Kinopremiéra v ČR 25.11.2010 v SK 7.10.2010, DVD a Blu-Ray od 28.3.2011 Bontonfilm
Dvě ztracené existence v podobě dvou newyorských policistů, Gamble a Hoitz jsou odsouzeni sedět na doživotí za stolem a úřadovat. Jeden druhého nesnášejí a jejich nudná práce se stává ještě nesnesitelnější, když musejí žít ve stínu dvou největších a nejoslavovanějších policistů. Jenže poté se stane nečekané a příležitost zaklepe Gamblovi a Hoitzovi na dveře. Mají šanci vyřešit jeden z největších zločinů za poslední léta. Dokážou případ vyřešit, aniž by u toho nezabili jeden druhého a neničili celé město?
Je to příjemný a pohodový film na který se dá koukat.
V ulicích New Yorku se na hranici zákona snaží balancovat dva neohrožení, ale velmi drsní policisté Danson a Highsmith. Zná je už celé město, jedni jimi pohrdají, jiní je obdivují. Jejich pravým opakem jsou kolegové Terry Hoitz a Allen Gamble, kteří se ale kvůli papírování do ulic prakticky nedostanou. Oba se stávají terčem každodenních posměšků a všichni jimi otevřeně opovrhují. Když během policejní akce Danson a Highsmith tragicky umírají, rozhodne se Terry, že je s Allenem nahradí. Terry se zbraní v ruce přinutí Allena, aby vstal od psacího stolu a vyrazil s ním do akce. Krátce poté dojde k přestřelce mezi překupníky kokainu. Terry Allena vyprovokuje k riskantní jízdě, a tak se Allen vřítí na místo činu, rozmetá zabavený kokain a přejede tělo zastřeleného překupníka. A na problémy je hned zaděláno...
Ne každý policista může být hrdinou. Najdete mezi nimi všechny druhy lidí - policejní superstar, ty, kteří dostávají vyznamenání, drsňáky, velká jména, veterány - a pak...pak tu jsou benga v záloze. Lidi jako detektivové Allen Gamble a Terry Hoitz.
„Gamble a Hoitz nejsou nezbytně nutně tím, co si představíte v policejních filmech pod termínem 'hrdina',“ soudí Will Ferrell, který se objevuje společně s Markem Wahlbergem v hlavních rolích filmu Benga v záloze, akční komedie o policajtech, kteří se nikdy nedostali do novinových titulků. „Gamble je forenzní účetní, policejní úředník, někdo, kdo nikdy neopouští kancelář, koho papírování vlastně docela baví. Hoitz je o něco ctižádostivější a touží po tom, aby se mohl vydat do ulic a vědělo se o něm.“
„Můj hrdina je posedlý tím, co je podle něj skutečný zločin: drogoví dealeři, mravnostní, vrazi a cokoliv, co se děje na ulicích,“míní Wahlberg. „Willova postava v podstatě řeší papírování a různé firemní a kancelářské zločiny a podvody. Ale nemůžu se ho zbavit, protože jsem kdysi udělal chybu.“
Mark Wahlberg, na Oscara nominovaný herec, proslavený rolemi akčních drsňáků, v komedii s Willem Ferrellem? Obě strany to označují za splnění dlouholetých snů. „Toužil jsem natočit komedii už hrozně dlouho,“ svěřuje se Wahlberg. „Prostě jsem jen chtěl mít jistotu, že bude v dobrých rukou. Určité mé role obsahovaly komediální prvky, ale pokud jsem měl natočit plnohodnotnou komedii, chtěl jsem, aby mě jistil někdo, kdo se opravdu vyzná, a s kým jiným v takovém případě spolupracovat, než s dle mého názoru nejvtipnějšími lidmi filmového průmyslu, s Willem a Adamem? Pozvali mě na večeři a řekli, že chtějí natočit film. Okamžitě jsem jim slíbil, že pro ně udělám cokoliv, co budou chtít.“
„My jsme s Adamem McKayem obrovskými fanoušky všech Markových filmů,“dodává Ferrell. „Vždycky jsme si říkali, že by byl skvělý v nějaké komedii, kde by hrál postavu, která se možná trochu podobá jeho roli z filmu Skrytá identita, ale využijeme tu jeho typickou zachmuřenou soustředěnost pro komediální účely.“
„Pracovat na tom se začalo doslova hned, zhruba v jednu ráno po téhle první večeři poslal Adam ostatním mail, ve kterém popisoval film o policajtech, v němž Will hraje poldu, co by chtěl zůstat v kanceláři, ale naskytne se mu šance proslavit se,“ říká spoluautor scénáře Chris Henchy. „Na základě toho jsme se o něčem takovém začali bavit a přemítali, jak na to, a pak jsme se to pokoušeli udat.“
„Adam a Chris pracovali na scénáři a asi o osm nebo deset týdnů později mi ho poslali,“popisuje Wahlberg. „Nemohl jsem tomu uvěřit. Byl dokonalý - napsali mi úžasnou roli, v rámci které jsem si mohl dovolit neuvěřitelné šílenosti.“
Kupodivu byla kostra celého příběhu inspirována aktuálními událostmi ve světě - a Willova postava může sice působit bláznivě, ale jde o novou podobu policie a dost možná i o budoucnost stíhání zločinů. „Líbila se nám představa Willa coby kancelářské krysy, která je věčně u počítače a zbožňuje všemožné papírování. Řeší zločiny, aniž by opustil svůj stůl, s pomocí počítače,“ pokračuje Henchy. „Takhle chytáte dnešní velké ryby - neběháte po ulicích, ale sledujete stopu, kterou zanechávají všemožnými dokumenty.“
„Allen Gamble je někdo, kdo zbožňuje papírování - vlastně si v něm přímo libuje,“ říká Ferrell. „Práce u počítače a organizování, to je podle něj práce skutečného policisty. Je to velký poctivec - drží se pečlivě nařízení, je velice formální, do práce chodí na minutu přesně a nikdy neodejde ani vteřinu před koncem pracovní doby.“
Jeho komediální potenciál byl znásoben tím, že se jeho partnerem stal Wahlbergův Terry Hoitz. Ten je frustrovaný smůlou, která ho provází, a ponižováním, kterého se mu dostává od jeho policejních kolegů, a zoufale touží najít cestu ven. „Je to takový ten klasický, městský policajt. Myslí si o sobě, že se na ulici vyzná, a touží po tom se tam vydat, dát pár grázlům přes nos, vystřelit si z pistole a vůbec se chovat drsně,“ vysvětluje Wahlberg. „Nezastaví se před nikým a před ničím. A to je podstatou jejich vztahu - policajt, co chce zůstat v kanceláři, a policajt, který chce být hrdinou.“
Ferrell říká, že práce s hercem jako Wahlberg dala tvůrcům filmu příležitost pracovat s komediálním potenciálem námětu tak, aby současně podtrhli jeho silné stránky. „Někdy jsou vtipy kontroverzní, a jindy jsou obecné a šílené a naprosto se vymykají kontrole. S Adamem vždycky zastáváme názor, že nejlepší vtipy vznikají tehdy, když se co nejtěsněji držíte reality. Vlastně jde o dost možná nejrealističtější film, co jsme dosud natočili, ale právě proto jsou situace, v nichž se Allen a Terry ocitají, ještě mnohem vtipnější.“
Wahlberg popisuje radosti i problémy při spolupráci s Ferrellem. „Největším problémem pro mě bylo dívat se Willovi do obličeje,“ říká. „“On je prostě tak zábavný, že jsem čas od času prostě vyprsknul smíchy. Nakonec jsem to řešil tak, že jsem se koukal kousek nalevo nebo napravo od něj, ale předstíral, že se pořád dívám na něj, a reagoval na jeho chování, protože jedině tak jsem se dokázal nesmát.“
<>Obrázek nenalezen<>
„Je to zábava, poznat někoho, jako je Mark, kdo má pověst drsňáka,“ dodává k tomu Ferrell. „Ve skutečnosti je to hrozně milý člověk a na něco takového se dlouho těšil. Nic ho nedokázalo rozhodit.“
„Mark není jen skvělým hercem. Je to také otec rodiny a současně člověk, který by si dokázal poradit s kýmkoliv v místnosti, ale při tom všem je to žoviální a veselý člověk, který nikomu v místnosti rozhodně jakkoliv ubližovat nechce,“ popisuje McKay. „Bylo velice zajímavé sledovat jeho interakci s Willem, který je samozřejmě proslulý svou ztřeštěností a komediálním talentem.“
Ač má na svém kontě jen několik filmů, dokázal už McKay, že je jedním z nejoriginálnějších zástupců současné generace komediálních režisérů. Filmy jako Zprávař: Příběh Rona Burgundyho, Ricky Bobby: Nejrychlejší jezdec a Bratři z donucení, na kterých se podepsal svým jedinečným stylem a citem, byly úspěšné nejen u diváků, ale pasovaly ho také do pozice zajímavého spolupracovníka z pohledu herců.
Jedním z důvodů, proč s Adamem McKayem herci rádi spolupracují, je skutečnost, že mají příležitost otestovat svou kreativitu. Podle Wahlberga jde o režijní styl, při kterém vytváří prostředí, v němž se neobáváte nezdaru a můžete dokázat cokoliv. „Je to fantastické,“ říká Wahlberg. „Pořád jsem čekal, že někdo řekne něco jako 'Tak dost, přestaň dělat pitomosti,' ale to se nestalo. Cokoliv chcete dělat či vyzkoušet je v pořádku. Adam pracuje naprosto jinak než kdokoliv jiný.“
Ostatní herci jsou nadšeni ještě více. „Jsem fanynkou McKaye a Ferrella už hrozně dlouhou dobu,“ říká například Eva Mendes, která ve filmu ztvárnila Sheilu, manželku postavy Willa Ferrella. „Před pár lety jsem byla dotázána, co je podle mého názoru nejlepší film všech dob, a, chápete, mohla jsem říct třeba Zloději kol, ale odpověděla jsem, že Zprávař, a na tom trvám.“
McKay je Ferrellovým dlouholetým tvůrčím a produkčním partnerem. Poté, co se poznali v roce 1995 při práci na Saturday Night Live, vytvořili těsný pracovní tým, v rámci kterého McKay napsal s Ferrellem tři filmy, režíroval čtyři a byl vedoucím výroby dalších. „Je to jeden z nejkreativnějších režisérů, se kterými jsem kdy spolupracoval,“ říká Ferrell. „Je to zábava, být na place s herci, kteří s Adamem ještě nic nenatáčeli, a sledovat jejich reakce na to, jak pro ně vytváří prostředí, ve kterém se každý cítí bezpečně.“
McKay říká, že pro něj bylo nejtěžší udržet atmosféru natáčení tak uvolněnou a vstřícnou k experimentování, jak to jen bylo možné, a současně ji mít natolik pod kontrolou, aby dávaly smysl akční sekvence. „Je jasné, že rádi děláme bláznivé, absurdní věci,“ říká McKay. „Benga v záloze je akční komedie a myslím, že je přinejmenším stejně vtipná jako naše předchozí komedie. Ale současně je o něco drsnější - opravdu jsme se snažili přijít s akčními scénami, které jste ještě nikde nemohli vidět, a myslím, že jsme vymysleli pár fantastických věcí.“
Gamble a Hoitz obdivují své kolegy, detektivy Dansona a Highsmitha. Ti jsou naprosto klasickými celebritními policajty, kteří chodí s modelkami, jsou zváni na slavnostní akce a dělají skvělý dojem na řadové občany i na kapitána Maucha, ale současně nemají soudnost a i v případě podřadných případů často napáchají miliardové škody. „Danson a Highsmith jsou dost možná nejlepšími policajty, jací kdy v New Yorku pracovali, pokud dokážete ignorovat miliardy, možná biliony dolarů škod, které ve městě napáchali,“ vysvětluje Henchy.
Dansona a Highsmithe si zahráli Dwayne Johnson a Samuel L. Jackson. „Jsou to ti nejlepší z nejlepších. Nic jiného je nezajímá. Užijete si s nimi,“ vysvětluje Johnson.
Jak se zdá, Jacksonovi nestačila možnost zahrát si parodii svých obvyklých postav - ale byla pro něj do jisté míry neodolatelná šance zahrát si ji po boku Ferrella a Wahlberga. „S tím čahounem s trvalou a tím menším s naštvaným výrazem se mi hrálo vážně dobře,“ říká ve stylu své postavy.
„Samozřejmě byste se Samem a Dwaynem mohli natočit regulérní akční film,“ souhlasí McKay. „Vtipkovali jsme, že se to bude jmenovat Hodina smrti. Udělali bychom tomu trailer: 'Zatímco se blíží půlnoc, kde budete vy?' Pro náš film - jehož hlavní pointou je to, že nezkušení policajti zastoupí ty zkušené - byli oba dokonalí.“
Eva Mendes si zahrála roli Sheily, manželky Ferrellova kancelářského poldy. „Lidi o mně nevědí, že já kvůli vtipu udělám cokoliv,“ prozrazuje Mendes. „Jakmile Adam a Will a Chris věděli, že do toho půjdu a že je mi jedno, jestli budu vypadat hrozně nebo odporně nebo přihlouple, získali více prostoru mou postavu ještě rozvést. Byla to skvělá spolupráce.“
„Sheila je doktorka a obecně dokonalá manželka, dokonalá pro Willovu postavu,“ míní Mendes. „Během dne operuje, pak jde nakupovat spodní prádlo, jde si zacvičit a to všechno stihne tak, aby měl její manžel na stole večeři o čtyřech chodech. Pořád přemýšlí o tom, jak ho učinit šťastným, protože vidí, jak výjimečný člověk to je.“
„Vtip je v tom, že nikdo nemůže uvěřit, že má Allen ženu tak krásnou jako Eva Mendes,“ říká Ferrell. „Terry se s tím není tak docela schopen vyrovnat a celý film na to narážíme. Všude potkávají nádherné ženy a všechny se s Allenem touží seznámit a Terry z toho šílí. Allen nemá nejmenší tušení, co se kolem něj děje, prostě si to neuvědomuje - byla velká zábava to hrát.“
Když Danson a Highsmith vypadnou ze hry, vznikne na okrsku jakési vakuum. Hoitz a Gamble jsou přesvědčeni, že přišla jejich chvíle - ale to i detektivové Martin a Fosse v podání Roba Rigglea a Damona Wayanse, jr.
„Martin má talent, schopnosti, inteligenci i postavu na to, aby se z něj stal špičkový model, pokud by o to stál, ale on o to nestojí,“ popisuje svou postavu Riggle. „Vybudoval si kariéru u policie a chce být nejlepší. Chce dosáhnout na vrcholek.“
„A společně s mám partnerem Rickem Fossem to dokážeme,“ pokračuje. „Jediní, kdo nám stojí v cestě, jsou detektivové Terry Hoitz a Alan Gamble, párek pitomců z oddělení, kteří jsou ostudou okrsku, ale pracují s námi, takže s nimi musíme soupeřit.“
„Fosse a Martin v tomhle filmu nedělají v podstatě nic jiného než bojkotují snahy Terryho a Allena, aby se sami o to snáz dostali na jejich místo,“ vysvětluje Wayans.
Michael Keaton si zahrál kapitána Maucha, člověka, který se vyzná a navzdory svému luxusnímu podkrovnímu bytu nemá zrovna moc peněz. „Je to ten typ člověka, který chce přečkat do konce směny a jít domů, takže jsme do filmu jeho prostřednictvím chtěli přinést nějaké obyčejné starosti,“ říká Henchy. „Pocházím z policejní rodiny a vím, jaké tam jsou platy a jaké to je dvacet let dřít a zařídit dětem školu, takže má druhé zaměstnání v obchodě s potřebami pro ložnice a koupelny. Je to těžký život - přiběhne z policejní stanice a utíká do obchodu s domácími potřebami.“
„Rozhodl jsem se, že jeho druhé zaměstnání nebude něco, co jen tak dělá, protože musí,“ svěřuje se Keaton. „Jde o něco, co opravdu miluje. V obchodě se cítí mnohem přirozeněji než na stanici.“
Pro Keatona to byla role snů. „Vstal jsem, přečetl jsem si Timesy, dal si kafe, došel na plac - moc rád se procházím po New Yorku. Pak jsem se začal smát, hned od okamžiku, kdy jsem dorazil na plac, a přestal jsem se smát až poté, co jsem dorazil do hotelu, protože jsem cestou vzpomínal na to všechno, co jsme ten den prožili. Bydlel jsem v pěkném hotelu, šel spát, probudil jsem se a všechno to začalo nanovo. No není to úžasná práce?“
„Jsem fanouškem Michaela Keatona už od jeho stand-up kariéry, a pak jsem se pořád dokola koukal na Beetlejuice a Noční směnu,“ říká McKay. „Jakmile přišel na plac, okamžitě jsem viděl, že je to pořád ten skvělý herec. Jednou z největších radostí při natáčení tohohle filmu byla možnost pracovat s Michaelem Keatonem.“
Steve Coogan ve filmu ztvárnil roli Davida Eshsona, bankéře, který právě provádí velice riskantní a výnosný zločin. „Jsem takový britský Bernie Madoff,“ říká. „Je to burzián, obchodník, investor, který z různých lidí dokázal vyloudit milion dolarů. Jde o nový druh filmového padoucha - finančník.“
Podle Coogana bylo třeba se držet ve velice specifickém rozmezí herectví, aby vyhověl McKayovým a Ferrellovým požadavkům na realistickou akci ve spojení s komedií. „Zahrál jsem ho jako poměrně inteligentního a schopného, ale aby to bylo komičtější, tak jsem škytal a občas se zakoktával. Snažil jsem se humor stavět na tom a Will mi s tím hodně pomohl. Will se o smích dokáže podělit.“
Posledním z herců je Ray Stevenson coby Wesley, bývalý člen australských speciálních jednotek, který se stane protivníkem Gamblea a Hoitze. „Moje postava, Roger Wesley, je z Austrálie, a já se rozhodl, že bude tak strohý a drsný jako australské pouště,“ říká. „Tohle je první komedie, kterou jsem kdy natáčel, a komediální scény je lepší nechat těm, kteří jsou v tom dobří - Adam, Will, Mark a Steve Coogan, který je v Británii velice známý. Čím realističtěji svou postavu zahraji, tím více prostoru budou oni mít pro své vtipy.“
Většina filmu se natáčela v New Yorku. „Měli jsme štěstí, že jsme mohli natáčet v New Yorku a mohli ukázat všemožné části města, od Wall Street po Rockefeller Center,“ domnívá se Ferrell. „Dostali jsme do filmu skoro každou část města, která vás napadne. Kromě toho jsme točili celou dobu naplno i s pomocným štábem, natáčeli jsme automobilové bouračky a střelbu z pistolí.“
Producent Patrick Crowley říká, že když začali po New Yorku vybírat lokace pro natáčení, bylo ihned jasně patrné, že se Adam zajímá hlavně o ikonická místa. „A náš výtvarník, Clayton Hartley, na tom byl stejně. Například Ershonovu kancelář jsme vybudovali ve 30 Rockefeller Plaza. V budově Time Warner Building je nahoře velký jazzový klub, který má obrovská okna devět metrů vysoká a dvanáct široká - byl pro nás dokonalý.“
I další lokace působily velice newyorsky. „Vytvořili jsme ikonický obchod s klenoty a nechali ho během scény loupeže zbourat. Nachystali jsme velkou automobilovou honičku po Park Avenue - v protisměru. Natáčeli jsme během baseballového utkání Knicks.“ Mezi další newyorské lokace patří Wall Street, City Hall Park, The Plaza Hotel, Bed, Bath and Beyond a vyhlášený obchod Nathan's Hot Dogs na Coney Islandu.
Když došlo na akční scény, věděl McKay naprosto přesně, jak se do nich pustit. „Jde o něco, co jsme zjistili při natáčení Nejrychlejšího jezdce - akce musí být solidní,“ vysvětluje. „Klidně můžeme mít ve filmu scénu, která není kdovíjak vtipná, ale pokud není, pak by rozhodně měla být ohromující nebo drsňácká nebo zajímavá nebo inteligentní. Snažili jsme se opravdu usilovně vymýšlet akční scény, které jsme ještě jinde neviděli.“
Za účelem natočení velkolepých akčních scén navázali tvůrci filmu spolupráci s Crowleym, který v minulosti dohlížel na vznik série o agentovi Bourneovi. Crowley prohlašuje, že pokud tvůrci filmu přistupovali ke komediálním scénám s patřičnou dávkou přirozenosti a realističnosti, platilo to i pro akční scény. „Adam říkal, že touží po velice moderních akčních scénách, tak reálných, jak jen to půjde,“ vypráví Crowley. „Prohlásil, že chce opravdu věřit tomu, co se postavám děje. To je v případě komedie nezvyklé, když v nich akce klidně může působit spíše jako karikatura, ale pokud máte hvězdu jako Mark Wahlberg, pak to funguje.“
„Měl jsem trochu starosti,“ vtipkuje Wahlberg. „Upsal jsem se k natáčení komedie a než jsem se stihl rozkoukat, už mnou někdo házel sem a tam a proskakoval jsem skleněné výlohy! Ale všechno to byly věci, na které jsem zvyklý. Akční scény tenhle film povyšují na docela jinou úroveň.“
Crowley také říká, že věděl, že akce bude na plátně působit dobře. „Oliver Wood nebyl pouze kameramanem Adamových filmů Bratři z donucení a Nejrychlejší jezdec - byl to také kameraman všech tří filmů o Bourneovi,“ podotýká. „S ním jsem měl jistotu, že přijdeme na to, jak Adamovi dodáme všechny akční scény, které jeho nebo diváka mohou napadnout.“
Na natáčení akčních scén dohlížel odborník na kaskadérské scény Brad Martin. „Snažili jsme se nedělat nic tak, aby to působilo parodicky,“ prohlašuje Martin. „Plánovali jsme, cvičili choreografii, a pak jsme to natočili realisticky a bez kompromisů.“
Martin například navrhl, aby v jedné honičce figurovali sportovci, kteří se věnují parkouru. „Parkour je gymnastická variace, při které lidé využívají budovy a auta a všemožné dostupné plochy k tomu, aby vyskočili nebo vylezli někam do výšky a dělali přemety a skákali sem tam,“ objasňuje Crowley. „Díky tomu působili zločinci mnohem hrozivěji.“
V jiné scéně Danson a Highsmith vjedou do autobusu, ujmou se jeho řízení a pokračují v rychlé honičce zaklíněni svým autem do autobusu. Na jejím konci jejich auto z autobusu zase vyletí. Z větší části šlo o klasickou kaskadérskou scénu. „Museli jsme ten skok otestovat několikrát - jakou potřebujeme rampu, jak rychle máme jet a jak daleko od autobusu skočit, aby Chevelle vyrobil v autobusu díru daných rozměrů,“ popisuje Martin. „V druhé části sekvence zaskakoval v roli Highsmithe Rick Seaman. Udělat smyk s autobusem je ohromně, ohromně těžké, a Rick je jedním z nejlepších řidičů na světě. Projel s autobusem devadesátistupňovou zatáčkou a o zbytek se postaral tým speciálních efektů. Ti dostali auto ven z autobusu a nechali ho proletět vzduchem, aby ho ve finále nabourali do Trump Tower.“
„V případě scény s vykradením klenotnictví nám tým speciálních efektů vyrobil demoliční kouli,“ pokračuje Martin. „Nebyla kdovíjak těžká - možná 300 kilo. Potřebovali jsme, aby proletěla budovou a poté udeřila do dodávky. No, ale jak převrátit dodávku? Nakonec jsme ji umístili na hydraulické rameno. Když dostal její řidič signál, mohl zmáčknout tlačítko a dodávka se převrátila. Šlo o jeden z mých nejoblíbenějších záběrů v celém filmu - byla to krásná bouračka.“
Aby se Ferrell na svou roli připravil, strávil nějaký čas s policisty na policejních stanicích a sledoval jejich každodenní práci. „Měl jsem šanci se trochu přiučit, dostat se na střelnici. Navštívil jsem pár policejních okrsků, abych pochopil mentalitu těch lidí, a za každým vzrušujícím titulkem v novinách se ukrývá taková spousta každodenní rutiny, že si to nedovedete představit. Což je v zásadě hlavní filozofií mojí postavy, že tahle práce je úplně stejně důležitá, jenom se o ní skoro nedozvíme.“
Na střelnici byl ze studijních důvodů pozván i Wahlberg, ale veterán akčních filmů se jen šklebí: „Ptal jsem se, proč tam mám chodit? Vždyť já už si vyzkoušel snad úplně všechno.“
Ve finále Crowley konstatuje, že spolupráce s McKayem a Ferrellem byla patrně tou největší zábavou, jakou si při natáčení filmů kdy užil. „Adam kolem sebe šíří atmosféru štědrosti a otevřenosti - neexistuje tu napětí nebo tlak. Velice dobře dokáže pracovat se všemi těmi prvky tak, aby dostal přesně to, co chce, a své diváky opravdu hlasitě rozesmál.“