fb  Sdílet
   Informace    Recenze    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Videoukázka    Fotky    

60% 1724 hlasů
6 10 1724
akční / dobrodružný / krimi / thriller, USA, , 107 min., od 13 let
2 Fast 2 Furious / Fast and the Furious 2
DVD v trafice 8.8.2013 u tiskoviny Bontonfilm.
Kinopremiéra v ČR 19.6.2003, DVD od 24.11.2003 Universal, Blu-Ray od 18.4.2011 Bontonfilm

Režie:
Herci: , , , , , více...

Ukázka
01:10



Jak rychle to chceš?
Volné pokračování úspěšného filmu, v němž hlavní roli hrála supersilná auta a nelegální uliční závody ve speciálně upravených vozech, nás tentokrát zavede do Miami. Někdejší policista Brian O'Connor při vyšetřování svého posledního případu selhal. On sám se sice cítí jako oběť, ale zároveň si je vědom, že za svůj prohřešek musí platit. Proto opustil Los Angeles a nový případ chápe jako svoji poslední šanci. Hlavním podezřelým je tentokrát bohatý obchodník, který s největší pravděpodobností, pod rouškou vývozních a dovozních aktivit, pere špinavé peníze pro jakýsi mezinárodní kartel. Víc než rok už je sledován celníky i policií, ale jediným výsledkem je poznání, že Carter Verone má živé styky s organizátory adrenalinových automobilových závodů. Vše je tedy na Brianovi, který už nemá co ztratit ...
Uprav informace o filmu

Komentář k filmu No, dvojka se ani náhodou nemůže rovnat s dílem prvním. A vlastně, a to je možná smutné, ani s dílem pátým, který byl snad podle mého nejlepším dílem v celé sérii. Charisma hlavním hercům sice nechybělo, stejně jako dobrá auta. Ale scénář byl na nic a stejně tak hudba.
Všechny komentáře k filmu 54+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB, Titulky, Oficiální stránka    Videotéka: přidat si do ní film

Recenze

No řekněte, kdo neviděl Rychle a zběsile… Kdo ne, tak si tuto recenzi může přečíst, ale moc toho z ní nevyčte, ale pro opravdové fanoušky tohoto filmu zde mám recenzi pokračování úspěšné jedničky.   Brian O´Conner (Paul Walk), již není u policajtů, vyhodili ho totiž za to, že pomohl Domovi v prvním díle pláchnout. Nyní se však organizuje v pouličních závodech. Jeden takový zrovna vyhraje, ale přijedou poldové a střelí mu do auťáku nějakou elektrickou šipku, ta mu zastaví veškerý systémy a on je nucen, pod pohrůžkou vězení, opět spolupracovat s poldama. Místo nějakýho fízlackýho agenta si ale do týmu vybere Romana Pearce (Tirese Gibson). Tak tedy tito dva složí zkoušku a jsou přijati na nelegální převoz špinavých peněz. Carter je vezme, ale dá se říct že již od začátku jsou v jeho očích podezřelí. .   Když dojde ke kšeftu, Brian s Romanem si původně usmyslí, že zdrhnou, ale nějak se jim to kvůli místní až moc aktivní policii nepodaří, ale poldy dobře setřásli. Bohužel ji... Celá recenze
LucieMarkova, 10 z 10

Popis filmu Rychle a zběsile 2

Bývalý policista Brian O´Conner jezdí nelegální závody o velké peníze. Po jednom ze závodů ho zatkne policie. Na stanici mu řeknou, že ho nezavřou do vězení, pokud bude jezdit pro FBI v tajné operaci. Agenti FBI mu vysvětlí, že již rok mají nasazenou agentku Monicu Fuentesovou u velmi mocného a bohatého drogového dealera Cartera Veronea, který právě hledá nové řidiče. Brian souhlasí, ale chce si vybrat druhého řidiče sám... Brian chce Romana Pearce, s nímž kamarádil v dětství a pak mezi nimi došlo k roztržce - Brian Romana zatkl. Roman je už na svobodě, ale nesmí se od svého bydliště vzdálit na sto metrů. Nejprve se s Brianem popere, ale nabídka je příliš lákavá: má slíbené vymazání záznamů z trestního rejstříku a volný pohyb. Roman nakonec přijímá... Monica vyzvedne Briana s Romanem a řekne jim, že najala na zkoušku ještě i jiné řidiče. Čeká je zkušební úkol, ve kterém musejí zvítězit. To se jim podaří a Veron jim nabídne práci za sto tisíc dolarů. Jde o převoz velké finanční hotovosti z úkrytu na soukromé letiště. Brian s Romanem zjistí, že mají v autech navigaci, takže policie ví o každém jejich kroku. Den před vyzvednutím peněz je navíc přijde varovat Monica, že je chce Veron zabít hned, jak přijedou s penězi. Brian s Romanem se domluví s kamarády a vytvoří si vlastní plán tak, aby splnili úkol a nepřišli při tom o život.


O filmu

obrazek
Úspěch filmu Rychle a zběsile byl natolik přesvědčivý, že krátce po premiéře už se začalo jednat o dalším pokračování. Rychlá auta, to je svět sám o sobě, a hazardní nepovolené závody magnetem pro diváky. Režisér John Singleton, který za kamerou tentokrát vystřídal Roba Cohena, v podstatě kráčí ve stopách svého předchůdce, ale jak zdůraznil v řadě rozhovorů, snažil se o maximální autenticitu prostředí a výrazné prokreslení charakterů lidí, kteří podlehli nebezpečnému kouzlu rychlých kol. Patří k nim i on sám, jak se přiznal. Připomeňme, že jeho jménem je podepsán akční kriminální příběh černošského detektiva Drsnej Shaft.



obrazek
O autech
Nedovolené pouliční automobilové závody jsou kulturním fenoménem na předměstích některých velkých měst, například Los Angeles a Miami. Účastník v nich může získat balík peněz - nebo také policejní výstrahu.
Tato populární posedlost je podporována nadšenci (o jejich množství svědčí počet lidí, kteří na výzvu filmařů přijeli ukázat své vozy do Santa Moniky), ti stráví stovky hodin a vynakládají vysoké finanční částky na úpravu svých vozů.

Režisér Singleton a producent Moritz, autoři i filmový štáb vyvinuli veškeré úsilí a schopnosti, aby ve filmu ukázali tuto posedlost, v napínavých akčních sekvencích. "Pouliční závody se vyvinuly v událost svého druhu - je to životní styl mnoha dospívajících," říká Singleton. "Setkávají se tu odlišné skupiny mladých lidí, kteří sdílí společnou vášeň, a ta se stala součástí jejich života, stejně jako např. hudba nebo MTV." Film Rychle a zběsile 2 umožňuje divákům, aby symbolicky, jako pasažéři, usedli do těchto vysokovýkonostních vozů a spolu s hrdiny sdíleli vzrušení z jízdy.
"Scéna závodů v Miami se vyvíjela po léta," říká Singleton. "To dodává příběhu nový rozměr a přitažlivost."

Singleton a kameraman Matthew F.Leonetti zaměstnali řadu specialistů a filmových techniků, aby mohli zachytit herce za volantem jejich supervýkonných vozů. Již v prvním filmu byl použit Mick Rogers, neboli "mick-ray" což je v podstatě nákladní vůz s namontovanou karosérií vozu, který může jet takovou rychlostí, jakou filmaři potřebují k natáčení. Eliminují se přitom vibrace, které by nutně nastaly při filmování ve velkých rychlostech a je možno tam umístit jakoukoli techniku.

obrazek
Singletonj dodává: "Většinou jsme natáčeli skutečně při jízdě, i když diváci si budou myslet, že to jsou záběry, vytvořené za pomoci zvláštních efektů.." K natáčení bylo použito na 150 vozů, ale pouze 15 jich dostalo významné role. Byly to mj.: Nissa Skyline GTR, Mitsubishi EVO 7, 1970 Hemi Dodge Challenger, 1969 Yenko Camaro, 1998 BMW M3, 2003 Dodge Viper, Chevy Corvette, 1994 Toyota Supra, 1994 Mazda RX7, 2001 Honda S2000 a 1993 Acura NSX.
Vzhled těchto automobilů byl přizpůsoben požadavkům filmové produkce, konkrétně výtvarníka Keitha Briana Burnse, který nechal vozy většinou přelakovat pro potřeby filmu. Produkce navíc využila dovednosti 40 mechaniků na plný úvazek, a specialistů, kteří se starali o celou flotilu vozů. V některých případech byla tato nablýskaná auta zachráněna z vrakoviště, přestavěna a patřičně nalakována během jednoho týdne. Navíc i herci přispěli se svými požadavky a představami o tom, jak mají jejich vozy vypadat, .

Automobilová horečka, která vynesla Rychle a zběsile na vrchol filmových žebříčků a vlila energii do očekávaného pokračování, neovlivnila jen filmové fanoušky a zástupy nadšenců automobilového sportu, ale také filmaře a herce, kteří byli šťastni, že mohou usednout za volanty těchto rychlých a zběsilých krasavců - ve filmu i mimo film.

O produkci

obrazek
Raketový start filmu Rychle a zběsile v létě 2001 mohl překvapit leckoho ve filmovém průmyslu, ale pro úspěšného producenta Neala H. Moritze žádným překvapením nebyl. Cítil, že publiku, které hledá ve filmu nějaký vzrušující zážitek, poskytl snímek kombinaci vzrušení a zážitek z účasti na superrychlých závodech aut, vynikající herecké výkony a špičkovou filmovou techniku. Film nepřivítali jenom diváci, ale i filmová kritika a objevily se výzvy, aby vzniklo pokračování.

Moritz říká: "Vzhledem k neobyčejnému ohlasu na snímek Rychle a zběsile jsme si uvědomili, že jsme uhodili na strunu zájmu mladého publika. Dotkli jsme se problému určité vrstvy tím, že jsme zobrazili svět pouličních závodů. Film měl velký ohlas i na DVD a videu, kdy se dostal do povědomí dalších a dalších vrstev publika. Uvědomili jsme si, že je opravdu čas, pustit se do pokračování se stejnou autentičností a vzrušením, kterým se vyznačoval první film."

Moritz a jeho team se mohli ve svém názoru opřít o výsledky průzkumu, který provedla firma RU, která se specializuje na ankety mezi teenagery, a ta potvrdila, že na podzim 2002 a na jaře 2003 se film Rychle a zběsile stal favoritem teenagerů všech dob.
Pro režiséra Johna Singletona, nominovaného na Oscara, který se ujal režie druhého snímku, se stal první díl vzorem. "Když jsem viděl předchozí film napadlo mě. K čertu, proč jsem na něco takového sám nepřišel? Vždyť jsem vyrostl v jižním centru Los Angeles, kde se takové závody odehrávaly neustále. Na Crenshaw bulváru jsme pozorovali, jak tam lidé řadili své nablýskané vozy a pozdě v noci pak probíhaly závody mezi Crenshaw a Florence, do Inglewoodu a okolo Centinela Parku. Zmínil jsem se o tom ve filmu Chlapci ze sousedství."

obrazek
Režisér se shoduje s producentem Moritzem že svět pouličních závodů je pro mladé publikum jednou z nejatraktivnějších akcí, ať už jde o to zúčastnit se jich, nebo je pozorovat. Cítí, že rychlost je nedílnou součástí městského životního stylu a perfektním předmětem zájmu diváků, hledajících v kině vzrušení. Proto se rád chopil práce na filmu Rychle a zběsile 2.

Režisér Singleton, producent Moritz a autoři scénáře se shodli v tom, že úspěch filmu podmínila neotřelost námětu ve všem, počínaje vizuální stránkou až po "rychlá kola". Obrátili se proto na milovníky závodů, aby získali přehled o tom, co je nejdůležitější pro řidiče a co současně zajímá diváky.
Singleton vzpomíná: "Vyzvali jsme majitele rychlých aut na Západním pobřeží, zdali by poskytli své vozy pro filmování. Měli jsme nějaké kontakty a také jsme tuto výzvu vydali na internetu pro řidiče, zdali by přijeli na parkoviště v Santa Monice. Výzva byla vyhlášena pouhých 36 hodin, takže jsme čekali, že by se mohlo shromáždit asi na 100 vozů. V určený den tam byla velká dopravní zácpa, protože ukázat své vozy přijelo na 700 řidičů, někteří byli dokonce až ze Seattlu. Je to opravdová automobilová kultura a tím, že jsme se do toho pustili, byli jsme také s to postihnout tuto atmosféru - a to je to, co ve filmu ukazujeme. Je to autentické. Přeji si, aby lidé přišli na film a něco si z něho odnesli opět do života."
Filmaři se ovšem nezabývali především auty, ale také charaktery jejich řidičů a tím, jak jsou rychlými auty ovlivňováni. Rozhodli se použít znova postavu policisty, O´Connora (Paul Walker), který je po svém průšvihu na útěku, a nyní dostává prostřednictvím svého řidičského umění příležitost očistit své jméno. To ho přivádí z Los Angeles do jiného místa, kde noční ulice opět ožívají burácením silných motorů, vlhkých a kamenitých silnic v Miami.
Další lákavou věcí pro filmaře, zejména pro Singletona, bylo, že zde nebyly žádné hranice v barevnosti vozů. Miami samo poskytuje širokou směsici charakterů i kulturního dědictví, což se projevuje ve všem, od barvité architektury, úžasných pohledů na pláže, až po nákladné usedlosti městského osídlení, rodiny s generačními kořeny a etnickou směsici obyvatel z celé planety: "Vzhledem k nečekaně velkému úspěchu filmu Rychle a zběsile jsme potřebovali dosáhnout napětí a vzrušení, které poskytl tento film, ale také ho posunout o kousek výš," dodává producent Moritz. "Získali jsme pro film zkušeného režiséra Johna Singletona, který dodal příběhu zemitý realismus, vybral si atraktivní a talentované hlavní představitele - a ve všech ohledech splnil naše očekávání."

O obsazení

Paul Walker
obrazek Paul Walker se vrátil do druhého pokračování filmu Rychle a zběsile jako bývalý policajt a nadšený přívrženec "rychlých kol" protože režisér Singleton si přál mít ve filmu mužného, světlovlasého Kaliforňana. Walkerova řidičská dovednost umožnila režisérovi, aby zařadil ještě více scén z automobilového závodění, ale také možnost umístit kameru přímo do O´Conorova. vozu.
Walker sám říká: "Byl jsem rád, že se mohu vrátit k této roli, protože vím, že mi budou diváci fandit. Jen zřídka se člověku podaří hrát ve filmu, o němž je předem jasné, že si získá srdce publika. V tomto druhém pokračování je ještě více automobilových sequencí a jsou ještě lepší. Prostě jsme pokročili o něco dál. Dokonce i auta jsou exotičtější. Měli jsme vůz Nissan Skyline R-34, který dokonce není v USA k mání a Mitsubishi Evolution 7, který je novinkou v letošním roce. To jistě udělá radost automobilovým fanouškům." O spolupráci s režisérem Singeltonem Walker říká: "Měli jsme společnou vášeň. Jeho nadšení mě doslova pohánělo. John je člověk, který opravdu miluje film, takže když natáčí, neříká vám jak to máte dělat. Pohání a inspiruje vás svým nadšením."

Tyrese Gibson
Stejně tak si pochvaluje spolupráci se zpěvákem a hercem Tyresem Gibsonem, který si zahrál roli bývalého odsouzeného Romana Pearse. "Při našem setkání mi řekl: Hele kámo, nejsem herec, ale zpěvák.!'Řekl jsem mu, že kecá. Vnesl do role ohromnou autentičnost a je velmi přirozený. Naprosto přesvědčivě vyjadřuje, z jaké společnosti jeho hrdina pochází. Je určitě pro film velkým přínosem a sám také cítil jako svou povinnost vnést na plátno tuto přesvědčivost. Je to velmi dynamický a veselý člověk."
Když byla Gibsonovi nabídnuta tato náročná role, nijak se nerozpakoval. "Dostanete-li příležitost, jako je tato, musíte do filmu dát ze sebe všechno. Dostal jsem tuto nabídku poté, co ve společnosti Universal viděli můj výkon ve filmu Baby boy . Šel jsem do toho s velkým nadšením."

Automobilovou kulturu, jakou ukazuje tento film, však Gibson vnímal jako odlišnou od té, kterou znal z Los Angeles. Říká o tom: Příběh přináší řadu detailů, o kterých jsem předtím nikdy neslyšel. Je to pro mne zcela nová zkušenost, především to, oč oběma hrdinům jde. S ničím takovým jsem jsem se doposud nesetkal." O filmovém partnerství O´Connora a Pearse Gibson říká: "Muselo to mezi nimi opravdu fungovat, protože ve skutečnosti je moje postava kluk z předměstí, zatím co on je bílý chlapec z dobré rodiny."

Eva Mendesová
obrazek Postavou, která uvádí O´Connora do světa bosse Verona, je Eva Mendesová, hraje postavu tajné agentky Moniky Fuentesové. "To, co mě přivedlo k této roli," říká "byly sympatie k režiséru Singeltonovi, o jehož práci jsem se vždycky zajímala,"
Talentovaná herečka měla i další motiv, který ji přitahoval k filmu: "Mám ráda rychlá auta. Můj první vůz byl 66´Mustang. Bohužel mi producent Moritz neumožnil, abych také ve filmu mohla řídit vůz, moje postava k tomu jednoduše nedostala příležitost."

Cole Hauser
obrazek Pro roli Cartera Veroneho byl vybrán herec Cole Hauser, který už s režisérem Singletonem spolupracoval na filmu Higher Learning. Svou postavu charakterizuje takto: "Je to muž mnoha tváří, dovede být okouzlující, má okolo sebe mnoho oddaných lidí, a také má prsty ve všem v Miami... V legitimních obchodech, jako jsou kluby a reality, ale také v obchodech s drogami a praní špinavých peněz."
Hrát padoucha je něco, co herce vždy láká a Hauser připouští: Člověk nemá v takové roli dan hranice možností. Jestliže představuje hrdinu, musí se chovat určitým způsobem, ale jestliže hraje padoucha, závisí všechno na jeho vlastní imaginaci, může se chovat tak, jak se mu líbí. A práce s Johnem Singletonem je výtečná. Jako režisér vám dává absolutní důvěru, což vám umožní, abyste šel nejdál, jak to jde - a je to v zájmu prohloubení vaší postavy."

Devon Aokiová
obrazek Ve filmu vystupuje jako jediná řidička vozu při závodech populární modelka Devon Aokiová, která však před tímto filmem řídila pouze golfové vozítko. Exotická kráska získala svůj řidičský průkaz a ihned vstoupila do kurzu kaskadérských kousků při bouračkách, aby se připravila na roli neohrožené řidičky růžové Hondy v nelegálních pouličních závodech.

O hercích

Paul Walker
obrazek Nesporný talent mu umožnil pracovat na několika velice úspěšných filmech v posledních dvou letech a získat si značnou popularitu. Dokončil práci na filmové adaptaci románu Michaela Crichtona Timeline v režii Richarda Donnera, která bude uvedena na podzim r. 2003, jeho spoluhráči v tomto filmu jsou Frances O´Connorová a Ethan Embry jako studenti archeologie, kteří hledají svého zmizelého profesora (Billy Connolly).
Walker vystupoval v prvním díle filmu Rychle a zběsile, který režíroval Rob Cohen. Spolu se Stevem Zahnem a Leelee Sobieskou hrál ve filmu režiséra Johna Dahla Joy Ride, který byl, kritikou vysoce oceňován. Objevil se také v jiném Cohenově filmu The Skulls, dále ve fotbalovém komediálním dramatu Varsity blues, fantasiálním dramatu režiséra Garryho Rosse Pleasantville ...

Tyrese Gibson
Ve svých dvaceti let toho stihl tento zpěvák, herec a model více, než mnozí za celou svou kariéru. Narodil se a vyrostl ve Wattsu, v Californii - což je součást jižního Los Angeles. V útlém mládí objevil svou lásku k hudbě a již v 19 letech vydal své debutové album. V lednu 2000 získal cenu American Music Award za "Favoriter Soul and RaB New Artist". Vedle vášně pro hudbu byl úspěšný také jako herec a ve světě modelingu, objevil se v reklamních spotech, v TV a získal exkluzivní smlouvu s firmou Guess?. Tyrese rozšířil pole svých aktivit, když herecky debutoval ve filmu Baby boy pod vedením režiséra Singletona.
Nedávno vydal své třetí album (v J Records). Stal se také populárním v MTV. Jako hostující herec se objevil v nekonečném televizním seriálu Moesha, Martin a Hanging With Mr. Cooper.
Ve světě modelingu je také žádanou hvězdou, působil například v reklamní kampani pro firmu Tommy Hilfiger.
Vedle těchto aktivit Tyrese založil nevýdělečnou organizaci Tyrese Gibson Watts Foundation, jejímž cílem je budování komunitních center pro mladé lidi ve čtvrti Watts. V létě 2000 odstartoval vlastní charitativní akci, která se koná jednou za rok pod jménem Watts Day, vystupují zde umělci, kteří v této komunitě vyrostli.

Eva Mendesová
obrazek Rychle vystartovala ve své hvězdné kariéře a v roce 2003 současně vystupuje ve čtyřech projektech, včetně filmu Rychle a zběsile 2. Získala si uznání za svou roli ve filmu Training day, kde hrála s Denzelem Washingtonem - režisér Antoine Fuqua. Se stejným partnerem natočila film Out of time, kde hraje policejní vyšetřovatelku na malém městě.
Vedle filmových projektů následovala Mendesová své kolegyně Julianne Mooreovou a Halle Berryovou a prezentuje v tisku i v televizi kosmetiku Revlon.
Mendesová pochází z Miami, ale objevil ji v Los Angeles fotograf, který ji požádal o sezení. Vznikly snímky, které v její kariéře vyvolaly doslova řetězovou reakci, našla manažéra, dostala nabídku na vystupování v reklamách, na filmové role i nabídku agentury, která ji hodlala zastupovat. Menedesová odešla ze školy a začala studovat herectví u Ivany Chubbuckové, která vedla např. i známé herečky Elisabeth Shueovou a Halle Berryovou. Mendesová vystupovala též ve filmu All about the benjamins, kde byl jejím partnerem Ice Cube.

Cole Hauser
obrazek Vytvořil roli ve filmu Antoine Fuqui Slzy slunce. Je to dynamický mladý herec, objevil se také jako přitažlivý přítel Robin Wright Pennové ve filmu Bílý oleandr. Viděli jsme ho též ve filmu režiséra Grega Hoblita Hartova válka, vedle Bruce Willise a Colina Farrella. Kritika vysoce hodnotila jeho výkon ve filmu rež. Joela Schumachera Tigerland, za který byl nominován na Independent Spirit Award jako nejlepší herec ve vedlejší roli. Tento film a ještě snímek A shot at Glory, v němž Hauser hrál spolu s Robertem Duvallem, byl uveden na Filmovém festivalu v Torontu.

Devon Aokiová
Začala svou filmovou dráhu již ve 14 letech - dnes (2003) je jí 19. Je dcerou japonského otce a německo-anglické matky, vyrostla a navštěvovala školu v Malibu v Californii, ale také v Londýně. V době pobytu v Londýně se stala modelkou, jejíž fotografie publikoval Harpers Bazaar, americký, anglický, francouzský i ruský Vogue, a další prestižní módní časopisy.
Její tvář propagovala řadu reklamních kampaní firem jako je Chanel, Versace, Wella, Cerruti a Moschino. Pokud jde o hraný film, vedle snímku Rychle a zběsile hrála ve filmu Death of a dynasty, režiséra Damona Dashe a ve dvou snímcích, které pro módní návrhářku Bellu Freudovou režíroval John Malkovich.

O tvůrcích

John Singleton
obrazek Producent, režisér a scenárista vstoupil na scénu v roce 1991 svým debutem Chlapci ze sousedství (Boyz n the hood - u nás uvedeno na videu), který mu vynesl nominaci na cenu Akademie pro nejlepší původní scénář a pro nejlepšího režiséra a poctu jako prvnímu afro-americkému a současně nejmladšímu režisérovi, který získal tyto dvě nominace současně. Jeho debut mu vynesl i řadu dalších ocenění, včetně ceny MTV jako nejlepšímu debutujícímu režisérovi (1992), Cenu newyorských filmových kritiků za nejlepší režii (1991), a speciální Cenu za režijní debut roku 1992.

Singleton dále napsal, režíroval a produkoval film Poetic justice, citlivý snímek o mladé básnířce, dále drama z univerzitního prostředí Higher learning, kde byl též vedle režie autorem i producentem.
V roce 1997 Singleton režíroval historické drama Rosewood, o vyhlazení města z rasových důvodů, s převážně černými obyvateli v roce 1923 na Floridě, podle scénáře Gregoryho Poirera.
V roce 2000 Singleton uvedl znova na plátno klasického hrdinu ve filmu Drsnej shaft se Samuelem L. Jacksonem v hlavní roli. Deset let po svém filmovém průzkumu jižního centrálního Los Angeles se sem Singleton vrátil, aby zde natočil film Baby boy, kde opět zastupoval všechny tři hlavní profese. Svou filmovou dráhu nastoupil poté, co absolvoval scenáristický program na USC (University of South California), kde získal tři ocenění za své práce (dvakrát cenu Jacka Nicholsona 1989 a 1990 a cenu Roberta Riskina 1989). Tyto úspěchy mu otevřely cestu do Agentury Creative Artists.

Michael Brandt a Derek Haas
Začali spolupracovat poté, co oba vystudovali na Baylorské univerzitě, kde Michael studoval obor filmu a Derek anglickou literaturu. V začátcích jejich spolupráce Michael pracoval jako střihač s filmaři Robertem Rodriguezem a Quentinem Tarantinem. V té době Derek produkoval reklamní filmy pro velkou Atlantskou reklamní společnost. Vedle scénáře filmu Rychle a zběsile 2 vytvořili scénář filmu Mission without permision, který přichází do kin v létě 2003. Spolupracovali s mnohými významnými producenty a současně vytvářejí původní scénář pro společnost Universal Pictures SPY-HUNTER a dětský akční film Battle world pro Fox 2000.


logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo najdemese
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Vzhledy:
    Vlastni
    Středa 22. 10. 2014 Svátek má Sabina
    Vyhrávej v casino.cz   Ušetři na UkažSlevy.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz