fb  Sdílet
   Informace    Komentáře    Obsazení    Hodnocení    Ukázka    Fotky    Podobné filmy    

64% 868 hlasů
film / thriller, drama, USA, , 125 min.
The Company You Keep
Kinopremiéra v ČR a SK 18.4.2013, DVD a Blu-Ray od 2.10.2013 Magicbox

Režie:
Herci: , , , , , více...


Ukázka
02:32



Jim Grant je právník a osamělý otec, který vychovává svou dceru v poklidném předměstí ve městě Albany ve státě New York. Když ale mladý a průbojný reportér Ben Shepard odhalí Grantovu skutečnou identitu bývalého protiválečného radikála, hledaného v sedmdesátých letech pro vraždu, život, jaký posledních více než třicet let znal, vezme za své. Dlouholetý právník Grant se musí dát na útěk. Je na něj vyhlášeno pátrání samotnou FBI, která je mu v patách, a on se vydává na pouť za jedinou osobou, která je schopna jeho jméno očistit. Zatímco Grant znovu otvírá staré rány a setkává se s bývalými členy své protiválečné skupiny Weather Underground, uvědomuje si Shepard, že mu na tom všem cosi nesedí. FBI je Grantovi stále blíž a Shepard mezitím odhaluje překvapivá tajemství, která Grant posledních třicet let střežil.
Uprav informace o filmu

Komentář k filmu Cekal jsem asi neco jineho, i toho napeti by se dalo vymyslet vic. Trochu mi vadilo, ze Redford ve svych 76 letech mel 11 letou dceru, ackoliv to samozrejme biologicky mozne je. Ale na 1 zatah preskocit v tomuctihodnem veku 2 metry vysoky plot? Temer k nepoznani byl obtloustly a starnouci Nolte, holt nikdo nemladneme. Film celkove prumer.
Všechny komentáře k filmu 12+ Napiš komentář k filmu a získej DVD

Web: IMDB, Titulky, Oficiální stránka    Videotéka: přidat si do ní film

Popis filmu Pravidla mlčení

Jim Grant je právník hájící veřejné zájmy a zároveň osamělý otec, který vychovává svou dceru v poklidném předměstí v Albany ve státě New York. Když ale mladý a průbojný reportér Ben Shepard odhalí Grantovu skutečnou identitu bývalého protiválečného radikála, hledaného v sedmdesátých letech pro vraždu, život, jaký posledních více než třicet let znal, vezme za své a Grant se musí dát na útěk. Je na něj vyhlášeno pátrání samotnou FBI, která je mu v patách, a on se vydává na pouť za jedinou osobou, jenž je schopna jeho jméno očistit. Sheperd si je dobře vědom, jak významnou národní kauzu se mu podařilo odhalit, a jakožto novinář se rozhodne uchopit svou životní příležitost za pačesy. Vidina slávy a zisku ho tvrdohlavě žene kupředu a nic ho nedokáže zastavit. Zabředává čím dál hlouběji do Grantovy minulosti. I přes varování svého editora a výhružky od FBI Shepard neůnavně pronásleduje Granta po celé zemi. Zatímco Grant znovu otvírá staré rány a setkává se s bývalými členy své protiválečné skupiny Weather Underground, uvědomuje si Shepard, že mu na tom všem cosi nesedí. FBI je Grantovi stále blíž a Shepard mezitím odhaluje překvapivá tajemství, která Grant posledních třicet let střežil. Když se Grant a Shepperd potkají tváří v tvář v divočině na horním poloostrově Michiganu, oba se musí vyrovnat s tím, kým doopravdy jsou.


O filmu

<>Obrázek nenalezen<> Snímek Pravidla mlčení lze vnímat jako hru na kočku a myš, sehrávanou mezi dvěma muži - novinářem Benem Shepardem a hledaným Jimem Grantem - kteří se oba snaží odhalit světu pravdu a v rámci toho zcela změnit své životy. Ačkoliv film, který se odehrává v současnosti, řeší minulost a dohru hnutí protiválečných radikálů koncem šedesátých a začátkem sedmdesátých let (a zejména jednu z jejich nejnásilnějších frakcí, Weather Underground), jedná se stále o fiktivní příběh. A právě dramatickým potenciálem spíše než pečlivě dohledanými historickými podklady, uplatněnými ve stejnojmenném románu Neila Gordona z roku 2003, na sebe tento příběh poprvé upoutal pozornost Roberta Redforda.

„Podle mého názoru se jednalo o zajímavý příběh, který nám dával možnost nahlédnout do událostí, které jsou součástí amerických dějin,“ říká Redford o tomto filmu, který je jeho prvním jako režiséra i herce od roku 2007, kdy uvedl snímek Hrdinové a zbabělci. „Nejen že nám umožňuje do těchto událostí nahlédnout, ale skutečně nás vtahuje dovnitř a ukazuje nám, jak takoví lidé žijí o třicet let později - v tajnosti a s falešnou identitou.“

„Z mého pohledu šlo tak trochu o Bídníky a jejich hrdinu, Jeana Valjeana, jestli mi rozumíte, devatenáct let pro krajíc chleba,“ vysvětluje Redford. „Utekl z vězení, vybudoval si falešnou identitu, měl dceru, slušně si žil, ale to utrpení ho neustále pronásledovalo. Jak se s tím tihle lidé vyrovnávají? Změnili se? Zůstali stejní? To mě vždycky zajímalo. Nešlo ani tak o to protiválečné hnutí samotné, protože to je zkrátka věc minulosti.“

Na projektu pracoval Redford společně se svými producentskými kolegy Billem Holdermanem - který s ním v minulosti natočil snímek Hrdinové a zbabělci - a Nicolasem Chartierem. Scénář napsal Lem Dobbs, který má na svém kontě snímky Zkrat a Angličan Stevena Soderbergha. Soustředí se na Grantovu pouť a na to, jak znovu navazuje kontakt s postavami ze své minulosti, z nichž mnohé žijí stále v utajení - v naději, že se mu výsledně podaří očistit své jméno od nařčení z vraždy, před kterým jako student, spojovaný s radikálním hnutím, kdysi uprchl.

„Jedná se o skupinu osob, které páchaly rozvratnou činnost,“ vysvětluje Redford. „Byli si všichni velice blízcí, spojovala je doba a její vášně, a nyní zestárli a ubírají se po odlišných cestách. Někteří z nich opovrhují tím, co dělali. Jiní toho litují. Někteří tomu v té době věřili, ale mají pocit, že za své činy celý život platí. A jiní se zase domnívají, že se jednalo o správnou věc a že její aktuálnost dosud nepominula. Takže tu máme také spletitou změť nejrůznějších pocitů a vztahů - fascinovalo mě, jak spolu navzájem interagují.“

Ačkoliv Redford naplánoval scénář i samotné natáčení do posledního detailu, současně v příběhu ponechal nezanedbatelné prvky otevřené, aby si je jednotliví herci mohli vyložit po svém. Jakožto herec všechny zúčastněné vybízel k aktivní práci na filmu.

„Na začátku šlo spíše o základní kostru scénáře, jejíž mezery jsme vyplňovali během zkoušek,“ vysvětluje Shia LaBeouf spolupráci mezi režisérem a herci.

„Myslím, že když jsem ho poprvé dostal, měl asi osmdesát stránek - a on ho pak začal vyplňovat dodatečným materiálem, který mu vdechl skutečný život,“ míní LaBeouf. „Klidně si dovolil scénář rozšířit o dvacet stránek. A pak měl dost odvahy se do toho pustit a věřil sobě i svému týmu, že to společně dokážeme.“

LaBeouf poukazuje na scénu, kterou sdílel s Brendanem Gleesonem jako na jeden z příkladů. V té se jeho novinář snaží z Gleesonova bývalého policejního náčelníka dostat informace v michiganské restauraci. „Tahle scéna původně dokonce vůbec neexistovala,“ vysvětluje LaBeouf. „Pak se pustíte do práce s někým jako je Gleeson a začnete různě experimentovat... Redford jí dává prostor k tomu, aby si žila vlastním životem, ale má strukturu. Není to pouhá improvizace - je velice strukturovaná v tom, co je v ní potřeba vysvětlit a proč.“

„Jedná, jako by měl vše zcela pod kontrolou, ale dává filmu takovou volnost, že působí dojmem naprosto neřízeného projektu, takže může žít vlastním životem...což umožňuje, aby se odehrávaly skutečné situace a on v nich jen udržoval strukturu,“ říká LaBeouf o Redfordovi. „To, co dělá, je opravdu úžasné, a dělá to s takovou zdánlivou lehkostí. To je na něm úžasné.“

Pro svůj devátý film na režisérském křesle oslovil Robert Redford jedny z nejtalentovanějších herců, kteří se v současnosti ve filmovém světě vyskytují. Scénář Lema Dobbse vyžadoval početný herecký tým a herci, kteří se v něm nakonec objevují, jsou důkazem toho, jaké úctě se Redford těší mezi svými kolegy. V nemalé míře spočívá kouzlo filmu Pravidla mlčení právě v možnosti sledovat tento pozoruhodný herecký tým, složený z veteránů filmového průmyslu, mezi něž patří Julie Christie, Susan Sarandon, Stanley Tucci, Terrence Howard, Richard Jenkins, Chris Cooper a Nick Nolte - všichni do jednoho buď přímo držitelé Oscara, nebo alespoň herci na tuto prestižní cenu v minulosti nominovaní.

Současně Redford oslovil také některé z nejlepších současných mladých herců, včetně Shii LaBeoufa v hlavní roli Bena Sheparda či stoupající hvězdy Brit Marling či na Oscara nominovanou Annu Kendrick ve vedlejších rolích.

obrazek
„V jistém sobeckém smyslu mě práce s těmito mladými herci inspiruje,“ říká Redford. „Protože jsou členy nové herecké generace...mají nové nápady a vy se od nich můžete učit. Nikdy nejste příliš staří nebo příliš úspěšní na to, abyste se nemohli něco přiučit. Udržuje vás to při životě a pomáhá vám to klást si další otázky.“

V případě klíčové role Jima Granta nicméně Redford usoudil, že si ji zahraje sám. „Protože jsem cvok,“ směje se legendární hvězda. „Zastat roli herce i režiséra pro mě není snadné,“ říká o své dvojité dávce povinností. „Zvládnu to. Ale rozhodně to není snadné.“

Robert Redford je se svou dvaapadesátiletou kariérou, zhruba 66 filmovými rolemi, třiceti filmy v roli producenta a devíti v roli režiséra jednou z nejvlivnějších postav filmového průmyslu. Získal celkem dva Oscary - prvního v roce 1980 za svůj režijní debut Obyčejní lidé, druhého v roce 2002 za celoživotní zásluhy. Kromě celé řady dalších počinů založil také Sundance Institute a s ním spojený festival Sundance, proslavený oddaností a nezměrnými přínosy nezávislému filmu. V případě filmu Pravidla mlčení Redford čerpal jak ze svých zkušeností, tak z nadšení přivést na plátna kin pozoruhodný film s pozoruhodnou postavou a se svými produkčními partnery o svůj snímek pečoval po několik let.

Jak ale sám říká, postava Jima Granta ho zaujala okamžitě poté, co se zamiloval do předlohy Neila Gordona, která představovala Ameriku současně důvěrně známou i zcela nepoznanou. „Jeho román mi otevřel oči,“ přiznává Redford. „Věděl jsem, že ho bude těžké adaptovat, ale současně mi bylo jasné, že by z něj byl skvělý film.“

Ačkoliv mu Jim Grant zcela očividně učaroval - především svou loajálností, ctností a integritou - neváhá Redford zdůraznit rozdíly mezi sebou samým a mužem, kterého na plátně ztělesňuje.

„V té době jsem vychovával rodinu a začínal svou kariéru,“ odpovídá na otázku, zda se v oné postavě poznává. „Pokud do mého života nějak vstupovala politika, pak se jednalo především o ekologické aktivity.“

„Na druhou stranu jsem měl spoustu přátel, kteří se toho účastnili,“ dodává. „Věděl jsem, co se děje. Viděl jsem toho poměrně hodně. Důvodem, proč to vzbuzovalo tolik emocí, byl povinný nástup do služby...spousta lidí nechtěla bojovat ve válce, která se neslučovala s jejich přesvědčením, takže se proti tomu bouřili. Sympatizoval jsem s nimi, ale nepletl jsem se do toho.“

Ačkoliv se Redfordovi kombinace herectví a režie nakonec zalíbila, měl k ní zpočátku výhrady - a pochopitelně také svůj specifický přístup. „Myslím, že musíte být kontrolovaně schizofreničtí,“ vysvětluje. „Hrát a režírovat současně, to mě příliš nepřitahuje. Když hraji, mám rád svou hereckou volnost, a když režíruji, jsem rád, pokud se mohu na celou situaci dívat s nadhledem třeba dirigenta orchestru. Nestaráte se o jediný nástroj, sledujete, jak spolupracují a jaký je celkový výsledek.“

„Zcela jsem ho obdivovala,“ prohlašuje vycházející hvězda Brit Marling, která představuje dceru Brendana Gleesona, Rebeccu Osborneovou, o spolupráci s Redfordem. „Byl to neuvěřitelný zážitek.“

„Je to prostě skvělý, úžasný člověk,“ soudí Richard Jenkins, který ztvárnil jednoho z Grantových bývalých společníků, bývalého radikála a nyní 'uznávaného' profesora dějepisu Jeda Lewise. „To poznáte už jen z hereckého obsazení. O něco vás požádá a vy bez váhání souhlasíte...“

„Řekla bych, že je to jeden z nejmilejších lidí, jaké jsem v životě poznala,“ míní Julie Christie, který představuje Redfordovu bývalou milenku a spolubojovnici Mimi Lurieovou. „Působí ohromně mile, což je pozoruhodné. Ale současně ví, co chce, a jako režisér je zcela odhodlaný to získat.“

„Poznal jsem se s ním jako jeho fanoušek a to nám vydrželo po celou dobu naší spolupráce,“ říká o své těsné spolupráci s Redfordem coby režisérem i hereckým kolegou Shia LaBeouf. „Současně je ale schopen ten fanouškovský respekt, který před ním máte, zcela přirozeně odbourat a pustit se s vámi do práce. Dostal jsem scénář ten den, kdy jsem se s ním setkal. A skutečně jsme se hned pustili do práce.“

Shia LaBeouf se proslavil především svou rolí ve filmu Stevena Spielberga Indiana Jones a království křišťálové lebky a v ohromně populární sérii Transformers. V případě snímku Pravidla mlčení viděl tento mladý herec ojedinělou příležitost spolupracovat s Robertem Redfordem a současně si zahrát skvělou roli novináře Bena Sheparda.

„Když jsem si přečetl scénář, vnímal jsem Bena jako idealistu,“ říká LaBeouf. „Podíval jsem se na Redforda ve filmu Všichni prezidentovi muži (snímek Alana J. Pakuly z roku 1976 o aféře Watergate), podíval jsem se v témže filmu i na Dustina Hoffmana. A z obou v téhle postavě něco bylo. Považoval jsem Bena za jakousi kombinaci těchto dvou mužů. Zmínil jsem se o tom Bobovi a tomu se to velice zamlouvalo.“

obrazek
„Přesto je to ale komplexní postava a tak trochu také touží po slávě,“ prohlašuje LaBeouf s úsměvem. „V jistém ohledu žije v jakési ulitě. Všechno se točí jenom kolem něj. Snaží se tu ulitu zvětšovat - a je to vlastně jen jistá forma pomatenosti. Jde mu o to, aby se proslavil jako skvělý reportér a právě našel skvělý námět... Ale současně v jeho životě není příliš mnoho lásky. Je osamělý. Je to ten typ člověka, co každý večer hledá své jméno na Google, aby se ujistil, že se o něm ví. Takový Ben je a pak narazí na ženu, jakou dosud nepoznal, a pustí se za tímto snem.“ „V rámci příběhu se setkávám se Shiovou postavou, která pracuje jako reportér, a jsem ostražitá, příliš mu nedůvěřuji,“ říká Brit Marling v roli Rebeccy Osborneové o jejich filmovém vztahu. „A pak se tak trochu poznáme a ukáže se, že mu možná nedůvěřuji právem.“

„Jde o velice politický film, ale současně je také velice silně lidský,“ pokračuje Marling. „Nemyslím, že by bylo možné natočit film pouze o politice, protože filmy jsou především o emocích. Když mluvíte o politice, ale obalíte ji lidským příběhem, jsou diváci ochotnější se otevřít a nechat se společně s city prostoupit i vašimi názory.“

LaBeoufa ale také velice silně přitahovala šance zahrát si roli, jakou dosud nepotkal. „Poprvé představuji antagonistu, což mě opravdu bavilo,“ říká mladá hvězda. „Něco takového je neuvěřitelně sexy. A když je navíc protagonistou Robert Redford, to je skutečně jízda... A pak k tomu přihoďte ten skvělý herecký tým, se kterým jsme spolupracovali a který ten film posunul někam o pořádný kus dál a opravdu scénáři vdechl život - a máte před sebou ohromující šanci.“

Od chvíle, kdy Julie Christie vtrhla na filmovou scénu oscarovým výkonem ve filmu Johna Schlesingera Drahoušek v roce 1965, je tato herečka stálicí filmového světa. Britská herečka, jejíž kariéra zahrnuje více než padesát let a přes padesát filmů a televizních projektů, si zahrála v oblíbených a kritikou ceněných titulech jako Doktor Živago Davida Leana, 451 stupňů Fahrenheita Francoise Truffauta, Schlesingerův Daleko od hlučícího davu, McCabe a paní Millerová Roberta Altmana, Teď se nedívej Nicolase Roega, Šampon Hala Ashbyho, ale také například aktuálnější Harry Potter a vězeň z Azkabanu či film Červená Karkulka režisérky Catherine Hardwicke z roku 2011 s Amandou Seyfried.

Pozornost Roberta Redforda ale získala svou rolí ženy s Alzheimerovou chorobou ve filmu Daleko od ní. Současně za něj byla v roce 2008 počtvrté ve své kariéře nominována na Oscara, ale také na Zlatý globus, cenu SAG a cenu National Board of Review.

„Vždycky jsem Roberta Redforda za jeho dílo obdivovala, ale také za jeho ekologické aktivity a pochopitelně i za fascinující přínos, kterým je Sundance,“ říká Christie, která uvítala možnost spojit na plátně s Redfordem své síly. Ačkoliv totiž oba tito veteráni začínali s herectvím v přibližně stejné době, až do obsazení ve filmu Pravidla mlčení se jim zatím nepodařilo zahrát si bok po boku.

Christie představuje oddanou radikálku Mimi Lurieovou. Stejně jako Redfordův Jim Grant je Lurieová bývalou členkou Weather Underground a od mládí, kdy se stala hledanou osobou, žije pod různými falešnými identitami. Na rozdíl od Granta však na svou minulost nehledí s rozpaky a současně má v rukou klíč k budoucnosti svého bývalého milence.

„Ve filmu je považována za teroristku kvůli tomu, na čem se v sedmdesátých letech podílela,“ říká o své postavě Christie. „Cílili na specifické instituce, aby odhalili veřejnosti, co se odehrává ve Vietnamu, protože se zdálo, že nenásilné protesty nikam nevedou.“

„Z její specifické perspektivy došlo k tomu, že přešla do činnosti v utajení a u té i zůstala, protože věří tomu, že vydat se úřadům by bylo jako kolaborace s těmi, proti kterým bojuje, že by šlo o smíření se s jejich postupy, kterými hluboce pohrdá,“ vysvětluje Christie. „Celá řada lidí by o ní řekla, že je velice zaslepená, ačkoliv ve skutečnosti vnímá obrovská množství věcí. Problém je ale v tom, že pokud vnímáte velké množství věcí a názorů, vidíte situaci z nejrůznějších úhlů pohledu a musíte si nějaký vybrat... Vyberete si ten, který podle vás bude nejefektivnější, zatímco většina lidí dělá jen to, co se jim řekne. To je skutečná zaslepenost.“

Christie, známá svými vlastními politickými názory, příležitostně velmi kontroverzními, dokázala svou postavu plně chápat, ačkoliv současně přiznává, že vcítit se do její kůže pro ni bylo poněkud náročnější. „Ve své podstatě má pozoruhodnou integritu,“ říká slavná herečka. „Řekla bych až bolestivě pevnou, protože integrita je bolestivá záležitost.“

Natáčení snímku Pravidla mlčení začalo 19. září 2011 ve Vancouveru a okolí a pokračovalo až do konce listopadu téhož roku. S mnoha členy svého produkčního týmu přitom Redford spolupracoval poprvé. Mezi ně patří například úspěšný brazilský kameraman Adriano Goldman a výtvarník Laurence Bennett.

„Nikdy předtím jsem s nimi nespolupracoval, ale jde o skvělý štáb,“ říká rozzářený Redford o svém týmu. „Myslím, že film je médium, na jehož podobě se podílejí všichni zúčastnění, bez ohledu na řeči o autorství a podobných věcech... A myslím, že každá role je velice důležitá. Je nutno všechny zúčastněné respektovat a dát jim najevo, jak důležití jsou a jak důležití jsou k tomu, aby byl celý film zdárně dokončen.“

„Snažím se poměrně usilovně dát štábu tyhle věci jasně najevo, ale současně po nich musíte chtít poměrně náročné věci,“ popisuje Redford svou práci během natáčení. „Vždycky jsem měl štěstí na skvělé týmy a tenhle štáb je jedním z nejlepších, se kterými jsem kdy spolupracoval.“ Režisér sám do Vancouveru dorazil velice dobře připravený. „Bavili jsme se o spoustě věcí, které musíme udělat, než se pustíme do natáčení,“ vysvětluje LaBeouf. „Redford věděl, že uprostřed natáčení nebude čas na rozhovory o motivaci postav a podobné věci - když jste na place, musíte už mít ve všem jasno.“

obrazek
Ačkoliv řada členů hvězdného štábu Vancouver během natáčení opouštěla a zase se do něj vracela, aby natočili své scény, LaBeouf zůstal Redfordovi k dispozici po celou dobu natáčení. „Byl jsem něco jako maskot celého natáčení,“ vtipkuje herec.

„Měl jsem společné scény s většinou ostatních herců, které jsem na základě Bobových 'domácích úkolů' s ostatními zkoušel,“ popisuje LaBeouf své přípravy. „Absolvoval jsem skutečně hodně zkoušek. Bob jich měl také hodně, ale Julie Christie a většina ostatních ne, protože nebyli k dispozici. Takže jsem se za nimi vydal, často ještě v tentýž den, kdy přiletěli, a pustil se do toho. Vlastně jsem poněkud sobecky zvládnul většinu svých zkoušek bez toho, aby se o tom Bob vůbec dozvěděl.“

„Například moje scény se Stanleym měly šest nebo sedm stránek,“ objasňuje LaBeouf svá filmová setkání se Stanleym Tuccim, který ve filmu ztvárnil jeho šéfa, šéfredaktora živořících místních novin The Albany Sun-Times. „Byly celkově velice strohé, takže jsem moc rád, že jsem si je mohl se Stanleym nazkoušet - pak jsme v těch scénách mohli skutečně hrát.“

„Scéna se Susan Sarandon je osm stránek dlouhá,“ pokračuje a zmiňuje další scénu, ve které jeho postava zpovídá postavu Susan Sarandon, Sharon Solarzovou, ženu, jejíž zatčení vše uvede do pohybu. „To je náročné i v případě, že si to předem nazkoušíte. Ale právě proto jsem byl obklopen profesionály. Být součástí něčeho takového bylo skutečně ohromné.“

„Když režisérovi opravdu důvěřujete, je to skvělé, protože vás nechá hrát po svém a cítíte obrovskou svobodu,“ míní Marling. „Někdy je těžké někomu natolik důvěřovat, ale v jeho případě to problém opravdu nebyl. Věříte mu, že vás v příběhu dokáže najít. Věříte mu, že vás jím provede. A to je nádherný pocit, protože jedině tak se můžete cítit natolik svobodní, abyste mohli dělat svou práci... Práce na tomto filmu byla opravdu výjimečná.“

Pro Redforda samotného není tento snímek akční podívanou kvůli náročným efektům či počítačové grafice, ale díky výbušné povaze interakcí mezi jeho postavami - což je podle něj odkaz na to, jak se filmy točily v poněkud jiné době.

„Dnes celá řada filmů stojí na nových technologiích,“ soudí Redford. „Máte v nich tolik kaskadérských kousků, že přestáváte tušit, co je ještě skutečné a co už ne.“ „Něco z toho může být ohromně zábavné - stačí se podívat na nejrůznější kasovní trháky, ve kterých stojí na technologii celý příběh, kterého tam jinak není mnoho, ale je v nich plno akce a spousta zábavy. To jsme v sedmdesátých letech neměli. Tehdy šlo mnohem více o vyprávění příběhů a to mě samozřejmě přitahuje. Myslím, že stále inklinuji k humanističtější formě filmové tvorby.“

„Jako malý kluk jsem zbožňoval Frankensteina, zbožňoval jsem The Three Stooges a miloval jsem muzikály,“ říká Redford. „To všechno mám rád i teď. Ale když se stanete umělcem, věnujete se tomu, co je pro vás důležité. Pro mě jsou důležité příběhy o životě v Americe...je to skvělá země, ale pojďme se podívat také na některá šedá území. A to mě zajímá, protože jsem to prožil.“

Podobné filmy

Město
(The Town) Ben Affleck stojí v čele bandy nelítostných bankovních lupičů a chlubí se tím, ...
dnes 21.45
NAHRAT
ZDARMA
Nova Cinema
Overlord: Nacistické zombie
(Overlord) V předvečer dne D jsou američtí parašutisté vysazeni za nepřátelskými liniemi. ...
dnes 22.00
NAHRAT
ZDARMA
Prima Cool
Osudný svah v Aspenu
(Aspen Extreme) Dva kamarádi se rozhodli, že se stanou lyžařskými instruktory. Pád do prop...
zítra 02.20
NAHRAT
ZDARMA
Nova Cinema
Podobné filmy
Jestli se ti nelíbí naše nabídka podobných pořadů napiš nám.

logo horoskopy
logo humor
logo studentka
logo nejhry
logo najdemese
logo sms
logo tvp
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce... Filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
hledat filmy, osoby, kapely, kulturní akce...
    Přihlášení
    Registrace


    Pátek 4. 12. 2020 Svátek má Barbora
    Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz