fb  Sdílet
   Informace    Recenze    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Videoukázka    Fotky    Videoarchiv    Podobné filmy    

63% 1893 hlasů
6.3 10 1893
film / thriller, akční, drama, záhady, science fiction, USA, , 121 min., od 12 let
Knowing
Kinopremiéra v ČR 30.7.2009 v SK 8.6.2010, DVD od 8.6.2010 HCE

Režie:
Herci: , , , , , více...


Archiv
02:15



V roce 1959 je jako součást otevíracího ceremoniálu nové základní školy požádána skupina studentů, aby nakreslila obrázky, které budou uloženy do zvláštního pouzdra a uschovány pro budoucí generace. Ale jedna záhadná dívka místo kreslení zaplní svůj papír řádky zdánlivě náhodných čísel. O padesát let později nová generace studentů zkoumá obsah pouzdra a dívčin mystický vzkaz skončí v rukou mladého Caleba Koestlera. Ale je to Calebův otec, profesor John Koestler, který učiní zarážející odhalení, že přiložený vzkaz předpovídá s neuvěřitelnou přesností data, smrtelné daně a souřadnice každé významné katastrofy za posledních 50 let. Jak John dále odhaluje mrazivá tajemství dokumentu, zjišťuje, že předpovídá ještě tři další události, které poukazují na destrukci globálního rozsahu, a zdá se, že to svým způsobem zasáhne i Johna a jeho syna. John se snaží varovat úřady, ale ty jsou k jeho výzvám netečné, a tak se rozhodne sám zabránit ještě větší destrukci. S váhavou pomocí Diane Waylandové a Abby, dcery a vnučky nyní již mrtvé autorky proroctví, začíná Johnův zběsilý závod s časem, dokud nezjistí, že čelí definitivní katastrofě a také definitivní oběti.
Uprav informace o filmu

Komentář k filmu :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( absolut nula film
Všechny komentáře k filmu 47+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB, Titulky, Oficiální stránka    Videotéka: přidat si do ní film

Recenze

Smíchat dohromady sci-fi, thriller, apokalyptický film a mysteriózní snímek, je rozhodně smělý čin. Kromě odvahy a dobrého režiséra je však třeba i životaschopný scénář, a právě ten „Proroctví“ chybí.    Na podzim roku 1959 dostali američtí školáci za úkol nakreslit, jak si představují svět za padesát let, a jejich výkresy byly uloženy do „časové kapsle“ – kovové schránky, ukryté na polovinu století pod zem. Jediný, kdo nekreslí, je podivná holčička Lucinda (Lara Robinson), která namísto obrázků popíše papír velkým množstvím čísel, nadiktovaných hlasy šeptajícími v její hlavě. Lucindin dopis při slavnostním vytažení kapsle po pěti dekádách dostane do rukou malý Caleb Koestler (Chandler Canterbury), daleko více však list zapůsobí na Calebova otce Johna (Nicolas Cage), profesora astronomie. Ten objeví, že čísla obsahují klíč ke všem velkým katastrofám za uplynulých padesát let, a předpovídají další tři tragédie, ohrožující obyvatele celé planety. Na cestě za poznáním pravdy bud... Celá recenze
Tma, 6 z 10

Popis filmu Proroctví

Při otevírání nové budovy, základní školy Willima Dawese vroce 1959, jsou žáci požádáni, aby pro budoucí žáky nakreslili, jak si představují budoucnost za padesát let, kdy bude časová schránka otevřena. Všichni žáci malují obrázky, jen dívka Lucinda popíše svůj list papíru čísly. Učitelka, slečna Taylorová, jí vezme papír dříve, než čísla dopíše. Lucinda slyší šeptající hlasy, které jí čísla diktují, a když je časová schránka vkládána do skrýše, Lucinda zmizí. Učitelka najde Lucindu vsuterénu školy, skrvácejícími prsty od škrábání čísel do dveří... O padesát let později je časová schránka vyndána a každý žák dostává jednu obálku. Caleb Koestler dostane vzkaz sčísly od Lucindy, který neodevzdá ve škole, ale vezme si ho domů. Calebův otec John je astrofyzik a ve vzkazu objeví reálná data. John celou noc přepisuje čísla na tabuli, vyhledává na internetu data a je vyděšený ztoho, co vidí... Každé datum označuje den nějakého neštěstí, za datem je uveden počet obětí a následují další čísla, která John nedokáže zařadit. Přeskočí je, čímž dostane další datum neštěstí spočtem obětí. Všechna neštěstí se stala po uložení vzkazu do časové schránky... John jede pro Caleba do školy, ale uvízne vzácpě. Na navigaci uvidí souřadnice, které se shodují sčíslem, jež je uvedeno za datem a počtem obětí. Johnovi dojde, že je na místě, kde má dojít kdalšímu neštěstí; podle Lucindy tu má zemřít 81 lidí. John vystoupí zvozu a hned nato kousek od něj havaruje letadlo. John už má jistotu, co která čísla znamenají, a snaží se vyhledat Lucindinu rodinu. Johnovi se podaří najít její dceru Dianu, která má již také dceru Abby. John Dianu osloví, a když se zeptá na Lucindu, na její proroctví a řekne, že má druhý den dojít kdalšímu neštěstí, Diana uteče... Diana se vrátí poté, co k prorokovanému neštěstí skutečně dojde. Vysvětlí pak Johnovi, že poslední datum na vzkazu má být datum její smrti. John sDianou zjistí, že katastrofa se má týkat všech lidí a jedná se o velký žár. Rozhodnou se odjet do hlubokých jeskyní, ale John chce zjistit souřadnice poslední katastrofy: zedveří, které Lucinda tenkrát poškrábala, sundává lak. John však netuší, že Abby i Caleb stejně jako Lucinda slyší šeptající hlasy, které jim říkají, co se stane.


O filmu

obrazek
O výrobě

Svobodný otec se zoufale snaží chránit své jediné dítě a půl století starý zakódovaný vzkaz napsaný malou školačkou může být vše, co stojí v cestě hrozící globální katastrofě ve fascinujícím sci-fi thrilleru Proroctví. Od chvíle, kdy uslyšeli představu Rynea Douglase Pearsona o scénáři, věděli producenti Jason Blumenthal a Todd Black, že mají v rukách nezapomenutelný příběh. „Strávili jsme 8 let vývojem scénáře,“ vzpomíná Blumenthal. Koupili jsme ho jako původní kousek. Ryne měl představu, která začínala pouzdrem, které bylo zakopáno v 50. letech minulého století a vykopáno v současnosti. To pouzdro obsahuje sérii predikcí, které se stanou. Okamžitě jsem věděli, že jsme měli něco velmi zvláštního.“

Během posledních pěti let pracovali tito partneři s Alexem Proyasem, uznávaným režisérem filmu Já, robot, aby rozvinuli tuto myšlenku do celovečerního filmu. „S hrubým náčrtem nikdy nevíte, jak bude finální scénář vypadat,“ říká Blumenthal. „Ten příběh se v malé míře změnil, ale velká, okruhová témata zůstala stejná. Představa časové schránky a těch předpovědí byla tak lákavá a jedinečná, že jsme věděli, že máme na čem stavět. Pro nás je to nyní stejně vzrušující, jako to bylo před těmi osmi lety. A vidět, jak to ožívá, je úchvatné.“

Proyas byl vybrán, aby režíroval Proroctví, podle jednoduchého filmařského stylu, který si časem zdokonalil od svého průlomového snímku z roku 1994 Vrána. „Věděli jsme, že jsme našli v Alexovi toho pravého režiséra,“ říká Blumenthal. „Jeho vize tohoto snímku překonala cokoliv, co jsme kdy dokázali na těch popsaných stránkách zachytit. On přinesl velké množství vědeckých, spirituálních a filozofických myšlenek, které pomohly dát scénář dohromady.“

„Proroctví je napínavý psychologický thriller s několika speciálními efekty,“ pokračuje. „Ale je to víc než to. Tento film klade základní otázku: Jak daleko byste zašli, abyste ochránili své dítě? Byli byste ochotni učinit konečnou oběť? To je silná představa.“

„Je to příběh, o kterém budou chtít lidé mluvit, protože je v něm mnoho otázek, které s nimi zůstanou, i když opustí kino. A to jsou pro mne ty nejlepší příběhy,“ uzavírá Blumenthal. Pro Proyase znamenalo Proroctví najít rovnováhu mezi akcí a vizuálními efekty vysoko sahajícího thrilleru a jemnou emocionální cestou jeho postav. „Pro mne je každý film velkofilmem,“ říká Proyas. „Já, robot byl ohromně náročnou, technickou zkouškou, ale každý film má své vlastní úrovně složitosti. Na Proroctví je skvělé to, že má emocionální základ a lidské interakce. Realita je ústředním prvkem celého tohoto příběhu. Nežádáme po vás, abyste odložili pochybnosti. Vše, co jsme v tomto filmu vyslovili, by se ale mohlo stát.“

Nicolas Cage, který se ve filmu ujal role profesora Johna Koestlera, říká o žánru filmu: „Je to sci-fi, mysteriózní thriller, ale jsou tam také některé silné, dramatické chvíle.“ Rose Byrneová, která hraje Dianu, souhlasí, že je těžké zařadit Proroctví do jednoho žánru, což je přednost, kterou ona vnímá jako jednu ze silných stránek filmu. „Linie příběhu se odhaluje skutečně chytře a ta časová schránka je fascinující. Není to jen přímočarý thriller nebo horor nebo sci-fi. Je to smrtelná kombinace všech těchto věcí.“

„Je to film, který má schopnost měnit mysl lidí,“ dodává Cage. „Pamatuji si, že jsem jako kluk viděl film Čínský syndrom, který ve mne vzbudil silný dojem, že nukleární energie je síla hodná respektu. Tento film poutá pozornost lidí na téma, které můžeme všichni svým způsobem ovlivnit. Konec světa je v myslích lidí. My máme tu moc to sami ovlivnit. Otázkou je, co s touto odpovědností uděláme?“

„Filmy s apokalyptickými tématy mají u diváků značné ohlasy právě díky tématům životního prostředí, se kterými se svět potýká,“ říká Byrneová. „Je to stálá touha lidí porozumět tomu, jak dlouho na světě budeme. Lidé se to stále snaží vypočítat. A ať to jsou Mayové, muslimové nebo hinduisté, každý má teorii o tom, co se stane.“

Filmaři doufají, že Proroctví bude ten typ filmu, který rozvíří diskuze, které potrvají ještě dlouho poté, co diváci opustí kino. „Lidé chodí na filmy, aby viděli něco velkého, něco zábavného, něco zvláštního, co ještě před tím neviděli,“ říká Blumenthal. „A my si myslíme, že jim to dáváme.“

„Já věřím, že diváci chtějí mít možnost, aby tvořili vlastní závěry,“ dodává. „Tento film má sice jasný konec, ale zanechává mnoho podnětů pro debatu. Film, který skončí se závěrečnými titulky, není pro mne tak důležitý jako ten, o kterém se budete bavit cestou z kina. Chci, aby lidé hovořili o tom filmu a ptali se sami sebe: „Udělal bych to tak?“

obrazek
Výběr herců

Jakmile měli v rukách ideálního režiséra, hotový scénář a studio připravené zafinancovat tento projekt, vydali se filmaři hledat svého hlavního herce. „V tomto bodě bylo nejdůležitější najít našeho hlavního hrdinu,“ říká Blumenthal. „Kdo je ten chlápek, který nás tím vším provede?“

Držitel Oscara a mezinárodní hvězda Nicolas Cage byl tím pravým. Jeho odevzdanost a horlivost z něj učinily jednoho z nejvyhledávanějších herců na světě. „Vždy jsme věděli, že Nic Cage je tou pravou osobou pro tuto roli,“ říká Blumenthal. „Nic dává své postavě sílu, ale zároveň přístupnost, což mnoho herců nedokáže. Také si myslím, že Nic věří v mnoho témat, které v tomto filmu probíráme.“

„Také věřím, že v té roli a příběhu je něco, co ho oslovilo emocionálně, protože on je otec, má malého syna,“ pokračuje Blumenthal. „Dobře chápe i to, čím by si měl otec v takové situaci projít a jaký druh rozhodnutí by měl učinit.“

„Navíc, Nic je úžasný člověk a úžasný herec a do každé své role vnáší skutečnou lidskost,“ dodává Blumenthal. Kombinace unikátního a provokativního scénáře a Proyase v režisérském křesle učinila z Proroctví neodolatelnou příležitost. Pro oscarového herce byla role Johna Koestlera uspokojující i z emocionálního hlediska. „On je pozoruhodně oddaný svému synovi a navíc čelí tlaku, že ho vychovává sám. Ve filmech moc často nevidíme zájem, který mají otcové o své děti. To je jeden z dalších důvodů, proč jsem do toho šel,“ říká Cage.

„Johnovou prioritou je udržet svého syna v bezpečí,“ pokračuje. „Ve filmu je jeden velmi emotivní moment, kdy se Caleb ptá: „Umřu teď?“ A moje postava odpovídá: „To se nestane. Já to nedopustím.“ Zastaví vše, díky čemu by se to proroctví naplnilo. V tomto bodě se film zaměřuje na to, co může John udělat, aby dodržel svůj slib.“

Kariéra australské herečky Rose Byrneové zahrnuje velkorozpočtové blockbustery jako jsou Troja, stejně jako uznávané menší projekty typu Hrad bude můj. V nedávné době byla nominovaná na Zlatý Glóbus za roli v TV seriálu Damages, kde si zahrála po boku Glenn Closeové.

„Rose a já jsme již nějakou dobu chtěli spolu pracovat,“ říká Proyas. „Ona přináší všemu, co dělá, neuvěřitelnou hloubku. To je zvláště důležité v tomto filmu, protože mnoho z toho, co si lidé myslí a cítí, není vždy vyjádřeno slovy.“

Herečka říká o volbě této role: „Pro mne jako herečku byl atraktivní fakt, že je to velmi detailní příběh mezi čtyřmi hlavními postavami v tak nadživotní situaci. Moje postava, Diana, je v dosti složité situaci. Má skutečně temnou osobní minulost a všechno se to na ni řítí. Celý život se snažila před touto věcí utíkat a nakonec tomu musí čelit. Byla to velmi podnětná role. Máte však i velkou zodpovědnost, abyste to zahrál skutečně a silně, jak je to jen možné.“

Práce s Cagem byla, podle Byrneové, vždy příslibem neočekávaného. „Byl to nápor. Nic je neuvěřitelně zapálený pro svou práci. Skutečně nevíte, co můžete očekávat. Je úžasné s ním pracovat, protože jeho mysl je vždy o krok napřed.“

Cage byl stejně zaujat autentičností hlavní ženské role. „Rose je neuvěřitelně skutečná,“ říká herec. „Ona má potřebné emoce, které činí scény ve filmu hmatatelnými, a lidé v hledišti se k nim přidají. Rose má tu schopnost to zahrát tak, jako by se to právě dělo.“

Dva velmi mladí herci, Chandler Canterbury a Lara Robinsonová, se ujali dalších klíčových rolí. Filmaři hledali mezi mladými hereckými talenty, aby našli Caleba Koestlera. Chandlerovi Canterburymu bylo 9 let, když natáčel Proroctví. „Svůj první konkurz jsem natočil na kameru a moje máma to poslala na internet, jako to dělá spousta jiných herců,“ říká Chandler. „Pak mě poprosili, abych přečetl celý scénář, abych se mohl dozvědět více o své postavě. Je to velmi smutný kluk, protože mu umřela máma. S otcem si sice tolik nerozumí, ale má ho skutečně rád. Je chytrý a je posedlý zvířaty.“

Výzvou bylo, podle Blumenthala, najít dětského herce, který by na plátně působil jako neherec. „Musí být skutečný. Na Chandlerovi bylo něco zvláštního. Bylo to něco, co jsem před tím ještě neviděl. On nemá tu předčasnou vyspělost, kterou máte u mnoha dětských hvězd Hollywoodu. Chandler žije v Texasu a to, že nevyrůstal v Hollywoodu, se převádí i do toho, kým je jako herec,“ uvádí Blumenthal.

Desetiletá Lara Robinsonová dostala v Proroctví dvojroli. Hraje Lucindu, malou dívku, která vše začne, a také Abby, Lucindinu vnučku a jednu z klíčových postav této záhady. „Líbilo se mi hrát ve filmu dvě role,“ říká malá Australanka. „Obě byly naprosto odlišné. Lucinda byla zábavná, protože byla děsivá a smutná a divná. A Abby byla zábavná proto, že byla normální.“

obrazek
Natáčení Proroctví - krok za krokem

Australské město Melbourne, které ve filmu vystupuje jako Koestlerovo rodné město Boston, poskytlo filmařům Proroctví prvotřídní profesionály a možnosti.

„Bylo to moje první natáčení v Austrálii a štáb byl úžasný,“ říká Blumenthal. „Technické know-how bylo stejné jako kdekoliv jinde, kde jsme natáčeli. A ti lidé, kteří již dříve spolu pracovali, byli skvěle sladění. Při natáčení filmu je na place hodně skupin lidí a pokud nejsou synchronizované, může to způsobit problémy.“

Pro Proyase, který často pracoval v Sydney, bylo Melbourne dárkem. „Bylo úžasné být někde, kde jsem mohl vidět nějaké nové věci a pracovat na nových místech,“ říká. „Ve skutečnosti je tu snazší pracovat než v Sydney, kde je příliš mnoho dopravy a všechno je tak trochu bláznivé. Právě nyní to je velmi přizpůsobivé město pro natáčení.“

Vedoucí výpravy Steven Jones-Evans čelil úkolu přetransformovat Melbourne na Boston. „Melbourne si prošlo za posledních 5 let velkým suchem,“ vzpomíná. „Bylo velmi těžké najít místo, kde bychom natočili zahrady nebo něco podobného. Pro film jsme např. použili Melbournskou univerzitu, kde byl ale trávník naprosto vyprahlý, takže týden před tím jsme tam šli a celý trávník jsme nastříkali na zeleno.“

„Naštěstí je většina filmu zasazena do podzimu a natáčení se shodovalo s ročním obdobím v Melbourne. Není to ale podzim, který zažíváte v okolí Bostonu, který je hodně barevný, takže jsme pořád sebou tahali ty ohromné pytle barevného listí, které jsme všude rozhazovali,“ pokračuje Jones-Evans.

Pro domov Koestlerových chtěl mít Jones-Evans dům typický pro New England. „Představou bylo, že ho on a jeho žena koupili v lehce rozpadlém stavu, plánovali tam vychovat rodinu, zrenovovat ho a vrátit mu jeho dřívější slávu. Do toho domu jsme zabudovali hodně osobních věcí, jako Calebův pokoj. Rozhodli jsme se ho udělat jako podkrovní pokoj s jedním kulatým oknem v čele pokoje, což je motiv, který Alex často používá.“

Vedoucí výpravy také doplnil dům mnoha drobnostmi majících spojitost s přírodou, jako různá zvířata nebo obrazy krajin. „Představou bylo, že se Caleb bude zajímat o věci, které ho mohou spojovat se Zemí.“

Jones-Evans byl také zodpovědný za vytvoření ústředního prvku filmu: časové schránky. Tato myšlenka se vrací zpět k Světovému veletrhu z roku 1939, jehož organizátoři přišli na nápad ukrýt jistý vzkaz pro budoucí generace. Kovový obal, který byl zakopán v místě konání veletrhu jako součást výstavy společnosti Westinghouse Company, obsahoval věci z tehdejšího života jako např. jehlu a cívku nití, filmový týdeník, mikrofilmové kopie slovníku a poslední katalog Sears Roebuck. Tato schránka měla být vykopána až v roce 6939.

„Zkoumali jsme i další časové schránky,“ pokračuje Jones-Evans. „Existuje mnoho různých tvarů. Westinghouseská schránka měla tvar střely, což bylo pro náš účel příliš militaristické.“ Pro inspiraci se Jones-Evans vrátil zpět do roku 1958. „Náš design je určen tehdejší dobou, ale není to čistě věc z té doby. Naše schránka má trochu klasičtější tvar a je vyrobena z nerezové oceli. Má víko, které se přišroubovává křídlovými maticemi. Chtěli jsme, aby byla jednoduchá, protože více záleželo na jejím obsahu než na jejím zevnějšku.“

Pro designéra bylo potěšením vytvořit pro první část filmu design vlastní 50. létům. „Byla to zajímavá doba. Ve světě panovalo více naděje a mnohem méně cynismu. Znečištění a další problémy životního prostředí byly jen slušivé náměty rozhovorů. Byl to mnohem čistší, nadějnější věk. V těchto scénách jsme zvolili lehce světlejší paletu barev, abychom navodili ten radostnější a nadějnější pocit.“

Jedna z nejnáročnějších scén filmu, havárie letadla, vyžadovala jak designérské dovednosti Jones-Evanse, tak i určitou pomoc od týmu speciálních efektů. „Alex to chtěl natočit jako jeden záběr. Chtěl přivést to letadlo, nechat ho proletět skrz telefonní dráty a svým křídlem zasáhnout auto. To auto se mělo vymrštit do vzduchu, spadnout na pole a rozbít se na několik kusů. Vytvořili jsme skutečný vrak letadla, ale nebylo možné vše dostat do jednoho záběru bez pomoci speciálních efektů.“

„Rád pracuji se speciálními efekty, abychom dokončili nebo rozšířili něco, co jsme udělali,“ dodává Jones-Evans. „Supervizor speciálních efektů byl přítomen natáčení již od fáze před-produkce, takže jsme se často bavili o tom, jak určité scény nebo problémy vyřešit.“

Proroctví je jedním z prvních celovečerních filmů natočených na kameru Red One, poslední model v oblasti digitální technologie s vysokým rozlišením. Simon Duggan, kameraman filmu, říká, že Red One přiměje filmaře se dívat na digitální kamery v novém obraze. „Tóny pleti jsou jemné a vypadají fantasticky. V obrazech je stěží nějaký hluk nebo zrnění. Hledali jsme perfektní a okamžitou kvalitu pro náš film a toto se s ním i virtuálně shodovalo.“

Proyas a Duggan provedli rozsáhlé testy před tím, než se rozhodli pro digitální formát. „Oba byli nadšeni z potenciálu, který tato kamera skýtá,“ říká Blumenthal. „Díky tomu se věci hýbaly rychleji. Byli jsme schopni na place udělat mnohem více, než kdybychom museli čekat na post-produkci, jako např. změny barev.“

„Alex nenávidí, když něco vypadá jako osvětlené,“ uvádí Duggan. „S kamerou Red One jsme nemuseli čekat, jen abychom viděli, jestli světelné schéma zafungovalo. Je to všechno okamžité a nakonec jsme získali více jistoty v posouvání hranic toho, co jsme dělali.“

obrazek
Co byste vložili do časové schránky?

Stejně jako většina lidí, neměli herci a tvůrci Proroctví nikdy příležitost vložit něco do časové schránky, ale každý z nich má svůj unikátní návrh.

Lara Robinsonová: No, časovou schránku jsem nikdy neviděla, ale slyšela jsem o ní. Vložila bych do ní své oblíbené písničky. Možná bych tam dala nějakou vážnou hudbu a nějaké jazzové věci a také nějakou moderní hudbu. Dala bych tam fotky toho, jak vypadají naše počítače a elektronika, aby bylo vidět, jestli se změnily. Vložila bych tam svojí ročenku a fotky australských pamětihodností. A dala bych tam glóbus, jen pro případ, kdyby se věci změnily. A nakonec bych tam dala knihu o Austrálii. Časovou schránku bych uložila na zhruba 100 let a pak viděla, jaký je rozdíl.

Rose Byrneová: Ráda bych do ní dala diář, něco trochu osobního, s drobnými tajemstvími, takže by to pro člověka, který by to četl, bylo zábavné.

Chandler Canterbury: Já bych dal dovnitř fotku mé rodiny, abych ukázal, jak jsme se měli dohromady dobře. A možná Lego.

Steven Jones-Evans: Já bych dal do časové schránky sám sebe. Bylo by úžasné, kdybych mohl sám sebe uchovat a vložit do časové schránky a vylézt a vidět, jaká je budoucnost. Nebo třeba jen můj mozek nebo něco takového.

Nicolas Cage: Bylo by zajímavé vložit do časové schránky tento film, protože pak by se stal velmi kubistickým. Nechám ho tam.

Podobné filmy

Scooby-Doo
Partička amatérských detektivů se snaží na Strašidelném ostrově rozluštit nadpřirozenou zá...
dnes 05.25
Nova Cinema
Krvavý příliv
(Crimson Tide) Gene Hackman, kapitán americké jaderné ponorky je drsný voják. Jeho zástupc...
dnes 15.25
Nova Cinema
Ztraceni ve vesmíru
(Lost In Space) William Hurt byl se svou rodinou vybrán, aby našel novou planetu v jiné ga...
dnes 17.35
Nova Cinema
Podobné filmy
Jestli se ti nelíbí naše nabídka podobných pořadů napiš nám.

logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo najdemese
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Středa 22. 11. 2017 Svátek má Cecílie
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz