fb  Sdílet
   Informace    Recenze    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Ukázka    Fotky    Podobné filmy    

68% 3274 hlasů
film / thriller, akční, science fiction, USA, , 129 min., od 12 let
The Matrix Revolutions
Kinopremiéra v ČR 5.11.2003, DVD od 7.4.2004 Warner

Režie: ,
Herci: , , , , , více...


Ukázka
02:23



Svět lidí se potácí na pokraji zkázy, ale stále ještě zbývá poslední naděje ...
V posledním pokračování trilogie o Matrixu se dostane Neo společně s Trinity a Morpheem do finálové bitvy proti počítačovým vládcům univerza. Zion je v podstatě dobytou baštou lidského odporu, vzbouřenci přicházejí o jednu loď za druhou a zrada číhá i v jejich řadách. Neo má navíc problém se svojí jedinečností. Není to však jenom manipulace? A jak rozlišit lidskost od pouhé iluze? Začíná akčnější a napínavější příběh, než oba dva předešlé ...
Uprav informace o filmu

Komentář k filmu Náhled do života lidí žijících v podzemí v důsledku vlády strojů ještě více umocnil již tak tísnivý dojem z celého filmu. A závěrečná bitva Nea s panem Smithem aspiruje na jednu z nejlepších a vizuálně vtahujících, což v kombinaci se závěrem snímku, jenž je "obepínán" drtivým poselstvím lidstvu činí z tohoto filmu dokonalý filmový zážitek, který neztrácí nic ze své atraktivity ani po čtrnácti letech.
Všechny komentáře k filmu 81+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB, Titulky, Oficiální stránka    Videotéka: přidat si do ní film

Recenze

U Matrix Revolutions procentuální hodnocení nestačí. Ten film by zasloužil spíše děvět metálů za COOLNESS a jeden velký za WHAT THE FUCK? . Neo It´s impossible! Bane: Not impossible. Inevitable. Matrix Revolutions vám zapíchne jack do hlavy v momentě, kdy vám ho z ní vystrčil Matrix Reloaded. Thomas Neo Anderson je stále uvězněn v prostoru mezi skutečným a virtuálním světem a agent Smith se dál vesele množí jako pořádně nadržené hejno králíků. Co dál? Do Zionu pronikají stroje a lidé nabalení v obrovských bojových robotech (Gundam jede!) se s nimi masí hlava nehlava, ruka neruka, chapadlo nechapadlo, zatímco pořádně vypruzelý Neo si to jde vyříkat s osudem. To všechno proto, aby nám mohli bráchové Wachowští vpálit do kebulí stoprocetně husté anime v hrané podobě. Jestli máte v oblibě japonské kreslené spektákly, ve kterých šplíchají kýble krve, kde po zpustošené Zemi dusají mechové a robotická chapadla perforují nebohé školačky, přijdete si v Matrix Revolutions na své (až na t... Celá recenze
Archinek, 4 z 10

Popis filmu Matrix Revolutions

obrazek
V The Matrix Revolutions, závěrečném napínavém dílu trilogie, dosahuje impozantní válka mezi mužem a robotem bouřlivého crescenda: armáda Zionu podporovaná odvážnými civilními dobrovolníky, jako je Zee a Kid, zoufale bojuje, aby odvrátila invazi Sentinelu - armády robotů ve své pevnosti. Obyvatelé poslední lidské bašty bojují nejen o holé životy, ale o budoucnost lidstva samého. Neznámý prvek otráví mužstvo: ničivého plánu Smithe se mazaně zmocní Bane, člen vznášedlového konvoje. Každým dalším okamžikem síla roste. Smith je za hranicí kontroly robotů a nyní hrozí zničení jejich říše, reálného světa a Matrixu.
obrazek
Věštkyně nabízí Neovi své rady, které Neo přijímá s vědomím, že její slova mohou být jenom další klamnou rovinou velkého systému Matrix. S pomocí Niobe volí Neo a Trinity tak dalekou cestu, ke které se nikdy žádný člověk neodvážil - nebezpečnou cestu nad zemí, přes spálenou plochu země a do nitra hrozivého města robotů. V této nesmírně mechanizované metropoli se Neo setkává tváří v tvář s nejvyšší mocí světa robotů (Deus ex machina) - a dohodnou se, že je jedinou nadějí pro umírající svět. Válka skončí dnes večer, osud Nea a osudy dvou civilizací jsou neúprosně spjaty se závěrem jeho konfrontace se Smithem.


O hercích

Keanu Reeves
obrazek Je divákům důvěrně známý především díky akčnímu trháku Nebezpečná rychlost. Ale mohli jej vidět také v naprosto odlišné poloze, ve snímku - přepisu Shakespearovy hry - Mnoho povyku pro nic. Je synem anglické tanečnice a havajsko-čínského geologa. Po rozvodu rodičů vyrůstal s matkou v Torontu. Tady také vystupoval v několika divadelních hrách a televizních filmech (např. Msta), aby se nakonec za kariérou přestěhoval do Los Angeles. Upozornil na sebe především po boku proslulejších kolegů Glenn Closeové, Johna Malkoviche a Michelle Pfeifferové ve Frearsových Nebezpečných známostech. Hlavně mladé publikum si pak získal bláznivou teenee komedií Bill & Ted's Excellent Adventure a jejím pokračováním Neskutečná cesta Billa a Teda. Jeho první větší romantickou rolí byl part v Julii a jejích milencích, poté následovala pro změnu role akčního hrdiny v thrilleru Bod zlomu. Na kritiku pak zapůsobil rolí pouličního prostituta v černé komedii Mé soukromé Idaho. Následovaly úspěchy v takových filmech jako Dracula, Malý Buddha a nakonec v magahitu Nebezpečná rychlost. Na romantickou strunu pak opět udeřil Procházkou v oblacích, aby tuto polohu vyvážil kyberpunkovým sci-fi podle kultovní předlohy Johnny Mnemonic. V prvním díle sci-fi trilogie Matrix pak důstojně slavil svůj akční návrat.

Laurence Fishburne
obrazek Patří k nejúspěšnějším černým hercům dnešního Hollywoodu. Byl nominován na Oscara za svou roli Ika Turnera v biografickém snímku o slavné zpěvačce Tina Turner. Vyrůstal v newyorském Brooklynu a hrál už od svých deseti let. Ve filmu na sebe upozornil rolí jednoho z vojáků, kteří doprovázejí na jeho misi mladého důstojníka (Martin Sheen) pověřeného zlikvidovat postavu Marlona Branda ve válečném dramatu Apokalypsa. Za důležitý v jeho filmografii je také považován film o sociálních problémech černošské komunity Chlapci ze sousedství Johna Singletona. Za své role v televizních filmech získal několik nominací na cenu Emmy a Zlatý glóbus. Naposley za snímek o rasové diskriminaci za druhé světové války Letci z Tuskegee.

Carrie-Anne Mossová
obrazek Narodila se v kanadském Vancouveru. Jako modelka pracovala v Evropě, Japonsku a Španělsku. Tam také získala pravidelnou roli v televizním seriálu Temná spravedlnost. My jsme ji mohli vidět v kanadském seriálu Směr jih, za který byla nominována na Gemini Award. Celkem hrála ve více než šedesáti hodinách televizních seriálů. Mezi její filmové úspěchy patří akční film s Marcem Dacascosem Sabotáž nebo drama The Secret Life of Algernon.

Hugo Weaving
obrazek Narodil se v Austrálii. Proslavil se především třemi rolemi. Transvestity Mitzi v Priscille, královně pouště, agenta Smitha v prvním díle Matrixu a elfa Elronda v trilogii Pán prstenů. The Australian Film Institute (AFI) jej nominoval za Priscillu, královnu pouště na cenu pro nejlepšího herce. Na festivalu v Montrealu získal cenu za mužský herecký výkon ve snímku The Interview. Za svoji úlohu slepého fotografa ve filmu Proof, který vyvolal vlnu zájmu na festivalu v Cannes 1991, získal hlavní cenu Australian Film Award. Pro televizi natočil snímky jako Seven Deadly Sins, Bangkok Hilton, nebo Dirtwater Dynasty. Na plátnech kin se objevil v titulech jako The Right Hand Man a Podvodníci.

Jada Pinkettová Smithová
obrazek Narodila se 18. září, 1971 v Baltimore v Marylandu. Studovala tanec a herectví na středních uměleckých školách v Baltimoru a v Severní Karolíně. Do širšího diváckého povědmí se dostala díky roli v televizním seriálu A Different World. Hostovala v seriálech Jump Street 21., nebo True Colors. Ve filmu se prosadila rolí v kultovním dramatu z převážně černošské čtvrti Menace II Society. Je manželkou Willa Smitha, kterého si vzala na Silvestra roku 1997. My jsme s ní mohli vidět filmy jako Mizera, Woo, Poprava, Povídky ze záhrobí: Rytíř démon, Zamilovaný profesor, Vabank, nebo Vřískot 2.

O tvůrcích

Larry a Andy Wachowští
Spolupracují už přes třicet let. Jako scenáristé jsou podepsáni pod dynamickým thrillerem Nájemní vrazi, ve kterém proti sobě postavili Sylvestera Stallonea a Antonia Banderase. Společně pak natočili gangsterku Past, ve které Gina Gershonová spolu s Jennifer Tillyovou obelstí milence jedné z nich. Film zaujal napínavým příběhem i propracovaným vizuálním stylem.

Yuen Wo Ping
Vystudoval pekingskou operu a mistrem mu byl Yuen Siu Tin, který se podílel i na výchově mladého Jackieho Chana. Pracoval na sérii Wong Fei Hung aby se prosadil filmem Mad Killer režiséra Ng See Yuena. Pracoval s ním pak na jeho dalších filmech jako Bloody Fists a Secret Rivals 2. Režijně debutoval superúspěšnou a pro vývoj žánru kung-fu nesmírně důležitou komedií Jackieho Chana Škola hada, na kterou navázal neméně přelomovým Opilým mistrem. Wo Ping také pracoval pro jednu z největších filmových společností v Hongkongu Golden Harvest. Režíroval oba dva díly Tygří klece, dále Red Force 4, pracoval na bojových sekvencích slavného opusu Tsuie Harka Once Upon A Time in China nebo na epickém kung-fu Tai Chi Master. Roku 1993 režíroval jeden ze svých nejlepších snímku Iron Monkey, aby potom pracoval na choreografii soubojů snímku Fist of Legend. Díky tomu si jej všimli bratři Wachowští.

Instruktáže, boj a kaskadéři
Po spoustě náročného tréninku, předvádění vlastního způsobu boje kung-fu a zapojení kaskadérů do Matrixu, podstoupili hlavní představitelé - Keanu Reeves, Carrie-Anne Moss, Laurence Fishburne a Hugo Weaving - společně s choreografem boje trilogie, uměleckým mistrem, specialistou Yenem Wo Pingem a jeho týmem před druhým a třetím dílem pětiměsíční výcvik včetně zkoušek. Denní výcvik probíhal v letadlovém hangáru v Santa Monice, který byl schopen pojmout objemnou filmovou pohyblivou scénu a navíc kaskadérský tým Matrixu, který byl svou velikostí oproti původnímu téměř trojnásobný.
Po velmi tvrdém čtyřměsíčním tréninku prvního filmu „se herci dostali do mnohem lepší formy a přistupovali k našim požadavkům s daleko větším porozuměním,“ říká Wo Ping.
„Trénink pro tyto dva filmy byl pravděpodobně třikrát těžší než příprava pro první film,“ uznává Reeves, který věnoval boji kung-fu nejméně sedm hodin denně. „Neovy prvky kung-fu a skoky jsou mnohem důmyslnější.“
I když se Reeves zotavoval z potíží se zády a měl v pohybujistá omezení, dál zkoušel a točil Matrix, takže mu Wo Ping vyšel vstříc choreografií, která byla více založena na boji rukou než na výkopech. „Čím víc jsem dělal, tím víc po mně chtěli,“ prohlašuje obětavý herec. „A tak jestliže jsem jeden den udělal dobře jednu věc, chtěli, abych druhý den udělal dvakrát tolik. Později, při natáčení po mně Bros chtěli věcí sedm! Byla to velmi dobrá zábava, ale zároveň hodně náročná práce, kdy byl nepříjemný led můj přítel.“ (Během zkoušek Reeves seděl ve vaně plné ledu.)
„Nikdo jiný na sebe není tvrdší než Keanu,“ poznamenává Moss. „Několikrát se stalo, že jsem si chtěla zakrýt oči i uši, znepokojená, že zašel příliš daleko, ale věřila jsem mu a schvalovala to. Dokázal dotáhnout kvalitu boje a fyzičnost na takovou úroveň, jaká se myslím dosud nepodařila žádnému americkému herci.“
„Keanu je výjimečný,“ skládá poctu Wo Ping. „Je na sebe velice náročný, věčně nespokojený s vlastním výkonem - i v okamžiku, kdy je to dobré! Udělal jsem všechno pro to, aby to byla ta úroveň, kterou hledá.“
Reeves cítí, že takový náročný trénink je jediný způsob, jak dosáhnout takové úrovně technické rychlosti, která je nutná k dosažení vize Wachowských, aby film vzbudil respekt. „Wo Ping, Larry a Andy chtějí, aby boje byly tak efektní, jak jen to jde,“ říká. „Mají rádi podívanou a chtějí pobavit. Jsou zaujati jevy - pozitivními i negativními dohromady, jako oheň, který může působit destruktivně a zároveň ohřát. Takové sekvence vyžadují.“
Vzpružující bojové sekvence Revolutions - Club Hell Coat Check zúčtování, Neův brutální boj s Bane na palubě Logosu a jeho urputná bitva s agentem Smithem známá jako Super Burly Brawl - je výsledek silné syntézy choreografa, filmových tvůrců a herců. „Wo Pingovy styly a filozofie Wachowských do sebe z hlediska příběhu neobyčejně dobře zapadají.“ Říká producent Joel Silver. „Za zřetelný bojem antagonisty a protagonisty ve zkoušce fyzické vůle demonstruje bojem rozvíjející se charakter. V Matrixu v Dojo souboji, kdy Neo poprvé začíná rozvíjet svůj potenciál, a v Reloaded Burly Brawl, je také vyzván tvrdou kritikou Smitha, aby sám sebe pozvedl na úplně novou úroveň. V Revolutions musí Neo a Smith zvětšit své schopnosti až do bodu, kde mají stejnou sílu a ta je nesmírná.“
Bratři chtějí, aby Super Brawl boj vyjadřoval Neovu i Smithovu nepřemožitelnost,“ vysvětluje Wo Ping. „Pokouším se najít energii sekvencí těchto dvou různých bojovníků, která je neslučitelná s bojem, kde musí oba buď zvítězit, nebo být poraženi. Díky vytrvalosti Keana a Huga jsme mohli této bojové energie dosáhnout.“
Podle Silvera je filmový výtěžek zcela mimořádný. „The Super Burly Brawl je jako závěrečný komiksový sešit. Bitva mezi dvěma superhrdiny způsobí na světě chaos, který jsme nikdy předtím nezažili,“ popisuje. „Je fantastická zkušenost pozorovat Wachowské, jak v Revolutions rozvinuli Neovu a Smithovu rivalitu do této konečné až neuvěřitelné rezoluce.“
Filmování Super Brawl zabralo osm týdnů a vyžadovalo měsíce příprav produkčního týmu, který rozvíjel inovační technická vybavení k realizaci vize Wachowských a uskutečnění bombastických sekvencí. Scénář přepečlivě choreografovaných zápasů je umístěn do prudkého deště, začíná v zaplavených ulicích, obležených agentem Smithem, a pak přichází stoupání vysoké 2500 stop. Probleskující obloha, svištění opuštěného vznášedla a srážka s masivním kráterem, kde je konečně zemí otřásající konflikt Nea a Smitha rozhodnut.
Byla vytvořena zařízení k výrobě obzvlášť velkých dešťových kapek, které mohou být osvětleny a jsou viditelnější než typický „filmový déšť“. Nebylo sice praktické ohřívat velké množství vody používané v sekvencích, ale zařízení ji nepřetržitě recyklovalo a čistilo.
„Natáčení první sekce Super Brawl, kde dochází ke konfrontaci Nea Smitha - na ulici v prudkém dešti bylo fantastické,“ rozplývá se Hugo Weaving. Aby se vyhnul poranění, učil se pro Reloaded a Revolutin „být bytřejší“. „Mám opravdu rád déšť. Vzpružoval mě a dodával mi energii. V kráteru jsme bojovali v bahně, a to bylo to daleko těžší.“
Filmování směsice konfrontační akce a dialogu v kráteru bylo pro Weavinga největší výzvou. „Déšť byl tak silný, že mluvit s bublinami a proudy vody v ústech bylo velmi obtížné. Člověk neslyšel mluvit ani sám sebe, takže bylo těžké najít ten správný tón. Neměl jsem ani ponětí, jak to zní.“
Tři velké řady diváků agenta Smitha byly simulovány pomocí kombinace dablérů, „figuríny“ vytvořil Art Department a CGI Smiths spolu s týmem VTX. Dabléři vybaveni maskami Smitha stáli v zadní řadě a kontrolovali pohyby hlavy dvou řad vevnitř spojených figurín, takže každý Smith synchronicky pokračoval v boji.
K vytvoření realistického dojmu stavu beztíže při vzduchových sekvencích pro Brawl spolupracoval kaskadérský a bojovný umělecký tým s vizuální produkcí, aby „doladil přesun“ - speciálním zařízením umožňujícím hercům a kaskadérům simulovat stav beztíže při boji. (Zkoušky ukázaly první způsob, kdy natáčení probíhalo v NASA na speciálním místě určeném k tréninku kosmonautů se simulovanou nulovou gravitací, jako nepraktický.) Tato bojová sekce popírající gravitaci byla zinscenována ve „vejci,“ prostorném boxu. Ten byl při natáčení boje izolován modrým stínidlem a později spojen s VTF backgroundem - deštěm nasáklého pohledu na město.
K dosažení všech akrobatických a kaskadérských výkonů bylo v Revolutions použito velké množství různých zařízení a postrojů, včetně univerzálního „točícího se pásu - twisty belt“. Propracoval ho umělecký koordinátor, kaskadér a dublér Chad Stahelski. Je to zařízení, které umožňuje předvádění lehkých rotací nejrůznějších směrů, jako je salto nazad, back flip do hvězdy. Dalším důležitým zařízením je neblaze proslulý „Yag rig,“, ze kterého má umělec tendenci zvracet. Je na bázi gyroskopu, jenž simuluje volný pád.
„Skákání vypadá lehce, ale je to velká dřina. Naučit se používat tělo a propracovat načasování mezi vámi a týmem,“ poznamenává Stahelski. „Nejdůležitější je být flexibilní, musíte kopat a dávat rány a ještě potřebujete sílu, abyste dostali tělo do vyžadované pozice.“
„Byla to vyčerpávající práce, provádět kung-fu i skoky v dešti, ale Hugo, Chad a kaskadérský tým byli skvělí,“ přiznává Reeves. (Navíc, co se týče jeho práce v Super Brawl, Reeves také ukázal části boje s Banem na palubě Logosu, přestože mu protetický make-up znázorňující Neovo zraněné oko několikrát znemožnil vidění.)
„Keanu se potluče a má na kvalitu práce velmi vysoké nároky, ale nikdy nezatěžuje mě nebo ostatní herce,“ připojuje Weving. „Naslouchá a já s ním opravdu pracuji rád.“
Další bojovou sekvencí v Revolutions, která odporuje gravitaci, je Wo Ping v Clubu Hell Coat Check. Trinity, Morfeus a Seraf proniknou do podzemního night clubu na Matrixu, aby se postavili Merovingianovi, který vypsal odměny na jejich hlavy. Na strop byl umístěn dráhový systém s jištěním, herci a kaskadéři byli vzhůru nohama a twisty belt umožňoval řadu pohybů nutných ke zdařilé akrobatické rvačce. Složité pohyby herců musí být v souladu s veškerou ostatní technikou.
„Když jsem kráčela k setu Hell Clubu, vzpomněla jsem si, jak jsme s Keanu v Matrixu točili Lobby sekvenci,“připojuje Carrie-Anne Moss, která si při tréninku pro Reloaded a Revolutions zlomila nohu. „Stres, aby každý pohyb byl v souladu s výbuchy a vším ostatním, byl obrovský. Poté, co jsem si zlomila nohu, bylo složité se ke skokům vrátit. Ale Chad a jeho tým mi skutečně pomohli. Nejistě jsem udělala pár pohybů a najednou se od Bros ozvalo hurá!, což nebývá časté. Natáčení doplňkových scén v Hell Clubu pro mě bylo jedním z nejsvětlejších bodů tohoto projektu.“
„Postoj Carrie-Anne k těmto projektům byl: „Řekněte mi, co chcete, a já to udělám,“ říká Reeves s obdivem. „Je nádhernou a inspirující součástí toho celého.“
„Carrie-Anne je moc dobrá a já jsem ji vždycky povzbuzoval, aby si víc věřila,“ říká Wo Ping. „Vždycky jsem pro ni navrhl extrémně silný a rychlý výkop, kterému říkáme scorpion kick. Používala tento trik při počátečním boji (Reloaded) a znovu v Club Hell (Revolutions). Trénovala ho více než šest měsíců. Předvedla ho opravdu s velkou silou a dokonalou přesností.“
Tento pro Trinity typický výkop se objevuje v souboji v Club Hell, Double Eagle, mohutná rána, když je zavěšená nad zemí. „Musela jsem kopnout toho chlapíka, až se praštil do zdi a ztuhl. Pokaždé, když jsem to udělala, zavřela jsem oči a neotevřela je, dokud neřekli, že je v pořádku. Bála jsem se, že bude mít otřes mozku nebo jiné zranění,“ říká Moss. „Ale on držel a dělal to rád. Kaskadéři - ženy i muži jsou velmi zvláštní lidé.“
Bojové scény v Club Hell obsahovaly daleko více skoků než sekvence v Matrixu,“ říká Silver. „Je vzrušující vidět, jak jsme byli schopni rozšiřovat a zdokonalovat toto umění - od prvního filmu k Revolutions, kde je vrchol.“
Při natáčení dobývání Zionu bylo použito speciální hydraulické zařízení, na němž jsou vojáci a dobrovolníci zasaženi a oslabeni davem vražedných Sentinelů. Tato „vzdušná jízda,“ typicky používaná k simulaci motocyklového pohybu před zelenou obrazovkou, byla upravená produkcí Matrixu k rychlému uchopení, lomcování a vrhání kaskadérů. (Kaskadéři mu dali přezdívku „PMS Machine“to je „Please Make it Stop“ - Prosím zastavte to.)
Filmování scén popisujících statečný útok dobrovolníků Zee a Charry proti robotům byl daleko náročnější, než herci očekávali. „Skákali jsme, probíhali tunely a přistávali na kolenou, byli jsme úplně zničení,“ říká Nona Gaye, představitelka Zee, obyvatelky Zionu, která bojuje s roboty za shledání se svým mužem Linkem, hlavním členem Morfeovy posádky. „Opravdu to bylo náročnější, než jsem si myslela, ale každá modřina stála za to. Obléhání bylo neskutečné.“
Jada Pinkett Smith předvedla v Matrix Reloaded své bojové umění.
V Revolutions ukazuje obratnost Niobe - pilotuje povstalecké vznášedlo mechanickým kanálem za trvalého silného útoku ničených Sentinelů. „Ve scénáři najdeme zmínku o vypouklých svalech Niobe při řízení lodi, takže jsem vycházela ze skutečnosti, že by bylo dobré mít aspoň nějaké,“ říká Pinkett Smith, které se krátce před začínajícím tréninkem narodila dcera Wilow. „Možná, že to není vidět, ale natáčení této sekvence bylo drsné. Bros chtěli, aby řízení této velké, těžké lodi plazící se kanálem vypadalo tak realisticky, jak jen to je možné. Bylo na tom mnoho práce - udržet tělo v napětí, aby to vypadalo, že pohybujete lodí takové velikosti.“
S prací na Matrixu se příprava, realizace i stupeň vylepšování skoků, boje a kaskadérské práce nedá srovnat. „Všichni jsme zničení,“ uzavírá supervizor a koordinátor kaskadérů R. A. Rondell. „Dosáhli jsme v těchto filmech tak fantastické úrovně, že jakákoliv další práce bude špetka zklamání. Obratnost a odbornost tohoto štábu umožnila dosáhnout něčeho, co nemá hranic. Natočili jsme 70 záběrů denně, abychom vytvořili dokonalý magický moment. Stali jsme se takovými hyperpuntičkáři, že bude zklamání nepokračovat ještě dál.

Podobné filmy

Firma
(The Firm) Mladého právníka Toma Cruise místo perspektivy v zavedené firmě čeká smrtelně n...
dnes 20.00
Nova Cinema
Lovec: Zimní válka
(The Huntsman: Winter's War) Královna Ravenna bez obav promlouvá s kouzelným zrcadlem o to...
zítra 01.20
Nova Cinema
Poslední dům nalevo
(The Last House on the Left) Mari Collingwoodová přijela s rodiči strávit prázdniny na jej...
zítra 03.20
Nova Cinema
Podobné filmy
Jestli se ti nelíbí naše nabídka podobných pořadů napiš nám.

logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Úterý 20. 4. 2021 Svátek má Marcela
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz