Fotograf celebrit Connor Mead miluje svobodu, legraci a ženy, a to právě v tomhle pořadí. Connor je z přesvědčení starým mládencem odmítajícím jakákoli pevná pouta, který je schopný se rozejít s více ženami najednou během konferenčním hovoru a současně plánovat svoje příští rande. Naopak Connorův bratr Paul je romantičtější typ, který se má zrovna ženit. Jenže Connorova parodie na romanci těsně před slavnou událostí se ukáže být vražednou jak pro Paula, tak i pro všechny svatebčany, včetně Connorovy kamarádky z dětství Jenny, která jako jediná žena vždy dokázala odolávat jeho kouzlu. Naštěstí těsně předtím, než se samotnému Connorovi téměř podaří překazit svatbu, zasáhne duch jeho zemřelého strýčka Wayna, chronického pařiče a sukničkáře, jehož stylem života se Connor hodně inspiroval. Strýček Wayne má pro svého následovníka důležitou zprávu, kterou mu předá skrze duchy dívek, kterým Connor už dal, právě dává nebo v budoucnu dá kopačky a které Connora provedou po životní cestě plné ztroskotavších vztahů. Na téhle cestě pak všichni společně zjistí, proč se z Connora stal bezcitný lamač dívčích srdcí a zda ještě může dostat druhou šanci najít - a tentokrát si i udržet - svoji skutečnou životní lásku.
Romantická (ne až tak komedie), ale prostě v pohodě film, kterej člověk tak nějak čeká. Herci super, 60% a nelituju, dobře strávenej čas
Své minulosti neutečete. Connor je nenapravitelný sukničkář, miluje svobodu, zábavu a ženy. Přesně v tomto pořadí a moc dobře ví, že svobody je nutné umět si vážit. Jeho celoživotní heslo "užít si a zmizet", je zcela odlišné od jeho bratra Paula, který byl vždy romantik a nyní plánuje svatbu. A právě ta změní Connorovi život. Nejen, že se pokusí, v souladu se svým přesvědčením o škodlivosti monogamie, obřad překazit, ale navíc na oslavě narazí na dívku, které se jako jediné podařilo zlomit mu srdce - na Jenny, lásku z mládí. Navíc na svatební párty potká ducha svého zesnulého strýčka Waynea, který mu byl vždy velkým vzorem ve svádění žen.
Volba jediného bratra za svědka zřejmě nebyla nejšťastnější
Svatba je poslední místo na světě, na kterém by člověk očekával přítomnost
Connora Meada. A tím úplně nejposlednějším by byla jeho vlastní svatba, i když vzhledem
k jeho alergii na manželství si jde těžko představit i jeho přítomnost na velkém dni
kohokoli jiného. Jenže situace teď je jiná. Jde totiž o svatbu jeho bratra. A právě jen a jen
kvůli němu je Connor ochotný na chvíli opustit svůj stylový život v New York City a
vydat se do místa svého dětství - městečka Newportu na Rhode Islandu, kde se v domě
jejich zemřelého strýčka Waynea má odehrát svatební obřad.
Connor sice čeká, že mu bude svatební obřad trochu proti srsti, ale je s tím smířený
- vždyť jde jen o jeden víkend. Na co ale Connor není připraven, je setkání s jeho dávnou
velkou láskou Jenny Perotti.
„Connor je zvyklý všude vystupovat jako sebevědomý, okouzlující a zábavný
chlapík, trochu kousavý, ale vždycky nad věcí. Nechce vlastně nikomu ubližovat, chce se
prostě jen bavit. Je to ale taky člověk, který sešel z cesty a ani o tom neví. Tuhle svoji roli
totiž hrál tak dlouho, že mu už ani nedochází, že je to koneckonců velice osamělá role,“
říká herecký představitel věčného starého mládence Matthew McConaughey.
„A setkání s Jenny tak může být jeho prvním procitnutím,“ nabízí svoji verzi
režisér Mark Waters.
Krásná, chytrá a sebevědomá Jenny mohla být tím nejlepším, co Connora kdy
v životě potkalo… kdyby jí před lety nenechal na holičkách. Když se teď znovu setkávají,
dá Jenny Connorovi hned najevo, že v žádném případě nedopustí, aby kdokoli nebo cokoli
z jeho plánů odvrátilo pozornost od šťastného páru svatebčanů.
„Protože Jenny už v minulosti zažila, jak se Connor Mead dokáže chovat, nemá pro
něj žádné slitování,“ říká herecká představitelka Jenny Jennifer Garner. „Oba sice byli jako
děti přátelé, hodně jeden pro druhého znamenali, a v dospělosti spolu dokonce chodili,
jenže z Connora se pak začal stávat prvotřídní playboy a Jenny se v něm úplně zklamala.
Kvůli němu dokonce málem přestala věřit mužům. A tak když se oba znovu setkávají
v místě svatby, začne to mezi nimi hned jiskřit, ale ne nutně v dobrém smyslu slova,“
dodává herečka.
Waters vidí Jenny jako „kombinaci dívky ze sousedství, která to dotáhla daleko
spolu s dotekem něčeho, co Connor nedokáže úplně přesně popsat. Mezi oběma se toho
v minulosti hodně stalo a Jenny díky tomu zná Connora tak, jako zřejmě žádná jiná žena.
I přes všechno to zklamání Jenny ví, že Connor je ve skutečnosti lepší, než jak se zdá.
Matthew a Jennifer velmi dobře vystihli onen rytmus neustálých vzájemných potyček a
soutěžení, který vztah Connora a Jenny drží dohromady už od dětství,“ vysvětluje režisér.
„Jenny je ženou, kterou by každý z nás chtěl mít ve svém životě. Ženou, která vidí,
kdo opravdu jsme a která z nás dokáže dostat to nejlepší,“ říká producent Jon Shestack.
Shestack zejména oceňuje schopnost Jennifer Garner dodat Jenny „zranitelnost a
inteligenci, které ve vzájemné kombinaci i přes navenek ostrá slova skvěle vyjadřují
smutek a prázdnotu, jež v Jenny zásluhou vztahu ke Connorovi přetrvávají. I když by bylo
opravdu těžké přesvědčit kohokoli, kdo Connora Meada zná, že v sobě má něco dobrého,
Jenny tomu v nitru duše pořád věří a doufá, že to v něm znovu najde, byť každý Connorův
další krok se zdá prokazovat, že se Jenny mýlí,“ dodává producent.
Ale i kdyby to dobré v Connorovi bylo, zůstává to v něm hodně hluboko.
Během večera se cvičnou stavební hostinou je Connor ostatními donucen pronést
slavnostní přípitek. Vyveden z konceptu Jenniným pohledem a posilněn příliš častými
návštěvami baru pronese Connor sice ne překvapivou ale o nic méně příšernou řeč, ve
které totálně odsoudí manželství a všechno, co manželství znamená. Jakmile řeč dokončí,
z místa uteče ještě dřív, než mu kdokoli z přihlížejících stačí jednu vrazit, což by jistě rádi
udělali přítomná nevěsta, její otec, Jenny a asi i Paul, který si možná ještě rozmyslí své
rozhodnutí bratra na svatbu pozvat.
A tak zatímco každý může jen hádat, kolik z Connorových slov jsou jen prázdné
řeči, producent Brad Epstein říká: „Connor je přes všechnu svoji oblíbenost a úspěchy
emocionálně zcela prázdný. Lásky se bojí, a to přitom měl před sebou tu nejúžasnější věc
na světě, akorát jí neviděl. Pro samé třísky neviděl les,“ vysvětluje producent.
„Connor si prázdnosti svého života vůbec není vědom, a tak potřebuje, aby ho
někdo probudil a vysvětlil mu, jak se věci mají,“ doplňuje režisér Waters, jenž těmito slovy
současně naznačuje další vývoj děje. „Náš film tak je něco víc než romantickou komedií.
Je něčím jako magickou romantickou komedií s probuzením,“ říká režisér s nadsázkou.
Pokud Connor má mít naději na smysluplnou budoucnost, bude muset znovu prožít
svoji minulost. Ovšem tahle cesta bude hodně hrbolatá a Connor na ní bude určitě
potřebovat zvláštní pomoc.
Dávej bacha, kámo. Mám za sebou dlouho cestu.
Connor prchne před hněvem svatebčanů do koupelny a je vděčný za alespoň
chvilku soukromí. Potřebuje se zhluboka nadýchnout a získat zpět svoji ztracenou pohodu.
Tenhle víkend totiž bude náročnější, než si původně myslel.
Najednou mezi umyvadly a … dalšími zařízeními stojí duch strýčka Wayna.
Idol Connorových mladých let strýc Wayne pořád vypadá dobře, i když je oblečený
trochu zastarale. Postava představovaná Michaelem Douglasem je typickým obrazem
naplno žijícího playboye své doby, včetně nezbytného fialového saka a pečlivě uvázané
šály u límce rozhalenky, nemluvě o jeho slunečních brýlích a nezbytné skotské a doutníku.
„Michael Douglas přesně odpovídal naší představě Wayna. Jeho zásluhou získal
tenhle starý chlápek prostor a šarm, díky němuž uvěříte, že se mu všechno podaří, aniž by
cokoli musel dělat nebo říkat,“ říká režisér Waters. „Wayne je sentimentální vzpomínkou
na minulost, věčným hráčem s věčně dobrou náladou. Byl jsem si jistý, že Michael mu
získá divácké sympatie, stejně jako je Matthew získá Connorovi, a to přesto, že obě
postavy jsou snad politicky nejméně korektními filmovými postavami poslední doby. Ale
i tak u nich někde v hloubi jejich duší najdete opravdová srdce, byť hlavně u Wayna to asi
dá hodně práce.
Strýc Wayne ovšem už dávno není hlavní hvězdou každé party. Už pět let je totiž
mrtvý. Ale na tuhle svatbu vyrazil jako duch, protože má důležitou zprávu pro svého
synovce, který ho jako kluk natolik obdivoval, že se rozhodl být přesně jako on. A jeho
zpráva je taková, jakou by od něj Connor nikdy nečekal a jakou od něj obzvlášť nechce
slyšet: „Nepromarni svůj život tak, jako jsem to udělal já“.
„Strýc Wayne vštěpoval Connorovi všechno špatné, co se kdy naučil o vztazích,
což bylo v podstatě hlavně nenechat si záležet na žádné ženě, užít si a jít co nejrychleji
dál,“ vysvětluje Michael Douglas. „Wayne takhle Connorovi předával svůj životní styl a
současně se snažil uchránit ho před tím, aby mu nějaká žena zlomila srdce,“ dodává slavný
herec.
„Když vidíte Wayna teď, tak nakonec získáte pocit, že takhle ani skončit nechtěl,“
pokračuje Douglas. „Wayne si totiž postupně uvědomil všechny svoje minulé chyby a chce
proto Connora varovat před jejich opakováním,“ říká Douglas. Wayne tak navazuje na své
dávné výchovné lekce Connorovi a snaží se jej nasměrovat lepším směrem. K tomu ale
bude potřebovat nemalou pomoc. Se svými zkušenostmi samozřejmě ví, že taková pomoc
může přijít jedině z té strany, na kterou bude Connor nejvíce slyšet, a to od žen.
Strýc Wayne tak v předtuše blížících se událostí Connora varuje, že se bude muset
vypořádat s obětmi svého dávného milostného řádění zosobněnými dušemi jeho bývalých,
současných i budoucích žen, aby nakonec zjistil, jestli dostane druhou šanci najít - a udržet
si - lásku svého života.
<>Obrázek nenalezen<>
Co kdybyste mohli znovu prožít svoji minulost, poslouchat přítomnost a změnit
budoucnost?
Jako první se na scéně objeví přímo z osmedesátých let šestnáctiletá Allison
Vandermeersh, duch Connorovy bývalé přítelkyně, kterou ve filmu představuje Emma
Stone. Allison Connora přenese zpět do doby jeho mládí, kdy byl upřímným a milým
chlapcem se srdcem na dlani, pro kterého byla Jenny Perotti nejlepší kamarádkou. Allison
a Connor společně zavzpomínají na ponížení při ploužácích i na jiné neúspěchy, které
Connora nakonec svedly na cestu vedoucí k neslavně proslulému Connoru Meadovi.
Emma Stone postavila svůj výkon mimo jiné na komickém a současně dojemném
vystoupení při „Superbad“. O Allison říká: „Je jako neřízená střela. Zůstala trčet někde
ve svých šestnácti, kdy se poprvé setkala s Connorem, a je to pořád ta stejně praštěná
holka“.
Další v řadě již z nedávnější minulosti je Connorova asistentka Melanie
představovaná Noureen deWulf, jež ztělesňuje duch Connorovy současné přítelkyně,
i když doslova vzato nebyla Connorovou přítelkyní, objeví se mezi duchy Connorových
dívek proto, že je vlastně jedinou ženou, se kterou má Connor trvalý vztah. „Ze svého
úkolu není zrovna dvakrát nadšená. Už tak pro něj pracuje až příliš, a teď se mu má
dokonce jako duch věnovat i o víkendu?“ Jedinou výhodou pro Melanie je, že během
těchto scén jsou jejich pracovní pozice prohozené, takže je Connorovou šéfovou. Úkolem
Melanie je vzít Connora na návštěvy několika newyorských bytů, ve kterých mu ukáže, co
se v nich doopravdy děje poté, co jejich obyvatelkám Connor po telefonu řekne navždy
sbohem.
Nejděsivější ze všech tří duchů je nicméně duch Connorovy budoucí přítelkyně,
éterické krásky představované Olgou Maliouk, která nechá Connora nahlédnout do jeho
budoucnosti v případě, že Connor bude i nadále odmítat opravdovou lásku.
„Nápad s duchy dívek byl výborným prostředkem umožňujícím cestování v čase,
díky němuž jsme mohli ještě lépe využít potenciál našeho příběhu,“ říká Matthew
McConaughey, který se s nadšením ponořil do různých variant některých scén. „Krok
mimo skutečný svět dá filmu více svobody a prostoru pro hravost a paradoxně i pro
opravdovost. Já i Mark jsme pořád hledali další a další způsoby, jak těchto možností
využít,“ říká herec.
Co se týče logistiky toho, co Waters nazývá „pravidly duchů,“ zabýval se režisér
tímto problémem už dříve při natáčení milostného příběhu mezi mužem a ženou - duchem
nazvaného „A co když je to pravda?“ „Herci někdy řeší otázky typu jestli se sedadlo má
prohnout ve chvíli, kdy se na něj posadí duch. Moje odpověď na otázky tohoto typu je, že
je to úplně jedno, protože pravidla duchů jsou volná. Jakmile totiž diváci jednou přijmou
skutečnost, že ve filmu vystupují postavy, které ne všichni lidé vidí nebo slyší, tak vám
rozumějí a sžijí se s tím. U příběhů jako je ten náš nejde vůbec o efekty, ale o Connorovu
cestu, která prochází všemi těmito příběhy,“ vysvětluje režisér.
„Při svém prvním setkání s duchem se Connor snaží být spatřen a zastavit běh
událostí, ale je bezmocný. A tak se nakonec rozhodne přestat snažit tyhle věci ovlivňovat
fyzicky, protože pochopí že je to nejen k ničemu, ale dokonce že je to nebezpečné a
bolestivé,“ říká Matthev McConaughey.
Tato konstrukce příběhu také umožňuje vytvářet skvělé kontrapunkty,
poznamenává režisér. Jedním z nich je třeba scéna, kdy je Connor nedobrovolným
svědkem sblížení mezi Jenny a jejím nečekaným novým napádníkem Bradem. „Máme tu
jakoby dva paralelně probíhající příběhy,“ říká režisér. „Na jedné straně klasická
romantická scéna s Jenny a Bradem, kteří se navzájem sbližují a současně nehmotného
Connora, který to vnímá jako noční můru a říká si, že ty dva vlastně sbližuje,“ dodává
Waters.
„Connor zažívá něco úplně jiného, než ostatní svatebčané,“ souhlasí představitelka
Jenny Jennifer Garner. „Ostatní jsou totiž pouze svatebními hosty kladoucími si otázku, co
s Connorem je, zatímco on se v průběhu filmu stává čím dál víc šílenějším,“ říká herečka.
Svatební party
„Paul a jeho snoubenka Sandra jsou na rozdíl od Connora a Jenny perfektní pár,
láska na první pohled,“ říká Breckin Meyer, který představuje nastávajícího manžela. „Paul
je předurčen pro monogamii. Věří na lásku a doopravdy chce se Sandrou být po zbytek
života. Zároveň se ale ukáže, že jediný člen rodiny na jeho seznamu hostů je Connor,
člověk, který na svatební hostinu vůbec nepatří,“ dodává herec.
„Paul představuje zajímavý protiklad Connora,“ říká scénárista Jon Lucas.
„Na první pohled se zdá, že nemají nic společného, ale jejich společné rysy a spojení mezi
nimi jako bratry během příběhu vyplouvají více a více na povrch,“ vysvětluje Lucas, mezi
jehož nejslavnější filmy patří filmy „Čtvery vánoce“ či nová komedie „The Hangover“,
k nimž oběma napsal scénář se svým kolegou Scottem Moorem.
„Náznaky Connorovy lidskosti a jeho potenciál spatříte prvně ve chvíli, kdy
uvidíte, jak moc miluje svého bratra,“ dodává Moore. „Pokud dokáže do něčeho dát celé
srdce a má-li podporu někoho tak poctivého, jako je Paul, pak možná ještě není úplně
ztracený případ,“ říká scénárista.
Jenže nic není tak jednoduché, jak se zdá. Paul sice vytrvale obhajuje chování
svého bratra tak dlouho, jak jen může, ale Connor nakonec zajde tak daleko, že už ho ani
Paul nedokáže dále omlouvat. „Connor neustále zpochybňuje sňatek, zničí svatební dort,
flirtuje s Paulovou budoucí tchýní a dokonce šíří informace, které by mohly celou svatbu
zmařit,“ uvádí výčet škod způsobených Connorem Breckin Meyer.
Zatímco Paulovy schopnosti předcházet škodám prochází zatěžkávací zkoušku
kvůli Connorovi, pak neméně těžkým úkolem je pro něj zajistit, aby Sandra nezměnila
názor dřív, než dojde k oltáři.
Jedna z hlavních postav filmu „Protivný sprostý holky“ Lacey Chabert
představující Sandru o své postavě říká: „Sandra je sice milá a ne moc komplikovaná
nevěsta, jenže je pod tlakem svých emocí. Tuhle svatbu plánovala od svých čtyř let a chce,
aby všechno na ní bylo prostě perfektní. Už jen kvůli Paulovi je původně šťastná, že na
svatbě bude i jeho bratr, nicméně od okamžiku Connorova příjezdu je jí jasné, že s ním
budou jenom samé potíže,“ konstatuje herečka.
Další postavou blízkou Sandře je její otec - penzionovaný seržant americké
námořní pěchoty Volkom, představovaný Robertem Forsterem. Seržant ale není pouze
nevěstiným otcem, ale i tím, kdo má o půl čtvrté sloužit mši svatou. S ním je rozhodně
lepší si nezahrávat. „Tchán, kterého si musíte vážit, je jedna věc, ale tchán, před kterým
musíte salutovat, to je něco strašného,“ říká Meyer.
„Když jde o Sandru, je seržant úplně měkký a přesládlý, ale není pochyb o tom, že
pokud by Connor zašel příliš daleko, klidně mu zlomí vaz,“ potvrzuje režisér Waters.
„Stačí jediný pohled jeho představitele Roberta Forstera a hned víte, co si myslí… a že to
není nic dobrého,“ dodává.
Robert Forster, který je známý hlavně díky svým dramatickým pracím, příležitost
zahrát si v postavě seržanta částečně komickou roli přivítal. Svého hrdinu popisuje jako
„drsného bývalého vojáka, který je nyní oddaným služebníkem božím. Na téhle svatbě mu
jde o hodně. Jakmile na svatbu dorazí Connor, uvede se seržant automaticky do bojové
pohotovosti, protože kdo je jednou vojákem, zůstane jím napořád, a kdo je jednou otcem,
udělá všechno pro to, aby svoji dceru uchránil před jakoukoli újmou,“ vysvětluje Forster.
Seržantovu bývalou lepší polovičku Vondu ve filmu představuje Anne Archer.
Vonda se na svatební hostinu dostaví v odvážném oblečení a na baru se pustí do až příliš
družné konverzace s Connorem, během niž mu sdělí své sympatie k jeho názorům na
přežitky minulosti, za které Connor považuje i manželství. Přesto je ale mezi nimi jeden
velký rozdíl, protože Vonda si je na rozdíl od Connora vědoma opravdové hodnoty lásky.
„Vonda je typ femme fatale, ženy, která se cítí sexy v jakémkoli věku, což ve
filmech zas až tak často nevidíte a co každý film vyloženě oživuje,“ říká Vandina herecká
představitelka Anne Archer. „Na téhle tchýni opravdu není nic zastaralého či nemoderního.
Je inteligentní a má správně smysl pro drsný humor. O životě ví své a rozhodně nechce
nikomu v čemkoli bránit či kohokoli poučovat,“ dodává herečka.
Přestože Sandřina svatba svede seržanta a Vondu dohromady poprvé od jejich
rozvodu, stále ve vzduchu visí otázka, jestli se oba dokáží přenést přes svoji vzájemnou
nevraživost, aby mohli alespoň pro jednou sdílet dceřino štěstí.
Ve vedlejších rolích se ve filmu objeví Daniel Sunjata v roli věčně milého Brada, který je přesným opakem Connora a jehož Sandra chce dát
dohromady s Jenny nebo Camille Guaty, Rachel Boston a Amanda Walsh v rolích nevěstin družiček Donny, Deeny a Denice, které se chtějí během všech těch předsvatebních příprav taky něco užít.
Na představení Connora v úvodních sekvencích filmu má svůj podíl i autorka písní
a herečka Christina Milian v roli Kaliy, jedné ze špičkových
Connorových klientek.
Sídlo rodiny Meadů: Hugh Hefner se setkává s Marthou Stewart
„Při volbě místa svatby Paula a Sandry měl Mark naprosto přesnou představu,“ říká
producent Cary White, pro kterého byl film „Bejvalek se nezbavíš“ už šestou spoluprací
s režisérem Watersem. Ti dva uvažovali o velké řadě míst, než si vybrali to, které se
nakonec stalo sídlem rodiny Meadů.
Vnitřní vybavení domu má dva rozdílné styly, které spolu nicméně spíš koexistují
než aby se střetávaly. „Základem nám byl dům starého playboye,“ říká producent White,
když popisuje interiéry v podobě přepychových dřevěných obkladů, řady barů, čalounění
s motivy zvířat či čelo postele v Connorově ložnici hrdě nesoucí iniciály strýce Wayna
WM. „Druhým motivem nám pak byla módní a barevně sladěná svatební výzdoba,“
dodává producent.
Navzdory Connorově zjevnému odporu je dům vyzdoben spoustou tylu, mořem
bílých květin a svíček, které vzduch provoňují nevěstinou oblíbenou levandulovou vůní.
Tahle vůně má přebít i případný kouř z doutníku.
„Zvenku chtěl Mark zachytit citlivost prostředí v Newportu, pro kterou je typický
dům ve stylu Velkého Gatsbyho se spoustou sloupů a soch,“ vysvětluje autor scény. „To
bylo ovšem s exteriéry dostupnými v místě natáčení v Bostonu a jeho okolí téměř
nemožné, protože architektura domů v této oblasti se vyznačuje spíše anglickou
velkolepostí. Nakonec jsme museli fasádu uměle dodělat na dům v Ipswichi nazvaný
Crane Castle,“ dodává.
Crane Castle dodal filmu exteriéry a i některé interiéry starého domu strýce Wayna.
Dům byl postaven architektem Davidem Adlerem v roce 1928 pro rodinu Craneů. Má
celkem 59 místností ve stuartovském stylu a dnes je národní historickou památkou státu
Massachusetts. Filmoví fanoušci možná poznají, že dům představoval sídlo i ve filmu
„Čarodějky z Eastwicku“ či impozantní dům v hororu „Flowers in the Attic“.
Film „Bejvalek se nezbavíš“ byl natáčen i uvnitř domu a využíval jeho zejména
jeho zadní dvůr doplněný o falešné sloupy a sochy dočasně umístěné na existujícím
trávníku. Úpravy filmařů nakonec domu přinesly i prospěch, například v podobě nových
maleb či glazur či v podobě oprav řady vnějších zdí.
Zbývající interiéry, včetně knihovny a míčovny, byly podle producenta Whita
vytvořeny v „opuštěném sídle ve Wellesley, které bylo opravdu ve špatném stavu. Díky
svým dispozicím nicméně toto sídlo bylo pro natáčení ideální, a proto jsme tam natočili
většinu filmu. K začátku schodiště vedlo celkem sedm vchodů, díky čemuž jsme měli
k dispozici spousty různých vchodů a východů. Všechny pokoje jsme museli kompletně
renovovat, ale rozhodně to stálo za to,“ dodává.
Mezi další lokace patřily flashbacky do Connorova života v New Yorku, scény
z populárních bostonských restaurací Sonsie a Les Zygomates, a Connorovo fotografické
studio, které bylo kompletně vytvořeno z prázdných prostor s Channel Center Street
v jižním Bostonu. Slavný bostonský noční klub FELT posloužil pro natáčení jedné
z unikátních scén filmu nazvaných Infinity Bar, která byla natočena jako pocta filmu „All
That Jazz“ a během níž je Connor dle slov režiséra Waterse „obklopen všemi dívkami
svého života v baru, který se neustále zvětšuje a zvětšuje“.
Během natáčení byla užita taky kaple Martha-Mary Chapel v Sudbury,
Massachusetts, a dále též 90 obyvatel Sudbury coby komparsisté tvořící svatebčany.
„Ve filmu máte město, venkov, minulost, přítomnost, budoucnost, duchy, hráče,
krásné ženy, lásku, humor, a všechno co má luxusní či bohatý nádech. Náš film je takový,
jak diváci chtějí - odpovídá skutečnému světu, jen je trochu hezčí a veselejší,“ říká
producent Jon Shestack.
Vzhledem k natáčení na místech jako je sídlo rodiny Meadů režisér Waters chtěl,
aby „příběh byl zasazen do větších rozměrů a nepůsobil jako komorní rodinné drama.
Diváci Connora nejdříve uvidí v jeho honosné kanceláři s vysokými stropy, aby brzy nato
odjel do domu strýce Wayna, kde se jeho auto na cestě bude ztrácet, protože celý obzor
zabere ten obrovský dům. Právě díky tomuto získáte pocit, že se v tom domě během
víkendu musí stát něco velkého. A to také sedí, protože náš film je silným příběhem o
velkých emocích. Proto jsme také chtěli všem dát velký prostor, který by mohli vyplnit,“
dodává režisér.