Láska stojí mimo dobro a zlo. Láska je genetická potřeba. Láska je změněný stav vědomí. Láska je tvrdá droga. Láska je duševní choroba. Láska je mocenská hra. Láska přesahuje lidské já. Láska je oslepující světlo. Láska je sperma, tekutiny a slzy. Láska je vzrušující sexuální melodrama o chlapci, dívce a další dívce.
Ta odstartovala celý film dobře, jenže jako žena se musím ohradit na opravdu jednostranný pohled na všechno ( a ten pohled je samozřejmě mužský).... Připadala mi to jako pleáda mužských orgasmu a jako by ani o tu ženu nešlo, vše se točilo kolem muže, ale ta žena si musela taky vytrpět peklo potom, co se dozvěděla o tom dítěti, ale nakonec je ona vyobrazena mnohem hůř než muž. Sexuálních scén a experimentů je tam hodně, ale ani mě to nijak nešokovalo- dnes jsme na tohle všechno zvyklí. Hudba by mohla být lepší... je to toho víc ke kritice. Pěkné byli ty záběru ze začátku jejich vztahu
1. leden, časně ráno. Zvoní telefon. Murphy se probouzí vedle své mladé manželky a dvouletého dítěte. Pouští si záznamník: Electřina matka, starostmi úplně bez sebe chce vědět, jestli nemá nějaké zprávy o její dceři. Electra se už dlouho pohřešuje. Má strach, že se jí přihodilo něco ošklivého. Během nekonečného deštivého dne zůstává Murphy sám doma a vzpomíná na největší lásku svého života, na dva roky s Electrou. Spalující vášeň plnou příslibů, hrátek, excesů a přehmatů…
Poznámka režiséra
Léta sním o tom, že natočím film, který by věrně zachycoval vášeň mladého zamilovaného páru i se všemi fyzickými i citovými výstřelky. „Šílenou zamilovanost“, esenci mých vlastních zážitků i prožitků mých přátel. Současné melodrama, které obsahuje řadu milostných scén a které ignoruje směšný diktát, podle nějž v žádném normálním filmu nemohou být otevřené erotické scény, i když
se všichni milujeme rádi. Chtěl jsem točit to, co si filmový svět sám dovolí jen zřídka, ať už z komerčních nebo právních důvodů: chtěl jsem natočit zamilovanost v celé její živočišnosti.
Odsud totiž u většiny párů přitažlivost pramení. Mým východiskem bylo ukázat intenzivní vášeň jako něco přirozeného - animálního, hravého, veselého, bolestného. Na rozdíl od mých dosavadních filmů není o ničem jiném než o citovém násilí a milostné extázi.
Navzdory skromnému rozpočtu jsme díky nejmodernějším kamerám tento barevný film ve formátu CinemaScope mohli natočit jako 3D film. Doufám, že jsem tak vytvořil intenzivnější zážitek, který dokáže diváka více vtáhnout. Už léta mě fascinovaly trojrozměrné obrazy a nafotil jsem nekonečné množství 3D fotek, analogových i digitálních. Ve hře je mnohem víc a zážitek je výrazně znepokojivější, filmujete-li milovanou osobu, která umírá. Když se později vracíte k natočeným záběrům, máte pocit, že jste uvnitř malé krabičky zachytili část člověka, skoro jako by žil. Trojrozměrný obraz vám dává pocit, jakkoli dětinský a nelogický, že jste zachytili okamžik
v minulosti mnohem lépe, než kdy dokážete pomocí obyčejného dvojrozměrného obrazu. Protože tento film vypráví příběh ztracené lásky, měl jsem pocit, že 3D zobrazení umožní divákovi, aby se
více ztotožnil s hlavní postavou a jeho nostalgickým rozpoložením. Stejně tak mluvený komentář a výběr hudby dokáže lépe zobrazit emoční selhání protagonisty, který se ztrácí ve svých činech i
myšlenkách.
Ještě více než v mých předchozích filmech za výsledek vděčím odvaze a důvěře herců: Aomi, Klary a Karla, kteří s radostí souhlasili, že se ujmou tří hlavních rolí. Díky jejich odhodlání, talentu a charizmatu, je nakonec film Love stokrát lepší, než v co jsem vůbec doufal. Pokud jde o samotnou existenci filmu, vděčím jedinečnému Maravalovi, že budete mít příležitost shlédnout jej na velkém plátně a v 3D.
Ze všech mých filmů ukazuje tento nejvíc z toho, co jsem dokázal zjistit o lidské existenci, a je zároveň tím nejmelancholičtějším. A je mi velkým potěšením, že se s vámi mohu podělit o tento krátký tunel radostí a extáze, zvratů a přehmatů.