části hraný a z části animovaný. Je to muzikál, komedie i dobrodružný film,” dodává. „Lino se projektu věnuje s obrovskou pečlivostí a pozorností a vytváří tak film, který milým způsobem vzdává hold světu představivosti a také tomu, jak v nás hračky dokážou rozhořet představivost a spojit nás s ostatními. Doufám, že film jako celek bude prosycen stejnou dávkou radosti, objevování a rodinných vztahů tak hezkých, jako je ten Marly a jejího bratra. Vím, že je film podobný všem dobrým filmům pro děti, je vtipný, rozpustilý a zábavný, ale má navíc i velmi krásné poselství, které se dětem bude líbit a něco jim přinese.

obrazek
Víla kmotřička (Meghan Trainorová)

„Víla kmotřička je nejlepší!” říká herečka a zpěvačka Meghan Trainorová, která v Playmobilu ve filmu ztvárnila šarmantní pohádkovou postavu. „Je skvělá a praktická. Kdybych já měla vílu kmotřičku, chtěla bych, aby byla jako ona.”

Trainorová, která pro film napsala i píseň „Run Like the River”, dále dodává, že byla nadšená i ze vzhledu své postavy. „Líbí se mi, že má tetování a není obyčejná. Má síťované rukavičky, růžové vlasy s napletenými květinami. Připomíná mi to videoklip k písni All About That Bass, jen by šlo o trošku ostřejší verzi.”

Ve filmu pomůže Víla kmotřička Marle v sobě znovu probudit její osobnost. „Snažím se jí pomoci a připomenout jí, že to dokáže,” říká Trainorová. „Splním jí přání a pomůžu jí dát se znovu dohromady. Řeknu jí, aby vstala, ona mě následuje a nakonec se naučí i létat, aby svého bratra zachránila. Připomenu jí, že dokáže překonat všechny překážky a že má v sobě sílu. To se mi moc líbí, protože mi to také připomíná, že dokážu všechno, pro co se rozhodnu, když na tom budu tvrdě pracovat.”

obrazek
Císař Maximus (Adam Lambert)

Playmobil ve filmu je také debutem hlasového herectví zpěváka Adama Lamberta, který se do síně slávy zapsal hlavně zpěváckou soutěží American Idol, třemi úspěšnými alby a angažmá ve světoznámé kapele Queen, v níž nyní působí jako hlavní zpěvák. Talentovaný zpěvák/herec dal hlas výstřednímu záporákovi císaři Maximovi a zároveň přidal i píseň na filmový soundtrack.

„Císař Maximus je hlavní padouch filmu a zároveň úplný šílenec,” vysvětluje Lambert. „Podle mě je ale svým způsobem vlastně roztomilý. Je to dětinský rozmazlenec a diktátor. Rozhodl se, že si nad svým lidem udrží nadvládu tím, že jim ukáže velkou bitvu ve stylu Říma. Je absolutně protivný. Je to záporák, ale takový ten typ, kterého sice nenávidíte, ale vlastně máte rádi.”

Zpěvák dále dodává, že jedna z věcí, které se mu na roli líbily, bylo to, že dostal příležitost si zazpívat píseň „Give the People What They Want“. „Tu píseň je třeba udýchat, má spoustu slov, je hlasitá, intenzivní a energická,” vysvětluje Lambert. „Když jsem toho dne odcházel z nahrávacího studia, potřeboval jsem se na chvilku natáhnout. Byl jsem znaven, ale zároveň nadšen, že jsem té písni dal své maximum. Nahrávání mě moc bavilo.”

obrazek
Pirát (Kenan Thompson)

Herec Kenan Thompson propůjčil ve filmu hlas pirátovi jménem. Slavný komik z americké večerní show Saturday Night Live shledal spojení hraček Playmobil a filmu jako zajímavé a vzrušující. „Vždycky mě baví vymýšlet zajímavé hlasy se specifickým přízvukem,” říká. „Doufal jsem, že mi dovolí použít můj typický pirátský hlas, něco mezi Piráty z Karibiku a irským přízvukem, ne ve stylu somálského piráta. Byla to pro mě velká příležitost si hlas namodulovat přesně podle mého gusta. Taková míra svobody mě jako komika přirozeně přitahuje.”

Thompson dále zmiňuje, že jeho postava je takovým koučem ostatních playmobilových postaviček. „Často ostatním postavám dodává odvahy. Pořád jim říká: ‚Lidi, nebojte! Dokážeme všechno na světě.‘ To se mi také moc líbilo - mohl jsem mít takovýto hlas a nemusel se bát, jestli ho lidé berou vážně nebo ne jen proto, že ví, že jsem ho namluvil zrovna já. Snad se diváci pobaví, protože podle mě zní i celkem přirozeně!”

Tvorba playmobilového vesmíru
obrazek
Jedním z důležitých rozhodnutí bylo určit, z jakých materiálů bude playmobilový svět vytvořen. „Chtěli jsme být co nejvěrnější postavičkám, co se týče tvarů a proporcí, aby i z dálky bylo poznat, že jde o Playmobil,” říká produkční designer. „Když se podíváte na některou z postav, ihned vidíte, že je to hračka ze série Playmobil. Když se ale na postavu zaměříte více zblízka, uvidíte i něco navíc. Použili jsme různé textury, abychom vzhledu našeho světa dodali na bohatosti a životě.“

Tento přístup se shodoval i s vizí režiséra ohledně animace postav. Samozřejmě se postavy nebudou pohybovat jako by byly z masa a kostí, ale nebudou zároveň ani zcela neohebné. „Začínali jsme s málo pohyblivými postavami a pak jim Lino přidal dvacet procent hybnosti, aby se mohly ohýbat a různě natahovat, což jim vdechlo více života,” říká Salmon. „Ten samý princip jsme aplikovali i u vizuálů. Mohli jsme si ponechat nějaké umělohmotné prvky, jako například vlasy nebo kůži, ale zároveň jsme také mohli přidat více materiálů, například látek. Když byly postavy v popředí, vdechlo jim to život, ale byly to detaily, které se při větší vzdálenosti krásně ztratily. Tím byly postavy daleko realističtější, jako by se na ně dalo sáhnout. Světlo jsme odsunuli dozadu ve filmovém stylu, to se mi líbilo. Také bych měl dodat, že postavy nemají nosy ani uši. Jsem rád, že jsme různé limity hraček uměli využít v náš prospěch. Nevnímal jsem to jako omezení, ale spíše jako rámec, s nímž jsme pracovali a mohli si s ním různě hrát.”

Dalším aspektem, kterým podle Salmona film vyniká, jsou různé úpravy, které bylo třeba v každém playmobilovém světě udělat. „Hlavní postavy během své cesty navštíví různé světy, a tak nás napadlo, že budeme měnit jejich vzhled a atmosféru za použití kinematografických technik a konvencí, které jsou vlastní jednotlivým žánrům,” vysvětluje. „Svět se otevírá sekvencí s Vikingy. Ta měla být v přímém protikladu se ‚skutečným světem‘, který jsme právě opustili. Je barevný, plný života, takový nepřehledný, jako například ve filmech Statečné srdce nebo Gladiátor.”

Když se Marla dostane do světa Divokého západu, diváci jsou přeneseni do vyprahlých, prázdných planin. „Používáme tam velmi silné světlo, které násobí Marlino úsilí se konečně dostat do města. Obrazy jsou téměř přeexponované, protože slunce opravdu pálí,” vzpomíná Salmon. „Rychlost příběhu se také promění, používáme klasické westernové náležitosti, pomalejší pohyb kamery, přibližování kamer na zírající padouchy, atd. Pak Marla a Del uniknou do špiónské sekvence, která zase vypadá jako retro futuristická bondovská klasika s některými překvapivými prvky, atmosférickou nocí a záporáky osnujícími temné plány. Osvětlení a venkovní sekvence by se daly přirovnat k noirovému filmu, saturace barev je tlumená, aby lépe vynikly stíny a světla, je tam také mlha. To pak zase dobře kontrastuje s jasně zářící budovou laboratoře záporáků a jejich úchvatnými retro počítači.”

Pak tam máme širé pláně kolem dálnice, následované barevným světem Konstantinopole a po moci lačnícím císařem. „Maximus má přístup k moderním technologiím, takže hry, které pořádá, můžeme proměnit v gigantickou světelnou show, která diváky upoutá,” doplňuje Salmon. „Pak se zase přesuneme do rušného, futuristického města jménem Glinara. Chtěli jsme, aby tato část trochu připomínala filmy Pátý element nebo filmy J. J. Abramse - zvláštní bytosti, roboti, nekonečné skleněné budovy a odlesky v protisvětle. V tomto Asií inspirovaném světe se překupníci nejlépe ukryjí v obrovském karaoke stroji.”

Salmon dodává, že se pohádková sekvence odehrává ve dvou různých prostředích. „Nejdříve máme děsivý, šedý les, z nějž Marla nedokáže uniknout, je tam mnoho různě pokřivených stromů, které zároveň slouží jako příměr k její zamotané mysli. Pak se přesouváme do zářivého pohádkového města, které jí vrátí naději a znovu ukáže cestu za bratrem,” upozorňuje. „Jak vidíte, když jsme barevný svět Playmobilu dávali dohromady, hezky jsme si pohráli s pozadím příběhu i různými žánry.”

Přirozená animace
obrazek
Animační tým Playmobilu ve filmu ve studiu ON Animation Studio v Montreálu vedl Julien Bocabeille, který v roce 2008 získal nominaci na Ceny Akademie za krátký film Oktapodi, a který se také spolupodílel na animaci několika filmů z dílny studia DreamWorks, jako například Jak vycvičit draka 1 a 2, Kocour v botách, Legendární Parta, Croodsovi, Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana, Kung Fu Panda 2 a 3, Tučňáci z Madagaskaru a Mimi šéf. Když mu režisér DiSalvo představil projekt, byl jím podle svých slov okamžitě zaujat. „Připomněl mi všechny ty filmy, které mám rád,” vzpomíná. „Některé z mých nejoblíbenějších filmů jsou road movies a příběhy, v nichž jeden člověk hledá druhého. Linův příběh mě oslovil, a když jsem viděl první koncepty obrázků, byly úplně jiné, než jsem kdykoliv předtím viděl. Tím si mě získal.”

Animaci jsme založili na tom, jak by dítě mohlo vidět hračky ve své představivosti. Vidíte, že se nohy a ruce ohýbají o devadesát stupňů, zároveň ale ponecháváme i některá ikonická omezení postaviček. Krky mají neohybné. Nemají ani prsty ani nosy, překvapivě jsme zjistili, že je k ničemu nepotřebujeme. Dokážeme všechno říci bez nosů či prstů. Čas od času vizuály připomenou divákům, že se stále jedná o playmobilové hračky. Uvidíte například, že se někdy pleť změní z té přirozené, kterou mají lidé z masa a kostí, na povrch, který se leskne umělou hmotou.”


logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo najdemese
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Pondělí 16. 9. 2019 Svátek má Ludmila
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz