fb  Sdílet
   Informace    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Videoukázka    Fotky    Podobné filmy    

78% 3277 hlasů
7.8 10 3277
film / drama, dobrodružný, USA, , 143 min., od 11 let
Cast Away
DVD od 27.10.2003 Universal

Režie:
Herci: , , , , , více...
starNastavit upozornění

V TV televize so. 30.11. ČT2 20.00 /ST/ , čt. 28.11. Sky Movies Greats HD 22.00
ČT2 20.00
Sky Movies Greats HD 22.00




Ukázka
02:19



Na konci světa začal nový život. Na samém konci světa se vydal na novou cestu
Pečlivý a energický Chuck Noland je zaměstnán u známé společnosti FedEx, která rozváží poštu po celém světě. Díky tomu žije velmi rychle. Jeden den je v Rusku, vzápětí pár hodin stráví ve Francii. Pro samý spěch si vlastně ani nedokáže užívat života. Práce Chucka okrádá o tolik času, že si se svojí důvěrnou přítelkyní Kelly dokonce předává vánoční dárky v autě na letišti. Když za několik hodin opět letí z Ruska zpět do Ameriky, letadlo FedExu s piloty a Chuckem nečekaně havaruje. Katastrofu a pád do moře přežije pouze Chuck, kterému se s malým člunem podaří dostat na neznámý ostrůvek. Po prvním šoku začíná po vzoru Robinsona Crusoa na stromě odškrtávat dny, při životě ho drží láska ke Kelly a naděje, že ho v krátké době někdo objeví...
Uprav informace o filmu

Komentář k filmu Chuck Noland (Tom Hanks), systémový inženýr firmy FedEx, má svůj osobní a pracovní život rozvržený doslova na hodiny a jeho věčně uspěchaná profese ho často zcela nečekaně odvádí daleko od Kelly, kterou má rád. Chuckův hektický životní styl se dramaticky změní po havárii letadla, jímž cestoval. Přežil sice, ale ocitl se na nejodlehlejším a nejopuštěnějším místě, jaké si kdy uměl představit. Zbaven "berliček" civilizace i vnitřního pocitu věčné časové tísně zjišťuje, že k tomu, aby uhájil holý život je třeba zajistit si nejprve vodu, jídlo a alespoň provizorní útočiště. Když i to překoná, pochopí, že největším nepřítelem mu bude samota. Ale jak se ji bránit a jak ji překonat, když naděje na záchranu je zcela mizivá?
Všechny komentáře k filmu 57+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB, Titulky, Oficiální stránka    Videotéka: přidat si do ní film

Popis filmu Trosečník

<>Obrázek nenalezen<> Trosečník je režírovaný Robertem Zemeckisem v produkci ImageMovers/Playtone. Producenty jsou Steve Starkey, Tom Hanks, Robert Zemeckis a Jack Rapke, autorem scénáře je William Broyles Jr. a výkonnou producentkou je Joan Bradshawová. Dalšími členy týmu jsou Nick Searcy ("Tigerland"), Jenifer Lewisová, Geoffrey Blake, Peter Von Berg, Chris Noth ("Sex ve městě") a zpěvák country Lari White.

Hanks, který přišel s původní myšlenkou Trosečníka, začal pracovat na filmu se scénáristou Williamem Broylesem Jr. před šesti lety, když už spolupracovali na "Apolu 13". "Toma zajímalo natáčení filmu o moderním muži, který ztroskotá na ostrově," vzpomíná Broyles. "Opravdu si myslel, že na té myšlence něco je."
obrazek
Jak Hanks a Broyles začali přetřásat myšlenky filmu, klíčové elementy filmu a příběhu začaly zapadat na místa. Shodli se, že Hanksova postava by měla být zaměstnancem FedExu. "Jako pracovník FedExu by ona postava byla pověřena udržováním spojení s lidmi po celém světě a jeho život by byl řízen časem a spojeními," vysvětluje Broyles. "A potom jsme uvažovali nad tím, co se stane, když muže, který žije kontaktem s lidmi a najednou ho od všeho odstavíte."

To vedlo k další otázce: Co mu na ostrově stalo? Jak přežil? Aby našel odpovědi, rozhodl se získat zkušenosti z první ruky. Dva experti na primitivní technologie ho vzali na ostrov blízko Kortézova moře, kde byl spisovatel, stejně jako jeho fiktivní kreace, odstaven od všeho známého. "První věc, která mi vyvstala na mysli - Ó Bože, musím přežít," vzpomíná Broyles. "Musel jsem přijít na to, kde je voda, jak vyrobit z kamene nůž, co jíst. Některé z těchto zkušenosti se staly elementárním základem toho, co se stalo Chuckovi."
obrazek
Broyles a Hanks rovněž probírali témata z klasických příběhů nepodobných dobrodružstvím. "Trosečník je opravdu o tom, jak najít cestu domů, míněno fyzicky i emočně - ztroskotaní a odtržení od všech těch zbytečně komplikujících skutečností, jako kdo jsme v tomto světě a znovuobjevení toho na čem doopravdy záleží," komentuje to Broyles.

Dobrodružné příběhy okořeněné osobní cestou postavy jsou úrodnou půdou pro režiséra Roberta Zemeckise, jež dohromady s Hanksem už jednou vzal celý svět na neuvěřitelnou cestu s postavou nazvanou Forrest Gump. Oscarem oceněný režisér je často chválen za to, že jeho kasovní trháky, jako trilogie "Zpátky do budoucnosti" nebo filmy "Kontakt" a "Pod povrchem", dokážou pobavit i osvítit publikum.
obrazek
Zemeckis budoval vše na práci Hankse a Broylese a dodal filmu svůj cit pro vizualizaci a dramatické podání. "Pro mě," říka Zemeckis. "je Trosečník oslavou myšlenky, že nezáleží na tom, kolik překážek se nám postaví do cesty, vždy si najdeme cestu překonat je. Rovněž ten příběh není tolik o přežití lidské bytosti, ale spíše o přežití lidského ducha a slouží k ilustraci toho nápadu, že přežití je jednoduchá věc, to horší je žití."

Hanks souhlasí s pohledem svého režiséra a produkčního partnera. "Trosečník nabízí velké dobrodružství , ale ve stejnou chvíli i jednoduché, Zenu podobné, pochopení věcí, jež jsou v tomto světě skutečně důležité."
obrazek
Chuckův vztah s Kelly je samozřejmě důležitý pro oba, přes příliš častá období strávená odděleně kvůli jeho pracovním povinnostem. "Tito dva lidé už v tomto bodě nejsou mladí ani naivní a jejich vztah není založen na květinách a romantice," komentuje to Hanks. "Ale jsou šťastní, že se vůbec našli. Jsou úplně v pohodě a cítí naprostou toleranci k tomu druhému. Jejich vztah je rovněž naplněn jistotou, umožňující jim žít své životy díky naprostému zmatku způsobeném jeho prací."

Helen Huntová oceňuje komplexitu vztahu mezi Chuckem a Kelly. Také vzpomíná na zábavný sled náhod, které ji přivedly k tomuto projektu. Ona a Zemeckis snídali a probírali další možné filmové projekty a když už končili setkání, zmínil Zemeckis, že jede na ostrov natočit film s Tomem Hanksem. "Řekla jsem: Chci v TOM filmu hrát," směje se Huntová. "Nedlouho poté zavolal Bob a říká: OK, něco pro tebe máme. Byla jsem hrozně překvapená a udivená, opravdu si myslím, že je to pořádný a výjimečný film."
obrazek
Zemeckis byl potěšen tím, že Huntová jeho nabídku přijala. Ačkoliv ta postava nemá příliš mnoho scén, role vyžadovala dobrou herečku, která dokáže zanechat silný dojem. Chuckova vzpomínka na Kelly, udržovaná při životě maličkou fotografií v kapesních hodinkách, které mu dala těsně před jeho osudovým odjezdem, mu pomáhala získat naději při jeho vzrůstajícím zoufalství na opuštěném ostrově.

"Helenina přítomnost je cítit v celém filmu, protože vzpomínka na Kelly je jediná věc, které drží Chucka při životě, když je na ostrově," vysvětluje Zemeckis.

Zatímco vzpomínky jsou nezbytné pro Chuckovo přežití na ostrově, kritickou součástí jeho proměny je počátek nezvyklého přátelství s "Wilsonem", volejbalovým míčem, vyplaveným z jedné FedExové zásilky prokletého letu. (Chuck pojmenoval svého nového kamaráda podle výrobce - Wilson Sporting Goods, jejichž logo je na míči ztvárněno.)
obrazek
"Wilson zpočátku slouží jako zařízení umožňující divákům pochopit, co si Chuck myslí," vysvětluje Zemeckis. "Ale potom se z něj stane něco víc, když se Chuck, ve své opuštěnosti a depresivním stavu, začne k míči chovat jako k osobě."Wilson se tak stává klíčovou součástí Chuckova života na ostrově. "Nejprve ukážeme, že Chuck je schopen se vypořádat s čtyřmi základními prvky přežití - jídlo, voda, přístřešek a oheň - a potom se musí vyrovnat s tím pátým a tím je společnost," říká Hanks. "Wilson je naprosto náhodně stvořen Chuckem v tom nejlepším možném čase. A jako všechna dobrá přátelství, začala se normálně."

Wilson není jediným balíčkem, který hraje důležitou roli v Chuckově přežití. Chuck "zachrání" několik dalších FedEx krabic a najde nová užití pro jejich obsah. Ale nakonec se rozhodne neotevřít jednu speciální zásilku, která je označena andělskými křídly. Ta se pro něj stanou symbolem naděje v mnohém převyšující fyzické užitky, jež by mu mohl přinést obsah té krabice. Je to symbol kterého se drží dokud se nevrátí zpět do civilizace. Ačkoliv obsah krabice zůstává tajemstvím, její hodnota je nezměřitelná.

Chuckovo přátelství s Wilsonem a jeho vnímání andělských křídel jako symbolu naděje, ukazuje na jednu z klíčových otázek nabízených filmem: Poté, co se naučíte přežít fyzicky, jak to dokážete emočně, psychologicky a duševně? Broyles pochopil některé z odpovědí, když četl záznamy a žurnály několika ztracenců, obětí ztroskotání a dalších přeživších, nakonec zničených katastrofou. "Dosáhli zlomového bodu zoufalství, kde už prostě nemohli dál pokračovat," říka Broyles.
obrazek
Po čtyřech letech na ostrově se Chuck setkává se stejnými potížemi, jaké odkryl Broylesův výzkum. "Jakmile Chuck přijde na to, jak zůstat na živu, jeho boj není už proti přírodním živlům, ale proti zoufalství," osvětluje Hanks. "Je to o rozdílných druzích osamění, tolik se lišících od toho být doma v sobotu večer a nemít co na práci. On je naprosto odříznutý od všech vlivů jež vyplňují náš život. To je to místo, kde se Chuck začíná pokládat a ztrácí bitvu se svým vlastním zoufalstvím."

Scény Chuckova boje za udržení psychického a poté emočního přežití obsahují velmi málo dialogů a žádnou hudbu. "Ty scény jsou jedny z nejvíce aktivních součástí filmu, protože se každou vteřinu stane něco důležitého," poznamenává Hanks. "Myslím, že jsme neupotřebili zasvěcený hlas, který všechno vysvětlí nebo postavy, které se provtipkují svým dobrodružstvím. Chuck prostě neřekne nic, pro co nemá důvod. Všechno činí ze specifických důvodů. Absence hudby a malé množství dialogů byly nutností."

Chuckovi se podaří odvážný únik z ostrova, čtyři roky poté co byl vyplaven na jeho pláži. Vrátí se do civilizace jako od základů změněný muž. Ale Zemeckis a Hanks odolali vytvoření konvenční transformace, která by všechno pěkně pro postavu - a diváky - vyřešila.

"Chuck si myslí, že nebyl určen k tomu, aby přežil," vysvětluje Hanks. "Takže, když se vrátí ke společnosti, není to ve stylu sto let za opicemi: Hej, co jsem prošvihnul, ale spíše: Všechno je legrační. Věci, které pro něj byly důležité už neexistují, protože on prošel skrz tu zeď. Je tam hodně seberealizace, ale ne sebelítosti."

"Rovněž ví, že svět se hrozně změnil a on v něm nezanechal jedinou stopu. Poznal tu prázdnotu a všechno, co přišlo potom, má jiný tvar a jinou barvu a jiný smysl pro jeho život."

"Chuck si uvědomí, že nejlepší věc, která se mu kdy v životě stala, byla havárie letadla a čtyřletý život o samotě na ostrově," dodává herec. "Kdyby Chuck neprošel touhle zkušeností - a všechno neztratil - nikdy by nepochopil, co je doopravdy důležité."


O produkci

Přežít globální a náročný natáčecí program Trosečníka byla unikátní výzvou pro herce a štáb jako takový. Stal se jedním z nejzvláštnějších natáčecích programech v současné filmové historii, natáčel se ve dvou oddělených částech v době přes 16 měsíců s roční pauzou mezi natáčeními.

Zpočátku namítal, že takový plán je v lecčem nepříjemný, nakonec režisér Zemeckis připustil výhody tímto způsobem nabízené. "Program se proměnil v osvobozující zkušenost," vysvětluje. "Poprvé v mé kariéře jsem měl šanci vrátit se a podívat se novým úhlem pohledu a trochou objektivity, což je něco, co obecně udělat nemůžete, když jste uprostřed práce na filmu."

Během prodloužené pauzy Zemeckis a jeho tým natočili psychologický thriller "Pod povrchem" s Harrisonem Fordem a Michelle Pfeiffer v hlavních rolích, zatímco Hanks započal tichou a pomalou fyzickou transformaci.

Už od počátečních stádií vývoje Trosečníka se Zemeckis a Hanks dohodli, že nejrealističtější cestou k vyjádření prodlení v příběhu a zvýraznění dramatického dopadu Chuckovy zkoušky osudem, bylo nechat v natáčení pauzu. Roční mezera nabídla Hanksovi čas efektivně zkompletovat a fyzickou transformaci postavy, takže je ihned viditelně ukázáno, jak na postavě hlodal zub času.

Zemeckis považuje Hanksův herecký výkon za výjimečný ve své klamavosti, stejně jako jeho fyzické proměny. "Když jsme se vrátili k druhé části filmu," vzpomíná Zemeckis: "ta malá jiskra života v Tomových očích nebyla, což bylo perfektní protože to je to, co se stalo Chuckovi. Tom to dokázal. Bylo to úžasné - a trochu odstrašující - vidět to."

Zemeckis započal, podporovaný svými dlouhodobými kolegy včetně vedoucího výpravy Ricka Cartera, kameramana Dona Burgesse, výkonné producentky Joan Bradshawové a producentů Stevea Starkeye a Jacka Rapkeho, započal první natáčení Trosečníka v lednu 1999.

Na rozdíl od většiny produkcí byl Trosečník natáčen takřka neustále v pořadí příslušejícímu příběhu. "Je to jenom selský rozum, což natáčení filmu bývá zřídka," říká Hanks. "Začali jsme natáčet na začátku příběhu a končili jsme s jeho koncem. To umístilo vše do velmi realistické pozice, takže každý filmař věděl, jak jsme daleko a kde všude už jsme byli."

Moskva, první mezinárodní místo natáčení, je vizuálně dramatickým, energetickým pozadím uvádějícím postavu Chucka Nolanda. Ruské hlavní město rovněž krásně zafungovalo pro kameramana Dona Burgesse a bylo snadné začít natáčet podle plánu, který on a Zemeckis pro film vytvořili.

"Energie - množství energie - to byl náš cíl natočit v prvních scénách filmu," říká k tomu Burgess. "V Moskvě jsme neustále pohybovali kamerou. Její pohyb měl reflektovat rychlost Chuckova života."

Po týdnu v Moskvě, což znamenalo kompletně uzavřít Rudé náměstí, se produkce vrátila zpět do Los Angeles, aby pracovali ve studiích Sony Pictures a ve FedExu v Los Angeles. V únoru 1999 se produkce sbalila na první cestu k Fidži, kde započalo jedno z nejnáročnějších natáčení s nímž se herci i štáb kdy setkali.

Hledání perfektního pouštního ostrova započalo v červnu 1998. Po prozkoumání takřka každého souostroví v Jižním Pacifiku, našli filmaři neobydlený ostrov Monu-riki ve skupině Mamanuca-I-Ra severozápadní sekce souostroví Fidži, který by se mohl stát "Chuckovým ostrovem", tropickým "rájem", který ho uvěznil na čtyři roky.

Monu-riki, neobydlený vulkanický ostrov vlastněný sousedním Masengali je velmi přibližně 99 akrů. (Můžete projít ostrov za přibližně dvě a půl hodiny pomalé chůze). Filmaři si ho vybrali hlavně pro jeho dramatický vrchol, starodávné pláže a malý kokosový háj.

"Potřebovali jsme divákům ukázat Chuckovy hrozné nesnáze v jednom silně působícím záběru," říká vedoucí výpravy Rick Carter. "Monu-riki, se svou neotesanou krásou a velmi zvláštní geografií, nám to umožnilo."

Získat povolení k natáčení na ostrově byl komplexní proces, vyžadující detailní průzkum zvyků Fidžijců. Produkce musela připravit sabu-sabu, neboli formální setkání s majiteli ostrova a podílet se i na vlastní oslavě.

Hrubá krása a klid ostrova stojí v kontrastu k Chuckově životě. Rovněž to byla velká příležitost zachytit Chuckovu tichou zklíčenost. Chuck je vyplaven na pobřeží ostrova po strašlivé a zničující havárii letadla. To, že Chuck přežil a objevil se v tomto ráji po takové hrozné události, se zpočátku zdá jako šťastná náhoda. Ale jak ubíhá čas, jeho zoufalá situace se stává jasnější.

Natáčení na Fidži skončilo den a půl před určeným koncem, potom se přesunuli zpět do Los Angeles a začali pracovat ve studiích Sony, včetně natáčení speciálních efektů (pod dohledem Kena Ralstona ze Sony ImageWorks), které doplňovali sekvenci s úspěšným zachráněním. Ralston a jeho tým dodali neocenitelné prvky akčním scénám, jako byla scéna z opuštěním ostrova nebo s pádem letadla.

Scénu Chuckova "znovuuvedení" do života natáčeli v super centru FedExu v Memphisu, Tennessee. Zemeckis, Hanks a ostatní herci a štáb pracovali spolu s 1 200 zaměstnanci FedExu v Hangáru 21, aby natočili scénu v níž se v malé roličce objeví i Fred Smith, zakladatel a majitel FedExu.

Po skončení práce v Memphisu se společnost sbalila a přesunula k závěrečným pracem do malého města Canadian, stát Texas, kde v květnu - skoro rok a půl po začátku natáčení v Moskvě. O měsíc později, při finišování post-produkce Trosečníka, nabízí filmaři své názory na různé příběhové úrovně filmu.

"Trosečník je skvělé dobrodružství, ale je to zároveň film o víře, naději a vykoupení," říká William Broyles.

Robert Zemeckis souhlasí s Broylesem ve věci prvků dobrodružství a dodává: "Doufám, že diváci pochopí tu životní cestu, kterou Chuck prošel a budou reagovat na onu odolnost lidského ducha. Film říká, že tam venku je ještě mnoho záhad k prožití."

Tom Hanks dodává: "Lidé se mě ptali, co chci, aby si diváci z filmu odnesli a odpovědí je otázka, kterou byste si měli položit po skončení filmu: Co kdybych to byl já? Co bych si myslel a dělal, kdybych se nacházel na křižovatce svého života, která jde úplně neočekávaným směrem? Doufám, že to bude znamenat, že k filmu i postavám cítili jakousi emoční vazbu."

O hercích

Tom Hanks
byl v poslední době k vidění ve filmu "Zelená míle". V roce 1999 Hanks získal Zlatý Glób a čtvrtou nominaci na cenu akademie za roli "kapitána Millera" ve filmu Stevena Spielberga "Zachraňte vojína Ryana".

Po více než padesáti letech se stal prvním hercem, který získal po sobě ocenění Nejlepší herec, když si odnesl druhého Oscara za nezapomenutelnou hlavní roli ve filmu Roberta Zemeckise "Forrest Gump". Jeho práce mu rovněž přinesla ocenění Zlatý Glób a cenu Asociace filmových a televizních herců. Rok předtím získal svého prvního Oscara a Zlatý Glób jako Nejlepší herec za své dojemné ztvárnění právníka Adrewa Becketta nakaženého AIDS ve filmu Jonathana Demmeho "Philadephia". Předtím získal cenu Zlatý Glób a nominaci na cenu Akademie za roli malého chlapce v dospělém těle ve filmu "Velký" Penny Marshallové. Další nominaci na Zlatý Glób získal za svou práci s Meg Ryanovou v romantickém komediálním hitu "Samotář v Seattlu", režírované Norou Ephronovou. Nedávno se tito tři znovu spojili v romantické komedii "Láska po internetu".

Hanks získal široký ohlas u kritiky a diváků za svou práci na filmu "Apollo 13", kde hrál astronauta Jima Lovella. Jeho zatím posledním filmem byla na Oscara nominovaná "Zelená míle".

Helen Hunt
obdržela za svůj vynikající výkon svobodné matky a číšnice ve filmu "Lepší už to nebude" ceny Zlatý Glób, Asociace filmových a televizních herců a Oscara jako Nejlepší herečka. Předtím hrála ve filmu "Twister" režiséra Jana De Bonta za níž dostala cenu Blockbuster jako Nejlepší herečka v akčním/dobrodružném filmu. V pauze mezi natáčením Trosečníka Huntová hrála ve filmu "Pay It Forward" s Kevinem Spaceyem a "What Women Want" s Melem Gibsonem.

Byla sedmkrát nominována na Emmy a pětkrát toto ocenění získala jako Nejlepší herečka. Všechna ocenění byla za roli "Jamie Buchmanové" v hitové televizní sérii "Jsem do tebe blázen". Její práce na tomto seriálu jí rovněž přinesla tři ceny Zlatý Glób, vytouženou cenu Asociace filmových a televizních herců a tři ocenění American Comedy. Svůj režijní debut si odbyla v jedné z posledních epizod závěrečné série.

Nick Searcy (Stan) se odbyl svůj důležitý debut ve filmu Ridleyho Scotta "Days of Thunder" a posléze se objevil v "The Prince of Tides". Jeho první zlomová role přišla v zapamatováníhodné roli násilnického manžela Mary-Louise Parkerové ve filmu "Smažená zelená rajčata", která vedla k rolím v "The Real McCoy" a "Uprchlík". Nedávno dokončil "One Hour Photo" s Robinem Williamsem a nyní je k vidění jako "kapitán Saunders" v oceňovaném dramatu Joela Schumachera "Tigerland".

O tvůrcích

Robert Zemeckis
získal v roce 1995 Oscara jako Nejlepší režisér za "Forrest Gump", který rovněž získal cenu za Nejlepší film a Tomu Hanksovi ocenění za Nejlepšího herce. Nedávno Zemeckis režíroval a produkoval psychologický thriller "Pod povrchem" s Harrisonem Fordem a Michelle Pfeifferovou. Trosečník i "Pod povrchem" jsou premiérové filmové projekty společnosti ImageMovers, kterou v roce 1998 založil Zemeckis s partnery Steveem Starkeyem a Jackem Rapkem.

Mezi jeho další filmy patří "Kontakt" s Jodie Fosterovou podle skvěle prodávaného románu od Carla Sagana, a trhák "Falešná hra s králíkem Rogerem", který se stal nejvýnosnějším filmem roku 1988. V roce 1985 se podílel na scénáři a režíroval film "Návrat do budoucnosti", který se rovněž stal jedním z největších hitů. Zemeckis dále zrežíroval dvě pokračování, aby tak vznikla jedna z nejúspěšnějších filmových trilogií.

Steve Starkey
získal cenu Akademie jako jeden z producentů Nejlepšího filmu "Forrest Gump" režírovaného Robertem Zemeckisem v hlavní roli s Tomem Hanksem. Jeho zatím poslední produkcí je psychologický thriller "Pod povrchem" v koprodukci Twentieth Century Fox/DreamWorks a rovněž produkoval "Kontakt". V roce 1998 založil Starkey spolu s Robertem Zemeckisem a Jackem Rapkem ImageMovers, společnost jež se primárně zaměřuje na produkci divadelně pojatých filmů. Trosečník byl první produkcí ImageMovers a byl následován "Pod povrchem".

William Broyles, Jr.
je vyznamenaným veteránem Maríny. Získal nominaci na cenu Akademie a cenu Writers' Guild za "Apollo 13", které napsal spolu se svým dlouholetým přítelem a kolegou Alem Reinertem. Jejich scénář byl oceněný PEN Center Literary Award jako Nejlepší scénář. Broyles napsal Timu Burtonovi znovuobjevení "Planety Opic", která bude vypuštěna Twentieth Century Fox příští léto.

Don Burgess (kamera)
získal nominaci na cenu Akademie za svou práci na filmu "Forrest Gump". Jeho další účasti čítají "Pod povrchem", "Kontakt", "Evening Star", "Zapomeň na Paříž", "Sám doma a bohatý", "Blind Fury", "Under the Boardwalk" a "Josh a S.A.M."

Joanna Johnstonová (kostýmy)
spolupracovala s Robertem Zemeckisem již sedmkrát od "Falešné hry s králíkem Rogerem", "Návratu do budoucnosti 2 a 3", "Death Becomes Her", "Forrest Gump" a "Kontakt". Johnstonová rovněž spolupracovala se Stevenem Spielbergem například na "Zachraňte vojína Ryana" nebo "Indiana Jones a poslední výprava". V poslední době pracovala na kostýmech ve filmu "Vyvolený" s Brucem Willisem v hlavní roli, režírovaným M. Night Shyamalanem, pro nějž už jednou pracovala na filmu "Šestý smysl" nominovaném na Oscara. Mezi její další filmy patří "Francouzský polibek", "Far and Away" a "Hellraiser".

Alan Silvestri (hudba)
pracuje s Robertem Zemeckisem už podesáté včetně filmu nominovaného na cenu Akademie a oceněného Zlatým Glóbem za Nejlepší hudbu "Romancing The Stone". Silvestri se už podílel na vícen než šedesáti hudebních doprovodech včetně takových filmů jako "Predátor", "Hlubina", "Osobní strážce", "Mladé pušky II", "Otcové a dcery I a II", "Lov na myš" a "Past na rodiče". V současnosti se podílí na filmech "The Mummy Returns" a "What Women Want".

o filmu
Dobrodružně laděný příběh o nezdolné lidské vůli nevzdávat se a bojovat o svůj život a své sny - natočil úspěšný hollywoodský režisér Robert Zemeckis (Návrat do budoucnosti I-III, Forrest Gump, Pod povrchem). Přípravy na filmový projekt začaly už někdy v roce 1998, kdy Tom Hanks o napsání scénáře k tomuto projektu požádal Williama Broylese Jr. (scénáristu Apolla 13 a Forresta Gumpa). Při jeho filmové realizaci pak musel podstoupit drastickou dietu a v průběhu přerušeného natáčení, za několik měsíců zhubnul o dvacet kilo. Tím působivěji pak předvedl proměnu z výkonného workoholika na polodivokého trosečníka se sklony k šílenství. S jeho skvělým hereckým výkonem film stojí i padá.

Podobné filmy

Výjezdní doložka pro Dubčeka
(Vycestovacia doložka pre Dubčeka) Ústřední postava pražského jara 1968 byla v letech 1970...
zítra 00.15
NAHRAT
ZDARMA
ČT2
Emilie Richards: Stopy minulosti
(Emilie Richards: Spuren der Vergangenheit) Jessica zjistila, že je adoptovaná. Při hledán...
zítra 02.10
NAHRAT
ZDARMA
Barrandov
Horská dráha
(Rollercoaster) Šílený maniak chce lidem zkazit krásné odpoledne v zábavním parku! Americk...
zítra 03.25
NAHRAT
ZDARMA
Nova Cinema
Podobné filmy
Jestli se ti nelíbí naše nabídka podobných pořadů napiš nám.

logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo najdemese
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Pátek 22. 11. 2019 Svátek má Cecílie
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz