fb  Sdílet


0.
I/0
Strýko Držgroš a jeho nezbední kačací príbuzní Huey, Dewey a Louie zažijú v Káčerove ďalšie neuveriteľné príbehy. více
1.
Neopouštějte loď
Donald odjíždí k námořnictvu a nechá synovce u strýčka Skrblíka. Ten z nich z počátku není moc nadšen. Synovci při zkoumání nového prostředí zjistí, že dřevěná loďka ze Skrblíkova muzea skrývá mapu k pokladu, na kterou si dělají zálusk rafani a záhadný stařec El Kapitáno... více
2.
Patálie s pokladem
Skrblík se synovci rozluští mapu na modelu lodi, kterou zachránili před rafany. Vyráží hledat loď plnou zlata. Na výpravě je čeká řada překážek a El Kapitán společně Hamounem, kteří mají také zálusk na toto bohactví. více
3.
Tři kachny kondora
Skrblík zjistí, že mince z potopené lodi pochází z pokladu v údolí Zlatých sluncí. Synovcům najímá chůvu - kuchařku a hospodyni paní Čvachtovou - a s Donaldem a Rampou odletí do And. Tam se setkává s místním veleknězem Ouhou, který nejenže vlastní půlku mapy k pokladu, ale díky další zlaté minci drží v šachu fanatické domorodce. Skrblík se rozhodne uzavřít s Ouhou obchod... více
4.
Studená kachna
Synovci, kteří zůstali doma s paní Čvachtovou a Kačkou, se i s nimi shodou náhod dostanou do Rampova letadla a letí s Rampou a zásobami do Antarktidy hledat druhou půlku mapy a strýčka Skrblíka. Synovci s Rampou ovšem padnou do zajetí tučňáků, toužících po jejich barevných šatech. Stejný osud potkal o něco dříve i strýčka Skrblíka. Nyní je na paní Čvachtové, Kačce a jejich nové kamarádce, aby je zachránily. více
5.
Příliš mnoho zlata škodí
Kačeři po mnoha útrapách konečně objeví Údolí zlatých sluncí a také jeho poklad. Komplikace jim ovšem působí strýček Skrblík ve spárech zlaté horečky. Jeho vinou došlo k otevření všech dveří najednou a ke spuštění smrtící pasti. Zůstali uvěznění uprostřed chrámu, který se propadá do jezera tekutého a žhavého zlata, k tomu všemu se starým známým El Kapitánem. Nezbývá jim, než se pokusit dostat z jeho spárů a vyšplhat nahoru. více
6.
Pašák
Šikula sestrojil Pašáka, univerzálního robota pro práci a domácnost. Dokáže během pár vteřin odvalit zával z železniční trati nebo ovládat věci na dálku. Dokonce porazil Rampu v závodě vrtulníků, čímž si ho Skrblík tak oblíbil, že den poté robot nahradil všechny Skrblíkovy zaměstnance v pokladnici. Toho dne pozdě večer se však Pašák vzbouřil a zajal Skrblíka a Šikulu ve vynálezcově dílně. Jediný, kdo může zastavit jeho zrůdné plány, jsou synovci s Rampou. více
7.
Kačeři očím nevěří
V zásilce ze Smaragdových ostrovů objeví Skrblík malého skřítka Zelenku. Zlodějský skřítek však ukradne Skrblíkovi pár dolarů a uteče. Při následné honičce spadne do míchačky, Skrblík ho ale naštěstí zachrání. Zelenka poví Skrblíkovi o zlatých jeskyních, nacházejících se na ostrovech. Zároveň prozradí, že skřítek musí splnit přání tomu, kdo ho zachránil. Kačeři tedy letí na Smaragdové ostrovy. Zde strýček řekne Zelenkovi a jeho králi své přání-zlaté jeskyně. Ti mu v tom však chtějí za každou cenu zabránit. více
8.
Kam noha kačerova ještě nevkročila
Skrblík dostane od filmařů studio Kačiwood, kde se natáčí oblíbený seriál synovců Příhody generála Kosmiče. Nařizuje Kosmičovi rekonstrukci zařízení v seriálu, jestli má přežít. Ten, aby si získal Sklrblíka na svoji stranu, obsadí do dalšího dílu synovce s Ňoumou. Nová raketa sestrojená Šikulou je však opravdová, a tak se Kosmič, synovci, Ňouma a nezvaný Rampa dostanou doopravdy do vesmíru. Zde jsou uneseni mimozemšťany, kteří z nich chtějí udělat hnojiva. Kosmič uteče, ale nechá na lodi synovce s Rampou a Ňoumou. více
9.
Mít pro strach uděláno
Nad Skrblíkův zámek se přižene podivný mrak. Od té chvíle se začínají dít podivné věci. Na Johana zaútočí auto, na synovce zase postava Chrochtáka z videohry, strýčka Skrblíka napadnou výběrčí a Ňoumu chce sníst obří banán. Za vším stojí Magika, která doslova oživila nejhorší obavy kačerů, aby donutila Skrblíka dát jí první desetník. A můry, které na ně pouští, jsou každou chvíli horší a horší. více
10.
Kačer se železnou maskou
Dulíka trápí, že si ho všichni pletou s ostatními. Jeho starosti zapříčiní prohru družstva v baseballu. Skrblík mezitím plánuje výlet do Monte Dumas, kde panuje jeho starý přítel, hrabě Ráj. Další den všichni, i Dulík s novou "vizáží", vyrážejí na cestu. Hrabě však Skrblíka vůbec nepoznává a nechává jej s Rampou zavřít do věže k obávanému Kačerovi se železnou maskou. Ten je ve skutečnosti pravý hrabě, uvězněný do věže svým zlým dvojčetem. Synovci jsou zavřeni do pokoje pro nezvané hosty. Jedinou nadějí je Dulík a jeho plán útěku. více
11.
Mnoho povyku kolem Skrblíků
Nejneodbytnější obchodník světa, Bill Vlezlík, obchází Kačerov a láká lidi k nákupu jeho zboží. Jeho nabídce neodolá ani Skrblíkův zámek a jeho odpuzovač obchodníků. Mezi hromadou harampádí se však nachází i kompletní sbírka původních vydání děl Williama Shakespeara. V jedné z knih nalezne Skrblík dopis, ve kterém Shakespeare píše o ztracené první hře, nacházející se na jeho hradě. Kačeři se tedy vydávají hru najít. Netuší však, že Vlezlík je jim v patách. více
12.
Špionem proti své vůli
Donald vykonavá službu na protiletadlové lodi vybavené speciálním tajným zaměřovacím přístrojem. Skrblíkova firma jej chce prodávat letectvu. Toho se chce zmocnit agentka Máta O' Haarová a zhypnotizuje Donalda aby jej ukradl. Ten ji poslechne, ale při předání se do všeho vmísí strýček Skrblik se synovci. více
13.
Jak je důležité míti kliku
Strýčka Skrblíka pozve na večeři jeho šťastný synovec Klika. Díky tomu že je miliontým zákazníkem, dostane večeři zadarmo. Nabídne strýčkovi zlatou sponku, tem mu za to ukáže bezpečnostní systém hlídající jeho první desetník před Magikou von Čáry. Ta se však o všem dozví a zhypnotizuje Kliku. Houser, myslící si že je v televizní soutěži, se dostane přes všechny překážky a ukradne pro Magiku desetník. Díky tomu že použil své štěstí pro nekalý cíl, jej ztratí. Jediná možnost jak jej získat zpět je říct vše strýčkovi a získat desetník zpět. více
14.
Fantom džungle
Kačeři se vydávají hledat údajnou sochu stříbrného luňáka a stříbrný důl do africké džungle. I nejlepší průvodce se však bojí jet do džungle kvůli místnímu strašidlu-fantomovi. Vydávají se tedy do džungle sami. V noci je však paní Čvachtová unesena fantomem. Skrblík s chlapci a Rampou se vydávají ji hledat, jsou však sami zajati divochy. více
15.
Skrbelka
Skrblík je nemocný, a tak se rodina snaží mu pomoct s uzdravením. Jejich pokus se však strýčkovi moc nezamlouvá. Během vyprávění o Popelce usne a "stane se z něj" Skrbelka. Jeho nevlastní otec (Hamoun) a nevlastní bratři (Rafani) chtějí na bále získat ruku princezny (Zlatka) a hlavně královskou pokladnu. Za pomoci dvou víl (paní Čvachtová a Kačka) se dostane na bál i Skrbelka. Okouzlí princeznu, ta je ale vzápětí unesena jeho nevlastními bratry. více
16.
Šampion
V Kačerově je letecký den. Všichni letci se snaží podat maximální výkon. Starý známý Benzíno Feraríni okouzluje italskou kuchyní ve vzduchu a Rampova rodina předvádí akrobatické kousky. Sám Rampa pilotuje nové Skrblíkovo letadlo Mc X, aby na něj byla rodina navzdory předchozím haváriím hrdá. Jeho úspěch ovšem zmaří Rafani, kteří chtějí s pomocí ultrazvukového rypadla v letadle vykrást Skrblíkovu pokladnici. více
17.
Zádrhel Bermudského trojúhelníku
Další Skrblíkova loď zmizela v Bermudském trojúhelníku. Strýček se synovci tedy vyráží tuto záhadu konečně rozluštit. Loď se Skrblíkem, synovci a šíleným kapitánem Sirénou ovšem uvízne na chaluhovém ostrově. Stejně jako ostatní se i kačeři nedobrovolně přidávají ke skupině trosečníků, vedené kapitánem Bountym. Nezbývá jim než převzít velení a pokusit se utéct, a nenechat se přitom sežrat chaluhovou obludou. více
18.
Příběh z lepší společnosti
Strýček Skrblík se snaží dostat do klubu snobů. Zpočátku jsou jeho šance na přijetí mizivé, ale jen co přizná že kdysi vlastnil masku Kutululu, nabízí mu za ni rovnou předsednictví. Skrblík tedy odplouvá do Kachnalusie koupit šerednou masku zpět od náčelníka místního kmene. Stávající předseda Karel Lepšek III. se ale nehodlá smířit se ztrátou svého postavení a hodlá Skrblíka zastavit všemi možnými prostředky. více
19.
Sladké káče mládí
Skrblík má narozeniny. Rodina mu uspořádá oslavu, on z ní však nemá největší radost kvůli svému vysokému věku. Vzpomene si však na pověst o prameni mládí a vydává se ho se chlapci a Rampou hledat do bažinaté džungle. Při havárii vrtulníku však spadne a ztratí se v džungli, kde je unesen údajným duchem rytíře Lenocha z Lajdákova. Vzápětí je chycen i Rampa. Synovci najdou strýčka s Rampou a zneškodní muže vydávajícího se za ducha. Další den se všichni společně vydávají najít pramen. více
20.
Válka stínů
Magika oživí svůj vlastní stín, aby ukradl Skrblíkův desetník. Tajně přiletí do Kačerova, zabydlí se ve strašidelném domě a zde připravuje stín na krádež. Stín ukradne desetník, je však překvapen Skrblíkem a synovci a v nastalém zmatku desetník upustí. Zatímco kačeři mají pohotovost, Magika stínu vynadává a připravuje nový plán. Stín ji však zamkne, pomocí kouzla získá větší moc a absolutní nezávislost a vydá se získat první desetník, aby osvobodil všechny zlé stíny a udělal z lidí jejich otroky. více
21.
Rampovo první ztroskotání
Rampa ztroskotá se strýčkem Skrblíkem v poušti a tak se pustí do vzpomínání jak se tehdy vlastně poznali. Bylo to na jedné výpravě za pokladem do středu země, kdy Skrblík potřeboval pilota a letadlo. Ale s Rampou není cestování nikdy bez chybiček... více
22.
Vítej domů, drahý Homére
Na jedné z fotek poslaných Donaldem najde Skrblík cestu do bájného města Itakvaku. Vydává se tedy se synovci město nalézt. V době starověku ovšem obávaná čarodějnice Kirké použije kouzlo, aby dostala Odysseova synovce Homéra do současnosti. Její kocour však kouzlo zmaří, a tak se naopak dostanou kačeři do minulosti. Společně s Homérem musí vzdorovat sevřením útesů, zpěvu sirén a jeskynnímu drakovi. Poté však Kirké nachystá past. Přemění se v Homérovu lásku a promění všechny kromě synovců v prasata. více
23.
Kačeří budoucnost
Skrblík má obavy o to, co bude s jeho podniky, až je jednou převezmou synovci. Rád by se podíval do budoucnosti, ale nemá důvěru v Šikulovu vanu času. Vzápětí potká vykladačku budoucnosti, která ho může kouzelným pískem času dostat do budoucnosti. "Vykrádačka" je ale ve skutečnosti Magika, která se chce Skrblíka zbavit, aby měla volnou cestu k jeho desetníku. Díky písku času se Skrblík ocitne v budoucnosti. V budoucnosti, kde vládne Magika a synovci jsou neuvěřitelní lakomci a ke všemu její zástupci. více
24.
Skrblík na mizině
Do Skrblíkova zámku vtrhne jakýsi Hýřil, dožadující se zlatých hodinek. Ty dal jako záruku Skrblíkův předek, kapitán lodi, pro případ, že loď ztroskotá a náklad, sud kuliček, nebude dovezen. Loď se však potopila u Mysu beznaděje i s nákladem. Kapitán ale hodinky nedal a utekl. Protože Skrblík za ně koupil pozemek na Klondiku, kde zbohatnul, patří všechen jeho majetek Hýřilovi. Jediná možnost, jak získat majetek zpět, je vylovit kuličky ze dna Mysu beznaděje a dovézt je. více
25.
Doktor Jekyll a pan Skrblík
Strýček Skrblík získá na aukci starý kufr, obsahující mimo jiné i záhadnou kolínskou. Jen co ji na sebe nastříká, zblázní se a začne rozhazovat peníze. Synovci ho sice vrátí do normálu, ale jen dočasně. Když se přiblíží k penězům, stane se z něj zas strýček Štědrolín. Navíc záhadný elixír ukradl zločinec Jack Rozprašovač. Kačeři tedy jedou do Londýna najít elixír a protilátku. více
26.
Pokušitelé času
Synovci se těší, že půjdou na baseball, ale Skrblík jim zadá časově náročné úkoly. Chlapci neví, jak vše stihnout. Šikula jim však představí nový vynález-časolam, který umožňuje "zastavit čas". Chlapci si jej "vypůjčí", rychle vyřídí pochůzky, shlédnou zápas, jehož průběh pomocí časolamu pozmění, a zabrání krádeži tržeb. Rafani však vše zjistí, ukradnou časolam a pomocí něj i peníze. Omylem však stroj rozbijí, a spolu s penězi zmizí do minulosti. více
27.
Utopené peníze
Scrooge McDuck and Flintheart Glomgold are called to the residence of a man known as the Grand Quiche. Beneath his home, the Quiche has stumbled upon a rare glowing fruit he dubs "firefly fruit." Figuring it to be a valuable commodity, the Grand Quiche wants to market it, but feels the only one worthy enough to do so is the richest duck in the world.It is then that he reveals his plan. Scrooge and Flintheart have a week to transport their fortunes to the country of Macaroon, where they will be weighed. Whoever has the heaviest fortune will then have exclusive sales rights to the "firefly fruit."Not wanting to lose, Flintheart then breaks all the Beagle Boys out of jail, in hopes that they will be able to steal off Scrooge's fortune. However, Scrooge's defenses manages to deflect their first assaults. Growing ever more paranoid, Scooge has an enormous cannon he nicknames "Bertha" put in the bin, setting the tank to fire if someone comes through the vault's door. However, Scrooge accidentally triggers Bertha, and the end result causes her to blow-up, opening a fissure in the bin's floor, causing the money to leak into the water system running under the bin.Scrooge's nephews follow the water, and eventually find the money, but are swept up with it when the Beagle Boys end up gaining access to the reservoir, and end up trying to pump it into there. Scrooge soon finds them, and a tug-of-way breaks out before the money is routed into the penthouse of an upscale apartment. Scrooge manages to beat the Beagle Boys there, and then manages to stall them in the building's elevator until the Police arrive. více
28.
Černá velryba
Skrblík pomocí falešné továrny na zmrzlinu a zmrzlinářských dodávek převáží svůj majetek k lodím do Makarónie. Jediný další, kdo se vše dozví, jsou synovci. Poté se však jedna loď potopí v moři. Skrblík vyráží prozkoumat loď, ale je prázdná. Později s Donaldem hlídá druhý náklad. Přepadne je ale mořský netvor, ve skutečnosti tajná superponorka, a "sežere" je i náklad. více
29.
Kačeři na dně
Skrblík se vydává s Rampou, Šikulou a Ňoumou nalézt své peníze na dno Mariánského příkopu. Všichni jsou však zajati zvláštními bytostmi podobnými žabám a přivedeni před jejich vládce Žabtuna. Ten je odsoudí k práci na jejich skládce v potopené Atlantidě na 400 let. Když se Skrblík pokusí o útěk se Zlatokopem, je chycen příšerou ochočenou "vodníky" a uvězněn. Jedinou nadějí na útěk jsou Rampa, Ňouma a Šikula. více
30.
Váhání nad váhama
Kačeři letí k vahám v Makarónii s Atlantidou předělanou na létající ostrov. Kvůli tomu, že synovci zapomenou na zamlžovací stroj, jsou však odhaleni Hamounem a Rafany. Rampa dostane skládací letadlo a vyráží do boje s Rafany. Synovci chtějí odčinit svoji chybu a pomoci v boji s Rafany. Tím však způsobí, že Skrblík a Šikula spadnou z ostrova. Synovci neví, že strýček a Šikula jsou naživu, ti jim však nemohou pomoct. Chlapci musí vyklopit všechny peníze na správnou váhu a najít bájný poklad, aby strýček soutěž vyhrál. více
31.
Lov mořského svištíka
Skrblíkovu loď Šťastná káča napadne záhadný mořský ještěr. Potopí loď i s nákladem a sežere prvního důstojníka. Skrblík tedy jede na Kačerácký ostrov zjistit, co se zde děje. Synovci, Kačka, Rampa a Ňouma mezitím vyrážejí s pronajatou lodí na lov mořského svištíka. Skrblík narazí na místního "zachránce" zboží z lodí a podezírá právě jej z útoku ještěra. Rozhodne se prozkoumat jeho doky, ale vtom zaútočí ještěr a zmizí se Skrblíkem v hlubinách. více
32.
Kachní hororové filmové představení
Strýček Skrblík má plán udělat ze starého opuštěného domu nové kongresové centrum. Ovšem díky nákladům na opravu zchátralého domu se z plánu začíná stávat kolosální průšvih. Tak ve snaze vydělat víc peněz pronajme dům jistému panu Vlkovi a jeho klubu pro schůzky. Zároveň dočasně předělá zámek v hotel pro členy klubu. A nestačí se divit, když zjistí, že všichni hosté jsou pravá nefalšovaná strašidla. více
33.
Srdce nad zlato
Rampa vypráví psychiatrovi o tom, jak jej nad Černým mořem napadly záhadné bytosti napůl mezi ženskou bytostí a ptákem. Doktor mu předepíše uvolnění hlavy. Skrblík s chlapci však zjistí, že Rampa zřejmě viděl harpyje, hlídající spolu s nikdy nespícím drakem Zlaté rouno. Spolu s Rampou se vydávají rouno hledat. Brzy po "přistání" však harpyje unesou Rampu s cílem udělat z něj oběd pro draka. více
34.
Zdravý koňský rozum
Ve městečku ve státě Kenducky se konají dostihové závody. Favority závodu jsou koně Skrblíka a Hamouna. Synovci s Kačkou se zde setkají s klisnou Milady, kterou chce zlý Brok Buldok sebrat jejímu majiteli. Ovšem Milady, zvyklá pouze nehybně pózovat pro foto, Buldokovi uteče s Kačkou v sedle. Po návratu vymyslí Kačeři plán, jak dostat Milady navždy z Buldokových spárů: Milady musí vyhrát závod. Kůň však nejeví žádné známky pokusu svůj předchozí cval zopakovat. více
35.
Johanova vzpoura
Pro sluhu Johana nejsou peníze důležité, což se nelíbí Skrblíkovi a tak po neshodách odchází hledat jiné zaměstnání. Je však unesen spolu se synovci na vesmírnou základnu, kterou ovládají tvorové v podobě zeleniny. Musí tvrdě pracovat, což Johanovi vyhovuje, protože je zvyklý na těžkou práci. I on se jednou ale vzepře a uspořadá vzpouru s pomocí ostatních unesených stvoření. Krutí otrokáři podlehnou a naši hrdinové se vracejí zpět do Kačerova. více
36.
Kačeři na divokém západě
Ze Skrblíkových ropných polí zmizela všechna nafta. Skrblík tedy vyráží se synovci do Texasu. Zde se marně snaží se svým starým známým Pardálem dostat k naftě. Nevyjde mu ani obchod s naftovým magnátem Bůčkem. Synovci mezitím jedou na koni do Města duchů, kde je přepadne duch obávaného pistolníka a jeho bílý buvol. Najdou zde však i sudy se strýčkovou naftou. Na bílém buvolovi se dostanou zpět na ranč a řeknou vše strýčkovi. Kačeři jedou zpět do Města duchů získat naftu zpátky. více
37.
Perla moudrosti
Dva zločinci ukradnou z Banánového ostrova velkou perlu. Tu poté s úspěchem prodají Skrblíkovi, který hned po úspěšném obchodu odjíždí zjistit o ní co nejvíc. Všichni záhy zjistí, že se jedná o kouzelnou perlu moudrosti. Tu si mezitím půjčuje Kačka na soutěž ve cvrnkání kuliček. Soutěž vyhrává Kulík se svou duhovou kuličkou. Když přijde na řadu Kačka, strýček ji vyruší, a Kačka upustí perlu. O pár chvil později nakonec perlu ukradnou zločinci. Skrblík je pronásleduje lodí, oni však na něj vypustí torpédo. Kulík sice poslední trefou své duhové kuličky zachrání loď, ale nikdo nezabránil zločincům utéct. Nezbývá než se s nimi vypořádat na Banánovém ostrově. více
38.
Skrblíkův první desetník
Strýček Skrblík vypráví synovcům, Kačce, paní Čvachtové a Johanovi svůj životní příběh. Poví jim o tom, jak získal svůj první desetník, o jeho cestě do Ameriky, o dobrodružství na Mississippi, o hledání zlata na Klondiku, o problémech se dřevem, dělníky a Rafany v Oklahomě a o hledání diamantů v Jižní Africe. A také to, že opravdu bohatý se cítí až od chvíle, co jsou jeho nejbližší s ním. více
39.
Kachnosaurus
Při sháňce vzácného ptáka pro Skrblíka na Rampu zaútočili pravěcí ještěři. Když se vrátí do Kačerova s prázdnou, Skrblík není nadšen ztrátou cenného zvířete. Vzápětí si však uvědomí, že Rampa objevil bájný ztracený svět. Letí tedy s Rampou zpět ulovit pro ZOO exemplář dinosaura. S nimi však do nebezpečného ztraceného světa i přes výslovný zákaz letí i synovci a dokonce i Kačka. více
40.
Sfinga na věčné časy
Donald má volno a tak se má setkat se Skrblíkem a chlapci v Egyptě. Zde si jej však všimnou dva členové sekty, která chce oživit svého faraona tím, že vstoupí do těla osoby jemu co nejvíc podobné. Před očima Skrblíka a synovců Donalda unesou a utečou do pouště. Skrblík si najme průvodce s velbloudy, ten je však rovněž jedním z členů společenstva. Když se kačeři z jeho léčky dostanou, dojdou na obřad, při němž duch vstoupí do Donaldova těla. Vzápětí jsou však zajati. Nezbývá jim než se osvobodit a zrušit faraonovo kouzlo. více
41.
Agent 00 Kvák
Rampa je omylem považován za špiona Bruno von Zobáka a zatčen. Až Skrblíkovo svědectví a na ústřednu přivedený pravý Bruno přesvědčí šéfa organizace D.I.A. o Rampově nevině. Šéf poté vymyslí plán na zastavení organizce D.R.U.B.E.Š., která chce zničit světové zásoby peněz. Rampa je najat jako tajný agent, vybaven nezbytnými pomůckami a poslán jako "Bruno" najít centrálu a šéfa zločinecké bandy. více
42.
Mikrokačeři z vesmíru
Šikula pomocí své nové antény shodou náhod naváže spojení s mimozemskou vesmírnou lodí. Strýček Skrblík se mezitím trápí s velkým přebytkem své pšenice. Zájem o koupi jeho pšenice nemá nikdo, kromě mimozemšťanů. Mikrokačeři nakonec po pár komplikacích přistanou u Skrblíka na zámku. Pomocí molekulárního manipulátoru zmenší pytle pšenice na velikost jim úměrnou, stejným způsobem zvětší pro Skrblíka své drahokamy. Přístroj ovšem zapomenou na Zemi. Skrblík se pokusí přístrojem zvětšit svůj zlatý nuget, pokus však skončí zmenšením Skrblíka, synovců a Kačky na miniaturní velikost. více
43.
Roboti Rabijáci
Šikula vyrobil pro Hamouna čtyři nové stavební roboty, aby postavili nové bankovní centrum za pár dní. To se nelíbí Skrblíkovi, který má s Šikulovým robotem své zkučenosti. Narozdíl od Pašáka ovšem u těchto robotů není mozkem počítač, ale člověk. Jednoho robota se ale zmocní Máti Rafanka a osvobodí s ním Kasaře, Žrouta a Mrňouse. Ti potom ukradnou zbývající roboty, a všichni čtyři vyrážejí vykrást celé město včetně Skrblíkovy pokladnice. více
44.
Mezi námi dvojníky
Magika vymyslela další plán na získání Skrblíkova desetníku. Osvobodila z vězení Rafany a změnila je na Skrblíkovy synovce. Praví synovci jsou v kině, Rafani mají tedy volné pole působnosti. Nedaří se jim ovšem k desetníku dostat. Kvůli svým alotriím a návštěvě reportérky jsou "synovci" zavřeni Skrblíkem do pokoje, kde je hlídá Johan. Magika se tedy musí změnit na paní Čvachtovou, aby Rafany pustila ven. Ve stejnou chvíli se však vrací praví synovci z kina. více
45.
Ztracená koruna Čingischánova
Skrblík se vydává do himalájského Průsmyku stínů hledat ztracenou Čingischánovu korunu, aby vyhrál titul objevitele roku. V patách je mu ovšem konkurent Bazilišek, který chce získat titul také, a to jakýmkoliv způsobem. Jeho vinou musí do Průsmyku stínů neplánovaně seskočit i synovci, Rampa a Kačka. Pokus Skrblíka dostat se ke koruně zmaří sněhová bouře. Ráno se rozhodne vzdát a vrátit se. Vtom ale všechny zavalí lavina, způsobená Baziliškem. Když se z laviny dostanou, zjistí, že Kačka zmizela. Jediné stopy vedou do ledové jeskyně k sněžné příšeře. více
46.
Správný kačer
Rampa se po dalším nešvaru u Skrblíka rozhodne stát kosmonautem. Ředitel střediska, doktor Vykuk, ho vybere pro otestování nové hlupákovzdorné rakety. Rampa a Ňouma však omylem vlezou do špatné rakety a místo obletu Země míří na Mars. Zde jsou chyceni marťany a odsouzeni diktátorem Pingem k doživotí v hladomorně. Z vězení se jim podaří utéct, vlezou do rakety a opustí Mars. Záhy ale zjistí, že jsou uvnitř marťanské bomby, určené ke zničení Země. více
47.
Bušení v buši
Skrblík se vydává na svůj ovčí ranč v Austrálii, protože záhadné bludičky zde likvidují jeho chov ovcí. Zde se po letech setkává se svými pomocníky Švihákem a Tulákem. Když se Skrblík vydá s Rampou a Švihákem obhlédnout terén ze vzduchu, bludičky je přepadnou a poškodí letadlo. Mezitím se synovcům ztratí Kačka, kterou mají hlídat. Rampa s chlapci se pokusí opravit letadlo, zatímco Skrblík se vydává se Švihákem a Tulákem hledat Kačku. více
48.
Pan Šikula z Kutilova
Synovci jdou opravit rozbitý natírač k Šikulovi. Ten ale zrovna nemá svůj den, protože musí opravovat všechny rozbité vynálezy. Rozhodne se sestrojit vanu času, odcestovat do minulosti a stát se rytířem. Omylem sebou ovšem vezme i chlapce. Dostanou se na dvůr krále Artíka, kde jsou všichni nadšeni Šikulovými vynálezy. Až na královského kouzelníka, který se rozhodne spojit se s královým úhlavním nepřítelem a prozradí mu tajný vchod do hradu. více
49.
Lupiči bájné harfy
Skrblík se synovci objeví starověkou Tróju. V truhle držené sochou Minotaura nalezne Skrblík zvláštní harfu, patřící původně Trojské Heleně. Později zjistí, že se jedná o bájnou kouzelnou harfu, která zpívá vždy, když někdo lže. Odcizení harfy však oživí Minotaura, ten se vydává do Kačerova vzít si harfu zpět. Ani armáda není schopna obra zastavit. Aby problémů nebylo málo, harfu se pokouší získat i Magika von Čáry. více
50.
Všechny kachny na palubu
Donald vypráví chlapcům o svých "hrdinských činech" na letadlové lodi. Ti jej chtějí vidět přímo v akci, a tak se tajně nalodí s ním. Velice rychle však zjišťují, že si strýček zřejmě vše vymyslel. A jejich snaha mu pomoct k medaili mu spíše uškodí. Ovšem opravdu velké potíže nastanou až ve chvíli, kdy zlotřilý Fantom Skvrna s pomocí admirálova asistenta ukradne neviditelné letadlo. více
51.
Kletba skrblíkovského hradu
Strýček Skrblík přijíždí opět do rodného Skotska. Když se ovšem komukoliv představí, lidé v panice prchají. V chalupě si synovci všimnou skrblíkovského hradu a jdou se podívat dovnitř. Zde jim strýček vypráví pověst o strašidelném psu, strašícím na hradě a v okolí. Později se ovšem ukáže, že pověst nelže. Záhadná ruka sebere Skrblíkovi cylindr a hned poté zaútočí svítící pes. Vzápětí jsou z hradu slyšet záhadné zvuky; jedná se o druidský obřad. Skrblík je rozhodnut přijít záhadě psa na kloub a získat zpět své dědictví. více
52.
Superňouma
Dva mimozemští zločinci ukryjí na Zemi energetický krystal. Najde jej Ňouma, který je s Mladými Svišti na táboře. Následující noci se krystal zaktivuje a Ňouma dostane nové superschopnosti. Ty využije v soutěžích o odznaky. Když se mimozemšťané pokusí Sviští tábor zničit a získat krystal zpět, Ňouma katastrofám zabrání. Díky novým schopnostem však zpyšní, a tak postupně přichází o přátele. více
53.
Kachnotřesení
Skrblíka trápí zlé sny o zemětřesení. Požádá tedy Šikulu o radu. Ten mu řekne, že hrozí silné otřesy, jejichž ohnisko je přímo pod pokladnicí. Navrhne umístit do ohniska velký tlumič otřesů. Uprostřed práce ale dělníci utečou ve strachu před "duchy". Skrblík se vydává zjistit, co je vyděsilo, se svým vozíkem se však zřítí do neznáma. Synovci mu vyrážejí na pomoc. Dole se Skrblík a chlapci setkají s podzemní koulíky, kteří chystají velké hry způsobující otřesy. Jediná šance na zastavení her je sebrat jejich prasklý pohár. více
54.
Magické zrcadlo čarodějky Magiky/Vyhoďte mě z kola ven
Magické zrcadlo čarodějky Magiky: Strýček Skrblík dostane od tajemné dámy zrcadlo předpovídající budoucnost. Neví ovšem, že dáma je ve skutečnosti Magika von Čáry, a že zrcadlo je součást jejího plánu na získání Skrblíkova prvního desetníku. Když se synovcům a Ňoumovi věštba v zrcadle vyplní, zkusí zrcadlo Skrblík a vidí v něm zkázu svého diamantového dolu. Jedinou šancí na odvrácení katastrofy je dát tajemné dámě svůj první desetník. více
55.
Strýčkův mazlíček
Synovci chtějí udělat strýčkovi radost a chtějí, aby nemyslel jen na peníze. Rozhodnou se mu tedy koupit zvířátko. Po mnoha problémech nakonec koupí od starého námořníka lumíka jménem Štístko. Strýček, kterému právě dokončili nový zámek do trezoru, není moc nadšený z dárku. Obzvláště když Štístko uteče s příveškem, ve kterém je uložená nová kombinace k otevření trezoru. Kačeři jej pronásledují až do Norska, tam ovšem zrovna začíná nájezd tisíců lumíků. Nezbývá jim než lumíky zastavit a najít mezi nimi Štístka. více
56.
Prachy v čudu
Rafani opět utečou z věznice. Podkopou se až před Šikulovu dílnu, zrovna ve chvíli, kdy zkouší svůj přenašeč nábytku. Po odlákání vynálezce Rafani přenašeč seberou a naučí se s ním zacházet. Namluví Skrblíkovi, že město zaplavují peněžní moli. Ten jim uvěří, a první částí vynálezu, sprejem, postříkává všechny své peníze. Poté Rafani použijí přenašeč a ukradnou všechny peníze ze Skrblíkovy pokladnice. Synovci se ovšem nenechají zmást, a sami se sprejem postříkají, čímž se dostanou k Rafanům do skrýše. více
57.
Návrat na Klondike
Synovci s Kačkou a paní Čvachtovou slaví svatého Valentýna. Strýček Skrblík nejprve oslavě odporuje, poté si ovšem vybaví vzpomínky na mládí na Klondiku, zejména na jeho dávnou lásku, Třpytivou Zlatku. Poté, co strýček poví rodině příběh lásky s nešťastným koncem, rozhodne se vyrazit znovu na Klondike. Zde ovšem najde se synovci nejen zlato, ale i Zlatku. více
58.
Kdo je pánem džina
Skrblík a chlapci hledají Alladinovu jeskyni, v níž se nachází lampa s kouzelným džinem. Hamoun ovšem vše zjistí, a dohání Skrblíka. Oba se dostanou do jeskyně ve stejnou chvíli. Ihned se začnou prát o lampu, čímž vypustí džina. Nikdo, ani džin, nemůže zjistit, kdo je jeho novým pánem. Skrblík a Hamoun tedy musí o lampu závodit. Ale džin už má posluhování dost a rozhodne se poslat oba do minulosti. více
59.
Rampa v čele občanské války
Rampa je pozván do obce Kvákonoše, aby se zůčastnil rekonstrukce velké bitvy občanské války. Má hrát roli svého prapředka, generála Rebarbory McKváka. Až později se dozví, že generál díky svým trapasům bitvu prohrál. Poté co Rampa osedlá potomka generálova koně obráceně, dojede až do jeskyně uprostřed hory Kvákonošky. Zde najde stále žijící Rebarborovo vojsko. Spolu s Kulíkem, Dulíkem, Bubíkem a Ňoumou vymyslí plán, jak tentokrát bitvu vyhrát. více
60.
Hrdina k vašim službám
Rampa je kvůli dalšímu nešvaru Skrblíkem vyhozen. Rozhodne se dělat hrdinské činy. Přitom si ho všimne Máti Rafanka, která vymyslí plán, jak obelstít protirafanský alarm. Rafani Rampovi namluví, že jsou filmaři točící film o Velkém Vazounovi, zachraňujícím peníze z nespolehlivých bank. Ten jim uvěří a vyloupí pro ně hned několik bank. Když konečně Rampa zjistí že není hrdina ale zločinec, jde se nahlásit na policii, ale Rafani unesou Ňoumu, aby mlčel. Zároveň na něj sami zavolají policii. Rampa předstírá, že při honičce přišel o život. Zjistí, že za vším vězí Rafani, a vydává se je najít. více
61.
Dívka z mýtů
Během operního představení o Vikinzích přepadnou město opravdoví Vikingové. Vtrhnou mimo jiné i do divadla, ukradnou všechny cennosti a unesou hlavní pěvkyni - paní Čvachtovou. Strýček Skrblík a synovci s Kačkou, kteří byli rovněž přítomni na představení, se rozhodnou Vikingy najít a paní Čvachtovou osvobodit. Jsou ovšem zajati a postaveni před Vikingského náčelníka, který rozhodne o jejich osudu. Jediná šance na jejich osvobození je vítězství v závodě beranů. více
62.
Hotel Kačerštejn
Strýček Skrblík se rozhodl udělat ze starého hradu luxusní hotel. Na hradě však podle pověsti straší duch vynálezce Franka Kačerštejna. Zpočátku jde všechno hladce. V hotelu se dokonce ubytují první dva hosté-vévodkyně Husarská a italský švihák Benzíno Feraríni. Dalším "hostem" je však právě zmíněný duch. Ten začne s neustálým strašením v celém hotelu. Skrblík se synovci se tedy vydávají pátrat, proč vévodkyně "pořád slídí někde kolem" a kdo je tajemným duchem doktora Kačerštejna. více
63.
Kačer z Akvatrazu
Skrblík je zatčen a obviněn z krádeže obrazu Kachna ala pomeranč z Hamounovy galerie. Všechny důkazy svědčí proti němu, včetně videokazety zachycující Skrblíka jak krade zmíněný obraz. Skrblík je tedy odsouzen k patnácti letům vězení v Akvatrazu. Synovci jsou ale přesvědčeni o jeho nevině a pevně odhodláni ji dokázat za každou cenu. Rodinný portrét, jediný důkaz neviny, však skončí ve vodě rozmáčený na duhový pudink. více
64.
Neztroskotatelný Hindentanic
Skrblík se vsadí s Hamounem, že dokaže vydělat na všem. Pustí se tedy do opravy slavné vzdocholodě Hyndentaniku. Na palubu se dostane i Hamoun a snaží se cestu za každou cenu překazit. více
65.
Dokud nás synovci nerozdělí
Skrblík se synovci plánuje odjet do Malajsie hledat ztracené bůžky. Při koupi pozemku se seznámí s Milionajdou Vanderbax a bláznivě se do ní zamiluje. Ona však o Skrblíka nejeví sebemenší zájem, jediné, co ji zajímá, jsou jeho peníze a majetek. Synovci se rozhodnou zakročit a Milionajdě v malajském pralese přichystají nejednu horkou chvilku. Ani to však Milionajdu neodradí od záměru provdat se za Skrblíka a tak se svatba neobejde bez nečekaných překvapení... více
66.
I/66
více
67.
I/67
více
68.
I/68
více
69.
I/69
více
70.
I/70
více
71.
I/71
více
72.
I/72
více
73.
I/73
více
74.
I/74
více
75.
I/75
více
76.
I/76
více
77.
I/77
více
78.
I/78
více
79.
I/79
více
80.
I/80
více
81.
I/81
více
82.
I/82
více
83.
I/83
více
84.
I/84
více
85.
I/85
více
86.
I/86
více
87.
I/87
více
87.
I/87
více
88.
I/88
více
88.
I/88
více
89.
I/89
více
90.
I/90
více
91.
I/91
více
92.
I/92
více
93.
I/93
více
94.
I/94
více
95.
I/95
více

logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo najdemese
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Pondělí 23. 9. 2019 Svátek má Berta
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz