fb  Sdílet
   Informace    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Ukázka    Fotky    Podobné filmy    

64% 2636 hlasů
film / thriller, akční, dobrodružný, fantasy, science fiction, USA/Japonsko, , 123 min., od 12 let
Kinopremiéra v ČR a SK 15.5.2014, DVD a Blu-Ray od 1.10.2014 Magicbox

Režie:
Herci: , , , , , více...


Ukázka
02:14



Nejznámější impozantní monstrum na světě se ve filmu postaví proti zlým nestvůrám ohrožujícím samou existenci lidstva, kterým vdechla život vědecká arogance lidí.
Uprav informace o filmu

Komentář k filmu film, nemůže se zbavit porovnání s děním na Ukrajině. Tenhle film jen prostě jen taková pěkná trošku děsivá pohádka. Dobro zvítězí nad zlem a zbořená města se pak rychle postaví a všichni budou šťastní. Jenže ten Východní mordor může trvat dalších 100 let a ohrožovat celý svět a to naprosto bez legrace. Tedy pokud za legraci nebudeme brát Lavrovovy pověstné hlášky ]:->
Všechny komentáře k filmu 46+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB, Titulky, Oficiální stránka 1, Oficiální stránka 2    Videotéka: přidat si do ní film

Popis filmu Godzilla

Nejznámější monstrum na světě znovu ožívá v novodobé verzi epického akčního dobrodružství Godzilla v pojetí vizionářského režiséra Garetha Edwardse (Zakázaná zóna). V tomto velkolepém dobrodružství se legendární monstrum Godzilla postaví proti zlým nestvůrám, kterým vdechla život vědecká arogance lidí. A ony teď ohrožují samotnou existenci lidstva.


O produkci

<>Obrázek nenalezen<> V roce 1954, v zemi, která se dosud vzpamatovávala z devastace po druhé světové válce, uvedla japonská společnost Toho Co, Ltd, průlomový film režiséra Ishira Hondy s monstrem v hlavní roli „Godzilla“. Film měl v Japonsku obrovský úspěch a o 60 let později stále oslovuje diváky po celém světě koncentrací strachu a hrůz atomového věku do děsivé přírodní síly... Godzilly.

„Film ‚Godzilla‘ se stal měřítkem pro všechny další filmy s monstry.“, říká britský režisér Gareth Edwards, který natočil nové epické zpracování kultovního filmu společnosti Toho. Edwards vyrostl na japonských filmech s monstry v hlavní roli, až na DVD objevil Hondovo mistrovské dílo z roku 1954 a byl fascinován jeho silným alegorickým podtextem a dodnes přetrvávajícím významem. „Kdybyste objeli celý svět se siluetou obrovského dinosaura tyčícího se nad městem, všichni by ihned poznali, kdo to je - bez ohledu na to, zda film o Godzille viděli či ne. Ale mnoho lidí si neuvědomuje, že původní japonská ‚Godzilla‘ je ve skutečnosti film s velmi závažným poselstvím. A právě proto se stal nedílnou součástí japonské kultury - protože kromě toho, že to byl skvělý film s monstrem v hlavní roli, na lidi mělo katarzní účinek i to, že obrazy na plátně ožily tak niterně a opravdově.“

Potom byly některé scény přetočeny, aby se otupil jejich metaforický říz, film byl namluven v mnoha jazycích a dva roky po japonské premiéře byl film uveden ve světě a zrodila se legenda. V uplynulých šesti desetiletích poznamenával „král monster“ celou pop-kulturu, natáčela se další četná pokračování, vyrábělo se velké množství hraček a Godzillu jsme mohli najít všude - od komiksů až po videohry.

Zrodil se nový filmový žánr - kaiju eiga - a Godzilla se stala jedním z nemilovanějších a nejznámějších filmových hrdinů 20. a nyní i 21. století. Bryan Cranston, představitel jedné z hlavních rolí, si živě vzpomíná na to, jak ho fascinovalo, když v jeho dětství monstrum běsnilo na televizní obrazovce. „Godzilla chrlící plameny... prostě zničila vše, co jí stálo v cestě.“, vzpomíná Cranston. „Byl to vlastně převlečený člověk, který dupal po miniaturním Tokiu, ale pro mladého kluka to bylo něco úžasného. Pořád ve mně zůstal kousek toho kluka, ale názor na to, jak takový film natočit, ve mně vyzrál; obdobným vývojem prošli i diváci. Není to jenom o tom, jak Godzilla rozbíjí všechno kolem sebe. Lidé jí stále budou fandit, ale chtějí také být součástí děje a fandit postavám, aby to zvládly.“

Stejně jako Cranston, i Thomas Tull z Legendary Pictures v dětství doslova hltal filmy s monstry, ale korunní klenot společnosti Toho byl jeho nejoblíbenější. „Počínaje charakteristickým řevem, přes obrysy zádových ploutví až po chrlení radioaktivního ohně je Godzilla absolutním celosvětovým idolem.“, říká. „V průběhu let vyzkoušela společnost Toho různé varianty filmů s touto postavou a postavila ji proti celé menažerii různých obřích tvorů, ale můj nejoblíbenější vždy zůstane japonský originál, který byl zároveň filmem o děsivém monstru a hlubokým varovným příběhem.“

<>Obrázek nenalezen<> Tull, který produkoval film režiséra Edwardse „Godzilla“ společně s prezidentem společnosti Legendary Pictures Jonem Jashnim, ostřílenou producentkou Marií Parent a britským režisérem Brianem Rogersem, dlouho skrýval svou touhu přivést tento titánský kolos na plátna kin se vší tou odvahou a obětováním obsaženými v původním filmu. „Naším záměrem vždy bylo vystihnout ty podstatné prvky, díky kterým tato postava tak dlouho neztrácela na významu.“, vysvětluje Tull. „Chtěli jsme produkovat takovou Godzillu, kterou bychom jako fanoušci chtěli vidět - film, který nevyvolává pocit samoúčelné vzrušující podívané, ale který jde zpět ke kořenům a vypráví lidský příběh v kontextu dnešního světa. Na tento film jsem čekal celý svůj život.“

Neodmyslitelnou součástí nelehkého úkolu návratu takové kultovní postavy bylo vybrat režiséra, který by dokázal poskytnout nový pohled a měl cit pro filmovou estetiku a zároveň zůstal věrný integritě a odkazu Godzilly. Zjistili, že všechny požadované vlastnosti má začínající režisér Gareth Edwards, který dobyl svět nezávislého filmu svým cenami ověnčeným filmem „Zakázaná zóna“. Kromě toho, že Edwards k filmu napsal scénář, režíroval ho a natočil, vlastnoručně na svém laptopu vytvořil i vizuální efekty.

„Už od prvního rozhovoru s Garethem jsem měl pocit, že je vášnivý fanda Godzilly.“, poznamenává Tull. „A po zhlédnutí filmu ‚Zakázaná zóna‘, který natočil jen s velmi omezeným rozpočtem, jsme odcházeli s pocitem, že kdyby měl k dispozici větší zdroje, natočil by něco mimořádného.“

Jon Jashni dodává, že mladému režisérovi se podařilo dokonale vyvážit nápaditost a lidskou opravdovost. „To, že ve filmu můžete použít spoustu digitálních efektů, neznamená, že byste to měli udělat, protože to samo o sobě neznamená, že se vám podaří diváky vtáhnout do světa, který se snažíte vytvořit.“, říká producent. „Ve filmu ‚Zakázaná zóna‘ musel Gareth jen naznačit mnohé z toho, co si nemohl dovolit ukázat. Jeho pojetí vycházelo z perspektivy založené na postavách z reálného světa, na které vrstvil prvky z jiného světa. ‚Zakázaná zóna‘ byl mikrokosmos toho, co jsme chtěli vytvořit v našem novém filmu o Godzille: něco skutečného a opravdového.“

Na producentku Mary Parent Edwardsův nezávislý film také silně zapůsobil. Poukazuje na to, že jeho cit pro vyprávění příběhu i jeho filmařské zkušenosti vzbudily ve všech přesvědčení, že Godzilla bude v dobrých rukou. „Věděli jsme, že Gareth bude směřovat veškeré své vize umělce a vypravěče i své znalosti vizuálních efektů do vytvoření filmu, který bude hoden uvedení této postavy na plátna kin takovým způsobem, jakým si to zaslouží a jaký dosud nebyl k vidění.“, říká Mary Parent. „Ale věděli jsme také, že dokáže vytvořit postavy, kterým budeme rozumět a na kterých nám bude záležet, a že zprostředkuje divákům prožitky z filmu ‚Godzilla‘ očima postav, které celý příběh prožívají.“

Když se Edwards dozvěděl, že mu bylo svěřeno zfilmování legendy, hledal inspiraci - stejně jako před ním Honda - ve světě kolem sebe. „Vím, že to zní nepravděpodobně, ale na chvíli si představte velkého tvora, se kterým lidé nedokáží ani komunikovat ani ho ovládat... jaké by bylo, něco takového prožít a přežít?“, ptá se Edwards. „Jak by svět reagoval? Všichni jsme už viděli nebo zažili nepochopitelné katastrofy, přírodní či jiné, které, kdyby se skutečně nestaly, by nám mohly připadat jako filmový scénář. Takže hrůzostrašný film o Godzille musel být odrazem takové reality, která se vrací k podstatě toho, o čem Godzilla ve skutečnosti je.“

Tull říká: „Společně s našimi partnery ze společnosti Toho jsme se shodli, že se část příběhu bude odehrávat v Japonsku a že zachováme spojení Godzilly s jadernou energií, ale že to uděláme citlivě a s přihlédnutím k aktuálním událostem.“

<>Obrázek nenalezen<> Producent Brian Rogers dodává: „Paralely s filmem z roku 1954, které se zabývají rovnováhou mezi člověkem a přírodou a všemi možnými způsoby, jak tuto rovnováhu narušit, jsou v současnosti stejně aktuální, jako byly tehdy - dnes možná ještě aktuálnější.“ Edwards začal pracovat z Londýna a se scénáristou Maxem Borensteinem, který sídlil v Los Angeles, v intenzivní komunikaci přes Skype formoval příběh, který poodhalí původ Godzilly a rozluští tajemné události, které předznamenaly její příchod v kontextu současného světa.

Přestože herec Ken Watanabe vyrůstal v Japonsku, poprvé viděl film z roku 1954 až nedávno a vážil si Edwardsova puntičkářského respektu k původnímu filmu. „Původní film ‚Godzilla‘ nastoluje provokativní otázku, se kterou se japonská společnost potýkala devět let po shození bomb - v době, kdy byly emoční a fyzické jizvy stále viditelné a čerstvé.“, říká herec. „Gareth tomu filmu velmi dobře rozumí a já jsem reagoval na jeho odvahu, se kterou se znovu pustil do oživení těchto myšlenek.“

Borenstein napsal scénář podle příběhu Davida Callahama. Nejdříve se pustil do výzkumu, pro který si obstaral všech 28 filmů o „Godzille“ z produkce společnosti Toho Co., Ltd., zahrnující série Showa, Heisei a Millennium. „Naším cílem bylo přistupovat k tomu příběhu jako by to byla děsivá skutečnost odehrávající se v současnosti, s veškerou závažností skutečné katastrofy, a zároveň jsme chtěli natočit zábavný velkolepý film s monstrem.“, popisuje Borenstein. „Původní film je úžasný příběh o bezvýznamnosti lidstva tváří v tvář přírodě, ale i o lidské síle a houževnatosti, s jakou se snaží přežít a čelit katastrofě takového rozsahu.“

Před natočením úplně prvního filmového okénka filmu „Godzilla“ natočili režisér a producenti 90sekundovou ukázku vyjadřující atmosféru připravovaného filmu, kterou poprvé promítali na každoročním multižánrovém festivalu Comic-Con International před téměř 7 000 jásajícími fanoušky. Zrnité záběry ukázaly město v troskách a velkého tvora zhmotňujícího se v závoji kouře a prachu a vydávajícího ohlušující řev. Obraz doprovázela tíživá slova Roberta Oppenheimera, „otce“ atomových bomb, které proměnily japonská města Hirošimu a Nagasaki v radioaktivní popel, a citáty z hindských svatých písem popisovaly nepochopitelně otevřenou Pandořinu skříňku: „Nyní jsem se stal smrtí, ničitelem světů.“

Godzilla měla v sobě vždy něco záhadného a nejednoznačného - byla to ryze instinktivní bytost nejednající ve shodě s lidmi, ale tyčící se nad nimi když se nesmiřitelně vynořuje z mořských hlubin. „Monstra byla vždy metaforou pro něco jiného.“, poznamenává Edwards. „Představují temné stránky našich povah a strach z toho, co nemůžeme ovládat. V jistém smyslu Godzilla téměř ztělesňuje jakýsi ‚hněv Boží‘ - ne v náboženském smyslu, spíše ve smyslu přírody trestající nás za to, co jsme provedli se světem. V našem filmu tyto myšlenky rozhodně nechybí.“

Aaron Taylor-Johnson (rozhovor)
<>Obrázek nenalezen<> Váhal jste, zda vůbec máte tu roli vzít, nebo jste na ni byl nažhavený?

Jak říkáte, byl jsem celý žhavý tu roli dostat. Poprvé jsme si s Garethem Edwardsem sedli a asi šest hodin jsme si ustavičně povídali o svém zanícení pro film, jak ho chce natočit a kam chce tu postavu vést. Odcházel jsem z naší schůzky se stoprocentní jistotou, že chci tu cestu absolvovat s ním i ostatními zúčastněnými.

Získal jsem zcela nový pohled na to, co Godzilla znamená. Nikdy jsem vlastně žádný z těch filmů neviděl. Řekl, abych se přišel podívat na originál a tak jsem šel. Chtěl ve svém filmu použít původní příběh z roku 1954 a Godzilla měla také vycházet z původního vzhledu. Získali jsme k tomu svolení společnosti Toho a kluci z Toho přišli na plac. Bylo to jako by se celý film vracel ke svým kořenům, ale zasazený do dnešní doby a společnosti.

Myslím, že jediný problém s postavou bylo to, že jsem hrál poručíka u námořnictva. Musel jsem si osvojit jejich specifickou mentalitu, proniknout do myšlení člověka, který bude dělat tuhle práci, a abych byl na scéně přesvědčivý, musel jsem taky mluvit, nosit zbraň a dělat další věci stejně jako oni.

Zjišťoval jste si, jak všechny tyhle věci dělat?

Vlastně jsem strávil asi dva či tři měsíce se skvělým mariňákem, Jimem Deverem, který už asistoval u spousty filmových scén, takže věděl, jak pracovat s herci, jak to place chodí a tak podobně. Pracoval na filmu Černý jestřáb sestřelen a na různých velkých filmech s vojenskou tématikou, které jste pravděpodobně viděli. Byl u toho.

Nacvičoval jsem s ním, jak mluví, jak používají své vybavení a všechno, co vás jen napadne. Strašně mi to pomohlo a umožnilo mi to pochopit mou postavu.

Trénoval jste na tu roli a přibral jste kvůli ní na váze?

Jo, nějaké to kilo jsem kvůli ní přibral. A byla to také role náročná na fyzičku, takže jsem musel být ve formě. Chtěl jsem vypadat větší, patřilo to k mé postavě.

Je sci-fi tvůj oblíbený žánr nebo jsi k němu přišel čirou náhodou?

Nevyhraňuji se do žádné žánrové škatulky. Pro mě je důležitý režisér a postava. Musím se s postavou ztotožnit; musím v tu postavu věřit a mít k ní vztah. A režisér je strašně důležitý. Koneckonců je to jeho vize a vy v tom jeho světě musíte strávit tři až šest měsíců.

Ve filmu jako je tento musíte mít při natáčení velkou představivost. Jaké to je, když se díváte na hotový film a vidíte to, co jste si při natáčení jen představovali?

Myslím, že Gareth svou vizi vyjádřil už při našem prvním setkání před téměř dvěma lety. Ukázal mi také záběry, které natočili rok před naší schůzkou. Chci říct, že ten film je fantastický a jsem na něj hrdý. Je to brilantní emocionální vyjádření přírodní katastrofy. Mám pocit, že je to velmi přesvědčivé, jako by se to opravdu mohlo stát, a to je vždycky skvělé. Ale všechno, co byl Gareth schopen vyjádřit slovy, je přesně to, co jsem pak viděl.

Jaké to bylo hrát s Bryanem Cranstonem v roli vašeho otce? Líbil se vám Perníkový táta?

Jo, to bylo dokonalé. Je strašně milý a zábavný. Hrát vedle něj bylo skvělé. Je to fenomenální herec.

Vztah otce a syna působil velmi opravdově. Bylo pro vás důležité založit tuto postavu na reálném světě, ve kterém jste žil odloučeně od svého otce, a snažit se překonat žal jinak?

Ano, určitě, stejně jako když je moje postava se svým synem a snaží se vyrovnat s tím, že by měl být otcem pro svého syna a lepším manželem. Myslím, že až od toho okamžiku se svým otcem ví, co musí udělat, aby se zlepšil a byl pro svého syna skutečným otcem. Jo, to byl zajímavý úhel pohledu.

Gareth Edwards (rozhovor)
obrazek
Co nám můžete říct k zachování původního vzhledu Godzilly, který známe ze svého mládí, a zároveň o nové, hrůzu budící Godzille pro diváky 21. století?

No, řekli jsme návrhářům: ‚Musíte se ji snažit sestrojit tak, aby to byla Godzilla, ale aktualizovaná. Představte si, že před šedesáti lety byla Godzilla skutečný živočich; skutečně žil v oceánu, a když vylezl na břeh v Japonsku, několik lidí dosvědčilo jeho existenci. Nikdo nepořídil jeho snímek, ale křičeli a utíkali do společnosti Toho Studios, která natočila původní filmy, a snažili se jim ho popsat. A oni začali natáčet všechny ty filmy, které známe a milujeme.

V našem filmu uvidíte původního živočicha, kterého viděli očití svědkové, takže se vám možná vybaví souvislosti a řeknete si: ‚No ne, podle popisu je jasné, jak dospěli k tomu chlápkovi v tom kostýmu.‘ Ale měli jsme možnost ho trochu upravit podle dnešních měřítek a snad vypadá trochu realističtěji. Snažil jsem se hlavně doladit obrysy; dodat trochu agresivnější rysy v obličeji a rovnější a výraznější siluetu, aby působila trochu divočejším dojmem.

Můžete nám říct něco k obsazení filmu? Kdybych viděla jen seznam herců a nevěděla, že ve filmu vystupuje monstrum, považovala bych to za klubový film.

Dobře. Je to zvláštní, protože vybíráte každého herce, a upřímně řečeno, u každého herce váháte, zda ho máte vybrat, protože by se mohlo stát, že by se ten film nepovedl podle vašich představ.

Mám pocit, že o spoustě herců si člověk dělá představu z jejich životopisů, ve kterých stojí: ‚OK, chci dělat osobní projekt a potom chci dělat komerční projekt a potom budu dělat osobní projekt a potom budu dělat komerční projekt.‘ A já jsem každému řekl: ‚Tohle musíte považovat za svůj osobní projekt. Neberte to jako nějaký typický hollywoodský film, jako nějaký trhák. Potřebujeme přesvědčivé výkony jako ve filmovém dramatu.‘

Všichni na to zareagovali opravdu dobře. A když si přečetli scénář a viděli, že ve filmu jsou emoce a kromě monstra má snad i další vrstvu, všichni do toho šli.

Jak jste vybrali město, které má Godzilla zničit?

Měl jsem pocit, že to, co děláme, koncepčně vychází z japonského kultu, licence či jak tomu chcete říkat, a my to přenášíme do Ameriky. Takže když jsme mluvili o tom, co ve filmu znamená globální cesta Godzilly, tak nejvýstižnější je, že začíná v Japonsku. Děj filmu začíná v Asii a na konci se přenáší do Ameriky. Jakmile se tak stane, otevře se vám pohled na pobřeží Tichého oceánu. Tady se nachází Los Angeles; jsou tady další velká města; a San Francisco - chtěl jsem město, které je svázáno s oceánem. A kultovní sanfranciský záliv vyvolával pocit, že něco přichází z oceánu. Ve srovnání s Los Angeles dávalo tohle místo spoustu možností, doslova jako by se přímo z oceánu vystoupilo na pláž, a to bylo to pravé.

Takže jsem měl pocit, že San Francisco je tím nejlepším místem pro rozehrání děje, bez urážky. Myslím, že je to pocta, když Godzilla zničí vaše město.

Zhlédli jste 28 filmů společnosti Toho. Byly mezi nimi nějaké, které vás inspirovali více než jiné?

Jo, ten hlavní, o kterém jsme pořád mluvili, byl původní černobílý film z roku 1954. Spousta lidí, kteří Godzillu neznají nebo v dětství viděli verze vhodné pro děti, je překvapena, když vidí původní film, protože je to ve skutečnosti velmi vážná metafora na Hirošimu a Nagasaki, a jsem přesvědčen, že kdyby tenkrát Japonci mohli natočit film jen o Hirošimě, tak by ho natočili. Ale v té době, po druhé světové válce, byla přísná cenzura ze západu a tak nemohli natáčet žádné filmy o druhé světové válce ani o svých zkušenostech a zážitcích. Takže to maskovali filmem o monstru a to tomu dodalo na závažnosti.

Pro nás to bylo určitým měřítkem, ale moje nejoblíbenější - oni rozdělují filmy o Godzille do epoch - je epocha Showa z období šedesátých let. Mohu se dívat na všechny vědecko-fantastické filmy z té doby a přímo miluji filmy jako Destroy All Monsters! a další. Hrozně se mi líbí nápad na ostrov plný monster a rozmanitých tvorů. Je to ten typ filmů, které bych nutně nemusel ukazovat přátelům a říkat při tom: ‚Určitě se ti to bude líbit.‘ Je to zvláštní vkus, který si člověk vybuduje. Ale určitě mě při natáčení tohoto filmu ovlivnily.

Jak jste vytvořili Godzillu? Byla to čistě animace nebo jste ji natáčeli naživo?

Byla to hlavně animace pomocí klíčování pozadí. V krátké sekvenci ke konci filmu se zapojil Andy Serkis se svým týmem, hlavně proto, že to někdy byl nejrychlejší způsob, jak dosáhnout kýženého výsledku, stejně jako když někdo hraje určitou postavu a vy chcete, aby určitým způsobem zareagoval nebo udělal nějaký pohyb. Tak jsme to tak v krátké sekvenci ke konci filmu udělali. Ale převážně se jednalo o animaci na klíčované pozadí. Nejdříve jsme si bedlivě prohlíželi stovky klipů s chováním živočichů, například přírodopisné dokumenty, protože nejdříve jsem chtěl jen kopírovat přírodu.

Dívali jsme se na bojující medvědy a na spoustu dalších různých věcí. A narazili jsme na problém, že když se začnete dívat na film o přírodě někde uprostřed a sledujete dvě zvířata, ani za Boha netušíte, co se děje, a protože je to tak zmatené, tak to vždycky komentují. Něco jako: je to zvíře naštvané nebo vyděšené? Nepoznáte nic. Takže jsme postupně museli upouštět od zvířecího chování a přiklánět se k lidskému, a právě proto se ke konci filmu zapojil i Andy. Ale většinou to byla společnost MPC (Moving Picture Company) a společnosti zaměřené na vizuální efekty.

Můžete popsat spolupráci s Andym, a co dělal?

Potřebovali jsme natočit nějaký pohyb a oni ho natáčeli kamerou a dělali všechno potřebné. Měl na to tým spolupracovníků. A potom se to použilo převážně jako ukázka pro animátory, protože jsme měli strašně málo času na zpracování. Sloužilo to především jako návod či inspirace. Když řeknete herci, aby něco udělal, a natočíte to, tak je to někdy rychlejší než animace. Animace trvá déle a nemusí být tak efektivní. A ke konci natáčení už nás tlačil čas, tak jsme se rozhodli to zkusit s Andym a všechno tak urychlit. Ale nakonec bylo stejně to, co se odehrává na plátně, v rukou animátorů.

Podobné filmy

Old Surehand
Zálesácký ostrostřelec je v patách záhadnému zlosynovi, jenž by mohl být vrahem, který pře...
dnes 22.30
ČT1
Město šílenců
(Mad City) Neštěstí druhých je jeho denním chlebem. Dustin Hoffman a John Travolta v hlavn...
dnes 23.10
ČT2
Matrix Reloaded
(The Matrix Reloaded) Neo společně s Morpheem a Trinity bojují proti počítačovým vládcům u...
zítra 01.10
Nova Cinema
Podobné filmy
Jestli se ti nelíbí naše nabídka podobných pořadů napiš nám.

logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Pondělí 15. 8. 2022 Svátek má Hana
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz